Sinun ja ihastuksesi rakkausprosentti

Anonyymi

https://www.calculator.net/love-calculator.html

47%

yyhhh :(

37

<50

Vastaukset

• 90%

• 44%

• Nyt tämä laskuri menee jo överiksi jopa palstalla vaikka täällä nyt ei ihan äkkiä "övereitä" saa tehtyä!

Hei me laskettiin joskus kolmannella luokalla rakkausprosentteja, ja muistan, kun monikaan ei ollut edes ihastunut, niin laskettiin eri luokkalaisten prosentteja :D

Ap on nyt kyllä taantumuksellaan todella taantunut ellei sitten ole alakoululainen, onhan nyt syyslomat käynnissä.

• 30% nyyh 🔚

• Jännä laskin, todellakin vois sattua noi prosentit. Kaivattuni sai selvästi korkeimmat.

• 21%

• 1% toivoa löytyy :D

• Nonni, ohan se tuokin jotakin :D

• Anonyymi kirjoitti:

Nonni, ohan se tuokin jotakin :D

1 % pitää paikkansa. Vähiin käy ennen kuin loppuu kokonaan. Minulle ei jää tästä huonoa muistoa. Olen oppinut, kehittynyt, eheytynyt, oppinut paremmin sietämään läheisyyttä. Tämä oli tarpeellista ainakin minulle.

• 96

• 87%

Your love is as strong as that between an owner and their pet! Unyielding in its loyalty and comfort, albeit with less than optimal odors.

Kyllä ton varaan voi rakentaa.

• Jukalle ja Pekalle tuli vaan 21%

• 98%

• 89 jes!

• Ihanan lapsellista😊

• =69

• Rehellistä mutta totta, jos ikävä palstalla täytyy ikävöidä niin todennäköisyys rakkaudelle on 0% luokkaa, että ei tuollaisia laskureita kukaan tarvinne ja en ole kuitenkaan ihan huumorintajuton vaan hyvin sarkastinen.

• Minulla ja hänellä näytti 96%

Whipii!!! \o/

M->N

• S ja J 90 💕

• 96%

.!..

• 96%

• Miten niin monella sama? :o Millä kirjaimilla alkaa nimet?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten niin monella sama? :o Millä kirjaimilla alkaa nimet?

Monella ja monella, täältä vain poistetaan 96% tulokset jostain syystä vaikka 87% säilyy, 96% kuvaus näyttää tältä

Your love burns as hot as the sun, blazing through the vastness of space, and searing itself into your being.

Melko siirappinen kuvaus tässä ja kosintaa pitää alkaa jo suunnitella.

• J ja E 0%. Sinne meni viimeinenkin toivo. 😔

• En tarvitse calculaattoria kun sydämeni mittarissa näyttää 100% hänen kohdalla. Se on totuuden mukainen laattori.

• Varo vaan. Calculaattori on sana mitä yp ei ymmärrä.

• En minäkään tarvitse, 100 % <3

• 87%

Your love is as strong as that between an owner and their pet! Unyielding in its loyalty and comfort, albeit with less than optimal odors.

Kyllä ton varaan voi rakentaa.

• 79%

• 98% M❤S

• Ketjusta on poistettu 18 viestiä sääntöjenvastaisesti! Ylläpito koostuu imbesilleistä.

• Ketjusta on poistettu 20 viestiä sääntöjenvastaisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Ketjusta on poistettu 20 viestiä sääntöjenvastaisesti.

Ketjusta on poistettu sääntöjenvastaisesti 22 täysin asiallista kirjoitusta.

Juuri meni reklamaatio ylemmälle taholle. Pusi, pusi.

• Meijän toi rasvaprosentti on 45%.

• 10%. Varmaan ihan todellinen tilanne... Tällä hetkellä.

• 87%

• 96% A&M

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.