OIet seurannut minua vuosikausia ja plagioinut nikkejäni.
Mihin pyrit?
Mitä tahdot?
Luuletko, että kristityt lakkaavat uskomasta, kun seuraat minua ja häiriköit palstaa minua parjaavilla kirjoituksillasi?
Olet kyllä ihan helvetin vittumainen paskaläjä, mutta tulisitko luokseni kylään?
Voisin tarjota sinulle hyvää ruokaa ja tutustuttaa sinut vaimooni sekä nuorimpaan tyttäreemme, joka asuu vielä kotonamme.
Kuulostaisiko se hyvältä idealta?
Mitä jos asiat riitelisivät, mutta sinä ja minä voisimme olla ystäviä samoin kuin minä olen hyvä ystävä Joseph Shulamin kanssa, vaikke edustamme eri uskoa (minähän en usko mitään tai keneenkään)?
Luuletko, että olen joku vitun hörhö, joka ei tiedä mitään teologiasta tai tieteestä?
Ei se tiedon ja oppineisuuden määrä mitään ratkaise vaan se, miten kohtelet eri tavalla uskovaa ihmistä, olipa tämä ateisti tai teisti.
Kantarelli-tryffeli muhennosta olisi taas tarjolla... rypäleistä saat valita Malbec, Syrah ja Pinot Noir, sillä me emme vaimon kanssa pidä kovin tanniinisista punaviineistä.
Josef von...
Stalkkaaja
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nytkö kuvittelet, että sinulla on jokin stalkkaaja, kun itse tulet palstalle häiriköimään.
- Anonyymi
Olen paholainen ja syön sielusi.
- Anonyymi
Hihhuli uskoo vain omaa kieltään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihhuli uskoo vain omaa kieltään.
Ml N pmqb mun omab kieli maistuu hyvälle
Sanoo hihhulu kännykän autoerrixton välituksellä
Hieman on gobo suhde li
- Anonyymi
Minä pidän mahdollisena g4g.nstalkkaajaaja yhtä todennäköisenä, että hän on itse stalkkaaja. Pidän auki kaikki mahdollisuudet mutta sama se meille muille kuka tai mikä hän on.
- Anonyymi
Ei kannata ryypätä koko viikonloppua, niin ei tule noita harhojakaan.
- Anonyymi
Kuvitteletko sinä vastenmielinen pösilö, että kukaan joka on seurannut sinun vimmaista valhevyörytystäsi tällä palstalla vähän pidempään, enään koskaan uskoisi mitään mitä sinä sanot.
Itse sinä olet kuoppasi kaivanut, mätäne siellä kaikessa rauhassa. Ja jos olet ollut niin kännissä tai sekaisin, että et enää muista kaikkia valheitasi joita olet tänne suoltanut niillä lukemattomilla eri nimimerkeilläsi, niin sekin on vain sinun oma vikasi, sinä tolloista tolloin supertollo. - Anonyymi
Huvittavaa. Häirikkö moittii häirikköä häiriköinnistä.
- Anonyymi
Ihan totta, että nämä Suomi 24 sivut on täysin provojen vallassa ja stalkkaajien innovatiivisyyden lähde.
Harmittaa vain, että joillakin se oma elämä on niin kaventunut netin sisään, että joutuvat elämään muiden elämää. Ehkä siihen jää koukkuun, stalkkaukseenkin. Stalkkaaja on sinun kissasi. Sinulla on mirri niskassa.
Kuka on stalkkaaja?
Täytyy miestä pyytää jospa se tekis mun puolesta kun muuta siitintä en tiedäkkään joka olisi min.
G4C Nonii on sullakin höpsöä mielessä itse kuitenkin seilaat ovien takana purjetta näyttämässä ja kysyen onko täällä kummituksia näkynyt.
naisia ne on jotka ainakin vielä käynyt kolkuttelemassa lehtisiä jakamassa
- Anonyymi
Tämä ominaisuus on vain kirjautuneille käyttäjille.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3755005Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3542880- 762541
- 932163
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4691889MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/331614Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2301446Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku271402"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341332- 661243