Isänpäivä sunnuntaina

Anonyymi

Juhlitaanko teillä vaaria, pappaa, ukkia, isoisää vai kenties jo isovaaria ? Lasten ja lastenlasten tekemät kortit ovat olleet tosi mieluisia ja tallessa ovat kaikki. Yhdessä syöminen on mukavaa, siinä on juhlaa ja lahjaa riittämiin.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No ei juhlita. Isä kuoli 9 vuotta sitten, isoisät kuolivat aikanaan enkä minäkään ole isä. Velivainaa oli isä ja kuoli kauan sitten. Velivainaan lapset ovat pärjänneet yllättävän hyvin maailman tuiverruksessa. Yksi niistä on täysi paskiainen, jonka muistan testamentissani.

    • Anonyymi

      Itse en noteeraa mitään juhla- tai merkkipäiviä enempää kuin sosiaalisten suhteiden vuoksi on pakko.
      Isänpäivä kuuluu niihin mitättömimpiin.
      Kuitenkin lapsemme huomioivat senkin ja tällä kerralla he tulevat pesueineen viikonlopuksi viikkoa myöhemmin. Asuinpaikkojen eroa on 250km - 300km joten jokaviikkoisia eivät vierailut ole.

      • Anonyymi

        Olet tärkeä jälkikasvullesi, isänä ja isoisänä. Yhdessäolo on arvokasta, ei sen tarvitse juhlapäiviin liittyä.


      • Anonyymi

        Kuulostaa kauhealta tuollaiset vierailut
        Siihen voisi keksiä jonkin kulkutaudin tai matkakuumeen ettei voi ottaa vastaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa kauhealta tuollaiset vierailut
        Siihen voisi keksiä jonkin kulkutaudin tai matkakuumeen ettei voi ottaa vastaan

        Isänpäivälounaalle olemme menossa, kun sain lapseltani lahjakortin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa kauhealta tuollaiset vierailut
        Siihen voisi keksiä jonkin kulkutaudin tai matkakuumeen ettei voi ottaa vastaan

        Harmillista jos sinulla on tuollaisia kokemuksia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tärkeä jälkikasvullesi, isänä ja isoisänä. Yhdessäolo on arvokasta, ei sen tarvitse juhlapäiviin liittyä.

        Juuri noin! Valitettavasti asuntomme on niin pieni, että toinen pesue joutuu majoittumaan läheiseen keskustan hotskuun.

        Juhlapäivistä yleensäkin. En ole koskaan ollut juhlapäivän lahjoja. Kun vaimoni tarvitsee jotain sellaista jota hän itse ei haluaisi hankkia niin hankinnan toteuttaminen ei ole kalenteriajasta riippuvainen. Tuollaista on tapahtunut hyvin harvoin.

        Sama koskee kaikkia muitakin lahjuksia. Kun tenavamme tarvitsivat jonkun harrastus- tai muun vekottimen, niin se hankittiin kalenteriin katsomatta.
        Vaimoni on hoitanut ne kalenterisidonnaiset lahjukset ja kortit.


    • Anonyymi

      Juhlinut tuota pojanpoikaa tässä :)

      • Anonyymi

        Onneksi olkoon, isien ketju jatkuu !
        👍🌹


    • Anonyymi

      Mieheni on isä yhdelle lapselle, isoisä kahdelle lapsenlapselle ja yhdelle lapsenlapsenlapselle. Ei juhlita sen kummemmin, soittelevat onnitteluja.

      • Anonyymi

        Minun mieheni on isä neljälle, vaari yhdeksälle. Seuraavaa polvea ei ole vielä ilmaantunut. Mutta kyllä hyvältä näyttää, myönteisyyttä on ilmassa. Nuoret perheet juhlii omissa perheissään, me vaarin kanssa mennään kylpylään. Kortteja ja soittoja kyllä tulee.


    • Anonyymi

      Nykyisin palkitaan isänpäivänä miehiä, jotka ovat olleet isähahmoina ja tukena isättömille ja syrjäytyneille. Monet pojat joutuu kasvamaan ilman miehen mallia, jos äidistä eronnut isä on vain vähän yhteydessä ja äidillä on yksinhuoltajuus. Päiväkodeissa ja kouluissa on naisia kasvattajina. Oma mieheni on ollut eläkepäivinään kouluvaarina , kun omat lastenlasten on jo aikuisia . Usein isovanhemmatkin jäävät eroperheissä etäisiksi, voi olla että riitaisissa eroissa lasten ei edes anneta tavata isovanhempiaan.

    • Tytär lapsensa kanssa tulevat Vantaalta huomenna, oon siivonnut ja tehdyt purtavaa, viipyvät yön ja sitten hei hei, käyvät kerran pari kuussa ja yhteyksiä viestittämällä.

    • Anonyymi

      Miehelläni tyttäret, jotka varmaan isälle soittavat. Eivät isää jouda tervehtimään kun menevät puolisoidensa isän luo syömään. Ihan hyvä niin. Me menemme kirkkoon, siellä isänpäiväkahvit ja mukavaa jutustelua. Sitten vähän parempi ruoka. Eihän minun kuuluisi juhlia hänen päiväänsä ollenkaan, mutta voihan sitä juhlapäivän keksiä melkein mistä vaan. Saatanpa ostaa lahjaksi viiniä ruokapöytään hänelle ja itselleni. Itse kun olen eronnut, omat lapseni tapaavat isän ja juhlistavat häntä. Näin kaikki saavat osansa päivästä. Oma isä olisi jo pitkälti yli 100 jos eläisi.

      • Anonyymi

        Onko miehesi tyttärien puolisoilla sama isä ? Siis veljekset siskosten kanssa naimisissa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko miehesi tyttärien puolisoilla sama isä ? Siis veljekset siskosten kanssa naimisissa ?

        Kävisin isän ja vaarien haudalla sekä veisin kynttilän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko miehesi tyttärien puolisoilla sama isä ? Siis veljekset siskosten kanssa naimisissa ?

        Ei näillä ole, tytöt menevät miehensä isää katsomaan ihan eri puolille Suomea, mutta nyt kun sanoit niin muistui mieleen, että lapsuuden kodin naapurin tytöt, sisarukset, menivät naimisiin veljesten kanssa. Molemmat liitot kestivät vuosikymmeniä. toisen puolison kuolemaan asti.


    • Puolison kuolema ei niin kovinkaan monta vuotta sitten muutti elämää hirveästi, vei moonta vuotta kun tottui yksin olemiseen, nyt kyllä pärjää...miiten pärjää jää nähtäväksi kunnon puolesta.

      Jaaha tytär lapsensa kanssa Vantaalta kohta täällä savon muassa, paikat on tip'top kunnossa.

      • Kyllä juhlitaan!
        Onnea huomisen 🍀🌷🌿🎵 Isän päivän johdosta kaikille Isille ja Vaareille!🌿🌸🍷


      • Anonyymi
        sini.s kirjoitti:

        Kyllä juhlitaan!
        Onnea huomisen 🍀🌷🌿🎵 Isän päivän johdosta kaikille Isille ja Vaareille!🌿🌸🍷

        Onko mitään isänpäivälauluja niinkuin on jo kauan laulettu äitienpäivälauluja ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mitään isänpäivälauluja niinkuin on jo kauan laulettu äitienpäivälauluja ?

        "Aja hiljaa Isi nyt vaan
        niin sitten huomenna kohdataan",...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aja hiljaa Isi nyt vaan
        niin sitten huomenna kohdataan",...

        Isä kulje hitaammin, mulla asiaa ois... Isä on lähtemässä kotoa, mutta palaa lapsensa vetoomuksesta, lapsi tarvitsee isäänsä.


    • Anonyymi

      Haudalla kävin.

    • Anonyymi

      Muut juhlivat, minä en. Aamulla tullut suruviesti vei voimat ja kumppani lähti yksin toisen tyttärensä luokse.
      Poikieni isältä tuli viesti, että tupa täyttyy, 11 hengen voimin syödään,,))
      Eli läsnä ovat meidän ja heidän lapset ja lapsenlapset, nykykäytännön mukaan...

      demeter1, väsyneenä sivuston toimimattomuuteen.

      • Anonyymi

        Muistelin isääni varsin läheisesti viedessäni kynttilän haudalle. Saman kummun alla lepää molemmat vanhempani.


      • Anonyymi

        Osanotto Demeterin suruun ja voimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osanotto Demeterin suruun ja voimia.

        Isä myös kummun alla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osanotto Demeterin suruun ja voimia.

        Kiitos osanotosta. Tämä juuri lähtenyt oli kylläkin hyvä ystäväni. "Nuorena" lähti, 71 v.
        Oma isäni on ollut kuolleena yli kolmekymmentä vuotta, mutta tuntuu olevan niin, että muistot väkevöityvät vuosien varrella. Lähteneet tulevat lähelle ja tuttuja alkaa olla kohta enemmän kuolleiden kuin elävien puolella. Tämä tulee mieleen kun hautausmaalla liikkuu...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1575
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1222
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe