Seuraamiani Tv-sarjoja. Mm. tosielämä-Alaskasarjat

Anonyymi

Samoin eläinlääkärisarjoja katson. Niistä välittyy auttamisen halu ja rakkaus luonto- ja tuotantoeläimiin. Olen yli 70-kymppinen eläkeläismies.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuo eläinlääkärisarjat ovatkin aitoa elämää, meillä myös ne katsotaan. On suloista nähdä koirienkin kiintymys ihmisiin, ja ihailla saa lääkäreidenkin taitoa käsitellessään eri eläimiä.

    • Uutislähetyksiä seuraan. Kohta alkaa mieliohjelmani puoli yhdeksän uutiset. Ei turhaa mainoshömppää.

      • Anonyymi

        Jos ei ole aloitukseen mitään sanottavaa, pysy poissa korppis !


    • Anonyymi

      Jim-kanavalta tulevaa Kultakuume-sarjaa olen vaihtelevasti katsonut, joka kuvaa kullanhuuhdontaa Alaskassa välillä myös muualla mantereella.
      Siinä on muutama porukka, jotka koneellisesti huuhtovat ja kilpailevat eniten kultaa saavasta kauden aikana.
      Aikamoisia piiskureita ovat nuori Parker ja hollantilaisperäinen turoparta-äijä.

      • Seurasin mielenkiinnolla kaverusten koneellista kullanhuudontaa kunnes kiinnostus hävisi, samase pätee muihinkin sarjoihin, toiset seuraa vuosikausia samaa sarjaa mutta väliäkö sillä, tapansa kullakin.


    • Anonyymi

      Hyvä niin, ihmisen tehtävä on pitää huoli kaikista, jotka ei sitä pysty itse ttekemään, se on tärkein tehtävä täällä maan päällisellä vaellusmatkallamme.
      Pirmiina

    • Anonyymi

      Ei ihan kuulu aiheeseen, mutta aloitus houkutteli kertomaan: Alaska-sarja Brownin perheestä. Isä Brown peri kaksikymppisenä miljoonaomaisuuden, jätti silloisen vaimonsa ja lapsensa ja sai 15-vuotiaan Amin teiniraskaaksi. Elänyt pääsääntöisesti Coloradossa, Kaliforniassa ja Washingtonissa. Ilmainen raha houkutteli Alaskaan (ei valtion veroja ja osuus Alaskan öljytuloista) kirjoille. Jäivät kiinni, kun eivät oikeasti siellä asuneet kuin osan vuotta ja silloinkin Hoonahissa eikä Browntownissa muutoin kuin kuvausten aikana. Siirtyivät Washingtoniin rangaistuksen ja sakon kärsineinä. Raha elämiseen tulee pelkästään kuvauksista nykyään. Isä Brownia pidetään sarjassa kovana työntekijänä, mutta kankeasti liikkuva laiskanpulskea habitus ei asiaa tue. Noahin "tyttöystävä" oli palkattu malli. Kukaan Browneista ei osaa hakata puita. Moottorisahaa käytetään aloittelijamaisesti. Puut kaadetaan metrin korkeudelta. Feikkisarja, kuten melkein kaikki tositv-sarjat. Pääosin käsikirjoitettuja. Toki mielenkiintoisia voivat olla. Ei ollut tarkoitus pilata ohjelmanautintoa.

    • Anonyymi

      Nyt on ilmaiskanavia paljon, ja eri sarjoja tosi paljon jotkut aika älyttömiä.
      Joitakin olen katsonut, kuten Wheeler Dealers on kiva vanhan auton kunnostussarja, jossa kivasti sanaileva parivaljakko taitava mekaanikko pitkä Ed China. Erikoisia ovat jenkkien varastojen metsästäjät. Ihmettelen, millä kriteereillä vanhoista romuista monesti kuvirellaan saatavan jälleenmyynnissä kova hinta.

    • Anonyymi

      Katsoin mm. San Fransiscon ja New Yorkin luxuslukaalien kiinteistövälittäjiä,
      vaikka tiedänkin että se on humpuukia.
      Luxus-kiinteistöjä tietysti on, mutta ohjelma on käsikirjoitettua.
      Aikani katselin myös "tulliohjelmia" Australiasta, Kanadasta, Kolumbiasta, Saudi-Arabiasta jne.
      Mitä milloinkin tulee katseltua, myös luonto-ohjelmia, varsinkin pohjoiselta pallonpuoliskolta. Sellaiset paikat kuin Grönlanti, Mongolia ja Siperia kiinnostaa
      mieluummin kylät, joissa asuu ihmisiä. Arkielämä ja elämäntapa kiinnostaa.
      vieraissa maissa.

      Nm. Alma Ata

      • Anonyymi

        Minäkin katsoin Dubain lentokenttää.
        Se oli massiivisuudessan mahtava ja mielenkiintoinen,
        miten se kaikki pyöri kuin rasvattu, asiakaspalvelusta koneiden huoltoon.
        Onkohan se maailman suurin kenttä matkustajamäärältään ?
        En muista enää. Se oli Natioanal Geography'n sarja.
        Mahtaneeko tulla vielä uusintoja joskus ?


    • Anonyymi

      Suhtaudun varauksella näihin sankaritarinoihin, niinkuin esim. tämä Alaskakin ja monia muita mestareita..Sohvaperunat on kiva, ne joidenkin hereät naurut saavat hyvälle tuulelle :)
      pirmiina

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tietenkin biisonilaumasta kysymys.
        Sama.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3391
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      169
      1431
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1218
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1102
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      784
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      41
      729
    Aihe