Uusi runkkupaikka kartta on avattu

Anonyymi

127

11690

Vastaukset

• Hieno kartta. Pelkkää valkoista.

• Hyvin toimii.

• Up.......

• Anonyymi kirjoitti:

Up.......

Up.....

• Hyvin toimii

• Nosto

• Kauanko noi kommentit näkyy?

• Noto

• Hyvä juttu

• Laitoin oman ilmoitukseni Uudenkaupungintien parkkikselle... Olisi vaimon pikkarit saatavilla. Terv M. 50

• Up.

• Up......

• Nosto.

• Nosto

• Nosto

• Nosto......

• UP.

• Anonyymi kirjoitti:

UP.

Nosto.

• Anonyymi kirjoitti:

Nosto.

UP.

• Anonyymi kirjoitti:

Nosto.

Onkohan samanlaisia sivuja missään jossa saisi naista?
        Imuri kyllä kelpaisi miehestäkin.

• Kartan ulkoasu on muuttunut ja osa merkinnöistä pudonnut pois. Käykäähän lisäämässä ne uudelleen jos niissä paikoissa oli toimintaa.

• Ei pysty lisäämään uutta merkintää. Tulee ilmoitus että liian lähellä olemassaolevaa merkintää !!?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei pysty lisäämään uutta merkintää. Tulee ilmoitus että liian lähellä olemassaolevaa merkintää !!?

Joo ,tosi hyvin toimii ei voi merkata ja tekstit sivussa on mitä sattuu .Ja jos saa merkin niin se häviää puolen tunnnin päästä

• Toimii! Kiva päästä taas runkkaamaan, fantasia on et mies hieroo kaluaan mun peppuvakoon ja vois ruiskuttaa spermat myös peppureiälle/vakoon.

• Huonosti toimii. Musta-valkeena koko kartta ja tökkii ku yrittää zuumata.

• Aivan sekavia ilmoituksia , välillä päivityksen jälkeen koko suomen ilmoitukset samassa, ihanaa kun toiseltapuolen suomea on oman ilmoituksen kanssa samassa pisteessä ja toisin päin-

• Ihan pimeä paikka

• Hyvä sovellus. Saanut jo monta kertaa seuraa kartan kautta. Live feed kätevä, kun on ensin valinnut kohteen kartalta.

• Hyvä kun saatiin taas kartta auki.On sieltä onnistanut joku tapaaminenkin

• OK.

• Anonyymi kirjoitti:

OK.

UP.

• Anonyymi kirjoitti:

UP.

Hyvin toimii

• Anonyymi kirjoitti:

UP.

Nosto

• Olis kiva kun kohteiden yhteydessä olis kerrottu koska niissä on väkeä! Tietäisi mennä paikalle

• Up.

• Hiljasta on useimmilla paikoilla

• Muutama suullinen spermaa saatu tän kartan kautta.

• Illalla pimeässä runkulle!

• 24v kik: Yes0071

• 58v. kik:killevik123

• Käykö näissä missään paikoissa pariskuntia tai naisia?

• Hiljasta on ,johtuukohan talvesta

• Mikkeli rantakylän höyryyn ti 19.11 klo 17.30-

• mukavaa kun on tämmöinen kartta

• Jee! Verkkarit jalkaan ja suunnistamaan!

• nosto

• Ei näytä kuin kuluvan päivän

• Tänään illalla juurikorpeen ketään puuttessa imettäväksi?

• lahti launeenkadun ympäistö ens viikolla

• oon lahdessa lähellä keilahallii 9-10.12. Seuraa olisko runkut + imut ?

• Sekava aiempaan verrattuna. Jos edellinen oli ylimalkainen niin mitä tämä sitten on?

• juurikorpeen tunnin päästä ketään runkulle ja imettäväksi?

• zzzzzz

• Mitäs siellä mieles

• Kuinkahan kauan voi omaa viestiä muokata, ennen kuin se jää pysyvästi näkyviin?

• Kokeilin tänään ja siinä on sellainen 20 min aikaa poistaa oma ilmoitus, ennenkuin se jää pysyvästi sivulle.

• Anonyymi kirjoitti:

Kokeilin tänään ja siinä on sellainen 20 min aikaa poistaa oma ilmoitus, ennenkuin se jää pysyvästi sivulle.

Onkohan kymenlaakson alueella runkun ja imuttelun tarpeessa olevia miehiä.Vielä ehtisi ennen joulua ottamaan suuhun

• Aukeaa

• Upup

• jospa joku päivä kehtais jyväs seudulla käydä runkulla

• Tänään ajelemaan liivit päällä ja kalu kovana liivien alla.Laitoin tuonne joihinkin paikkoihin kommentteja.Seuraa kun sais,tyydyttäisin mielelläni toisia

• Kiva että täällä muitakin liivijengeistä! Minä myös kuulun liivijengiin ja ajelen HD:llä motarien parkkipaikoilla ja käyn puskassa runkkaamassa ja joskus tulee joku jonka kanssa kimpparunkkausta, suihinottoa ja useasti olen myös antanut peppua.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiva että täällä muitakin liivijengeistä! Minä myös kuulun liivijengiin ja ajelen HD:llä motarien parkkipaikoilla ja käyn puskassa runkkaamassa ja joskus tulee joku jonka kanssa kimpparunkkausta, suihinottoa ja useasti olen myös antanut peppua.

En oo siis ymmärtänyt miksi nää hoodee miehet pitää rintaliivejä ja sit kutsuu itseään liivijengiks. Siis aika ällöö kun sellaset kaljut ja läskit partasuut pitää rinuleja. Puetteko myös stringejä niillä rumilla pyörillä ajaessanne?

• Kyllä lähtee

• Oliskohan porvoon motarin levarilla tänään runkkuseuraa,illalla n 21

• Hyviä mestoja löytyy täältä reissaajalle, aina on saanut satsin, kun on tarvinnut.
        länsisuomi mies

• laitetaas taas alkuun niin muutkin runkkarit aktivoituu kierteleen mestoja.

Runkkarit, imijät, imettäjät homot ,bi- miehet topit, btm ym. paljasteliat ja pervoilijat hyvää ja kiimaista kevättä.

Muistakaa miehet runkata.

• Tän kartan kautta on löytynny kolme kaveria jotka purkaa lastinsa suuhuni välillä.Kevään tultua saan varmaan useammin luonnossa

• Raisio Masku aluetta päivitetty

• Kuka tätä palvelua ylläpitää? Asetuksia pitäisi muuttaa niin, että vanhat viestit poistuvat tietyn ajan kuluttua. Nyt viestiketjut venyvät turhan pitkiksi. Samalla sivusta tulisi selvempi kun turhat paikat ja täplät poistuisivat kartalta.

• Seuraa imuun keski-suomi 19cm posliini ihanuus.

• Imettääkö vai imeekö posliini ihanuus

• Up! Pieksämäki-Varkaus

• todella hidas avautumaan

• Hitaasti hyvä tulee! Kyllä se avautuu kun käytät liukuvoidetta ja työnnät rauhallisesti sisään, pidät työntöä yllä niin kalu liukuu hitaasti sisälle, monella on tiukka peppureikä.

• Anonyymi kirjoitti:

Hitaasti hyvä tulee! Kyllä se avautuu kun käytät liukuvoidetta ja työnnät rauhallisesti sisään, pidät työntöä yllä niin kalu liukuu hitaasti sisälle, monella on tiukka peppureikä.

Olen motoristi keskisuomesta. Kuulun myös liivijengiin. Tunnistin homouden itselläni jo 16 vuotiaana, ajelen kesäisin harrikalla ympäri Suomea telttaillen, toivoisin että tapaan reissuillani muita kiihkeitä motoristeja, vaikka kuulun liivijengiin ja olen katselin näköinen tatskojeni kanssa niin olen silti ihan taviskaveri, kiltti ja lempeä. Tavataan P-paikoilla tai leirintäalueilla!

• Anonyymi kirjoitti:

Olen motoristi keskisuomesta. Kuulun myös liivijengiin. Tunnistin homouden itselläni jo 16 vuotiaana, ajelen kesäisin harrikalla ympäri Suomea telttaillen, toivoisin että tapaan reissuillani muita kiihkeitä motoristeja, vaikka kuulun liivijengiin ja olen katselin näköinen tatskojeni kanssa niin olen silti ihan taviskaveri, kiltti ja lempeä. Tavataan P-paikoilla tai leirintäalueilla!

Nosto

• Up.........

• Ei toimi. Löytyykö Nurmijärveltä imettäjää/runkku kaveria 60v tai ukkomiehistä, olen ukm 57

• Hyvin toimii.

• Abc näytti. Nuoriso runkannu.

• Up..........

• Up..........

• Uppia

• Up.......

• Nosto...

• Up........

• Hyvin toimii runkulle mars ..

• Hyvin toimii runkkuringit näin korona-aikanakin. Kävin just pussit tyhjentämässä.

• Pks 40v

• Up.......

• Up......

• Pieksämäki tänään

• Anonyymi kirjoitti:

Pieksämäki tänään

• Up.......

• up...

• Up..,....

• Tänään Jyväskylässä

• Anonyymi kirjoitti:

Tänään Jyväskylässä

Kirrissä olis posliinimiestä tarjolla...

• Jyväsjärvelläkö tiukka

• Toimii.

• Toimii

• 50+ mies Hämeenlinnasta olisi runkkuseuraa vailla

• Up.........

• Lämpenee,olisko mukavaa olla levarin kalliolla viltin päällä 69 imutusta tekemässä.Tarkoitan porvoon motarin levarilla

• Uuuh..olisipa kiva makuulla kanssasi muna kovana.

• kampin h&m nyt

• Rauma Satakunta?

• Up.........

• Löytyykö karttaa missä käy pariskuntia tai sellaista"seksikarttaa" terveisin. utelias

• Up........

• Up.........

• up

• Lisätty pari paikkaa, luontorunkkailjoille, hyvin toimii 👍

• Miksiköhän kartta ei näy,pelkät numerotäpät.

• Ei näy karttaa. Onko muuttunu maksulliseksi?

• Sama homma, sivulla lukee että halutessaan voi maksaa mutta ei siitä että ilman maksua kartta ei toimi

• Nosto.

• Up...........

• Nosto.......

• Uppista

• Nostooooo.

• Up.........

• Iloista.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pimittää rahankäyttöään

Sain selville, että mieheni on jo kuukausia käyttänyt isoja summia rahaa tietämättäni harrastuksiinsa. Samaan aikaan hän on kertonut, ettei hänellä ty
      Parisuhde
      131
      8143
    2. Niko Ranta-Aho kaulailee illallisella Bandidos pomon kanssa Espanjassa

Noniiiin. Niko pääs oottaa vankilatuomiota vapaalle. Läks Espanjaan. Nyt laitto kuvaa, kaulailee bandidos rikollisjärjestön pomon kanssa ja 2 muun kar
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      2742