Hintaero ällistyttävää !

Anonyymi

Kyllä pienituloisen kannattaa käydä saksalaisessa kaupassa, kun nyt tuossa laskin tänään ostetut ostokset, niin hintaero oli huimaa !
Ostokset saksalaisesta yhteensä 8 euroa tasan, ja katsoin vastaavat tuotteet suomalaisesta s-liikkeen kaupasta, niin ne olisivat maksaneet 20,11 euroa ja k-liikkeen kaupassa ne olisivat maksaneet tietenkin vielä enemmän.

150

2623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En usko!

      • Anonyymi

        Etkä voi tietääkkään ellet kokeile!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkä voi tietääkkään ellet kokeile!

        Kokeile mitä, ostaa yli 20 euron arvoiset tuotteet 8 eurolla? Joko olet kova tinkimään tai kova valehtelemaan!

        Sehän köyhillä on tapana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile mitä, ostaa yli 20 euron arvoiset tuotteet 8 eurolla? Joko olet kova tinkimään tai kova valehtelemaan!

        Sehän köyhillä on tapana.

        Kyseinen saksalainen kauppa on Lidl. Olen itse sen asiakas, ja voin sanoa, että se on monessa suhteessa huomattavasti halvempi kuin K-market. Pidän nimittäin kirjaa kaikista ostoksistani, ja tunnen eri kauppojen hintatason melkein sentilleen. On sekä typerää että vaarallista alkaa väittää toisia valehtelijoiksi, edes tietämättä mitä tuotteita se toinen on kaupasta ostanut. Kaikkein ilkeintä on väittää, että köyhillä on tapana joko tinkiä tai valehdella. Oletko itse niin varakas, että sinun ei tarvitse ajatella mitä ruoka maksaa? Tai tiedätkö edes, kuinka paljon Suomessa on pienituloisia tai jopa köyhiä perheitä, joiden on pakko yrittää säästää kaikesta mistä voivat? Kommenttisi on typerä, asiaton ja toisia loukkaava. Muista se sitten kun itse jonakin päivänä putoat pohjalle ja elät pienen sairauseläkkeen varassa eikä sinulla ole ketään tukenasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile mitä, ostaa yli 20 euron arvoiset tuotteet 8 eurolla? Joko olet kova tinkimään tai kova valehtelemaan!

        Sehän köyhillä on tapana.

        ootko katsonu perttu kiinassa- tv- ohjelmaa ? Nyt alkaa tietoa vuotamaan maantasollekkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseinen saksalainen kauppa on Lidl. Olen itse sen asiakas, ja voin sanoa, että se on monessa suhteessa huomattavasti halvempi kuin K-market. Pidän nimittäin kirjaa kaikista ostoksistani, ja tunnen eri kauppojen hintatason melkein sentilleen. On sekä typerää että vaarallista alkaa väittää toisia valehtelijoiksi, edes tietämättä mitä tuotteita se toinen on kaupasta ostanut. Kaikkein ilkeintä on väittää, että köyhillä on tapana joko tinkiä tai valehdella. Oletko itse niin varakas, että sinun ei tarvitse ajatella mitä ruoka maksaa? Tai tiedätkö edes, kuinka paljon Suomessa on pienituloisia tai jopa köyhiä perheitä, joiden on pakko yrittää säästää kaikesta mistä voivat? Kommenttisi on typerä, asiaton ja toisia loukkaava. Muista se sitten kun itse jonakin päivänä putoat pohjalle ja elät pienen sairauseläkkeen varassa eikä sinulla ole ketään tukenasi.

        Mulla Lidl niin kaukana, että kun maksan bussilipun niin lähellä kävelymatkan päässä olevasta Prismasta tulee ostokset halvemmaksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseinen saksalainen kauppa on Lidl. Olen itse sen asiakas, ja voin sanoa, että se on monessa suhteessa huomattavasti halvempi kuin K-market. Pidän nimittäin kirjaa kaikista ostoksistani, ja tunnen eri kauppojen hintatason melkein sentilleen. On sekä typerää että vaarallista alkaa väittää toisia valehtelijoiksi, edes tietämättä mitä tuotteita se toinen on kaupasta ostanut. Kaikkein ilkeintä on väittää, että köyhillä on tapana joko tinkiä tai valehdella. Oletko itse niin varakas, että sinun ei tarvitse ajatella mitä ruoka maksaa? Tai tiedätkö edes, kuinka paljon Suomessa on pienituloisia tai jopa köyhiä perheitä, joiden on pakko yrittää säästää kaikesta mistä voivat? Kommenttisi on typerä, asiaton ja toisia loukkaava. Muista se sitten kun itse jonakin päivänä putoat pohjalle ja elät pienen sairauseläkkeen varassa eikä sinulla ole ketään tukenasi.

        Hiukka epäilen.


    • Anonyymi

      Kyllä näin vain, että tiettyjen tuotteiden kohdalla hintaero on melkoinen. Meidänkin perheen kannattaa ajaa kerran viikossa hieman pidempi matka pelkästään Lidliin ostoksille ja ostaa ne tietyt tuotteet. Netistä näkee tarjoukset valmiiksi. Suhde on herkästi kaikissa ostoksissa 60/100, eli Lidlissä maksaa samat tuotteet 60€ ja toisessa kaupassa 100€. Ja jos ostaa Lidlistä pelkästää ne "sisäänvetotuotteet", niis säästö on melkoinen, todella ostaa 8€:lla 20€ tuotteet!
      Toinen on köyhälle myös edullinen paikka, nimittäin Biltema ostaa monenlaista kotiin ja harrastuksiin. Juuri ostin uuden lukko rungon ulko-oveen, maksoi Biltemassa 13,50€ ja sama lukkorunko K-raudassa 93,50€.

      • Anonyymi

        Samahan se ei missään nimessä ole, samankaltainen ehkä.


      • Anonyymi

        No ei se varmaan kuiteskaa iha sama oo ollu🤣🤣


      • Anonyymi

        Eihän lidissä ole edes juuri mitään.


      • Anonyymi

        Olen ihan samaa mieltä siitä, että Lidl on huomattavasti edullisempi kuin K-market, joka on kallein lähikauppamme. Lidlin uotevalikoima poikkeaa hiukan S-ryhmän ja K-ketjun valikoimasta, mutta ainakaan minulla ei ole ollut mitään valittamista tuotteiden laadusta. Yksi ystäväni asuu Kauniaisissa, eikä hänellä ole rahasta pulaa, mutta hänkin käy usein ruokaostoksilla Lidlissä, vaikka voisi yhtä hyvin käydä Stockmann Herkussa, ja hän minulle Lidliä suosittelikin. Sen takia, kuulemma, että siellä on niin hyvä valikoima juustoja ja erilaisia leikkeleitä, ja tilaa työntää ostoskärryjä. 'Minä en jaksa sitä Stockmann Herkkua.' hän sanoi. 'Siellä on ahdasta, ja myyjät ovat ynseitä, ja sitten siellä on aina niitä vanhoja mummoja, jotka huitovat toisia kävelykepillä ja kyselevät, että mitä tämä maksaa kun hyllyjen reunassa ei ole hintoja.' On siis turha sanoa, että Lidlissä käyvät vain köyhät ja työttömät, sillä se ei pidä paikkaansa. Siellä käy paljon myös minun ystäväni kaltaisia varakkaita ihmisiä, ja ehkä he ovatkin varakkaita juuri siksi, että osaavat tehdä järkeviä ostopäätöksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samahan se ei missään nimessä ole, samankaltainen ehkä.

        Järkevä kuluttaja ei tuijota tuotemerkkiin tai siihen, onko se ostettu K-raudasta vai Biltemasta. Jos tuote palvelee käyttötarkoitustaan ja on hinnaltaan kuluttajan kukkarolle sopiva, niin silloin kuluttaja on tehnyt järkevän päätöksen. Tuotteiden markkinointi perustuu melkein kokonaan vain mielikuvien luomiseen, mutta niihin mielikuviin ei kannata luottaa. Kuten joku tällä keskustelupalstalla sanoikin: 'Kokeile itte niin sitte tiedät.'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihan samaa mieltä siitä, että Lidl on huomattavasti edullisempi kuin K-market, joka on kallein lähikauppamme. Lidlin uotevalikoima poikkeaa hiukan S-ryhmän ja K-ketjun valikoimasta, mutta ainakaan minulla ei ole ollut mitään valittamista tuotteiden laadusta. Yksi ystäväni asuu Kauniaisissa, eikä hänellä ole rahasta pulaa, mutta hänkin käy usein ruokaostoksilla Lidlissä, vaikka voisi yhtä hyvin käydä Stockmann Herkussa, ja hän minulle Lidliä suosittelikin. Sen takia, kuulemma, että siellä on niin hyvä valikoima juustoja ja erilaisia leikkeleitä, ja tilaa työntää ostoskärryjä. 'Minä en jaksa sitä Stockmann Herkkua.' hän sanoi. 'Siellä on ahdasta, ja myyjät ovat ynseitä, ja sitten siellä on aina niitä vanhoja mummoja, jotka huitovat toisia kävelykepillä ja kyselevät, että mitä tämä maksaa kun hyllyjen reunassa ei ole hintoja.' On siis turha sanoa, että Lidlissä käyvät vain köyhät ja työttömät, sillä se ei pidä paikkaansa. Siellä käy paljon myös minun ystäväni kaltaisia varakkaita ihmisiä, ja ehkä he ovatkin varakkaita juuri siksi, että osaavat tehdä järkeviä ostopäätöksiä.

        Kyllä tulee Lidlissä käytyä ! kerran viikossa ! hintaero on huomattava ! ei voi mitään !


    • Anonyymi

      Eilen kävin S-ryhmän kaupassa ja ostin kaiken tosi tosi halvalla. Olin tyytyväinen.

      Tänään kävin K-ryhmän kaupassa ja löysin kaikkea siis tosi halvalla. Olin taas tyytyväinen.

      Huomenna ostan leipää, makaronia, perunoita, maitoa ja muita perusterpeita Salesta, se on juuri hyvin lähellä.

      Kyllä on kaikkea halpaa ja hyvää kaupoissa, joskus ihan lähelläkin.

      • Anonyymi

        Ihmeellistä! Halpaa tavaraa ei kaupoista löydy, oli se minkä ryhmän kauppa hyvänsä? Jos joku näin väittää ,pitää hänen olla hyvä tuloinen ,joka ei edes tajua kuinka kallista esim.ruoka on Suomessa? Köyhä joutuu aina katsomaan minkä ostaa ja mitä se maksaa!!! On paljon ihmisiä, jotka ostavat vain alennuslappu tavaraa koska on pakko ja käyvät myös uskonnollisten ryhmittymien ruokajako tilaisuuksissa hakemassa perheilleen ruokaa! Varakas ei tällaisesta edes tiedä, kun itsensä ei tarvitse laskea joka centtiä ostellessaan! Suomessa on edelleen köyhiä!!! Opiskelijat ja eläkeläiset eivät ole kaikki rahakkaita??


      • Anonyymi

        elä viiti valehella aikaisille ihimisille, K ja S kaupat on tosi kalliita vaikka kuinka heilutat boonuskorttia, oot ihan BOONUSKORTTIUSKOVAINEN


    • Anonyymi

      Saksalaisesta kaupasta en osta mitään.

      S-markettia ja Prismaa suosin, edullisia molemmat.

      • Anonyymi

        Käväise katsomassa hinnat Lidlissä ja vertaa niitä sitten S-marketissa tai Prismassa, niin huomaat kyllä eron. Lähes jokaisessa tuotteessa huomaat eron Lidlin hyväksi. Osa hintaeroista aivan järkyttävän suuria ja kyse aivan samoista tuotteista (esim. Benecol levite, tomaatit) tai saman valmistajan tuotteista (esim. kaurahiutaleet, maito, sinappisilli).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käväise katsomassa hinnat Lidlissä ja vertaa niitä sitten S-marketissa tai Prismassa, niin huomaat kyllä eron. Lähes jokaisessa tuotteessa huomaat eron Lidlin hyväksi. Osa hintaeroista aivan järkyttävän suuria ja kyse aivan samoista tuotteista (esim. Benecol levite, tomaatit) tai saman valmistajan tuotteista (esim. kaurahiutaleet, maito, sinappisilli).

        Jaa, mutta mitä sitten? Pitää verrata kahta identtistä tuotetta toisiinsa. Puolalainen tomaatti tai mustikka ei ole sama kuin suomalainen, romanialainen ketsuppi ei ole sama kuin ruotsalainen tai virolainen silli sama kuin turkulainen.

        Avaaja selkeästi valehtelee suhteesta 8 euroa: 20,11 euroa! En tiedä miksi.

        Lidlin kaurahiutaleet valmistaa Myllyn Paras kuten myös Pirkan, kun taas Elovena puolestaan on ihan oma historiallinen tuotemerkkinsä. Peruskaurahiutaleet maksavat Lidlissä 0,98 eur/kg, Prismassa 0,75 eur/kg ja muualla 0,99 eur/kg. Montako kiloa hiutaleita aloittaja aikoo ostaa, että kyseinen ero kasvaa noin suureksi ja kenen eduksi?

        Avaaja on ihan kujalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, mutta mitä sitten? Pitää verrata kahta identtistä tuotetta toisiinsa. Puolalainen tomaatti tai mustikka ei ole sama kuin suomalainen, romanialainen ketsuppi ei ole sama kuin ruotsalainen tai virolainen silli sama kuin turkulainen.

        Avaaja selkeästi valehtelee suhteesta 8 euroa: 20,11 euroa! En tiedä miksi.

        Lidlin kaurahiutaleet valmistaa Myllyn Paras kuten myös Pirkan, kun taas Elovena puolestaan on ihan oma historiallinen tuotemerkkinsä. Peruskaurahiutaleet maksavat Lidlissä 0,98 eur/kg, Prismassa 0,75 eur/kg ja muualla 0,99 eur/kg. Montako kiloa hiutaleita aloittaja aikoo ostaa, että kyseinen ero kasvaa noin suureksi ja kenen eduksi?

        Avaaja on ihan kujalla!

        Kyse samasta tuotteesta Lidlissä ja muussa kaupassa, siis ei puolalaisista tomaateista, vaan Lidlissä myytävät kotimaiset tomaatiti ja vastaavasti toisissa kaupoissa myytävät kotimaiset tomaatit. Eroja myös mm. hollantilaisissa terttutomaateissa Lidlin hyväksi.

        Sillin suhteen se "suomalainen" silli onkin valmistettu Ruotsissa, lue tarkkaan purkista!!
        Lidlissä samainen purkki maksaa 1,85€ ja muissa kaupoissa 2,69€, kyseessä siis aivan sama tuote!!
        Levite rasia (kotimainen) lienee kaikista edullisin Lidlissä, maksaa 0,54€, sama vastaava muualla 1,79€. Ja taitaa se kaikista edullisin Lidlin levite rasia 0,27€ olla muualla huomattavasti kalliimpi...

        Kyllä näistä vuoden aikana kertyy aika paljon, jos jokaisen tuotteen kohdalla on hintaeroa. Säästetty euro on jopa ansaittua euroa parempi, kun siitä ei ole tarvinnut maksaa veroja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, mutta mitä sitten? Pitää verrata kahta identtistä tuotetta toisiinsa. Puolalainen tomaatti tai mustikka ei ole sama kuin suomalainen, romanialainen ketsuppi ei ole sama kuin ruotsalainen tai virolainen silli sama kuin turkulainen.

        Avaaja selkeästi valehtelee suhteesta 8 euroa: 20,11 euroa! En tiedä miksi.

        Lidlin kaurahiutaleet valmistaa Myllyn Paras kuten myös Pirkan, kun taas Elovena puolestaan on ihan oma historiallinen tuotemerkkinsä. Peruskaurahiutaleet maksavat Lidlissä 0,98 eur/kg, Prismassa 0,75 eur/kg ja muualla 0,99 eur/kg. Montako kiloa hiutaleita aloittaja aikoo ostaa, että kyseinen ero kasvaa noin suureksi ja kenen eduksi?

        Avaaja on ihan kujalla!

        No,tässä avaajana kerron, että en käyttänyt noiden kalliimpien merkkien hintoja vaan s-liikkeen edullisten merkkien hintoja joihin vertasin lidlin hintoja. Ja s-liike johon vertasin oli sale-kauppa.
        Olen kyllä aina ollut tietoinen lidlin edullisuudesta, mutta kun ero oli yhdellä kertaa noinkin iso, niin kyllä se vain ällistyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse samasta tuotteesta Lidlissä ja muussa kaupassa, siis ei puolalaisista tomaateista, vaan Lidlissä myytävät kotimaiset tomaatiti ja vastaavasti toisissa kaupoissa myytävät kotimaiset tomaatit. Eroja myös mm. hollantilaisissa terttutomaateissa Lidlin hyväksi.

        Sillin suhteen se "suomalainen" silli onkin valmistettu Ruotsissa, lue tarkkaan purkista!!
        Lidlissä samainen purkki maksaa 1,85€ ja muissa kaupoissa 2,69€, kyseessä siis aivan sama tuote!!
        Levite rasia (kotimainen) lienee kaikista edullisin Lidlissä, maksaa 0,54€, sama vastaava muualla 1,79€. Ja taitaa se kaikista edullisin Lidlin levite rasia 0,27€ olla muualla huomattavasti kalliimpi...

        Kyllä näistä vuoden aikana kertyy aika paljon, jos jokaisen tuotteen kohdalla on hintaeroa. Säästetty euro on jopa ansaittua euroa parempi, kun siitä ei ole tarvinnut maksaa veroja!

        Syökää voita, margariinit on ennen väriainetta harmaita. Suolistogurukin käski heittää ne pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse samasta tuotteesta Lidlissä ja muussa kaupassa, siis ei puolalaisista tomaateista, vaan Lidlissä myytävät kotimaiset tomaatiti ja vastaavasti toisissa kaupoissa myytävät kotimaiset tomaatit. Eroja myös mm. hollantilaisissa terttutomaateissa Lidlin hyväksi.

        Sillin suhteen se "suomalainen" silli onkin valmistettu Ruotsissa, lue tarkkaan purkista!!
        Lidlissä samainen purkki maksaa 1,85€ ja muissa kaupoissa 2,69€, kyseessä siis aivan sama tuote!!
        Levite rasia (kotimainen) lienee kaikista edullisin Lidlissä, maksaa 0,54€, sama vastaava muualla 1,79€. Ja taitaa se kaikista edullisin Lidlin levite rasia 0,27€ olla muualla huomattavasti kalliimpi...

        Kyllä näistä vuoden aikana kertyy aika paljon, jos jokaisen tuotteen kohdalla on hintaeroa. Säästetty euro on jopa ansaittua euroa parempi, kun siitä ei ole tarvinnut maksaa veroja!

        Mutta kun litli on täynnä kaikkea roskaväkeä,ja kauheat jonot missä pakasteet sulaa.


      • Anonyymi

        Jos noista s ja k marketeista poistuisi ne rahastus bonus ynnä muut kortit niin hinnatkin olis halvemmat heti!! Sä maksat niitten korttien takia ylihintaa. Tämä on fakta. S pankki on juuri se johon ei kannata luottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syökää voita, margariinit on ennen väriainetta harmaita. Suolistogurukin käski heittää ne pois.

        Ja rasvaton maito on alunperin tarkoitettu sioille ruuax että ne lihois. Ja on sinistä alunperin.. Onnee vaan. Jäämää "oikeesta" maidosta.


      • Anonyymi

        Lidi on paras ja halpa näin se vain on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käväise katsomassa hinnat Lidlissä ja vertaa niitä sitten S-marketissa tai Prismassa, niin huomaat kyllä eron. Lähes jokaisessa tuotteessa huomaat eron Lidlin hyväksi. Osa hintaeroista aivan järkyttävän suuria ja kyse aivan samoista tuotteista (esim. Benecol levite, tomaatit) tai saman valmistajan tuotteista (esim. kaurahiutaleet, maito, sinappisilli).

        Kuka maksaisi ylihintaa halvasti tehdyistä ja huonolaatuisista tuotteista lidlissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käväise katsomassa hinnat Lidlissä ja vertaa niitä sitten S-marketissa tai Prismassa, niin huomaat kyllä eron. Lähes jokaisessa tuotteessa huomaat eron Lidlin hyväksi. Osa hintaeroista aivan järkyttävän suuria ja kyse aivan samoista tuotteista (esim. Benecol levite, tomaatit) tai saman valmistajan tuotteista (esim. kaurahiutaleet, maito, sinappisilli).

        En ole ostanut lidissä kun joskus maidon. Eihän sieltä saa kaikkea mitä tarvitsee.


      • Anonyymi

        Tää kaverihan on ihan kuin niissä lidilin mainoksissa aikanaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun litli on täynnä kaikkea roskaväkeä,ja kauheat jonot missä pakasteet sulaa.

        Mitä??? Tää kaveri on ulkona kun postilaatikko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, mutta mitä sitten? Pitää verrata kahta identtistä tuotetta toisiinsa. Puolalainen tomaatti tai mustikka ei ole sama kuin suomalainen, romanialainen ketsuppi ei ole sama kuin ruotsalainen tai virolainen silli sama kuin turkulainen.

        Avaaja selkeästi valehtelee suhteesta 8 euroa: 20,11 euroa! En tiedä miksi.

        Lidlin kaurahiutaleet valmistaa Myllyn Paras kuten myös Pirkan, kun taas Elovena puolestaan on ihan oma historiallinen tuotemerkkinsä. Peruskaurahiutaleet maksavat Lidlissä 0,98 eur/kg, Prismassa 0,75 eur/kg ja muualla 0,99 eur/kg. Montako kiloa hiutaleita aloittaja aikoo ostaa, että kyseinen ero kasvaa noin suureksi ja kenen eduksi?

        Avaaja on ihan kujalla!

        mulle sapuskan energia-arvo ratkaisee,makua saa säätää kotona ihan miten vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos noista s ja k marketeista poistuisi ne rahastus bonus ynnä muut kortit niin hinnatkin olis halvemmat heti!! Sä maksat niitten korttien takia ylihintaa. Tämä on fakta. S pankki on juuri se johon ei kannata luottaa.

        samaa mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja rasvaton maito on alunperin tarkoitettu sioille ruuax että ne lihois. Ja on sinistä alunperin.. Onnee vaan. Jäämää "oikeesta" maidosta.

        Kurriahan jotkut juustomeijerit lähettivät puolipakolla tuottajille takaisin kun meijerin sikalassa ei kaikki mennyt hyödyksi.


    • Anonyymi

      Mitähän aloittaja mahtoi ostaa heh taas tuo puuta heinää kirjoittaja.

      • Anonyymi

        Ostokseni oli ihan sellaista tavallista mitä nyt tuolla kertaa oli aikaista ostaa, että en tosiaan miettinyt etukäteen, että mistä tulisi hyvät hintaerot.


    • Anonyymi

      Kylä säästää kun käy lidlissä.
      Minä aikanaan ostin k marketeista ja joskus kävin s marketeissa. Meidän pehreen vkl ruuat maksoi lähes 90 e! Hirmunen hinta. Kun siirryin lidliin, oli raju pudotus, vkl ruuat maksaa nyt 40 e. Aatelkaa Hinta ero 50 e. Enää en käy muissa kaupoissa kuin satunnaisesti.

      Me syömme kaksi viikkoa lidlin ruuilla sillä hinnalla kun käytäisiin huippukalliissa ylihinnoitelluissa kaupoissa. Ei kiitos.
      Olemme osaneet kesämökin kun ei mene ruokaan enää rahaa niin paljon, mitä ennen on maksettu ylihintaisesti. Ja sama määrä sapuskaa halvemmalla. Mistään ei saa takasin ylihintaisien ruokien rahaa.

    • Anonyymi

      Kyllä juu ruoka kannattaa ostaa lidl kun on halvempaa kuin muualla ni yks on k-marketit niin niistä mitään ei.

    • Anonyymi

      Voi olla edullinen, mutta ainakin omaan makuuni tuoretuotteiden valikoima on aivan onneton. Sen pari kertaa mitä olen käynyt, niin leipähylly saattaa olla puoli tyhjä jo viideltä iltapäivällä, eikä löydy paikallisleipomon ruislimppua tms. vaan näitä valtakunnallisten leipomomoiden mauttomia mössöjä. Muutenkin valikoima on jotenkin outo, lihatiskiin en ole edes uskaltanut katsoa, bratwurtsia varmaan löytyy... Mutta hyvä että on kauppoja moneen makuun. Itse suosin Citymarketia ja K-suppareita. Stockan herkussakin on kiva poiketa palkkapäivänä, tai mikä Food Market Herkku se onkaan.

      • Anonyymi

        Kannattaa katsoa myös Lidlin lihatiskiin. Makkarat on ihan huippua Lidlissä, bratwurstit parhaita, ei mitään jauhomössöä, vaan täyttä lihaa!
        Jos kerta rikkaatkin suosii Lidlin myymälöitä, niin kait me köyhätkin voidaan sieltä ostaa edullisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa katsoa myös Lidlin lihatiskiin. Makkarat on ihan huippua Lidlissä, bratwurstit parhaita, ei mitään jauhomössöä, vaan täyttä lihaa!
        Jos kerta rikkaatkin suosii Lidlin myymälöitä, niin kait me köyhätkin voidaan sieltä ostaa edullisesti.

        Kyllä bratwurstit on jokapaikassa täyttä lihaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä bratwurstit on jokapaikassa täyttä lihaa.

        Joo, mut Lidlissä vaan edullisemmat bratwurstit.


      • Anonyymi

        tottakai hyllyt on tyhjänä, kun ihmiset selkä vääränä kantaa halpaa tavaraa ulos, mee het aamusta jonottaa, voit sinäki saaha leipäpakettisi tai kaks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tottakai hyllyt on tyhjänä, kun ihmiset selkä vääränä kantaa halpaa tavaraa ulos, mee het aamusta jonottaa, voit sinäki saaha leipäpakettisi tai kaks

        HEI aloittaja Leipäjonoista saa ILMAISEKSI ,MIKSI maksat?


    • Anonyymi

      Minäkin käyn Lidlissä nykyään perusruoan ostamassa. Kaksi ruokakassia saa suurinpiirtein sillä hinnalla mitä Prismassa yhden. Riisi esim. pitkän aikaa alta euron, kun muissa maksaa 2 euron ylikin. Koiralle jouduimme riisiä ostamaan aika paljon.

      • Anonyymi

        MIKsi ostat koiralle? anna piiikki niin SÄÄSTÄT menoissa.


    • Anonyymi

      Ja tänään, kun kävin ostoksilla saksalaisessa, niin hintaero oli seuraava: saksalainen 9 euroa tasan ja s-liikkeen 15,55 euroa, eli eilinen ei ollut mitään erikois sattumaa.

      • Anonyymi

        S-marketeista kannattaa käydä ostamassa alennustuotteita sen viimeisen aukiolotunnin aikana kaikki alennetut tuotteet on -60%. Eli jos joku tuote on esim. 10 euroa ja päiväys lähellä ja se on alennettu -30%, niin sen saa sen vipan tunnin aikana -60%, eli 4 eurolla.


    • Anonyymi

      Ostan lidlistä koska olen hetero ja en aja japanilaisella autolla.

      • Anonyymi

        Ostan Suomalaisista kaupoista, koska en ole vihervassarisuvakki ja haluan että ne vähät euroni jäisivät mahdollisimman suurelta osin suomeen, eikä mene saksaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostan Suomalaisista kaupoista, koska en ole vihervassarisuvakki ja haluan että ne vähät euroni jäisivät mahdollisimman suurelta osin suomeen, eikä mene saksaan.

        Työllistää Lidl sentään melkoisesti täällä Suomessa jo pelkästään myytävillä tuotteilla ja työntekijöiden palkkaamisella, sekä kuljetuslogistiikka työllistää. Ja saksalaiset veronmaksajathan ne Lidlin saamat valtavat maataloustuet vuorostaan maksaa aika pitkälti, joten sekin puoleen kannattaa suosia Lidliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostan Suomalaisista kaupoista, koska en ole vihervassarisuvakki ja haluan että ne vähät euroni jäisivät mahdollisimman suurelta osin suomeen, eikä mene saksaan.

        suomesta valuu euroja muualle muutenkin. ulkomaisen "työvoiman" matkassa pöllityt kamat , joita hit and go jengit suomessa tusaavat.. suomalaisia pölhöjä kun on helppo kus.. luukuttaa sen minkä kerkiivät., ainoa keino kotimaan kuppauksen lopettamiseen on fixit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostan Suomalaisista kaupoista, koska en ole vihervassarisuvakki ja haluan että ne vähät euroni jäisivät mahdollisimman suurelta osin suomeen, eikä mene saksaan.

        Ostan myös suomalaisista kaupoista. S-marketista, koska olen asiakasomistaja.... Näin saan bonuksia - ne helpottavat elämää kummasti, kun ostamisesta maksetaan rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suomesta valuu euroja muualle muutenkin. ulkomaisen "työvoiman" matkassa pöllityt kamat , joita hit and go jengit suomessa tusaavat.. suomalaisia pölhöjä kun on helppo kus.. luukuttaa sen minkä kerkiivät., ainoa keino kotimaan kuppauksen lopettamiseen on fixit.

        Fixit vasta meille kalliiksi tulisikin. Etkö yhtää seuraa brittien hölmöilyä brexitin kanssa, siitä vasta kallis tulee perusbriteille. Vain joku peruspönttö haikailee fixitin perään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostan Suomalaisista kaupoista, koska en ole vihervassarisuvakki ja haluan että ne vähät euroni jäisivät mahdollisimman suurelta osin suomeen, eikä mene saksaan.

        Niin lidlissähän onkin enimmäkseen suomalaisia tuotteita mutta kyllä nekin paremmanpuutteessa menee. Lidlihän maksaa aika hyvin veroja ja palkkaa jatkuvasti lisää väkeä toisinkuin nämä kesko ja epäkesko jotka kusee kuluttajaa silmään mennentullen.


      • Anonyymi

        ostan lidlistä koska olen mies, ja ajan mersulla , ja siihen mahtuu paljon tavaraa Lidlistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fixit vasta meille kalliiksi tulisikin. Etkö yhtää seuraa brittien hölmöilyä brexitin kanssa, siitä vasta kallis tulee perusbriteille. Vain joku peruspönttö haikailee fixitin perään!

        Jos haluaa säästää maansa suurelta rikollisuudelta ja islamisoinnilta, sekä kantaväestömme akkojen astuttamiselta kuukereilta sekä kielemme säilymiseltä, on syytä päästä eroo EU:sta nopeasti. Saksan ja Ranskan kahjut johtajat yrittävät siirtää puoli Afrikkaa ja Lähi-itää Eurooppaan. Tätä vastaan on taisteltava. Vain yksi puolue pitää kantaväestön puolta, pysytään täällä enemmistönä ja vallassa.


      • Anonyymi

        Itse ostan lidlistä koska olen hetero ja ajan japanilaisella autolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fixit vasta meille kalliiksi tulisikin. Etkö yhtää seuraa brittien hölmöilyä brexitin kanssa, siitä vasta kallis tulee perusbriteille. Vain joku peruspönttö haikailee fixitin perään!

        Fixit olisi Suomelle parasta mitä on tällä vuosisadalla tapahtunut. Britit ja demokratia siellä jarruttavat, homma olisi jo hoidettu aikaa sitten ilman demokratiaa. Rahasta viis, kunhan vaan päästään eroon ulkopuolisesta hallinnosta ja päätetään itse omista asioistamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluaa säästää maansa suurelta rikollisuudelta ja islamisoinnilta, sekä kantaväestömme akkojen astuttamiselta kuukereilta sekä kielemme säilymiseltä, on syytä päästä eroo EU:sta nopeasti. Saksan ja Ranskan kahjut johtajat yrittävät siirtää puoli Afrikkaa ja Lähi-itää Eurooppaan. Tätä vastaan on taisteltava. Vain yksi puolue pitää kantaväestön puolta, pysytään täällä enemmistönä ja vallassa.

        Vain peruspönttö uskoo fixitin tuovan onnea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ostan lidlistä koska olen hetero ja ajan japanilaisella autolla.

        Hetero EI AJA japsilla.


    • Anonyymi

      totta puhut.

    • Anonyymi

      Mutta Lidlissä hedelmät on useinkin kovin huonoja ja raakoina myydään.

      Näin useinkin on laita luumujen, persikoiden ja nektariinien.

      Sitten kun odottaa, että ne edes kypsyisi, niin eihän ne sitä tee, vaan mätänevät, ja kohta asunto on täynnä hauskoja mini-kärpäsiä!

      • Niin ovat Prismassakin, joskus aivan järkyttävän huonoa tavara.


      • Lapsellista vetoa aina kolmanteen valtakuntaan, mutta suomalaiset ovat läpeensä rasisteja ja on siinä ihan sama, onko valkoinen vain musta, Aasiasta vai USA:sta, pääasia että on joku joka on haukuttavana.

        Tulleessani maahaan oli alituisesti radiossa se laulu " Se oli Gunnar, se oli Gunnar, se pässä vierasmaalainen..." Mitä ei ole muutunut siitä lähtien, pahemmaksi aina vain mene.

        Suosittelen suomalaisille ja erityisesti persuille, että pankaa viennin poikki ja tuonnin myös, silloin ei tarviste kohdataa vierasmaalaisia edes kaupankäynnin merkeissä.

        Se varmasti helpotta - kunnes tule sen politiikan maksuhetki.


      • Anonyymi
        yksi_ulkomaalainen kirjoitti:

        Lapsellista vetoa aina kolmanteen valtakuntaan, mutta suomalaiset ovat läpeensä rasisteja ja on siinä ihan sama, onko valkoinen vain musta, Aasiasta vai USA:sta, pääasia että on joku joka on haukuttavana.

        Tulleessani maahaan oli alituisesti radiossa se laulu " Se oli Gunnar, se oli Gunnar, se pässä vierasmaalainen..." Mitä ei ole muutunut siitä lähtien, pahemmaksi aina vain mene.

        Suosittelen suomalaisille ja erityisesti persuille, että pankaa viennin poikki ja tuonnin myös, silloin ei tarviste kohdataa vierasmaalaisia edes kaupankäynnin merkeissä.

        Se varmasti helpotta - kunnes tule sen politiikan maksuhetki.

        Gunnar, Gunnar...

        Laulun tekijä, Martti Innanen, oli monialainen, satiirinen taiteilija


      • Anonyymi
        yksi_ulkomaalainen kirjoitti:

        Lapsellista vetoa aina kolmanteen valtakuntaan, mutta suomalaiset ovat läpeensä rasisteja ja on siinä ihan sama, onko valkoinen vain musta, Aasiasta vai USA:sta, pääasia että on joku joka on haukuttavana.

        Tulleessani maahaan oli alituisesti radiossa se laulu " Se oli Gunnar, se oli Gunnar, se pässä vierasmaalainen..." Mitä ei ole muutunut siitä lähtien, pahemmaksi aina vain mene.

        Suosittelen suomalaisille ja erityisesti persuille, että pankaa viennin poikki ja tuonnin myös, silloin ei tarviste kohdataa vierasmaalaisia edes kaupankäynnin merkeissä.

        Se varmasti helpotta - kunnes tule sen politiikan maksuhetki.

        Häivy irvihammaskoira sinne kivikauteesi, ja pysy siellä muden rakkikoirien seassa


      • Anonyymi
        yksi_ulkomaalainen kirjoitti:

        Lapsellista vetoa aina kolmanteen valtakuntaan, mutta suomalaiset ovat läpeensä rasisteja ja on siinä ihan sama, onko valkoinen vain musta, Aasiasta vai USA:sta, pääasia että on joku joka on haukuttavana.

        Tulleessani maahaan oli alituisesti radiossa se laulu " Se oli Gunnar, se oli Gunnar, se pässä vierasmaalainen..." Mitä ei ole muutunut siitä lähtien, pahemmaksi aina vain mene.

        Suosittelen suomalaisille ja erityisesti persuille, että pankaa viennin poikki ja tuonnin myös, silloin ei tarviste kohdataa vierasmaalaisia edes kaupankäynnin merkeissä.

        Se varmasti helpotta - kunnes tule sen politiikan maksuhetki.

        Martti Huuhaa-Innanen lauloi ja kävi pässin kanssa kiertueellakin, taisi olla jo 60-luvun loppupuolella. Muistan kyllä tuon biisin. Olet varmastiehkä 70 v tai yli, jos muistat tuon kappaleen. Itse olen 63 vuotias mies.


    • Anonyymi

      Aloittaja ei tietenkään ilmoita mistä tuotteista on kyse. Käy useissa kaupoissa myös Liiterissä, mutta suurta eroa hinnoissa en ole havainnut.

      • Anonyymi

        Yllättävän suuret erot on hinnoissa Lidlin hyväksi monien tuotteiden osalta ja lähes kaikissa tuotteissa pieni hinnan erotus Lidlin hyväksi. Paljon on myös aivan samoja "pirkka" tuotteita saatavilla Lidlistä muulla merkillä, mutta vain halvemmalla.
        Me kyllä käydään muissakin kaupoissa ja perheessämme yksi tekee jo työnkin puolesta hintavertailuja.


    • Anonyymi

      Suolakurkkuvalikoima on Lidlissä kyllä huonompi kuin S- ja K-marketeissa, ja hintataso voi olla jopa korkeampi.

      Lidlissä suolakurkkuja vain yhdenlaisia sokerilla pilattuja ja kaikki samanmakuisia.

      Mutta S-marketissa esim. on saatavina erinomaisia venäläisiä suolakurkkuja, montaa eri merkkiä, hyvinkin edullista ja sitten vähän kalliimpaa. Monenlaisia erilaisia muitakin suolakurkkuja S-marketissa on eri valmistajilta.

      • Anonyymi

        Eikö niitä makeammanlaatuisia sanota maustekurkuiksi? Luulen, että en pidä suolakurkuista. Mitä kurkkua se on, jota joku vuosi sitten sai onkia suurista tynnyreistä muovipussiin? En muista oliko se joku K-super tai S-market.


    • Anonyymi

      Lihavalikoima on Lidlissä melko yksipuolinen.

      Puolet siitäkin broileria, eikä laatukaan hääppönen kokemuksieni mukaan.

      Kokonaan puuttuu elimet, kuten maksa, munuaiset, sydän, jne. Jauhelihaa vaan, ja jotain pihvejä, ja valmiiksi leikeltyjä ja pilalle marinoituja lihasiivuja muovirasioissa, sekä jotain tuoremakkaroita.

      Kalavalikoima myös niukka. Joskus saattaa olla kokonaista kirjolohta. Mutta melko ankeaa on kalarintamalla sillipurkkeja lukuunottamatta.

      • Anonyymi

        Tämä tosi, että Lidlissä ei myydä lainkaan mm. kotimaista lahnaa, jota myydään S-marketin kalatiskiltä 3,50€/kg ja K-Supermarketissa myydään tuotetta silakkaa alle 2€/kg, joten niissä Lidl ei pärjää. Muuten suosin Lidliä, koska hintataso yleisesti halvin ja monet tuotteet aivan samoja, mitä muissakin kaupoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tosi, että Lidlissä ei myydä lainkaan mm. kotimaista lahnaa, jota myydään S-marketin kalatiskiltä 3,50€/kg ja K-Supermarketissa myydään tuotetta silakkaa alle 2€/kg, joten niissä Lidl ei pärjää. Muuten suosin Lidliä, koska hintataso yleisesti halvin ja monet tuotteet aivan samoja, mitä muissakin kaupoissa.

        Hämmästyttävää että silakkaa saa vielä jostain!
        Onko K-Marketin silakat kunnon kokoisia, ettei mitään typeriä minikokoisia fileitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämmästyttävää että silakkaa saa vielä jostain!
        Onko K-Marketin silakat kunnon kokoisia, ettei mitään typeriä minikokoisia fileitä?

        Kyllä voi ostaa! Kauppias hankkii silakoita, jos asiakkaat niitä ostaa. Silakka maksaa kalastajalta ostettuna n. 0,25€/kg, joten kyllä sitä kannattaa hankkia asiakkaiden toiveiden mukaisesti ja myydä sitä 1,99€/kg


    • Anonyymi

      Ihan kujalla.

      Ostin Lidlistä kilon rasvatonta ja mureaa paistia, niin hinta oli 0,26 euroa/10 kilon erä!

      Sama tuote muissa kaupoissa maksaa yli tonnin, tai ainakin pari tonnia euroissa.

      Ostin Lidlistä painepesurin, niin se maksoi 3,00 euroa/kg.

      Muualla ei edes suostuttu myömään kilohintaan. Alepassa ei ollut koko tuotetta.

      Lidlistä ostin jo pari tanskalaista joulukuusta (tulevaksi jouluksi ja seuraavaksi) ihan pilkkahinnalla, olisiko ollut kymmenen senttiä per metri! Sain uudenvuoden raketit kaupan päälle. Ei muualla ole tällaista palvelua!

      Ai nii, ostin naisten pitsialushousuja ja nyloneita isälleni, niin hinta oli poistossa 2,95 euroa per 100 grammaa. Käärin ehkä joulupaperiin valmiiksi.

      • Anonyymi

        BS BS BS ... eli älä puhu paskaa!


    • Anonyymi

      Meidän perhe ostaa Lidl.istä kaiken. Ruuat, vaatteet ja työkalut. Viisihenkinen perhe säästää vuodessa noin15 000€!
      Se on vaan tyhmää maksaa liikaa.

      • Anonyymi

        Hyvät säästöt!

        Meidän perhe osti tontin ja talopaketin Lidlistä, samoin ihan uuden auton.

        Säästö oli merkittävä, kun Lidlistä sai pelkän tontin Helsingin Kampista samalla rahalla kuin Prismasta olisi saanut Savonlinnasta tai Citymarketista Suonenjoelta. Talopaketin hintaerolla saatiin uusi Dacia Duster johon vielä kaupan päälle kymmenen vuoden LIdlin bensat! Shell tai St1 ei pärjää edes bensoissa.

        Kyllä on hyvä nyt.


      • Anonyymi

        Valehetelet. Ei Lidlissä myydä kaikkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät säästöt!

        Meidän perhe osti tontin ja talopaketin Lidlistä, samoin ihan uuden auton.

        Säästö oli merkittävä, kun Lidlistä sai pelkän tontin Helsingin Kampista samalla rahalla kuin Prismasta olisi saanut Savonlinnasta tai Citymarketista Suonenjoelta. Talopaketin hintaerolla saatiin uusi Dacia Duster johon vielä kaupan päälle kymmenen vuoden LIdlin bensat! Shell tai St1 ei pärjää edes bensoissa.

        Kyllä on hyvä nyt.

        Järki hoi Äly älä jätä!!


    • Anonyymi

      Lidlin hinnat ovat nousseet reilusti. Onko asiakaskato kun nyt pitää noin kovasti mainostaa . . .

    • Anonyymi

      Ostan kaiken r-kioskilta niin säästän siihen nähden jos ravintolassa kävisin ruokailemassa...järkeä saa käyttää.

    • Anonyymi

      Totta. Minä uskon kyllä että moinen hintaero on mahdollista! Esimerkiksi Lidlin halvin ruisleipä, halvin margariini ja halvin lenkki maksavat vain centtejä, kun K- ja S -kaupoissa eteen saa laittaa samankaltaiseen tuotteeseen ykkösen! Pullapitkotkin maksavat miltei kaikissa muissa kaupoissa yli 3 euroa, mutta ei Lidlissä. Jne..jne.. moni muukin tuote on paljon edullisempi! Kannattaa ehdottomasti käydä Lidlissä ja suunnitella aterioita, pärjää vähällä ja rahaa jää säästöön :) Ja tuohon työllistämiseen on turha vedota, koko ajan avataan uusia myymälöitä suomeen, jotka tarvitsevat henkilökuntaa, lisäksi moni tuote on kuitenkin kotimainen. Oli yksi parhaita juttuja ikinä että Lidlit aikoinaan tulivat suomeen!

    • Anonyymi

      Maukas Perlenbacher nelosolut vain 1,33 euroa.

    • Anonyymi

      Mie käyn myymälävarkaissa K- tai S-marketeissa, saan enämpi nettovoittoo samoist tuotteist kum Liiteristä.

    • Anonyymi

      "Säästö oli merkittävä, kun Lidlistä sai pelkän tontin Helsingin Kampista samalla rahalla kuin Prismasta olisi saanut Savonlinnasta tai Citymarketista Suonenjoelta. Talopaketin hintaerolla saatiin uusi Dacia Duster johon vielä kaupan päälle kymmenen vuoden LIdlin bensat! Shell tai St1 ei pärjää edes bensoissa."

      Mistä noita Lidlin tontteja saa ostaa?

    • Anonyymi

      Minä en sijoita enää osakkeisiin vaan Lidl.in ruislimppuun ja margariiniin. Tulee vielä nekin ajat kun niistäkin on pulaa ja meikämandoliini ajaa silloin Dasian kalleimmalla mallilla kultahampaat loistataen pimeässä .
      Köyhät kyykkyyn!

      • Anonyymi

        Lidlin kautta Cittariin, Minimaniin tai Halpahalliin.


      • Anonyymi

        Sitä vaurastumistasi odotellassa,kirjoittele sitten kun unesi on toteutunut.


    • Anonyymi

      Kondomit lidlmyymälästä ni tuuletusreijät kärjessä.

    • Anonyymi

      Periaatteessa kyllä, mutta kannattaa seurata tarjouksia. Niin minä teen ja säästän.

    • Anonyymi

      Aikuisten oikeesti ni kyllä lidl stä kannattaa ostaa elintarvikkeita, tänään ostin tomaattia,kurkkua ni eipä paljon kilohinta.
      Isolla perheellä tulee säästöä vuodessa kun ostavat maitoa verrattuna vaikka k-market kiskurihintoihin.

    • Anonyymi

      Ostin minäkin Ääs-kaupasta rakennustarvikkeita 70% alennuksella, eli Lahden Terrasta, joka lopetetaan ja muutetaan Bauhaussiksi, ja hyvä niin, s-ryhmää pyrin boikotoimaan, k-ryhmä menettelee, Lidl on hyvä perustuotteissa.

      • Anonyymi

        Kävin minäkin siellä Lahden Terrassa, hinnat aivan järkyttävät alennuksienkin jälkeen, että naapuritontilta siitä tien toiselta puolen sai halvemmalla. En yhtään ihmettele, kun Terra lopetetaan, joku tolkku aatteellakin rahastamisessa. Jos rakennustarvikkeita tarvitsee, niin byggmax on edullinen, ruokaa taas ostaa lidlistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin minäkin siellä Lahden Terrassa, hinnat aivan järkyttävät alennuksienkin jälkeen, että naapuritontilta siitä tien toiselta puolen sai halvemmalla. En yhtään ihmettele, kun Terra lopetetaan, joku tolkku aatteellakin rahastamisessa. Jos rakennustarvikkeita tarvitsee, niin byggmax on edullinen, ruokaa taas ostaa lidlistä.

        Byggmaxin maalit tuntuu halvalta, mutta on niin lantrattuja, että täytty maalata kolme neljä kerrosta, kun ns, oikealla kunnollisella maalilla riittää yksi tai kaksi kerrosta. Eli lopputulos on, että maksaa lopuksi saman verran, kun maalia menee tuplaten ja lisäksi aikaa menee tuplaten. Laminaatit on halpoja ja listoista saa laminaatin ostaja alennusta. Täytyy kyllä muistaa katsoa myös niiden laminaattien kulutusluokkaa, kun vertailee laminaatteja.


      • Anonyymi

        Olen ollut tukkurin puolella rautakauppa-alalla melkein 20 vuotta, oma mielipiteeni on ettei Kodin Terrassa eikä Prismojen rautaosastolla ole oikein valikoimasuunittelu hanskassa. Varsinkin Kodin Terrassa olen ihmetelyt useamman kerran joitain tuotteita että mitä ihmettä on päässä liikkunut aivan väärää tavaraa valikoimassa ja suurella määrällä. Ostaja on ollut joko kuumeessa, kännissä, töysin ammattitaidoton tai myyjä lahjonot jollain formulamatkalla tms. Vastaavia ohilyöntejä kun tulee vähän kaikilla osa-alueilla, niin lopputulos tulee ennusteeni mukaan, että koko Kodin Terra ketju lopetetaan tuleva 5 vuoden sisällä.


    • Anonyymi

      Viime vuonna merkkasin tammikuun ekasta päivästä kaikki ostokseni, siis aivan kaiken, vuoden loppuun ylös. Pidin siis todella tarkkaa kirjanpitoa meidän talouden ruokamenoista, tähän nyt hyvä lisätä, että joo, minä ostan ne safkat. Käyn kaupassa S-marketissa, Cittarissa, Lidlissä, Halpa-Hallissa ja joskus harvoin, pakon edessä, Salessa. Noissa siksi, että asutaan sellaisessa paikassa, että muita ei ole lähimaillakaan. Anyway. Katson tuotteita ostaessani aina litra- ja kilohinnat, en yksikköhintoja, ne on niin harhaanjohtavia, ja siihen ihmiset yleensä lankeavat ja kuvittelevat ostavansa halvalla. Lidl on edullinen meille todella harvoin, joidenkin leikkeleiden osalta ja ja joskus kasvikset, nyt kesälläkin olivat kalliita verrattuna esim. Halpa-Halliin. Porkkanat ja sipulit aivan ryöstöhinnoissa, nyt uuden sadon myötä vasta hinnat laskeneet. Lidl voi olla edullinen, ei halpa, jos syö sellaisia ruokia mitä siellä on tarjolla, pullahöttöä ns. "tuoreleipää" kilohinta samaa tasoa kun S-marketin hiilareilla, makkaroilla, kalalla, kanalla jne. Riippuu tuotteesta onko sitten halvempi vai ei. Tuon vuoden aikana totesin, että Lidl ei ollut se ns. halvin vaan S-market koska sieltä saatiin bonukset takaisin ostoista, hyvänä kakkosena tuli Halpa-Halli, vasta sen jälkeen Lidl!

    • Anonyymi

      Joo ja tämä s ryhmän toiminta on muutenkin niin natsi-Saksa hommaa kuin olla ja saattaa...... Todella huonosti pitävät työntekijöitään ja sitovat kaikilla mahdollisilla "huippu tarjouksilla, rahoituksilla ym työntekijät sokeasti seuraamaan s ryhmän laivaa".sääliksi käy vihreän kortin sokeita ylistäjiä. Se on melkein kuin pakon omainen uskonto oltava työntekijöille. Jos poikki puolisen sanan sanot johtoportaaseen päin ni se on välittömästi puhuttelu! Kaikkea seurataan ja työajat ja sopparit suunnilleen 10-120h/kk.! V. M. P! T. Marko!

    • Anonyymi

      Eläkeläisenä, minulla on aikaa käydä kaupoissa ja hakea halvinta.
      Lidlistä ostan tarjouksia ja S-marketista tai Prismasta pääasiasssa ruoka ostokset.
      Bonukset kertyy pikku hiljaa ja jouluostokset ja osan lahjoistakin saan niillä.
      Toki totuus on sellainen, että Suomessa ruoka on nykyisin varsin halpaa, verrattuna keski-ja etelä-Eurooppaan, varsinkin jos muistetaan Suomen kova verotus ja sen nostava vaikutus verrattuna muihin maihin.
      Vietän 2-3 talvikuukautta Espanjassa ja sielläkään ruoka ei enää juurikaan Suomea halvempaa.
      En juo alkoholia tai kaljaa, jotka verotuksen takia ovat Espanjassa paljon halvempia.

      • Anonyymi

        Ja sitten notkut aulan hedelmäpelillä, joten halvaksi tuli tarjoukset...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten notkut aulan hedelmäpelillä, joten halvaksi tuli tarjoukset...

        Me ostimme 11 euron ostokset Lidlistä juuri ja hedelmäpeli antoi 6,20 voiton eli maksoimme Lidlissä 4,80 euroa...selvästi tuli halvemmaksi kuin K-Marketin :-))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ostimme 11 euron ostokset Lidlistä juuri ja hedelmäpeli antoi 6,20 voiton eli maksoimme Lidlissä 4,80 euroa...selvästi tuli halvemmaksi kuin K-Marketin :-))

        Entä se hedelmäpelin panos? ;)


    • Anonyymi

      Lapsenikin sanoo aina,että lidl on halvin. Prismassa joskus käymme ja harvoin citymarketissa. On niissäkin jotain tarjouksia ihan hyviä. Kävellen vaan hankala juosta kaikkiin,vaikkei hirveän pitkät välimatkat olekaan pikkukaupungissa. Siti kola on lempilimsani. Sanokoot muut huonoksi,mutta kylmänä se on maukasta. Jokaisella on valinnan vapaus missä kaupoissa käypi. Meillä lemmikit tykkää lidlin eläinten ruuista ja Saksassa coshida onkin aivan eläinkauppatason ruokaa.

      • Anonyymi

        Joo, on Lidlin Freeway Cola yhtä juotavaa kuin markkinoidummat amerikkalaismerkit, ja selvästi parempaa kuin jotkut surkeat tekeleet, varsinkin ne keinotekoisesti makeutetut.


      • Anonyymi

        Kannattaa mahdollisuuksien mukaan suosia suomalaisia kauppoja, koska kun ostat esim. saksalaisesta kaupasta, rahat menevät sinne saksaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa mahdollisuuksien mukaan suosia suomalaisia kauppoja, koska kun ostat esim. saksalaisesta kaupasta, rahat menevät sinne saksaan.

        Lidl on iso ostaja suomalaisille elintarvikkeille ja työllistää myös melkoisesti henkilökunnan, sekä kuljetuslogistiikan kautta. Lisäksi saksalaisten veronmaksajien maksamaa maataloustukea ei kannata aliarvioida, se tulee Lidlin kautta meille suomalaisille!


      • Anonyymi

        Freewayn Cola ja Cola Zero ovat molemmat todella vetisen makuisia limuja. Eivät oikeastaan omaan suuhuni maistu colalta. Mikäli ostan colaa, niin se Cokis tai Pepsi.


    • Anonyymi

      Pakkausteippi Lidlissä ainakin on kelvottoman huonolaatuista.

      Kerrankin halvan hinnan houkuttelemana ostin 3 isoa rullaa läpinäkyvää pakkausteippiä sieltä.

      Kaikki sai heittää roskiin. Teippi katkeili itsestään, vanyi kummallisesti, ja oli vielä osittain liimaa vailla kaikissa rullissa. Aivan surkea laatu siis.

      Toista kertaa en osta pakkausteippiä Lidlistä.

    • Anonyymi

      boonuskorttiuskovaiset vain käy K ja S kaupoissa, muut käy Lidlistä hakemassa edullisia tuotteita

      • Anonyymi

        Mikään bonus tai plussa ei korvaa Lidlin alempia hintoja, ellei kyseessä ole joku muu kampanja, missä saa ilmaiseksi bonusta tai plussaa.


      • Anonyymi

        Kaikki kun eivät halua olla halpamaakareita ja pihtareita. EI KIITOS ETNOKAUPPA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kun eivät halua olla halpamaakareita ja pihtareita. EI KIITOS ETNOKAUPPA.

        Oletpa kateellinen kun teidän lähellä ei ole Lidliä!!! Meillä on kaksi jopa, ja säästää hirveesti. Vaikka rahaa on niin turha ruuasta on maksaa liikaa kun saman saa halvemmalla. Siinä asiakas auttaa vaan kauppiasta, eikä välitä itsestään. Kyllähän kauppias pyytää kun on tuommosia nuijia jotka maksaa samasta tuotteesta tuplasti. Onneksi heitä on vähän.

        Meillä onneksi meni muutama kauppa konkurssiin täällä kun lidlit tuli, kaikki vaihtoi sinne. Olemme täällä meilläpäin hintatietoisia.


      • Anonyymi

        Tuo bonuskorttisysteemi on kallis...maksaa varmasti miljoonia - miksi maksat nämä turhat korttihommat??
        On yhtä turha kuin autojen päästöverot, nekin voisi korvat bensan hinnassa...mutta näitä turhia höpö löpö-systeemejä vaan kehitellään. On se työllistävää ja luontoa kuluttavaakin paperikuluineen ym. kuluineen, mutta täysin turhaa. Me elimme hyvin ennen sitäkin.

        On tuo alv myös sellainen, että elimme ennen 1960 lukua hyvin ilman sitäkin ja kaikki toimi hyvin, vaimot olivat kotona pääosin ja elintaso ok. Joku mättää nykypäivänä.
        Sokerina pohjalla: Miten paljon tuota alv veroa onkaan väärin käytetty!! Siinä on moni konna tullut miljonääriksi ja elää aurinkorannalla nykyään.

        Pakollista on paljon keksitty ja aina lisää kehitellään....koskahan joudumme maksamaan ilmasta, jota hengitämme. USAssa joku kyllä jo myy pullotettua sprayilmaa yli 30 dollarin pullohinnalla puoleksi tunniksi...saa raitista vuoristoilmaa. :-)


    • Anonyymi

      "Meidän perhe osti tontin ja talopaketin Lidlistä, samoin ihan uuden auton."

      Lidlistä saa kaiken! Valmisruoka on välillä pahaa, mutta vaikkapa rasvaton maito on hyvää.

      Muistakaa pyytää, niin teille annetaan.

    • Anonyymi

      Mitäpä ajattelette tällaisesta kauppiaasta:
      Porvoon K-supermarket Tarmolassa on jakelussa K-ryhmän mainosesite, jossa vakuutetaan esitteen hintojen olevan voimassa 26.8. 2019 - 1.1.2020.

      Supermarketin kauppias kuitenkin myy esitettä kalliimmalla esim. Saaristomeren kirjolohta. Esite lupaa kilohinnaksi 10,95, kauppiaan hinta onkin 11,95.

      • Anonyymi

        Lidlistä saa myös työkaluja, mutta niiden laadusta ei ole tietoa. Tuskin ovat kovin vankkoja, kai Kiinasta-


      • Anonyymi

        Yhteenveto: Älä osta tuosta kaupasta!


    • Anonyymi

      Joo, oon huomannut saman, S-marketissa HK:n sininen oli 2,69 ja tarjouksessa Lidlissä 1,79 (siellä normaalisti 2,29). Ehkä S-ryhmällä on se kallis bonusjärjestelmä, mikä vielä nostaa hintoja ja onko vielä toimistoihmisten ym. kulut maksettavana. K-Marketit on sitten vieläkin kalliinpia paikkoja, vain tarjoukset kannattaa ostaa.

      • Anonyymi

        S market antaa Bonus asiakkailleen vaan ne heidän omat rahat takaisin mukamas bonuksina, jotka asiakas on maksanut tuotteistaan ylihintaa.
        Elimitään bonuksia ei s -makrketilla ole.

        Myös se että pari kertaa vuodessa S-kerju veloittaa asiakkaiden tilitlä kaksinkertaisesti maksuja jotka sittenpalauttaa, mukamas laitevian takia otettu kaksinkertainen maksu, tosiaasiassa se on tahallinen teko.
        Näin S market saa reiluja osinkoja kun heidän tilillään on kaksinkertainen summa. Se on rahastusta, ei vahinkoa.


    • Anonyymi

      Meillä suurin syy on ostaa Lidlistä kaikki on, että ei ole noita kustannuksia ja työllistäviä Bonuskorttijärjestelmiä, siis järjettömiä!
      Joku luulee niillä vielä rikastuvansakin :-)
      Lidl ei käytä tuota turhaa systeemiä. Se vain tekee järjettömästi lisäkustannuksia ja vaivaa sekä alituista korttien lisähöyläämistä!
      Kun K ja S kaupat luopuvat noista bonuskorteista, voimme mahdollisesti taas ostaa niistä. Ei ennen sitä. Emme ole 15 vuoteen ostaneet enää K-kaupoista ja S-marketeista kiitos Lidl !!
      Kalloon ei vain mahdu nämä turhien korttien poisto ja hintojen laskeminen. Me emme halua tallettaa rahaa ja pienet ostajathan tästä bonuskorttisysteemistä juuri kärsivätkin. Suurostajat elävät hieman hyötyen pikkuostajista.
      Amen!

    • Anonyymi

      Paska puhetta, oot ostanu joitain mätö tuotteita jotka ole muille kelvannut

      • Anonyymi

        Tuohon kommenttiin sisältyy koko se ydin miksi S- ja K-ryhmä voivat pitää älyttömiä hintoja ja silti markkinaosuudet hipovat pilviä. Kyse on mielikuvista, osa suomalaisista uskoo että Lidlin laatu on huonompaa kuin kotimaisten ketjujen laatu.

        Lidl on tavaroiden sisäänostajana 10 kertaa suurempi kuin S-ryhmä, ja se voi sanella tavaran toimittajille hintason millä kauppaa käydään. Lidl ostaa tavaransa paljon halvemmalla, joten se voi myydä jopa parempilaatuista tavaraa halvemmalla kuin S- ja K-ryhmät.

        Lidl säästää myös esillepanossa, tavarat on hyllyissä kuljetuslavoissa, ja lisäksi Lidl ei tarjoa kovin montaa kilpailevaa saman tuoteryhmän tuotetta.


    • Anonyymi

      Pitää kyllä jossain määrin paikkansa. Jos samantyyppinen margariini maksaa lidl:ssä 25 centtiä ja alepassa 75 centtiä tai pieni suklaalevy lidl:ssä 49 centtiä ja alepassa 90 centtiä niin kyllä eroa syntyy. Joku juusto voi olla jopa 40 % halvempi. Jne...

    • Anonyymi

      Se on kyl totta et kannattaa käydä Litlis.Pääsee halvemmalla. Tuija

    • Anonyymi

      Olen käynyt useasti Lidlissä Saksassa, siellä on monia täsmälleen samoja tuotteita kuin Suomessa myynnissä. Hintaero on reippaat 20% edullisempia Saksassa, joten vielä on ilmaa Suomen liiterinkin hinnoittelussa vaikka se edulliseksi mielletäänkin...

    • Anonyymi

      Jos samantyyppinen margariini maksaa lidl:ssä 25 centtiä ja alepassa 75 centtiä tai pieni suklaalevy lidl:ssä 49 centtiä ja alepassa 90 centtiä niin kyllä eroa syntyy. Joku juusto voi olla jopa 40 % halvempi. Jne...

      Mikä ihmeen ostos joku suklaalevy nyt sitten niin syöttekö nälkäänne sitä.
      Taitaa joku mässyttää suklaalevyn päivässä kun niin halpaa elikä 0.49 kertaa 365 ni tekee n, 180eur vuodessa eipä ihme että on köyhyyttä. Prkl jotain rasvaisia juustoja ei ei ja muutenkin huonolaatuista margariiniä mikä huono kolesterolille. Einespaskat voi heittää helvettiin.

      • Anonyymi

        180 euroa vuodessa! Laskepa paljonko menee vuodessa kaljoihisi ja röökeihisi, tai löpöön/bensaan ja vertaa siihen kun suklaaseen menee 180€. Vuoddessa! ;D

        Toisaalta jos sen suklaalevyn ostaa alepasta niin vuodessa menee 329€, lidlistä samat ostaen säästäisi 149€ eli melkein saisi ostaa kaksi suklaalevyä päivässä lidlistä niin menisi sama kuin elannolta korttijärjestelmän ylläpitoon.


    • Anonyymi

      Pitää olla täysi ääliö käyttääkseen vain yhtä ainoaa kauppaketjua! Ehkä paikkakunnalla ei sitten muuta ole.

      Jokaisessa kaupassa on jotakin hyvää: hinta, sijainti, valikoima, tarjoukset, aukiolo..... On ihan turhaa väittää että Liiteri olisi kaikessa paras, vaikka olisikin jossakin halvin.

    • Anonyymi

      Ei siellä ole liha, kalatiskiä. Pullat on tehty samasta voitaikinasta kaikki. Ei saa lämmintä ruokaa. Jäätelö mitä lie. Yleensä ei valikoimaa niinkuin k tai s kaupassa.

      • Anonyymi

        Eipä noita irtotiskejä ole monessa s- ja k-marketeissakaan, lämmin ruoka tiskeistä puhumattakaan.


    • Anonyymi

      Voihan se olla halpa mutta mitä sieltä saa. Kivennäisvettä kerran ostin.

    • Anonyymi

      Eläinten ruokaa voi olla.

    • Anonyymi

      Esimerkkinä vaikka kahvi, maito mihinkä hintaan saa ni ostaa.
      Juhlamokka s- marketissa 2.99eur ja näky lidl olevan 3.80eur. Einestuotteiden hintavertailu niin ja näin.

      • Anonyymi

        Missä s-marketissa Juhlamokka on muka noin halpaa, Rainbow-kahvi on kylläkin tuon hintaista.


    • Anonyymi

      Kun liikkeen nimeä ei ole mainittu, voin vain arvailla. Ja oletan, että kyseessä on Lidl. Minunkin kotikulmalleni tuli Lidl reilu vuosi sitten, ja olin todella iloinen kun se tänne saatiin, sillä se on tuonut mukanaan terveellistä kilpailua alueelle, jolla hallitsivat vain ne kaksi perinteistä: S-ryhmä ja K-ketju. Jos vertailen näiden kolmen kaupan hintatasoa, niin Lidl kyllä on minun kukkarolleni kaikkein kevein, ja K-market kallein. Lidlin valikoima myös poikkeaa jonkin verran toisten kauppojen valikoimasta. Löysin sieltä muun muassa suuria pussillisia erilaisia pähkinöitä, joita syön itse salaattien höysteenä, ja myös hakkaan pieniksi herkkupaloiksi lintulaudallani vieraileville linnuille. Sitten osasto, jota miehet eivät ehkä niin paljon ajattele kuin naiset: kosmetiikka. Lidlistä ostin meikkivoidetta, joka osoittautui loistavaksi löydöksi. 30 millilitran tuubi maksaa vain noin kolme euroa, ja siitä riittää ainakin kuukaudeksi, vaikka meikkaan kasvoni joka päivä. Samaa Cien-kosmetiikkasarjaa on myös hiusgeeli, jota tarvitsen kurittomien hiusteni kampaamiseen. Liha- ja kalatiskiä Lidlissä ei ole, mutta tuoretta leipää saa paistopisteestä joka päivä, ja siinä vasta hinnanero näkyykin, jos vertaa vaikka K-markettiin. Ihanat saksalaiset sämpylät vain 25 snt/kpl. K-marketissa joutuisin pulittamaan timanttisämpylöistä nelinkertaisen hinnan. Olen nimittäin testannut asian, sillä syön paljon leipää ja muita viljatuotteita. Ja kyllä minusta kauppojen nimen saa mainita julkisissa kommenteissa, sillä kuluttajilla on oikeus vertailla eri kauppojen hintoja ja valikoimia, ja sanoa niistä mielipiteensä. Minä olen ollut tyytyväinen Lidliin, mutta toki käyn välillä myös S- tai K-marketissa. Kaikissa on omat hyvät puolensa.

    • Anonyymi

      Katso foodie ni sääksjärven s-market ni juhlamokka 2.98eur.
      Rajoitus kylläkin että 2pkt saa tuolla hinnalla. Tarjouksia jotkut ilmoittavat että 3pkt 10eurolla ni s-marketissa normihinta jo halvempi.
      Halpiskahvi x-tra ni n,1.50eur.
      K-menu kahvi mielestäni parhain noista halpamerkeistä. Lidl joku perfetto ni juupa juu.
      Se jos jotain hintoja lähtee vertaileen ni aloittaa vaikka jauhelihasta.

    • Anonyymi

      Katso foodie ni sääksjärven s-market ni juhlamokka 2.98eur.
      Rajoitus kylläkin että 2pkt saa tuolla hinnalla. Tarjouksia jotkut ilmoittavat että 3pkt 10eurolla ni s-marketissa normihinta jo halvempi.
      Halpiskahvi x-tra ni n,1.50eur.
      K-menu kahvi mielestäni parhain noista halpamerkeistä. Lidl joku perfetto ni juupa juu.
      Se jos jotain hintoja lähtee vertaileen ni aloittaa vaikka jauhelihasta.

      • Anonyymi

        Lidl on aina paras hinta laatusuhteeltaan!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lidl on aina paras hinta laatusuhteeltaan!!

        Täysin mielipidekysymys. Itse käyn Prismassa, S-Marketissa, K-Kaupassa, Citymarketissa, Alepassa, Salessa ja Lidlissä. Kaikissa melkein aina PRIIMAA tuotetta, mutta tuotteiden maku vaihtelee.

        Ostatko sinä itse halpaa ja pahaa kahvia vaiko kallista ja hyvää? Minä ostan keskihintaista ja hyvää, mutta maistuisiko sama kahvi sinulle? Mistä minä sen voisin tietää, mistä sinä tykkäät, eikä niin? Sama koskee juustoa, makkaraa, leipää, valmisruokia - siis melkein kaikkea.


    • Anonyymi

      Kerran Lidlissä oli 30 %:n alennus makaroonista ja margariinista.

      Siis tosi halvalla ostin makaroonia ja margariinia. Kiitos Lidl näistä alennuksista, että köyhäkin sai kerrankin herkkuja syödäkseen.

      Ei saa muualta kaupoista tuollaista herkkua alennuksessa. Siis tosi halpaa ja säästin kuukauden ostoksissa 12 senttiä! Se on köyhän kukkarossa iso paukku.

      Ps. Parasta Lidlissä on pullonpalautusautomaatit, saa köyhä vietyä sinne ulkosalta keräämänsä arvotuotteet!

    • Anonyymi

      Viedessäni Lidliin suomalaisia salaatteja,kurkkua ja tomaatteja niin ovat Lidlin työntekijät tosi tarkkoja vihannesten laadusta ja lämpötiloista millä ne on kuljetettu.
      S-ja K-ryhmään kelpaa vähän kehnompikin tavara.
      Siksi ostan itsekin Lidlistä kun saa laatutavaraa halvalla eikä tartte syödä "kuormasta"

      • Anonyymi

        Mitä mieltä olet Lidlin pullonpalautusautomaateista? Oletko koskaan painanut väärin sitä lahjoitusnappia? Silloin voi köyhä menettää koko viikon verottomat tuotot.

        Mielestäni LIdl on hyvin tarkka siitä, missä lämpötiloissa tyhjiä tölkkejä ja pulloja säilytetään ja se on hyvä asia. On tölkeillä ja pulloillakin tunteet eli laatua sen olla pitää. Ja huollon pitää toimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mieltä olet Lidlin pullonpalautusautomaateista? Oletko koskaan painanut väärin sitä lahjoitusnappia? Silloin voi köyhä menettää koko viikon verottomat tuotot.

        Mielestäni LIdl on hyvin tarkka siitä, missä lämpötiloissa tyhjiä tölkkejä ja pulloja säilytetään ja se on hyvä asia. On tölkeillä ja pulloillakin tunteet eli laatua sen olla pitää. Ja huollon pitää toimia.

        Tosi hyvät pullonpalautusautomaatit Lidlissä, kun sinne kelpaa kakki pantilliset pullot ja tölkit, sekä myös pantittomatkin. Se lahjoitustoiminto voi jotain lukihäiriöistä hämätä.

        Verotontahan nuo pantit eivät ole, jos ne on kerätty muualta, kuin omasta taloudesta. Panteista saatu tulo pitää ilmoittaa verotukseen. https://www.aamulehti.fi/a/200219821


    • Anonyymi

      Itse kannattaa tehdä kotiolut, sellaisesta kotiolut- tai mallasuutesarjasta. Sokeria ja hiivaa saa halvalla. 20 senttiä tulee litralle hintaa eli tosi halpaa!

    • Anonyymi

      En kannata saksalaiskauppaa. Mieluummin paastoan kuin käyn siellä. Periaate ja poliittinen kysymys kaupan valinta. Kuten aina ennenkin.

      • Mene siten vain K-kauppaan nyljettäväksi


    • Anonyymi

      Usein olen nähnyt S-kaupan työntekijöitäkin Lidlissä ostoksilla vaikka niillä olisi työnantajan henkilökunta-alennuskin omaan ässään. Eikä nyt ole tarvetta tarjouksien utelusta kun ovat tarjoukset mainoslehdessä, ennen kun kylällä oli K-kauppa ja S- myymälä, K-kauppias julaisi tarjouksensa senjälkeen kun kävi ensin vilkaemassa naapurin tarjoukset niin osasi laittaa omat edullisemmiksi.

    • Anonyymi

      Olipa tässä typerä avaus, liekö avauksen tehnyt henkilö saamassa potkuja Lidlistä, vai miksi pitää apinan raivolla puolustaa?

      Paras valikoima on yleensä K- tai S-kauppa, joista erityisesti Cittari ja Prisma ja lähellä Alepa. Jos Lidlissä on tuhat tuotetta, muissa on 10.000! Kyllä köyhäkin voi kaivata valikoimaa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe