Keskustapuolueen susipolitiikka lyö metsästäjää kasvoille.

Anonyymi

Keskusta ajaa petoja suomen metsiin tappamaan metsästäjien koiria. Ei uskoisi että keskusta oli maaseudun asialla. Inhottaa koko juurensa hylännyt puolue ja paljon pitää tapahtua että mokomaa äänestäisin.

Kohta kannatus tipahtaa alle 10% ja se on keppanoille aivan oikein sillä sitä saivat mitä tilasivat.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juuri susipolitiikan vuoksi minäkin annoin ääneni kilpailevalle puolueelle. Keskusta on vasemmistonoitunut ja vihertynyt liikaa. Keskustan kohtalo on SMP

    • Anonyymi

      Minäkin äänestin vihreitä että saadaan susia juosta jolkuttelemaan kulmille.
      Muttei ollut kuin yksi ääni vain minulla, ei kuin aloittajalla jo kaksi kommenttiakin.

    • >>juurensa hylännyt puolue<<

      Oliko Santeri Alkiolla, joka oli kirjailija, toimittaja ja jossain vaiheessa kauppiaskin, toinen kanta susiin kuin nykykepulaisilla?

    • Anonyymi

      Nykykeskusta harjoittaa maaseutuvastaista politiikkaa. Onko citykeppana taas nostanut päätään ? Kannatus kertoo karua kieltään. Suomessa n 300 000 metsästäjää joiden äänet ei keskustaa kiinnosta !

      • >>Suomessa n 300 000 metsästäjää<<

        Heistä kuitenkin koiranomistajia on selkeä vähemmistö ja koiranomistajistakin suuri osa sorsastajia, joiden ei tarvitse susia pelätä. Susia pelkääviä, koirallisia ja samalla kepun äänestämistä harkitsevia metsästäjiä lienee korkeintaan 30.000 henkilöä.


    • Anonyymi

      Koska veikkaatte keppanapuolueen menevän konkkaan ? Itse veikkaan että kaksi vaalikautta ja viimeinen sammuttaa valot.

    • Anonyymi

      Keskusta saisi häipyä puoluekartalta susiensa kanssa !

      • Anonyymi

        Oletko parkkipaikalla rekassasi ? Pankkolängvitsi.
        Sanoit ajavasi Volvo rekkaa automaativaihteistolla. Jossa ei ole kepulaisia edes kyydissä ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko parkkipaikalla rekassasi ? Pankkolängvitsi.
        Sanoit ajavasi Volvo rekkaa automaativaihteistolla. Jossa ei ole kepulaisia edes kyydissä ollut.

        Kyllä susia pitää metsässä olla, ne täytyy keskittää jahtaamaan sossu-komukka marjastajia ja sienestäjiä. Kun he käyvät luvatta keskustan suurilla metsätiloilla.
        Kun heillä itsellä ole mitään, ämpäritkin kuulema lainassa, voi surkimuksia...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe