Mikä on Suomi- rouvien keskimääräinen rasvaprosentti Pattayalla?

Hyvät on pöperöt ja uskon että arvelut liikkuvat 100:n ja 110:n %:n tietämillä.....

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskon että Hra Nazi itse ei yleensäkään tiedä mitään suomalaisten tai muun maalaisten naisten rasvaprosenteista, mutta arvelen että 23 - 36 prosenteissa ollen.

      • Kiitoksia kommentista ja voinet olla oikeassa kukaties.
        Olen leiponut erilaisia naisia erilaisissa maissa ja voinen sanoa minulla olevan ainoastaan näppituntuma joka ei ole siis tieteellistä.

        Oikein paksu akka saa minulta 110:n %:n tulkinnan. Se on siis niin paksu ettei vaginaan yllä edes koivuhalolla. Nämä kehotan jättämään väliin siis panomielessä.
        Laihat ovat siitä mukavia että niihin yltää oikein jurskauttuaen juurta myöten.

        Voinen siis lämpimästi suositella hoikempia thai- tytöjä läskien Suomiämmien asemesta.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Kiitoksia kommentista ja voinet olla oikeassa kukaties.
        Olen leiponut erilaisia naisia erilaisissa maissa ja voinen sanoa minulla olevan ainoastaan näppituntuma joka ei ole siis tieteellistä.

        Oikein paksu akka saa minulta 110:n %:n tulkinnan. Se on siis niin paksu ettei vaginaan yllä edes koivuhalolla. Nämä kehotan jättämään väliin siis panomielessä.
        Laihat ovat siitä mukavia että niihin yltää oikein jurskauttuaen juurta myöten.

        Voinen siis lämpimästi suositella hoikempia thai- tytöjä läskien Suomiämmien asemesta.

        Ole hyvä Hra Nazi. Voinen olla väärässä. Näppituntumaasi arvostan nyt ja tässä yhteydessä enemmin kuin joitakin tieteellisiä tutkimuksia.

        Vaikka ulottuva itse olenkin niin jos rehellisiä ollaan oikeassa olet panomielessä ollen.

        Sopivasti lihavaa vosua toisaalta on oikein mukavaa kuksautella oli hän sitten thai- tyttönen tai suomi- naikkonen.

        Amaliat kehoitan kaikkia kiertämään kaukaa kaikkinensa ja etenkin pano mielessä ollen.


    • Anonyymi

      Se on aina hauskinta kun törmää yhdessä thaityttösen kanssa baarissa suomalaispariskuntaan.

      Vaimo kattelee paheksuvasti ja sitten kun se lähtee vessaan mies avautuu että on saatanan kateellinen .

      Viimeksi niin kävi usein kun liikuin 3 viikkoa upean 18 vuotiaan tyttöni kanssa.

      Jotkut naiset kyseli onko tuo edes täysikäinen. Meinasin että kyllä se jo 18 on. Kyselivät paljonko minä?

      Pyysin arvaamaan. Arvaukset liikkui 40-45. Mikä oli upeaa kun olin 52.

      • Anonyymi

        Heh, oltiin kaverin kanssa golfaamassa Pattayan jollain paremmalla kentällä. Caddiet on joskus tosi humoristisia ja leikkisiä. Joskus ei. Tällä kertaa sattui sellainen nuori kaunis tyttö ja toinen hieman vanhempi. Alkoivat heti naureskellen puhumaan meistä keskenään katsellen meitä päästä varpaisiin. Osaan hieman thaita niin tiesin että pitivät meitä komeina. Nuorempi kiinnostui minusta ja tuli käsikynkkään aina tilaisuuden tullen ja piti kättään reidelläni kun ajeltiin golf autolla. Todellinen vilkkusilmä. Kyseli olenko naimisissa ja kertoi tulevansa Suomeen kanssani. Kaverini on 4 vuotta vanhempi kuin minä. Olin tuolloin jotakin 46v.
        Voitin ensin meidän keskinäisen vedonlyönnin pelistä ja kivan pikku summan rahaa.
        Kaveri huonona häviäjänä kiukutteli ja maksoi mailan paiskomisen jälkeen.
        Caddiet kysyi minkä ikäisiä ollaan. Sanoin että arvatkaa. Juttelivat jonkin aikaa keskenään ja sanoivat että minä olen 35 ja kaverini 75.
        Kaveri oli aivan hiilenä! Hän kun oli täysin fitissä oleva huippukuntoinen mies, hieman ahavoitunut vesiurheiluharrastuksen vuoksi ja kalju. Minä taasen 25 kiloa ylipainoinen nallekarhu. Jäi harmittamaan etten ottanut sen caddien yhteystietoja. Oli harvinaisen valoisa ja eloisa persoona. Kauniskin vielä kuin mikä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh, oltiin kaverin kanssa golfaamassa Pattayan jollain paremmalla kentällä. Caddiet on joskus tosi humoristisia ja leikkisiä. Joskus ei. Tällä kertaa sattui sellainen nuori kaunis tyttö ja toinen hieman vanhempi. Alkoivat heti naureskellen puhumaan meistä keskenään katsellen meitä päästä varpaisiin. Osaan hieman thaita niin tiesin että pitivät meitä komeina. Nuorempi kiinnostui minusta ja tuli käsikynkkään aina tilaisuuden tullen ja piti kättään reidelläni kun ajeltiin golf autolla. Todellinen vilkkusilmä. Kyseli olenko naimisissa ja kertoi tulevansa Suomeen kanssani. Kaverini on 4 vuotta vanhempi kuin minä. Olin tuolloin jotakin 46v.
        Voitin ensin meidän keskinäisen vedonlyönnin pelistä ja kivan pikku summan rahaa.
        Kaveri huonona häviäjänä kiukutteli ja maksoi mailan paiskomisen jälkeen.
        Caddiet kysyi minkä ikäisiä ollaan. Sanoin että arvatkaa. Juttelivat jonkin aikaa keskenään ja sanoivat että minä olen 35 ja kaverini 75.
        Kaveri oli aivan hiilenä! Hän kun oli täysin fitissä oleva huippukuntoinen mies, hieman ahavoitunut vesiurheiluharrastuksen vuoksi ja kalju. Minä taasen 25 kiloa ylipainoinen nallekarhu. Jäi harmittamaan etten ottanut sen caddien yhteystietoja. Oli harvinaisen valoisa ja eloisa persoona. Kauniskin vielä kuin mikä!

        Kiitos kivasta kirjoituksesta!


      • Painu sinä Senssu helvettiin ääliömäisine kommentteinesi... :-)


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Painu sinä Senssu helvettiin ääliömäisine kommentteinesi... :-)

        Kiitos kivasta kirjoituksesta...!!! Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kivasta kirjoituksesta...!!! Kiitos.

        Kiitos myös Hra 44 toisesta yrityksestä, kolmas kerta toden sanoo manimani ja perhe.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Painu sinä Senssu helvettiin ääliömäisine kommentteinesi... :-)

        Ilmoitin tämän kommentin juuri sääntöjen vastaisena.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Painu sinä Senssu helvettiin ääliömäisine kommentteinesi... :-)

        Toiset helvettiin, toiset Maken mestoille. Liekö noissa mitään eroa?


    • Anonyymi

      Minä Senssu-paskianenkin täällä ollen sanon.., en sano sanon kuitenkin: KHIAUJ!

      • Anonyymi

        Hilja, maitotyttö, rasvaprosentti terveet 22%

        Tauno Palolla 28%


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hilja, maitotyttö, rasvaprosentti terveet 22%

        Tauno Palolla 28%

        Tauno Palon rasvaprosentti on siis sama kuin ranskää sujuvasti puhuvan numbasenssun ÄO.
        Mutta vain toinen heistä osasi näytellä. Tuo jäljempänä mainittu osaa vain valehdella ja itkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tauno Palon rasvaprosentti on siis sama kuin ranskää sujuvasti puhuvan numbasenssun ÄO.
        Mutta vain toinen heistä osasi näytellä. Tuo jäljempänä mainittu osaa vain valehdella ja itkeä.

        Heh heh... näinpä, näimpä, juurikin...

        Älä ota sitä vakavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh... näinpä, näimpä, juurikin...

        Älä ota sitä vakavasti.

        Kuukleta: " Olvi Special (kennel) " ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh... näinpä, näimpä, juurikin...

        Älä ota sitä vakavasti.

        Vaan Aku Ankassa Iineksen sydämen vei näyttelijä Mauno Talo ja radiossa lauloi rokkimummo Tiina Turnyyri. Samassa jaksossa Aku opetteli herrasmiehen latteuksia latelemaan ja hurmasi niillä vanhapiiat. Siitäkös Iines tuli mustasukkaiseksi ja unohti Maunon. Näin ne naiset on vietävissä.
        Olin itse kova höpöttelemään naisille mukavia ja huumoria hurmurivuosina. Monet naiset antoi jälkeenpäin palautetta että perhanan jätkä kun sä puhuit pään pyörryksiin niin että kahdessa minuutissa olin jo valmista kauraa niitettäväksi. Kyllähän sitä tuli niitettyäkin mutta kypsyttelin siinä kaikessa rauhassa tilannetta.

        Hyvä verbaalinen pohjustus viestein tai puhelimessa takaa sen ettei aikaa tarvitse kuluttaa sitten enää tavattaessa, eikä ulkonäöllä ole enää merkitystä kun valloitus on jo tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan Aku Ankassa Iineksen sydämen vei näyttelijä Mauno Talo ja radiossa lauloi rokkimummo Tiina Turnyyri. Samassa jaksossa Aku opetteli herrasmiehen latteuksia latelemaan ja hurmasi niillä vanhapiiat. Siitäkös Iines tuli mustasukkaiseksi ja unohti Maunon. Näin ne naiset on vietävissä.
        Olin itse kova höpöttelemään naisille mukavia ja huumoria hurmurivuosina. Monet naiset antoi jälkeenpäin palautetta että perhanan jätkä kun sä puhuit pään pyörryksiin niin että kahdessa minuutissa olin jo valmista kauraa niitettäväksi. Kyllähän sitä tuli niitettyäkin mutta kypsyttelin siinä kaikessa rauhassa tilannetta.

        Hyvä verbaalinen pohjustus viestein tai puhelimessa takaa sen ettei aikaa tarvitse kuluttaa sitten enää tavattaessa, eikä ulkonäöllä ole enää merkitystä kun valloitus on jo tehty.

        On kokemusta.
        Porukassa yksi yrittää kaikkensa olla yli muiden ja kun huomataan henkilön saapuvan, niin supinaa että voi helvetti taas tota itteensä täynnä olevaa täytyy kuunnella koko ilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kokemusta.
        Porukassa yksi yrittää kaikkensa olla yli muiden ja kun huomataan henkilön saapuvan, niin supinaa että voi helvetti taas tota itteensä täynnä olevaa täytyy kuunnella koko ilta.

        Ei sellainen pääse maaliin joka koettaa päteä ja puhua päälle. Se pitää osata se puhuminen niin ettei se ärsytä ja loukkaa ketään. Oikeassa paikassa ja kohdassa pitää osata olla hiljaakin. Tahdikkuus, tilannetaju ja rytmitys on avainsanoja sisällön lisäksi aivan kuin standup komiikassakin.
        Ei se aina toiminut minullakaan varsinkaan jos vastapuoli oli hieman yksinkertainen ja ymmärsi väärin. Yksi sanoi kerran että "anteeksi mutta sä olet hieman liian vauhdikas minulle". Tein sen puoliksi tahallani koska hän oli ärsyttävä tosikko ja hieman liian pyylevä makuuni. Kadun vain sitä että tuli muutamia sydämiä särjettyä siinä vauhdissa. Olen siitä saanyt myöhemmin sitten kärsiä mutta ollutta ja mennyttä ne ajat.


    • Anonyymi

      Perjantai ohjelmassa eukko valittaa kun kuuskymppisenä ei enää saa miehiä.

      Ei niin, kun me viriilit miehet haluamme mieluummin nuoria naisia vaikka Thaimaassa.

      Henkilökohtaisesti näin viisvitosena eivät oman ikäiset naiset kiinnosta kyllä pätkääkään ja kun varaa on niin mieluummin nautin seksistä kakskymppisten kanssa Thaimaassa.

      • Anonyymi

        Epätoivoisia miehiä on kaikkialla. Jos ei muuta niin oululainen pesutuparakastaja joka ottaa kasivitosenkin ja vieläpä väkisin. Nainen saa aina jos haluaa ja vaikkei aina haluaisikaan. Mies ei.


    • Nuo lihavat suomi- rouvat kiljuvat ja tappelevat kovin Pattisbaareissa. Kohteena ovat kuitenkin vain heidän omat aviomiehensä.
      Tämä aiheuttaa sen että seuraavan Pattaya- lomansa herrasmiehet sitten viettävätkin ilman akkojaan.

      • Anonyymi

        Summasummaarum......Pattayan rakkailla on lihavia kiljuvia ja tappelevia akkoja asiantuntijana HERRA jota Neitikin kunnioittaa.


      • Anonyymi

        Thaimaassa on nuo kauneussalongit ja parturit miltei ilmaisia. Suomen ikäneidot käyvät Pattayallakin laittamassa itsensä nätiksi, polkkatukkaan komea villi ja nuorekas väri, kampaus ja ostavat nätin mekon ja kengät siihen päälle. Sitten suomibaariin "laulamaan" karaokea. Hirveän kuuloista. Sen epätoivon kuitenkin heistä aistii kun nuoret paikalliset naiset kiinnostaa miehiä hieman eritavalla kuin se Ritva 93kg jolla on sähkönsininen tukka ja kukkamekko, joka jättää antavasti suonikohjut säärissä näkyviin.
        Nuo suomalaiset humalaiset pariskunnat on pitkälti syynä siihen etten viihdy iltaisin suomibaareissa. Miesporukalla ihan ok meininki vaikkapa formuloita tms sporttia katsellessa.
        Thaineidot ei mölyä eikä tappele. He juttelevat asiallisesti keskenään.
        Tuli vielä mieleen eräs hauska käsitys thaineidoista. Kysyvät usein montako lasta on. Kun vastaan totuudenmukaisesti että viisi, niin poikkeuksetta sanovat "ooh wau.. sinulla on siis todella iso" Siihen vastaan että "Kuka kertoi?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Summasummaarum......Pattayan rakkailla on lihavia kiljuvia ja tappelevia akkoja asiantuntijana HERRA jota Neitikin kunnioittaa.

        Summasummaarum.....Amalia sai sukupuolitaudin....siinä sitten meni Senssun ansaittu talou ja mielenterveys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Thaimaassa on nuo kauneussalongit ja parturit miltei ilmaisia. Suomen ikäneidot käyvät Pattayallakin laittamassa itsensä nätiksi, polkkatukkaan komea villi ja nuorekas väri, kampaus ja ostavat nätin mekon ja kengät siihen päälle. Sitten suomibaariin "laulamaan" karaokea. Hirveän kuuloista. Sen epätoivon kuitenkin heistä aistii kun nuoret paikalliset naiset kiinnostaa miehiä hieman eritavalla kuin se Ritva 93kg jolla on sähkönsininen tukka ja kukkamekko, joka jättää antavasti suonikohjut säärissä näkyviin.
        Nuo suomalaiset humalaiset pariskunnat on pitkälti syynä siihen etten viihdy iltaisin suomibaareissa. Miesporukalla ihan ok meininki vaikkapa formuloita tms sporttia katsellessa.
        Thaineidot ei mölyä eikä tappele. He juttelevat asiallisesti keskenään.
        Tuli vielä mieleen eräs hauska käsitys thaineidoista. Kysyvät usein montako lasta on. Kun vastaan totuudenmukaisesti että viisi, niin poikkeuksetta sanovat "ooh wau.. sinulla on siis todella iso" Siihen vastaan että "Kuka kertoi?"

        Mukavaa kun alkaa tulemaan vihdoin totuutta Pattayan suomibaarien asiakkaista itse Nasun kirjoittamana, joka tietää Pattayan rakkaiden matkailijaryhmät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa kun alkaa tulemaan vihdoin totuutta Pattayan suomibaarien asiakkaista itse Nasun kirjoittamana, joka tietää Pattayan rakkaiden matkailijaryhmät.

        Noh, tulehan noita seurattua.
        Lihavia, ylen lihavia ovat Suomi- rouvat Pattiksella olleet.
        Takapuolet pitkällä tonkivat markettien rättikasoja etsien itselleen sopivaa. Turha on toivo; ostaa sitten armeliaan hartiahuivin joka peittää edes allit....


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Noh, tulehan noita seurattua.
        Lihavia, ylen lihavia ovat Suomi- rouvat Pattiksella olleet.
        Takapuolet pitkällä tonkivat markettien rättikasoja etsien itselleen sopivaa. Turha on toivo; ostaa sitten armeliaan hartiahuivin joka peittää edes allit....

        Suomirouvat korvaavat ylimääräiset rasvansa vartalossa ja naamassa kynimällä hiuksensa sukupuolettomiksi vaikka ei se juuri painoa alenna.


    • Anonyymi

      Tilattiin ulkopuolinen kiinteistönvälittäjä arvioimaan yhtä taloa. Tuntematon harvatukkainen pullukkanainen saapui paikalle. Hyvin asiallinen ja tuttavallinen.
      Teki työnsä ja juotiin siinä kahvit päälle. Hän kysyi enkö tunnista häntä? Sanoin että en nyt äkkiseltään tunnista. Sanoi olevansa se joka antoi minulle ensisuudelman aikoinaan. Silloin tiesin kuka hän oli ja kohteliaasti oikein halasin että kiva nähdä neljänkymmenen vuoden jälkeen näin aikuisina. Sisimmässäni ajattelin samalla että se aikoinaan saatu ensisuudelma jäi kyllä tuon osalta viimeiseksi. Ei ollut vuodet kohdelleet häntä kovinkaan hyvin.

    • Anonyymi

      Exäni täytti 40 vastikään ja on kasvoiltaan kuin Marilyn Monroe. 56 kiloa tiukkaa lihaa. Urheilee säännöllisesti. Luonteeltaan vaarallinen viettelijätär. Erittäin valloittavan valoisa ja karismaattinen nauravainen persoona. On harrastanut minun jälkeeni sellaisia parikymppisiä kundeja joiden sydämiä särkee sarjassa. Bipolaarinen mielialahäiriö diagnosoitu ja vähän aspergerin vikaa. Seksuaaliset halunsa vaihtelee nollasta sataan. Tykkäsi vilautella julkisilla paikoilla ja akteja piti kuvata usein.
      Hänen mielialanvaihteluistaan johtuen eroprosessikin kesti toistavuotta. Olen ikionnellinen että sain hänet laitettua kierrätykseen seuraaville uhreille. Epäilen että on lataamokamaa ennenkuin täyttää 50.

      • Anonyymi

        Naiset on kummallisia olentoja. Luonani asui sellainen silloin kolmekymppinen kurvikas misu, joka oli niin usein sitä vailla ettei kehdannut edes pyytää. Oli aina valmis. Tulin kerran duunista kotiin kun hän paistoi paistinpannulla jotakin napapaidassa ja sellaisessa tennisminihameessa peppu pitkällä. Arvasin jo "moi" sanan sävystä että mitä pitää tehdä. Annoin suukon niskaansa ja hän työntää peppuaan kiinni. Arvasin ettei siellä hameen alla ole mitään ja neiti on valmis.
        Kesken kaiken hän alkoi huutaa ai ai ai ai.. Kysyin että ei kai suhun satu? Sanoi ei mutta toi kiehuva rasva pärskyy pannulta mun päälle.


      • Anonyymi

        Pläskit ovat palstahäiriköllemme hyvin arka aihe.
        Voinemme päätellä sen olevan henkilökohtainen ongelmansa?


      • Anonyymi

        Mie tykkään läskistä mutta pannulla.


      • Anonyymi

        Tunnettu palstahäirikkömme on onnistunut poistamaan jo 12 pläskiviestiä!
        Havaitsen sen olevan arka aihe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnettu palstahäirikkömme on onnistunut poistamaan jo 12 pläskiviestiä!
        Havaitsen sen olevan arka aihe.

        Olemme perimmäisten pläski- kysymysten äärellä.
        Joju ei halua Pattaya- naisten hirveistä ylipainoista keskustella.... hähähäähäääää...


      • Anonyymi

        Jollekin tuntuvat läski- aiheiset Pattaya viestit olevan arka aihe.
        Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollekin tuntuvat läski- aiheiset Pattaya viestit olevan arka aihe.
        Miksi?

        Kuka on tämä mysteerirouva jolle läskit ovat kuolemaakin vakavampi asia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnettu palstahäirikkömme on onnistunut poistamaan jo 12 pläskiviestiä!
        Havaitsen sen olevan arka aihe.

        palstapäivystäjä on läsä, nuudelimakkarat ja persus penkissä 16 tuntia päivässä niin lopputulos on pelkkää läsää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        palstapäivystäjä on läsä, nuudelimakkarat ja persus penkissä 16 tuntia päivässä niin lopputulos on pelkkää läsää...

        16 tuntia päivässä ja vasta 14 poistettua pläskiviestiä.
        Laiska on tämä nainen...


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      411
      4169
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      231
      2060
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1530
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1357
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1015
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      62
      1011
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      128
      969
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      228
      932
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    Aihe