Miten selitätte tämän ilman Jumalaa!

Oma yritykseni irti aineista ei onnistunut 11vuodessa, kaikkien mahdollisten yritysten, ja syiden jälkeen, mutta Jumalan puututtua elämääni, olin hetkessä vapaa kaikesta.

Selkäni hermokivut kolarin jälkeen kolmen nikaman välilevynpullistuman vuoksi vei kävelykykyni melkein kokonaan vuodeksi, lääkärit eivät kyenneet auttamaan kuin lääkkeillä kivuissa, jotka silti olivat liian suuret.

Jumala kuitenkin paransi selkäni hetkessä rukouksen aikana, ja olin vapaa myös lääkkeistä. Magneettikuvissa selkäni nikamat oli täysin normaalit sen jälkeen, kun 3kk sitä ennen ne olivat kuvissa hermorataa vasten painautuneet vasemmalle, ja liian vaarallinen leikkaukselle halvaantumisriskin vuoksi. Lääkäri ei osannut asiaa selittää lääketieteellisesti, mutta itse sain todistaa hänelle mitä Jumala tekee. Eikä ole selkä ollut kertaakaan kipeä sen jälkeen.

Siksi en voi kiistää Jumalan olemassaoloa koskaan enään elämässäni. Nyt tämä henkilö telee Lapissa kymmenien kilmotrien vaellusreissuja ja selälle raskasta työtä. On ollut kuusi vuotta uskossa. (On lupa jakaa, facekaverini)

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Oma yritykseni irti aineista ei onnistunut 11vuodessa, kaikkien mahdollisten yritysten, ja syiden jälkeen, mutta Jumalan puututtua elämääni, olin hetkessä vapaa kaikesta."

      Ei siihen Jumalaa tarvita, usko riittää. Useassakin eri tutkimuksessa on havaittu, että uskovaisen rukoilu aktivoi hänen aivoissaan samoja alueita kuin huumeet. Siinä periaatteessa vain vaihdetaan huume toiseen. Alla esimerkki yhdestä tutkimuksesta.

      https://www.independent.co.uk/news/science/religious-effect-brain-drugs-mormon-utah-reward-centre-nucleus-accumbens-a7446301.html

      "Magneettikuvissa selkäni nikamat oli täysin normaalit sen jälkeen, kun 3kk sitä ennen ne olivat kuvissa hermorataa vasten painautuneet vasemmalle, ja liian vaarallinen leikkaukselle halvaantumisriskin vuoksi. Lääkäri ei osannut asiaa selittää lääketieteellisesti, mutta itse sain todistaa hänelle mitä Jumala tekee. "

      Tähän en sano juuta enkä jaata, sillä näissä ihmeparanemiskertomuksissa on yhteistä aina se, että juttu pitäisi vain sokeasti uskoa. Palataan asiaan sitten kun Sinulla on tarjota ne magneettikuvat ja lääkärinlausunnot todisteeksi asiasta. Ehkäpä tässä vighdoin aj viimein olisi esimerkki todistetusta ihmeparanemisesta, mutta jostain syystä en oikein usko.

      • Anonyymi

        Tehokas avojen aktivointi on sitten rukous, jos hetkessä vapautuu johon ei 11 vuoden omat ja läkärien ja terapeuttien keinot tepsineet. Toinen nettikaveri oli vetänyt 33 vuotta suonesisäisiä huumeita ja vapautui kertaheitolla ilman vieroitusoireita tullessa uskoon. On nyt ollut kuivilla viisi vuotta ja toimii netissä aktiivisena raamatunopettajana. Salopuu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tehokas avojen aktivointi on sitten rukous, jos hetkessä vapautuu johon ei 11 vuoden omat ja läkärien ja terapeuttien keinot tepsineet. Toinen nettikaveri oli vetänyt 33 vuotta suonesisäisiä huumeita ja vapautui kertaheitolla ilman vieroitusoireita tullessa uskoon. On nyt ollut kuivilla viisi vuotta ja toimii netissä aktiivisena raamatunopettajana. Salopuu

        "Tehokas avojen aktivointi on sitten rukous, jos hetkessä vapautuu johon ei 11 vuoden omat ja läkärien ja terapeuttien keinot tepsineet."

        Mutta eihän siinä vapaudu, vaan vain vaihtaa yhden keinon saada aikaan tietty aivokemiallinen reaktio toiseen keinoon saada sama aivokemiallinen reaktio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehokas avojen aktivointi on sitten rukous, jos hetkessä vapautuu johon ei 11 vuoden omat ja läkärien ja terapeuttien keinot tepsineet. Toinen nettikaveri oli vetänyt 33 vuotta suonesisäisiä huumeita ja vapautui kertaheitolla ilman vieroitusoireita tullessa uskoon. On nyt ollut kuivilla viisi vuotta ja toimii netissä aktiivisena raamatunopettajana. Salopuu

        Mutta millä pääsisi sitten uskonnosta vielä eroon. Tässäkin tuo korvaushoito on alkuperäistä pahempi. Moni uskoon sortunut ei enää selvää päivää nää.


      • Anonyymi

        Kyllä haluaisin silti sen Sairaalan nimen ja osoitteen,koska epäilen että heillä oli tekemistä asian kanssa. Yksi kertoi parantuneensa huumeista ,viinasta uskon avulla. Minulle riitti paha kankkunenn.20v. sitten ja laakista.


    • Anonyymi
    • >>> (On lupa jakaa, facekaverini)

      Mielenkiintoinen tarina. Mut hei, jos on lupa jakaa, niin onko fb-kaverillasi nimeä? Luulen, että moni samanlaisessa tuskaisessa tilanteessa oleva sekä tiedeyhteisön edustajatkin kiinnostuvat aivan varmasti hänen todistuksesta, jos hän tulee itse kertomaan kaiken julkisesti. Voisit laittaa vaikkapa linkin hänen fb-sivulle :)

      • Anonyymi

        Ilmoituksessa kun oli että jaa päätin sitten anonyyminä jakaa! Etunimi on Petri!


    • Anonyymi

      Hienoja asioita nuo mutta minua jäi kiinnostamaan että mikä se on se kaverisi uskon sisältö? Voitko ytimekkäästi kertoa? Ymmärrän tietysti että toisen puolesta voi olla vaikeaa mennä puhumaan, mutta tämä asia jäi jotenkin epäselväksi että mihin tämä kaverisi uskoo?

      • Anonyymi

        Kaveri on erittäin palava evankelista. Perusti oman facebook ryhmän ( Todistuksia Jumalan voimasta) , jota nyt isännöi yhdessä moderaattorien kanssa. Ryhmässä on noin 2500 jäsentä. Kun on työ ja perhettä niin ei asettaa rajansa. On noin alle 40-vuotias. Tietenkin halutessa voi liittyä, mutta irvailemaan ja trollailemaan ei facebook-ryhmiin tulla. Niistä
        lentää ulos varmasti! Salopuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaveri on erittäin palava evankelista. Perusti oman facebook ryhmän ( Todistuksia Jumalan voimasta) , jota nyt isännöi yhdessä moderaattorien kanssa. Ryhmässä on noin 2500 jäsentä. Kun on työ ja perhettä niin ei asettaa rajansa. On noin alle 40-vuotias. Tietenkin halutessa voi liittyä, mutta irvailemaan ja trollailemaan ei facebook-ryhmiin tulla. Niistä
        lentää ulos varmasti! Salopuu

        Juu, en halua tulla facebook ryhmään, mutta kaverisi voisi tulla kertomaan tänne, missä on uskomattomiakin, joille todistaa, eihän se samanmielisille todistaminen, kun kaikki vain myötäilee, ole oikeastaan mitään, täällä ihmiset kuitenkin haluavat kysellä todisteista sun muista ja varmasti ovat asiallisia, jos henkilö on itse asiallinen, kaikki olisivat varmasti kiinnostuneita ihmisestä, jolla olisi todisteet paranemisestaan.


    • Anonyymi

      Kaunis tarina vaikka se valitettavasti onkin vain pelkkää sattumaa. Maailmassa rukoilee miljardi ihmistä päivässä ja olisi itseasiassa todennäköisyyden vuoksi paljon suurempi ihme jos yhdenkään näistä rukoukseen ei "vastattaisi".

    • Anonyymi

      Hei Salopuu. Voisiko facekaverisi tulla kertomaan palstalle kokemuksestaan? Kun hän kerran antaa jaettavaksi aineiston, hän varmasti olisi halukas todistamaan palstalla asiasta ja käymään debaattia aiheesta meidän kanssa, jotka haluamme todistuksia aiheesta. Kiitos.

    • Anonyymi

      Jumala on tehnyt ihmeitä. Jumala tekee ihmeitä. Jumala tulee tekemään ihmeitä.
      "Ei siinä röntgenkuvia tarvit. Eikä lääkärintodistuksia. Oma TODISTUS riittää."
      Kiitos siis hälle, kelle kuuluukin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe