Olen isänmaallinen!

Anonyymi

Vaikka se onkin epäjumalanpqlvelusta. Jos isänmaallisuus velvoittaa vihaamaan joitakin niin se on isästään perkeleestä rakkaat vellut.

Muutenkin olen teidän jumalattomuudesta vastuuvapaa, olen varoittanut teitä varoittamasta päästyänikin.

KR 1933/-38
Hes. 3:18 Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä, niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miettikääpä sitä oliko Jeesus isänmaallinen? Epäilen että taisi olla aseistakieltäytyjäkin,. Tai epäilyskinpoi oli hän. "Joka miekkaan tarttuu, se miekkaan hukkuu".

    • Anonyymi

      Niin ja kaiken lisäksi vielä juutalainenkin, ainakin äidin puolelta.

      • Anonyymi

        Hyvä että tarkensit asian. Juutalaisuus periytyy nimenomaan äidin puolelta. Velluissa on havaittavissa voimakasta juutalaisvastaisuutta, onhan merkittävä vl-liikemies saanut tuomionkin em asiasta.


      • Anonyymi

        Onhan tälläinen sanonta, että olet kuin juutalainen. Kun tehdään kauppaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tälläinen sanonta, että olet kuin juutalainen. Kun tehdään kauppaa.

        Tavallaan käänteistä kehumistakin, silloin tietää olevansa taitava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että tarkensit asian. Juutalaisuus periytyy nimenomaan äidin puolelta. Velluissa on havaittavissa voimakasta juutalaisvastaisuutta, onhan merkittävä vl-liikemies saanut tuomionkin em asiasta.

        Meidän keskuudessa ei todellakaan ole juutalaisvastaisuutta. Lueppa päivämiehiä, niin et sitten tule tollaisia väittelemään. Antisemitismi, eikä mikään rotuviha ole sopivaa Jumalan lapselle! Vaikka joku yksittäinen ihminen on antisemitisti, niin se ei tee muista myös.

        Seuroissakin varoitellaan usein kiihkokansallismielisyydestä ja antisemitismistä. Todellisia uhkia myös meille Jumalan lapsille. Itse en näe sopivana, että uskovainen yrittää esimerkiksi jonkin kansallismielisen ryhmittymän kautta politiikkaan. Huomatkaa, että Perussuomalaiset ei ole antisemitistinen, vaik tosin heidän allakin voi niitä olla. Uskovainen karttaa kaikin puolin pieniä kansallismielisiä hörhöpuolueita ja ryhmittymiä, kuten Reformia ja Suomen Kansa Ensin ryhmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän keskuudessa ei todellakaan ole juutalaisvastaisuutta. Lueppa päivämiehiä, niin et sitten tule tollaisia väittelemään. Antisemitismi, eikä mikään rotuviha ole sopivaa Jumalan lapselle! Vaikka joku yksittäinen ihminen on antisemitisti, niin se ei tee muista myös.

        Seuroissakin varoitellaan usein kiihkokansallismielisyydestä ja antisemitismistä. Todellisia uhkia myös meille Jumalan lapsille. Itse en näe sopivana, että uskovainen yrittää esimerkiksi jonkin kansallismielisen ryhmittymän kautta politiikkaan. Huomatkaa, että Perussuomalaiset ei ole antisemitistinen, vaik tosin heidän allakin voi niitä olla. Uskovainen karttaa kaikin puolin pieniä kansallismielisiä hörhöpuolueita ja ryhmittymiä, kuten Reformia ja Suomen Kansa Ensin ryhmiä.

        Emme tuomitse juutalaisia ollenkaan mutta olemme kehottaneet kaikkia veljiä varoittamaan heitä kadotukseen joutumisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän keskuudessa ei todellakaan ole juutalaisvastaisuutta. Lueppa päivämiehiä, niin et sitten tule tollaisia väittelemään. Antisemitismi, eikä mikään rotuviha ole sopivaa Jumalan lapselle! Vaikka joku yksittäinen ihminen on antisemitisti, niin se ei tee muista myös.

        Seuroissakin varoitellaan usein kiihkokansallismielisyydestä ja antisemitismistä. Todellisia uhkia myös meille Jumalan lapsille. Itse en näe sopivana, että uskovainen yrittää esimerkiksi jonkin kansallismielisen ryhmittymän kautta politiikkaan. Huomatkaa, että Perussuomalaiset ei ole antisemitistinen, vaik tosin heidän allakin voi niitä olla. Uskovainen karttaa kaikin puolin pieniä kansallismielisiä hörhöpuolueita ja ryhmittymiä, kuten Reformia ja Suomen Kansa Ensin ryhmiä.

        Mutta miten se tuomion saanut vl-liikemies? Hänet tuomittiin juuri juutalaisiin kohdistuvasta vihakirjoitusten levittämisestä. Jopa Israelin suurlähetystö otti asian johdosta yhteyttä presidenttiimme.

        Tiedän sen vakioselityksen, sama kuin pedojutuissa aina 80-luvulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että tarkensit asian. Juutalaisuus periytyy nimenomaan äidin puolelta. Velluissa on havaittavissa voimakasta juutalaisvastaisuutta, onhan merkittävä vl-liikemies saanut tuomionkin em asiasta.

        Mistä tiedät sen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme tuomitse juutalaisia ollenkaan mutta olemme kehottaneet kaikkia veljiä varoittamaan heitä kadotukseen joutumisesta.

        Mihin isrelilaiset unohtuivat?
        Hehän ovat alkuperäinen Jumalan silmäterä.
        Heimothan erosivat vasta n. 300 vuotta ennen Israelin diasporan alkua?


    • Anonyymi

      älä tempaa irrallista jaetta ja yritä sitä hyödyntää lakosi osalle.
      Lue myös se; 17 "Ihminen, minä olen pannut sinut Israelin kansalle vartijaksi. Kun kuulet suustani sanan, sinun tulee varoittaa heitä minusta.
      Se on VAIN Israelille, ei pakana lahkoille.

      • Anonyymi

        Ensinnäkään minulla ei ole lahkoa kuten teillä.

        Meinaatko että jumalaton voi olla monella tavalla? Kun tuo Hesekielin varoitus on tallennettu Raamattuun, se on tarkoitettu ikiajoiksi varoitukseksi jumalattomille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensinnäkään minulla ei ole lahkoa kuten teillä.

        Meinaatko että jumalaton voi olla monella tavalla? Kun tuo Hesekielin varoitus on tallennettu Raamattuun, se on tarkoitettu ikiajoiksi varoitukseksi jumalattomille.

        Koneksi on Israelin sanoma, ei muille. Jos olisi se olisi kirjoitettu Kirjaan.
        Minulla ei ole lahkoa, enkä maininnut, että Sinullakaan, mutta ei se kuulu pakanoille, joille Jumala ei koskaan ole puhunut sanaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koneksi on Israelin sanoma, ei muille. Jos olisi se olisi kirjoitettu Kirjaan.
        Minulla ei ole lahkoa, enkä maininnut, että Sinullakaan, mutta ei se kuulu pakanoille, joille Jumala ei koskaan ole puhunut sanaakaan.

        No mutta eikö Paavali ollut pakanain apostoli joille hän puhui Jumalan henkeyttämänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta eikö Paavali ollut pakanain apostoli joille hän puhui Jumalan henkeyttämänä?

        Mutta Hän oli israelilainen.
        Hänelle ei puhunut Jumala, vaan Jeesus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Hän oli israelilainen.
        Hänelle ei puhunut Jumala, vaan Jeesus.

        Room
        15:16 sitä varten, että minä olisin Kristuksen Jeesuksen palvelija pakanain keskuudessa, papillisesti toimittaakseni Jumalan evankeliumin palvelusta, niin että pakanakansoista 3 otollinen ja Pyhässä Hengessä pyhitetty uhri


        Room. 10:9,10,13
        "Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
        sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
        Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu."

        Henkilökohtainen ja vilpitön usko Jeesukseen on siis avain pelastuksen oveen.
        Jeesus itse on se ovi, josta käydään sisälle pelastukseen!


        Joh. 10:9, 10

        "Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Room
        15:16 sitä varten, että minä olisin Kristuksen Jeesuksen palvelija pakanain keskuudessa, papillisesti toimittaakseni Jumalan evankeliumin palvelusta, niin että pakanakansoista 3 otollinen ja Pyhässä Hengessä pyhitetty uhri


        Room. 10:9,10,13
        "Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
        sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
        Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu."

        Henkilökohtainen ja vilpitön usko Jeesukseen on siis avain pelastuksen oveen.
        Jeesus itse on se ovi, josta käydään sisälle pelastukseen!


        Joh. 10:9, 10

        "Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.

        Vai pakana.
        Gamailel ei opetannut Jerusalemin Yliopistossa pakanoita, mutta opetti Saulia, sekä todistus etnisyydestä.

        Ap. t. 22:3
        "Minä olen juutalainen, syntynyt Kilikian Tarsossa, mutta kasvatettu tässä kaupungissa ja Gamalielin jalkojen juuressa opetettu tarkkaan noudattamaan isien lakia; ja minä kiivailin Jumalan puolesta, niinkuin te kaikki tänä päivänä kiivailette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai pakana.
        Gamailel ei opetannut Jerusalemin Yliopistossa pakanoita, mutta opetti Saulia, sekä todistus etnisyydestä.

        Ap. t. 22:3
        "Minä olen juutalainen, syntynyt Kilikian Tarsossa, mutta kasvatettu tässä kaupungissa ja Gamalielin jalkojen juuressa opetettu tarkkaan noudattamaan isien lakia; ja minä kiivailin Jumalan puolesta, niinkuin te kaikki tänä päivänä kiivailette.

        Mikä on pointtisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on pointtisi?

        En ymmärrä kysmystäsi, mutta ei tule painottaa juutalaisuutta, sillä sehän on käytännössä vain Juudan ja Leevin, pinen osan Benjaminia erotettu veljesheimo, ja lopulta he ovat Jumalan tullessa, Uuteen Jerusalmiin vain yksi kansa, Israel.
        Tunnen sen maan ja heimon todella hyvin.
        Jos tätä tarkoitat ja on aivan sama, kumpi vahemmista omaa kansan geenin, on perillinen siihen kansaan. Abrahamin ja Saaran tilanteessa oli vain thetävä jokin jako, muutenhan arabit olisivat Israelilaisia.


    • Äitinmaallinen oon koska perin äitiltä maatilkun venepaikaksi. Kynsieni allakin on vaan äitinmaata...

    • Anonyymi

      ...äitinmaata, jossa kasvaa suippumadonlakkia, jota nautin. Koettakaa ymmärtää.

      • Suippomadonlakkia...Njamnjam!


      • Kristillisyydessämme syksy on perinteistä sientensyönnin aikaa...


    • Anonyymi

      Ei kannata. Ei tämä Suomi mikään ihmeellinen ylpeyden aihe ole.

    • Mun vl mummu RIP opasti mulle syötävät sienet karvalaukut yms. sensemmoset. Hyviä on. Njamjam!

    • Anonyymi

      Kitos kun paljastit vl-alkuperän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1615
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1244
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1072
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      857
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      741
    Aihe