Patmos , huijariseura

Anonyymi

Kun tämä yksi nimerkki palstalla tätä mainostaa kävin vähän kattelemassa. Tässä siitä sitten :

Radio Patmosta ei tehdä rahan tähden. Muutoihan myisimme ohjelma- ja mainosaikaa. emme myy. Meille kyse on missiosta, näystä, joka on meille annettu koskien maatamme ja sen tavoittamista Jumalan sanalla. Emme saa mitään rahallista tukea miltään kirkkokunnalta tai yhdistykseltä tai yhteistyökumppanilta.

Me haluamme palvella Sinua. Radio Patmos on kirjaimellisesti kuuntelijoittensa kanava, joka pysyy ja kuuluu jos kuuntelijat niin haluavat.

Lue tuoreesta Radio Patmos -erityisjulkaisustamme tämän sivun lopusta mistä on kyse aina maailman ääriä myöten ja minkälainen taloudellinen haaste on aseman päivittäinen toiminta.

Ajattele, että jokainen puolituntia, jonka Radio Patmos kuuluu radiostasi, maksaa 49 euroa ja tunti 98 euroa.

Sinä pidät rakkaudenlahjallasi Radio Patmoksen äänessä tunnista toiseen. Sielujen hyväksi. Sinun ja toisten. Jumalan evankeliumin totuuden tähden.

Haluatko, että Radio Patmos kuuluu? Mitä vastaat?

Alla tietenkin lahjoita alkaen 20 euroa.

Häpeällistä, hyi helvetti.

You tube on pullollaan uskonnollista materiaalia jos haluaa kuunnella ja esim. areenassa valtavasti erillaisia jumalanpalveluksia kirkoista, voit valita itse mistä ja milloin ja , ei tarvitse antaa sitä katakymppiä , että alaa joku nauhoitettu radio-ohjelma pyöriä.

21 kommenttia

Vastaukset

• Jos kuuntelijat niin haluavat... ja Lexa pyytää korkeinta mahdollista uhria tämän takaamiseksi. Selkäpiitäni karmii :o

• Vaikea asia. Oikeassa tuossa, että vaikkapa yle areenasta löytyy monia jumalanpalveluksia ja youtubesta sitten karismaattisempaa, eikä kenellekkään tarvitse antaa mitään rahaa. Myöskin paikallisesten kirkkojen jumalanpalvelukset ovat ilmaisia, sinne saa tulla ihan kaikki. Ei maksa alkaen 20 euroa....

• Ymmärtääkseni mikään radioasema ei pyöri ilman rahaa. Suomessa on monia maallisia radioasemia jotka saavat rahansa miten saavat, miksei patmos saisi rahojaan mistä saa? Ihmiset tykkäävät kuunnella radiota, ei muuten olisi niin paljon radio kanavia, eikö patmos radiollakin olisi oikeatta olla olemassa?

• Heh heh hee. Huvittava tuo kommentti että Patmos ei myy mainosaikaa. Kuka nyt olisi niin hullu yrittäjä, jotta lähtisi mainostamaa tuolla kanavalla? Nimittäin kuulijoita on niin vähän että heidän ostopotentiaalilla ei millään kateta edes mainokseen käytettyjä rahoja. Saati sitten että mainos tuottaisi jotakin.

Bisness is bisness. And Moses is Moses.

• Parempi ettei ole tyhtmiä mainoksia. Ei niitä kukaab kaipaa.

Minusta tuo on selvä peli, että pyytävä lahjoituksina. Ihmiset saavat itse valita maksavatko, toisin kuin mainospellejä joutuu h*lvetti soikoon aina elättämään kun käy kaupassa. Se se vasta on itse isästään p*rkeleestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Parempi ettei ole tyhtmiä mainoksia. Ei niitä kukaab kaipaa.

Minusta tuo on selvä peli, että pyytävä lahjoituksina. Ihmiset saavat itse valita maksavatko, toisin kuin mainospellejä joutuu h*lvetti soikoon aina elättämään kun käy kaupassa. Se se vasta on itse isästään p*rkeleestä.

Mutta kun Meller on saanut bisbesoppia Yhdysvalloista. Sen jälkeen hän perusti Patmoksen ja rahaa on pyörinyt.

Tämä on selvästi huono business.

• torre12 kirjoitti:

Mutta kun Meller on saanut bisbesoppia Yhdysvalloista. Sen jälkeen hän perusti Patmoksen ja rahaa on pyörinyt.

Tämä on selvästi huono business.

Kyllä Meller on hyvän palkkansa ansainnut kun takana on pitkä ja vaativa koulutus.
      Pari vuotta hellari koulua Usassa. Siis lähes tohtoritason koulutus kun tutorina on ollut vielä itse Jumala.

• epikuros kirjoitti:

Kyllä Meller on hyvän palkkansa ansainnut kun takana on pitkä ja vaativa koulutus.
      Pari vuotta hellari koulua Usassa. Siis lähes tohtoritason koulutus kun tutorina on ollut vielä itse Jumala.

Joo. Hyvää oppia miten puhua ja toimia, että saa kuolleiden perinnötkin perillisten harmiksi.

• "Kyllä Meller on hyvän palkkansa ansainnut kun takana on pitkä ja vaativa koulutus."

Leo Mellerhän ei ole enää ollut pitkään aikaan Patmoksen palveluksessa, mutta on hyvä auttaa nälkäänäkeviä ja puutteenalaisia koska se on Jumalan tahto. Jeesus arvosti jopa lesken ropoa, mikä ei rahassa ole paljoa, mutta Jumala voi siunaten moninkertaistaa sen mitä annat. Moninkertaistihan Jeesus jopa sen pienen pojan viisi leipää ja kaksi kalaakin niin että 5000 miestä tuli ruokittua ja naiset ja lapset päälle. Ja vielä jäi jäljellekin tähteitä paljon.

Eli auttaminen kannattaa aina, siitä saa hyvän mielen.

Uskallatko katsoa nälkäisen lapsen silmiin, joka anoo sinulta leipäpalasta?

• Älä usko kaikkea mitä Raamatussa kerrotaan.

Mutta köyhien auttaminen on tärkeää. Itse autan kolmea tahoa: Afrikassa olevaa perhettä, olen kummina yhdelle Ghanan koululaiselle ja täällä annan rahaa kaupan kulmilla afrikkalaiselle kerjäläiselle.

• Luotan enemmän Unicef:in koordimoimaan apuun. Heillä hallinnollise ja keräyskulut ovat noin 25%:n luokka.
      Olen Unicefin kuukausilahjoittaja.

• epikuros kirjoitti:

Luotan enemmän Unicef:in koordimoimaan apuun. Heillä hallinnollise ja keräyskulut ovat noin 25%:n luokka.

Kiva.

• Sitä kylvämistä on panostaa koulutukseen ja ihmisoikeuksien toteutumiseen. Tästä kerätään satoa tulevassa. Kriisiapua väheksymättä.

Fundamentalistisen kristillisyyden levittäminen ei varsinaisesti kyllä edistä näitä asioita.

"Moninkertaistihan Jeesus jopa sen pienen pojan viisi leipää ja kaksi kalaakin niin että 5000 miestä tuli ruokittua ja naiset ja lapset päälle."

Soisi tapahtuvan nykyäänkin. Ei vain tapahdu. Tarvetta olisi kyllä.

• epikuros kirjoitti:

Luotan enemmän Unicef:in koordimoimaan apuun. Heillä hallinnollise ja keräyskulut ovat noin 25%:n luokka.

Totta itsekin autan Uniceffia, koska minulla on siihen henk. koht. syyt.

On totta, että Unicefissa menee paljon ns. hallinto ym. kuluihin rahaa, mutta meneehän sitä myös Patmoksella, vaikkakin ns. muut kulut hoidetaankin eri lahjoittajien kautta suurelta osin ja osa saadaan myydyistä tuotteista.

• a-teisti kirjoitti:

Sitä kylvämistä on panostaa koulutukseen ja ihmisoikeuksien toteutumiseen. Tästä kerätään satoa tulevassa. Kriisiapua väheksymättä.

Fundamentalistisen kristillisyyden levittäminen ei varsinaisesti kyllä edistä näitä asioita.

"Moninkertaistihan Jeesus jopa sen pienen pojan viisi leipää ja kaksi kalaakin niin että 5000 miestä tuli ruokittua ja naiset ja lapset päälle."

Soisi tapahtuvan nykyäänkin. Ei vain tapahdu. Tarvetta olisi kyllä.

""Moninkertaistihan Jeesus jopa sen pienen pojan viisi leipää ja kaksi kalaakin niin että 5000 miestä tuli ruokittua ja naiset ja lapset päälle."

Soisi tapahtuvan nykyäänkin. Ei vain tapahdu. Tarvetta olisi kyllä."

Mistäs tiedät? Ja on tosiaan tarvetta myös ihmeille. Jumala auttakoon. Amen

PS. Kiitos kun ymmärrät auttamisten merkityksen!

• Anonyymi kirjoitti:

Totta itsekin autan Uniceffia, koska minulla on siihen henk. koht. syyt.

On totta, että Unicefissa menee paljon ns. hallinto ym. kuluihin rahaa, mutta meneehän sitä myös Patmoksella, vaikkakin ns. muut kulut hoidetaankin eri lahjoittajien kautta suurelta osin ja osa saadaan myydyistä tuotteista.

Kertooko Patmos missään kuinka suuret hallinto/keräyskulut ovat noissa ulkomaan avustuksissa?

• Anonyymi kirjoitti:

""Moninkertaistihan Jeesus jopa sen pienen pojan viisi leipää ja kaksi kalaakin niin että 5000 miestä tuli ruokittua ja naiset ja lapset päälle."

Soisi tapahtuvan nykyäänkin. Ei vain tapahdu. Tarvetta olisi kyllä."

Mistäs tiedät? Ja on tosiaan tarvetta myös ihmeille. Jumala auttakoon. Amen

PS. Kiitos kun ymmärrät auttamisten merkityksen!

Kuule, sitä mitä tapahtuu kirjassa Raamattu, ei tapahdu normaalissa elämässä. En ole nähnyt enkä kuullut, että kokonainen 10 000 asukkaan kylä olisi ruokittu muutamalla kalalla ja leivänpalalla.

• epikuros kirjoitti:

Kertooko Patmos missään kuinka suuret hallinto/keräyskulut ovat noissa ulkomaan avustuksissa?

Ovat kertoneet niiden vuodesta riippuen 7-14%. Täysin vertailukelpoisia nämä eivät tietenkään suurten kansainvälisten organisaatioiden kanssa ole.

Jollakin Patmoksella ns. kohderyhmä on jo valmiiksi olemassa, kun taas Unicef joutuvu hankkimaan sitä näkyvyyttä esimerkiksi tv-mainoskampanjoin jne. Hallinnossa tarvitaan toimintaan liittyviä eri alojen asiantuntijoita, markkinointi-ihmisiä ja sen sellaista. Iso organisaatio joutuu palkkaamaan tietenkin varainhankintaansa omat ihmiset. Ja mitä muuta nyt asiantuntijaorganisaatiot tarvitsevat.

SPR:n katastrofiavussa taas hallintokuluja (Suomessa) ei makseta lainkaan keräysvaroista vaan hallinto pyörii jäsenmaksujen ja tuotemyynnin varassa.

• Esimerkiksi pienituloisen suomalaisen elämän kannalta Patmoksen merkitys on nolla. Puheet isänmaallisuudesta ovat vain puheita.

• Ottavat vain rahat taskuunsa, "turhia kuljeksimasta".

• En ihan noin vahvasti sanoisi, että huijari – mutta aina manipulointia tuntuu siellä esiintyvän.

”Radio Patmosta ei tehdä rahan tähden. Muutoihan myisimme ohjelma- ja mainosaikaa.”
    ”Emme saa mitään rahallista tukea miltään kirkkokunnalta tai yhdistykseltä tai yhteistyökumppanilta.”

Sillään tuo tuntuu hassulta, kun samaan aikaan Ahvio niin kovasti kannattaa markkinataloutta. Mutta voi olla, ettei niitä yhteistyökumppaneita juuri ole? Tai jos on, tuki on kanavoitu siten, ettei se näy suorana rahallisena tulona.

Omia tuotteitaan he kyllä markkinoivat.

”You tube on pullollaan uskonnollista materiaalia jos haluaa kuunnella ja esim. areenassa valtavasti erillaisia jumalanpalveluksia kirkoista, voit valita itse mistä ja milloin ja , ei tarvitse antaa sitä katakymppiä , että alaa joku nauhoitettu radio-ohjelma pyöriä.”

Niinpä. Jostain syystä he eivät tee mielellään yhteisyötä muiden kristillisten toimijoiden kanssa. Radio Deissä heillä on heidän omana kustantamanaan Ajankohtainen Patmos ja Taivaan ja maan välitä olevat ohjelmat.

Kun Sleyltä loppui rahat, niin Patmos tarjosi ilmaista ohjelma mahdollisuutta.

Patmos ostaa ohjelma-aikaa Radio Deiltä siksi, että ”Radio Dein kuuluvuusalueet Suomessa ovat Radio Patmosta suuremmat. Lisäksi Deiltä puuttuvat Radio Patmosta rajaavat ns. väliaikaiset taajuudet, jolloin pahimmassa tapauksessa Radio Patmosta jollakin alueella Suomessa voidaan kuunnella vain kolmena tai kuutena kuukautena vuodesta. Nettikanavat toki ovat käytössä.”
    Patmos ”Miksi Taivaan ja maan väliltä ei kuulu Radio Patmoksen kanavalta?” 12.9.2019

Jos joku haluaa kuunnella noita ohjelmia haluamalla maksaa enemmän kuin tavalliset kristityt, niin mikäs siinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.