Energia juomat

Anonyymi

Voisiko joku sanoo mielipiteensä energia juomista. Itse en ole paljoa maistellut mut ihan ok. Oma lemppari on kong strong.

6

<50

Äänestä

Vastaukset

• 6/5 ehdottomasti suosittelen red bullia tai möföö ei ehkä kannata alkaa juomaan

• Itse en myöskään paljoa ole maistellut näitä juomia mutta melkein lähtisin pitämään red evilin puolia jota tilaan säästöpakkauksen viikoittain. Itsekin myös tuota Kong strongia vetänyt muttei oikein heti nappaa sillä se tuottaa jatkuvasti ylimääräisiä mieshormoneja, mutta eiköhän se siitä jos vähän monsteri enertsiä maistelee päälle. Ei kai siinä. Muista varoa liiallista karvan kasvua juotuasi Kong strongia. TSEMPPIÄ JATKOON!

• Itse en ole ikinä energiajuomiin koskenut kaljaan kylläkin omena tai appelsiinisiiderillä porskuttaa kyllä pitkälle. Myös kossu menee viikonloppuisin.

• Energiajuomat ovat kyllä ihania. Varsinkin tuo patteri on kyl kova sana. Mut ei kongi kaa kauheen pahaa oo jos tykkää siitä. Itse en pidä yhtään red pullistaa mut jokasel on eri mielipide. Itse suosittelen patteria ja es. Ne on kovii. Mut ei mul muuta tähän sun kongi ongelmaa. Ei mul muutaku et moe moe

• Mitä ihmettä täällä oikein puhutaan

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä täällä oikein puhutaan

Energia juomista mielipiteitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.