Anoreksia ystävä

Anonyymi

Moi, haluisin siis sellasen anoreksia kaverin kenen kans vois aina puhuu laihduttamisesta ja tsempat toisii eteenpäi laihdutukses. En haluu ketään ”tervettä” joten jos oot ”terve” ni ole hyvä ja häivy. Eli jos oot kiinnostunu ni lait vaik kommenttii toho al ja katotaa sit siit et millai menee eteenpäi👌

14

149

Vastaukset

• Ainii, oon siis 06/13
      ~ap

• Vooisin

• Ooks minkä ikäne?
        -ap

• Anonyymi kirjoitti:

Ooks minkä ikäne?
        -ap

Minäkin voisin ja olen hieman sinua vanhempi

• Sairauden ihannointia.

• Pelkkää laihdutusta

• Oon 14v. Mä haluisin uudestaan alkaa laihduttaa joten kyllä stemppi kaverille ois itelläkin tarvetta.
      Mutta en nää itteeni kyl sairaana

• Olisin 14v. Laihdutin puol vuotta tiukalla ruoka valiolla ja haluaisin laihduttaa taas. Joten jos "laihdutus" kaveri kelpaa niin täällä ollaan

• Oon ite 13 ja oon jo vähä alottanu pro anailua (jos et tiiä nii googlaa) ja haluisin itekki laihtuu ja paljon!! Oon ettiny kans jotain laihdutuskaverii, joka tsemppais ja jota ite tsemppaisin..<3

• Oon ite 06/13 Mä oon ite ettiny kans just samanlaista ihmistä ku ketä sä etit!!! Oo kiltti ja laita vaikka sun snäp tai ig jooko<3

• Mä lähinnä ihannoin laihuutta muilla, ja saa tulla laittaa viestii :) Koska tänne ei saa käyttäjätunnuksia julkaista, niin en voi sanoa että ig on bonesviewer

• Itekkin ois kiva saada joku jonka kans vois puhuu näist jutuist ja tsemppaa yms joten mä voisin👌

• Juu ite voisin kans

• Vaasasta ketään 24-30v kaveria? :)

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuosi Tinderissä oli järkytys

Ei mikään ihme. Tinder on ihan syvältä. https://yle.fi/uutiset/3-11212319
      Sinkut
      157
      7935
    2. Tietäisittepä

Mitä meidänkin työpaikalla varatut touhaavat työpäivän aikana... Kesken työpäivän ottavat vapaata pari tuntia että puolisot luulevat olevan töissä ja
      Uskottomuus
      70
      2678