Tomi Metsäkedon tulot romahtiat

Näin paljon juoruakkojen paskapuheet vaikuttivat Tomi Metsäkedon ansioihin vuonna 2018:

Lainattu ilttiksestä:

"""Laulaja-näyttelijä Tomi Metsäkedon, 45, ansiotulot olivat viime vuonna 41 596 euroa. Palautuksia hän sai 453 euroa.

Vuonna 2017 hän tienasi 70 071 euroa ja sai vielä 3266 euroa veronpalautuksia.

Myös Metsäkedon Promezzo Oy:n tilinpäätöksestä käy ilmi, että #metoo-kohu vaikutti hänen tulotasoonsa. Kun firman liikevaihto oli vuonna 2017 vielä 97 000 euroa, niin se romahti kohun jälkeen eli vuonna 2018 peräti puolella. Liikevaihto oli enää 53 000 euroa ja liikevoitto tonnin luokkaa, Como uutisoi.""""

Ovatkohan nuo paskanjauhajajuoruakat nyt tyytyväisiä? He ovat valmiita kylvämään tuhoa, mutta vastuutaan ne eivät ainakaan rahallisesti kanna teoistaan. No mistäpä sitä pers´aukisilta mitään ottaakaan. Hiton hyvä, että niillä on nyt rikosrekisterissä merkintä. Toivottavasti se merkintä estää esim. jonkun hyväpalkkaisen duunin saamisessa.

42

686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No, eihän tuo metsäkukka laiskuuttaan ja kuivuuttaan tehnyt edes keikkoja kuin hitusen. Tottakai tulot romahtaa.
      Toisekseen hänen gentrensä on sellainen, ettei sille ole kysyntää. Ohjelmisto lähinnä kirkkoihin sopivaa. Mutta jos paikalle ei tule kuin muutama mummo, eihän se elätä.

      • Tomi Metsäketo sai potkut noitten juoruakkojen pakanjauhamisen takia kahdesta rahakkaasta hommasta. Eli kyllähän Tomi olisi tehnyt, mutta keikkakalentetit tyhjeni perättömien juorujen vuoksi.

        Lainattu ilttiksestä:

        """"
        Metsäketo joutui syksyllä 2017 myrskyn silmään, kun hän sai potkut somekeskustelujen perusteella.

        Ensin potkut tulivat Tähdet tähdet -ohjelmasta, myöhemmin Mamma Mia -musikaalista. Metsäkedon potkujen syyksi kerrottiin tuolloin somekeskustelut. Hänen omassa käytöksessään kyseisissä produktioissa ei ollut mitään huomauttamista. Sittemmin myös keikkakalenteri tyhjeni."""""

        Ja kaikki tuo vaan siksi, että juoruämmät puhuivat potaskaa.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Tomi Metsäketo sai potkut noitten juoruakkojen pakanjauhamisen takia kahdesta rahakkaasta hommasta. Eli kyllähän Tomi olisi tehnyt, mutta keikkakalentetit tyhjeni perättömien juorujen vuoksi.

        Lainattu ilttiksestä:

        """"
        Metsäketo joutui syksyllä 2017 myrskyn silmään, kun hän sai potkut somekeskustelujen perusteella.

        Ensin potkut tulivat Tähdet tähdet -ohjelmasta, myöhemmin Mamma Mia -musikaalista. Metsäkedon potkujen syyksi kerrottiin tuolloin somekeskustelut. Hänen omassa käytöksessään kyseisissä produktioissa ei ollut mitään huomauttamista. Sittemmin myös keikkakalenteri tyhjeni."""""

        Ja kaikki tuo vaan siksi, että juoruämmät puhuivat potaskaa.

        Oliko tässä taas "savua ilman tulta" -tyyppinen tapaus? Tuntematta Metsäketoa, arvelen uskovani että ei ne puheet ihan tuulesta temmattuja voi olla. Miksi julkimoita sieltä täältä alkaisi vihaamaan ja maalittamaan yhtä yksittäistä lauleskelijaa? Joku kuka tahansa henkilö olisi hakemassa johonkin normaaliin päivätyöhön ja työnantajan korviin alkaisi kantautua puheita vastenmielisistä teoista ja ilkeilyistä, niin kyllähän työpaikka menisi jollekin muulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tässä taas "savua ilman tulta" -tyyppinen tapaus? Tuntematta Metsäketoa, arvelen uskovani että ei ne puheet ihan tuulesta temmattuja voi olla. Miksi julkimoita sieltä täältä alkaisi vihaamaan ja maalittamaan yhtä yksittäistä lauleskelijaa? Joku kuka tahansa henkilö olisi hakemassa johonkin normaaliin päivätyöhön ja työnantajan korviin alkaisi kantautua puheita vastenmielisistä teoista ja ilkeilyistä, niin kyllähän työpaikka menisi jollekin muulle.

        Onhan Metsäketo itsekin sanonut, että hän on ollut hyvinkin aktiivinen "iskemään" naisia,
        mutta ne juoruakkojen jutut oli kyllä ihan tuulesta temmattuja. Yksikään näistä neljästä akasta ei ollut tavannut Metsäketoa koskaan, mutta turpavärkkiään ne kyllä osasivat netissä pieksää. Eli puhuivat ihan höpöjä ja muut myötäili.

        Mun mielestä on todella surullista, että jotkut juoruakat voivat pilata jonkun maineen ja elämän sillä, että puhuvat ja levittävät perättömiä some-maailmassa.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Onhan Metsäketo itsekin sanonut, että hän on ollut hyvinkin aktiivinen "iskemään" naisia,
        mutta ne juoruakkojen jutut oli kyllä ihan tuulesta temmattuja. Yksikään näistä neljästä akasta ei ollut tavannut Metsäketoa koskaan, mutta turpavärkkiään ne kyllä osasivat netissä pieksää. Eli puhuivat ihan höpöjä ja muut myötäili.

        Mun mielestä on todella surullista, että jotkut juoruakat voivat pilata jonkun maineen ja elämän sillä, että puhuvat ja levittävät perättömiä some-maailmassa.

        Mua kaduttaa, että en silloin kohun aikaan julkaissut viestejä, jotka kultakurkku minulle lähetteli. En halunnut sotkeentua koko juttuun, koska kohu oli niin suuri, enkä halunnut julkisuuteen. Mutta vannon, että tämä satakieli pääsi kuin koira veräjästä, ei joutunut kunnolla vastuuseen hirveistä solvausviesteistään. Toisaalta ehkä jonain päivänä kerron asiasta, jos kyseinen hlö vielä minua lähestyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua kaduttaa, että en silloin kohun aikaan julkaissut viestejä, jotka kultakurkku minulle lähetteli. En halunnut sotkeentua koko juttuun, koska kohu oli niin suuri, enkä halunnut julkisuuteen. Mutta vannon, että tämä satakieli pääsi kuin koira veräjästä, ei joutunut kunnolla vastuuseen hirveistä solvausviesteistään. Toisaalta ehkä jonain päivänä kerron asiasta, jos kyseinen hlö vielä minua lähestyy.

        "Anonyymi
        08.09.2019 12:46

        Enpä ole tuonut julkisuuteen T:n minulle lähettämiä viestejä. Jos sen teen, niin tuskinpa saa keikkaa enää edes perähikiän kebabravintolasta." Voih sinua, jos kerrot, toivottavasti viestit on tallessa, vaikka niistä ei ko. tapauksessa olekaan mitään merkitystä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mua kaduttaa, että en silloin kohun aikaan julkaissut viestejä, jotka kultakurkku minulle lähetteli. En halunnut sotkeentua koko juttuun, koska kohu oli niin suuri, enkä halunnut julkisuuteen. Mutta vannon, että tämä satakieli pääsi kuin koira veräjästä, ei joutunut kunnolla vastuuseen hirveistä solvausviesteistään. Toisaalta ehkä jonain päivänä kerron asiasta, jos kyseinen hlö vielä minua lähestyy.

        Ymmärrättekö te oikeesti, että miten oikeus Suomen maassa toimii? Niillä sun tekstareilla ei olisi ollut mitään juridista merkitystä tuossa juoruakkoja koskevassa oikeuskäsittelyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Anonyymi
        08.09.2019 12:46

        Enpä ole tuonut julkisuuteen T:n minulle lähettämiä viestejä. Jos sen teen, niin tuskinpa saa keikkaa enää edes perähikiän kebabravintolasta." Voih sinua, jos kerrot, toivottavasti viestit on tallessa, vaikka niistä ei ko. tapauksessa olekaan mitään merkitystä..

        Äläpäs yllytä... ;) Saattaa kaduttaa myöhemmin. Viestit on tallessa. Miksi poistaa mehukkaimmat jutut, niillä voi olla käyttöä myöhemmin..


    • Anonyymi

      Onpa " juoruakoilla" railisuomisen mielestä suuri valta, ihan syytön ukko menetti työtilaisuuksia. Eiköhän syy ole Tomissa itsessään ja alalla tiedetään Tomin törppöilyt ilman " juoruakkojen" " paljastuksiakin". Railisuominen taitaa salaa olla hyvin, hyvin rakastunut Tomiiin, heheh!

      • Kyllä Tomi Metsäketo oli täysin syytön niihin juoruakkojen esittämiin valheisiin. Siitä on oikeuksien päätös todisteena.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Kyllä Tomi Metsäketo oli täysin syytön niihin juoruakkojen esittämiin valheisiin. Siitä on oikeuksien päätös todisteena.

        Vaikka oikeus toteaisi jonkun syyttömäksi niin se ei tarkoita, ettei henkilö olisi tehnyt rikosta. Oikeudella ei vain ole näyttöä kuten Anneli Auerin tapauksessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka oikeus toteaisi jonkun syyttömäksi niin se ei tarkoita, ettei henkilö olisi tehnyt rikosta. Oikeudella ei vain ole näyttöä kuten Anneli Auerin tapauksessa.

        Mitä ihmettä sä oikein horiset? Tomi Metsäketo ei ollut syytettynä yhtään mistään, joten häntä ei silloin voi edes tuomita yhtään mistään. Anneli Auer oli syytettynä. Juoruakat olivat syytteessä ja saivat tuomion.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Kyllä Tomi Metsäketo oli täysin syytön niihin juoruakkojen esittämiin valheisiin. Siitä on oikeuksien päätös todisteena.

        Oikeus ei aina toteudu.


    • Anonyymi

      Raili on kyllä Suomen ykkös misogynisti. Metsäketo menetti duunit, koska on törppö ja tunnettu siitä. Myönsi itsekin, kun lähettämänsä viestit tulivat julkisuuteen. Ei siinä Raili auta nyt lässytys, itse mokasi uransa.

      • Anonyymi

        Metsäketo on vain taas yksi katkeran ämmälauman viaton uhri. Ämmät itse ocat juokseneet jalkoväli vaahdossa äijän perässä, sitten aletaan itkemään kun saa vähän huomiota takaisinkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metsäketo on vain taas yksi katkeran ämmälauman viaton uhri. Ämmät itse ocat juokseneet jalkoväli vaahdossa äijän perässä, sitten aletaan itkemään kun saa vähän huomiota takaisinkin...

        Eiköhän ne oo juosseet Tomia pakoon. Tomi ei ole mikään miellyttävä mies vaan ylimielinen, törppö rehvastelija. Phyi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metsäketo on vain taas yksi katkeran ämmälauman viaton uhri. Ämmät itse ocat juokseneet jalkoväli vaahdossa äijän perässä, sitten aletaan itkemään kun saa vähän huomiota takaisinkin...

        Hahaa 😄! Taidat olla aika katkera naisille. Aika hulvatonta, että mielestäsi naisen pitää olla kiitollinen jonkun törpön käytöksestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metsäketo on vain taas yksi katkeran ämmälauman viaton uhri. Ämmät itse ocat juokseneet jalkoväli vaahdossa äijän perässä, sitten aletaan itkemään kun saa vähän huomiota takaisinkin...

        Joo, kaikki naiset päätti käydä viattoman, nöyrän, kiltin miehen kimppuun 😭😭😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kaikki naiset päätti käydä viattoman, nöyrän, kiltin miehen kimppuun 😭😭😭

        Juuri näin, hyvä kun myönsit jo itsekin.


      • Älä valehtele.

        Iltalehdestä poimittua:

        """Ensin potkut tulivat Tähdet tähdet -ohjelmasta, myöhemmin Mamma Mia -musikaalista. Metsäkedon potkujen syyksi kerrottiin tuolloin somekeskustelut. Hänen omassa käytöksessään kyseisissä produktioissa ei ollut mitään huomauttamista. Sittemmin myös keikkakalenteri tyhjeni.""""

        Tuossa kerrotaan hyvin selvästi, että Tomin käytöksessä ei ollut mitään huomauttamista.


      • Ei oikeudessa käsitelty mitään tekstareita, eikä Tomi ollut mistään syytettynä. Siellä käsiteltiin neljän juoruakan perättömiä lausumia.


    • Anonyymi

      Parempi kun tuollainen Metsäketo menisi oikeisiin tuottaviin töihin, näitä laulajia on muutenkin liikaa.

      • Tomi Metsäketo tekee töitä ja maksaa veronsa siinä, kuin joku muukin töitä tekevä. Ihan hyvät tulotahan hänellä oli ennen kuin juoruakat pilasivat hänen ansaintamahdollisuutensa vuonna 2018. Toivottavasti Tomi on pystynyt korjaamaan tulotasonsa tänä vuonna.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Tomi Metsäketo tekee töitä ja maksaa veronsa siinä, kuin joku muukin töitä tekevä. Ihan hyvät tulotahan hänellä oli ennen kuin juoruakat pilasivat hänen ansaintamahdollisuutensa vuonna 2018. Toivottavasti Tomi on pystynyt korjaamaan tulotasonsa tänä vuonna.

        Vedä Raisku piirakka päähäsi ja ole hiljaa. Jos olisit itse saanut järkyttäviä huoritteluviestejä, tuskin olisit täällä meuhkaamassa ja puolustelemassa. Vieras mies raivoaa ja haukkuu, ei ole normaalia eikä sopivaa käytöstä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vedä Raisku piirakka päähäsi ja ole hiljaa. Jos olisit itse saanut järkyttäviä huoritteluviestejä, tuskin olisit täällä meuhkaamassa ja puolustelemassa. Vieras mies raivoaa ja haukkuu, ei ole normaalia eikä sopivaa käytöstä.

        Pirunko väliä sillä on, jos joku haukkuu milloin miksikin. Itsehän sitä tietää, jotta mikä itse on. Jos omatunto on puhdas, niin ei silloin jostain tekstareista kannata pahastua.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Pirunko väliä sillä on, jos joku haukkuu milloin miksikin. Itsehän sitä tietää, jotta mikä itse on. Jos omatunto on puhdas, niin ei silloin jostain tekstareista kannata pahastua.

        Mitäs se Tomi sitten veti herneet nokkaansa? Pirunko väliä sillä mitä " juoruämmät" kirjoittelee. Ei tainnutkaan olla Tomin jauhot pussissa puhtaita.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Pirunko väliä sillä on, jos joku haukkuu milloin miksikin. Itsehän sitä tietää, jotta mikä itse on. Jos omatunto on puhdas, niin ei silloin jostain tekstareista kannata pahastua.

        Ei kannata pahastua, jos saa huorittekuviestejä? Tai jos sun lastasi haukutaan siinä samalla? Olet kyllä omituinen Raili.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Pirunko väliä sillä on, jos joku haukkuu milloin miksikin. Itsehän sitä tietää, jotta mikä itse on. Jos omatunto on puhdas, niin ei silloin jostain tekstareista kannata pahastua.

        Ylläpito suojelee Railia? Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedä Raisku piirakka päähäsi ja ole hiljaa. Jos olisit itse saanut järkyttäviä huoritteluviestejä, tuskin olisit täällä meuhkaamassa ja puolustelemassa. Vieras mies raivoaa ja haukkuu, ei ole normaalia eikä sopivaa käytöstä.

        Eipä tuo kovin vieras ole ollut, kun puh.numerosi tiesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo kovin vieras ole ollut, kun puh.numerosi tiesi?

        Puhelinnumeron saa tiedustelusta tilattua, jos ei ole salainen numero. Etkö tiennyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhelinnumeron saa tiedustelusta tilattua, jos ei ole salainen numero. Etkö tiennyt?

        Aivan totta!. Kas kummaa, jos numerotiedustelusta saa "vieraan" henkilön numeron:D.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Tomi Metsäketo tekee töitä ja maksaa veronsa siinä, kuin joku muukin töitä tekevä. Ihan hyvät tulotahan hänellä oli ennen kuin juoruakat pilasivat hänen ansaintamahdollisuutensa vuonna 2018. Toivottavasti Tomi on pystynyt korjaamaan tulotasonsa tänä vuonna.

        Tomi oli kyllä varsinainen kukkopoika esim. tenoreiden aikaan. Öykkäröi ja valitti, etenkään soundcheckissä mikään ei ollut keikarin mieleen.

        Kuitenkin oli AINA selvästi heikoin lenkki kolmesta.

        Kummasti asenne muuttui kohuepisodin jälkeen. Kaikki ei mennyt oikein hänen suhteensa, mutta vyöryn herra aikaansai ihan itse. On tämän myöntänytkin.

        Siviilissä ihan ok kundi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs se Tomi sitten veti herneet nokkaansa? Pirunko väliä sillä mitä " juoruämmät" kirjoittelee. Ei tainnutkaan olla Tomin jauhot pussissa puhtaita.

        Mä en oikeesti voi sille mitään, että et ymmärrä. No yritetäämpä vielä selittää ties´ kuinka monennen kerran. Josko nyt menis perille vihdoin ja viimein sullekin.

        Olet siis saanut Tomilta sellaisia tekstareita, missä sanotaan sun olevan huora ja sun lapses´ sitä ja tätä. No ei ne nyt oikein mukavalta tunnu olkoot sitten lähettäjä kuka vaan. Mutta ne on sulle tulleita tekstareita ja sinä, vaan yksin sinä päätät, jotta tietääkö naapurisi ja koko Suomi sinun olevan huora ja lapsesi sitä ja tätä. Sinä valitset. Sinulla on valta valita, jotta oletko sitä ja tätä ja julkaisetko ne viestit. Jos päätät julkaista, niin se on sun valinta ja sinä yksin päätät, jos alat saamaan halveksuntaa ja lapsesi joutuu kärsimään.

        Tomi Metsäketo ei saanut valita, vaan häneen kohdistettiin täysin perättömiä törkeyksiä ja ne levitettiin netissä kaikkien nähtäville. Oikeuden päätöksessä sanotaan selvästi, että puheet olivat perättömiä ja Tomi Metsäketo joutui kärsimään noiden juoruakkojen pahansuovista puheista.

        Menikö nyt jakeluun?

        Ymmärrätkö nyt oikeesti, että et voi verrata Tomi Metsäkedon juoruakkojen perättömiä puheita sun saamiin tekstareihin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tomi oli kyllä varsinainen kukkopoika esim. tenoreiden aikaan. Öykkäröi ja valitti, etenkään soundcheckissä mikään ei ollut keikarin mieleen.

        Kuitenkin oli AINA selvästi heikoin lenkki kolmesta.

        Kummasti asenne muuttui kohuepisodin jälkeen. Kaikki ei mennyt oikein hänen suhteensa, mutta vyöryn herra aikaansai ihan itse. On tämän myöntänytkin.

        Siviilissä ihan ok kundi.

        Varmasti noinkin on, mutta ei se tarkoita sitä, että hänestä saa puhua paskaa ja lausua perättömiä niin paljon, kuin sielu sietää. Sen saivat kokea nuo juoruämmät karvaasti saadessaan tuomion perättömien lausumisista.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mä en oikeesti voi sille mitään, että et ymmärrä. No yritetäämpä vielä selittää ties´ kuinka monennen kerran. Josko nyt menis perille vihdoin ja viimein sullekin.

        Olet siis saanut Tomilta sellaisia tekstareita, missä sanotaan sun olevan huora ja sun lapses´ sitä ja tätä. No ei ne nyt oikein mukavalta tunnu olkoot sitten lähettäjä kuka vaan. Mutta ne on sulle tulleita tekstareita ja sinä, vaan yksin sinä päätät, jotta tietääkö naapurisi ja koko Suomi sinun olevan huora ja lapsesi sitä ja tätä. Sinä valitset. Sinulla on valta valita, jotta oletko sitä ja tätä ja julkaisetko ne viestit. Jos päätät julkaista, niin se on sun valinta ja sinä yksin päätät, jos alat saamaan halveksuntaa ja lapsesi joutuu kärsimään.

        Tomi Metsäketo ei saanut valita, vaan häneen kohdistettiin täysin perättömiä törkeyksiä ja ne levitettiin netissä kaikkien nähtäville. Oikeuden päätöksessä sanotaan selvästi, että puheet olivat perättömiä ja Tomi Metsäketo joutui kärsimään noiden juoruakkojen pahansuovista puheista.

        Menikö nyt jakeluun?

        Ymmärrätkö nyt oikeesti, että et voi verrata Tomi Metsäkedon juoruakkojen perättömiä puheita sun saamiin tekstareihin?

        Jos joku julkaisee hänelle lähetetyt törkyviestit, missä haukutaan ja solvataan tätä äitiä ja lasta, niin kyllä halveksunta kohdistuu niihin viestien lähettäjään, ei niiden saajaan. Miten sinulla voi olla voin vääristynyt moraali ja maailmankatsomus?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku julkaisee hänelle lähetetyt törkyviestit, missä haukutaan ja solvataan tätä äitiä ja lasta, niin kyllä halveksunta kohdistuu niihin viestien lähettäjään, ei niiden saajaan. Miten sinulla voi olla voin vääristynyt moraali ja maailmankatsomus?

        Ei kukaan muu, kuin sinä itse päätät. Sinulla on päätäntävalta, jotta tietävätkö naapurisi, ystäväsi, vanhempasi, lapsesi, puolisosi, somemaailma yms. yms.... sun jutuistasi. Päätös on sinun. Tomi Metsäkedolle ei tuollaista päätäntävaltaa annettu. Hänet teilattiin juoruakkojen valheellisilla jutuilla. Huomaa tuokin, että Tomi Metsäkedosta valehdeltiin.

        Ymmärrä nyt hyvä ystävä, ettet voi tuota omaa juttuasi mitenkään verrata Tomi Metsäkedon juttuun.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ei kukaan muu, kuin sinä itse päätät. Sinulla on päätäntävalta, jotta tietävätkö naapurisi, ystäväsi, vanhempasi, lapsesi, puolisosi, somemaailma yms. yms.... sun jutuistasi. Päätös on sinun. Tomi Metsäkedolle ei tuollaista päätäntävaltaa annettu. Hänet teilattiin juoruakkojen valheellisilla jutuilla. Huomaa tuokin, että Tomi Metsäkedosta valehdeltiin.

        Ymmärrä nyt hyvä ystävä, ettet voi tuota omaa juttuasi mitenkään verrata Tomi Metsäkedon juttuun.

        Tällä miehellä oli päätäntävalta omaan käytökseensä. Jos ei olisi niitä viestejä lähetellyt, ei tarvitsisi pelätä, että joku kertoo saaneensa ne ja näyttää ne muillekin. Ikävää, että jotkut naiset ovat puhuneet sontaa ja saaneet siitä tuomiot. He eivät olleet niitä viestejä saaneet, niin heidän ei olisi kannattanut asiaa julkisesti missään kommentoida. Mutta totuus on, että on tehnyt pahoja ja loukkaavia asioita, jopa rikollisia ja kunniaaloukkaavia. Hän on hyvä laulaja ja näyttää komealta ja fiksulta mieheltä. Sen vuoksi minunkin oli vaikeaa uskoa, miten raivokkaita, pelottavia ja solvaavia viestejä hän lähetti. Sen vuoksi ymmärrän, että sinunkin on vaikeaa uskoa. Mutta toivon, että hän on ottanut kohusta opikseen, eikä enää kohtele ketään sillä tavalla. Näin hän itse ainakin on sanonut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tällä miehellä oli päätäntävalta omaan käytökseensä. Jos ei olisi niitä viestejä lähetellyt, ei tarvitsisi pelätä, että joku kertoo saaneensa ne ja näyttää ne muillekin. Ikävää, että jotkut naiset ovat puhuneet sontaa ja saaneet siitä tuomiot. He eivät olleet niitä viestejä saaneet, niin heidän ei olisi kannattanut asiaa julkisesti missään kommentoida. Mutta totuus on, että on tehnyt pahoja ja loukkaavia asioita, jopa rikollisia ja kunniaaloukkaavia. Hän on hyvä laulaja ja näyttää komealta ja fiksulta mieheltä. Sen vuoksi minunkin oli vaikeaa uskoa, miten raivokkaita, pelottavia ja solvaavia viestejä hän lähetti. Sen vuoksi ymmärrän, että sinunkin on vaikeaa uskoa. Mutta toivon, että hän on ottanut kohusta opikseen, eikä enää kohtele ketään sillä tavalla. Näin hän itse ainakin on sanonut.

        Nimenomaan noi kaksi asiaa pitää pitää erillä toisistaan. Tomi Metsäketo myönsi oikeudessa, että hän on ollut turhankin aktiivinen ja lähestynyt naisia "ei niin mukavalla tavalla", mutta ei se todellakaan tarkoita sitä, että Tomista tai kestään muustakaan saa valehdella ihan mitä vaan. Juoruakat valehtelivat ja saivat siitä tuomion. Heidän puheillaan (someviesteillään) ei ollut mitään totuuspohjaa.

        On muakin nimitelty Suomi24:llä milloin miksikin, mutta mä annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Olen ollut venäläinen huora ja milloin mikäkin vankosapan lutkuttaja. Kerran jouduin pyytämään poliisia apuun, kun jutut meni "vähän överiksi". Poliisi puuttui ja sillä hyvä.


    • Anonyymi

      Tämä keissi jäi jotenkin surkeaksi tussahdukseksi. Epäilemättä kohun alulle pannut "tutkiva journalisti" tavoitteli jymyjuttua silloiseen ohjelmaansa pinnalla olleen #metoon hengessä: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/201710262200488895
      "... Saitko selville jotain rikollista toimintaa?

      - No en tiedä voinko sanoa. En varmaan voi sanoa.

      Mistä varmistit, että ihmiset puhuivat totta?

      - Emme koskaan käsitelleet tätä asiaa EVS-ohjelmassa. Ei ole ollut tarvetta tarkistaa (todenperäisyyttä), koska aihetta ei ole käsitelty ohjelmassa...."

      Jopa laatujulkaisu Seiska sai nuhteet Julkisen sanan neuvostolta: http://www.jsn.fi/paatokset/6940-al-18/

      Ikävä juttu oli myös niille muutamalle naiselle, jotka lietsoutuivat somekohusta aivan liikaa tietämättä tosiasioita, saati olleet koskaan tavanneet Metsäketoa, Syyttivät tätä rankoista rikoksista saivat sittemmin tuomiot kunnianloukkauksesta.

      • Kun paskanjauhanta on ammatti , niin kyllähän sitä osataan selitellä. Kun Tomi Metsäketo - juttu oli kuivumassa kasaan, niin kyllähän niitä selityksiä löytyi oman nahkansa pelastamiseksi tuolta yhtä...tyhjän...kanssa -toimittajalta. Toi korppikotka yritti saada Tomi Metsäkedon nolattavaksi ja ivattavaksi ohjelmaansa.

        Totuus on kuitenkin tuossa jutussa tämä (lainattu MTV:n uutisista).

        """MTV3-kanava on saanut Julkisen sanan neuvostolta langettavan tuomion mainostettuaan keskusteluohjelmaansa laulaja Tomi Metsäkedon nimellä, vaikka mies ei ollut suostunut ohjelman vieraaksi.

        MTV mainosti keskusteluohjelmaansa televisiossa kanavajuonnoilla, joissa väitettiin, että kantelija, Tomi Metsäketo, olisi yksi ohjelman vieraista. Väitteelle ei löytynyt ohjelman sisällöstä katetta.

        Kantelu kohdistuu MTV:n 26.10.2017 televisiossa esittämän Enbuske, Veitola & Salminen -keskusteluohjelman ennakkomarkkinointiin televisiossa.
        Journalistin ohjeiden kohdan 15 mukaan otsikoille, ingresseille, kansi- ja kuvateksteille, myyntijulisteille ja muille esittelyille on löydyttävä sisällöstä kate. Kantelun mukaan Metsäketo ei ollut koskaan lupautunut esiintymään vieraana ohjelman 26.10.2017 esitetyssä jaksossa ja hänen nimeään käytettiin katteettomasti ohjelman mainostamisessa.

        "Väite siitä, että saapuisin vieraaksi kyseiseen TV-ohjelmaan, liittyi voimakkaaseen negatiiviseen keskusteluun, jota minua vastaan käytiin Facebookissa ja internetin keskustelupalstoilla sekä sittemmin myös eri medioissa."

        "Väärin perustein esitetty TV-ohjelman mainos lisäsi minua kohtaan tullutta negatiivista julkisuutta. Sain asiasta lukuisia moittivia yhteydenottoja. Lisäksi monilla keskustelupalstoilla arveltiin, että en olisi uskaltanut mennä ohjelmaan mukaan tai olisin aivan viime hetkillä perunut osallistumiseni jonkin negatiivisen syyn vuoksi. Jouduin jopa lehtihaastatteluissa vastaamaan kysymyksiin, miksi en osallistunut kyseiseen ohjelmaan."

        Vastaus 28.3.2018
        MTV:n sisältöjohtaja Marko Karvon mukaan tuotantoyhtiöllä ei ollut missään vaiheessa varmaa tietoa kantelijan saapumisesta Enbuske, Veitola & Salminen -ohjelmaan, ja siksi häntä ei ohjelmamainoksissa mainittu.

        Kantelijan nimi mainittiin kuitenkin kanavajuonnoissa, joita esitetään MTV:n ohjelmien välissä. Kanavajuonnossa kanavaääni kertoo tulevista ohjelmista samalla, kun ruudussa näkyy illan ohjelmistoa tekstimuodossa.

        Vastaavan toimittajan mukaan kanavajuonto ei ole journalistista sisältöä, vaan ohjelmien ennakkomarkkinointia. Tässä tapauksessa kyse oli viihteellisen keskusteluohjelman ennakkomarkkinoinnista.

        MTV:n kanavajuonnoista tuona iltana vastannut henkilö on vahvistanut, että kantelija on mainittu kanavajuonnossa Enbuske, Veitola & Salminen -ohjelman vieraana. Kanavajuontoa on ajettu 25. ja 26.10.2017 maksimissaan kolme kertaa päivässä.

        Vastaavan toimittajan mukaan potentiaalisten vieraiden tilanne oli tulkittu väärin, vaikka tuotantoyhtiö oli kirjannut tiedon vahvistuneista vieraista oikein. Kyse on kanavajuonnoista vastanneelle ihmiselle tapahtuneesta inhimillisestä virheestä.

        Vastaava toimittaja toteaa, että tapahtunut on vastoin MTV:n ja Enbuske, Veitola & Salminen ohjelman periaatteita, jonka mukaan vain vahvistuneista vieraista tiedotetaan.

        Ratkaisu
        JO 15: Otsikoille, ingresseille, kansi- ja kuvateksteille, myyntijulisteille ja muille esittelyille on löydyttävä sisällöstä kate.

        MTV mainosti keskusteluohjelmaansa televisiossa kanavajuonnoilla, joissa väitettiin, että kantelija olisi yksi ohjelman vieraista. Tuotantoyhtiöllä ei kuitenkaan ollut missään vaiheessa varmaa tietoa kantelijan osallistumisesta ohjelmaan. Ohjelmaa mainostettiin kantelijan nimellä vielä tuntia ennen ohjelman lähetystä, vaikka kantelija ei siinä esiintynyt.

        Julkisen sanan neuvosto toteaa, että kanavajuonnoille ei löytynyt ohjelman sisällöstä katetta. MTV ei myöskään pyrkinyt korjaamaan kanavajuonnoissa esiintynyttä virhettä itse ohjelmassa tai sen yhteydessä.

        Julkisen sanan neuvosto katsoo, että MTV on rikkonut Journalistin ohjeiden kohtaa 15 ja antaa sille huomautuksen.

        Ratkaisu tehty: 19.9.2018

        Ratkaisun tekivät:

        Elina Grundström (pj), Taina Roth, Riikka Mäntyneva, Antti Kokkonen, Pentti Mäkinen, Arja Lerssi-Lahdenvesi, Ismo Siikaluoma, Taina Tukia, Sinikka Tuomi ja Johanna Vehkoo. """"

        Luin jostain joskus, että Veitola olisi jopa ahdistellut Metsäketoa puhelimitse saapumaan paikalle hiukka ennen esitystä, mutta Metsäketo olisi sanonut Ei, En Tule, enkä ole koskaan edes luautunut tulemaan!, mutta ei kuulemma Veitola uskonut, vaan mourrrusi ja mourusi.


      • RailiSuominen kirjoitti:

        Kun paskanjauhanta on ammatti , niin kyllähän sitä osataan selitellä. Kun Tomi Metsäketo - juttu oli kuivumassa kasaan, niin kyllähän niitä selityksiä löytyi oman nahkansa pelastamiseksi tuolta yhtä...tyhjän...kanssa -toimittajalta. Toi korppikotka yritti saada Tomi Metsäkedon nolattavaksi ja ivattavaksi ohjelmaansa.

        Totuus on kuitenkin tuossa jutussa tämä (lainattu MTV:n uutisista).

        """MTV3-kanava on saanut Julkisen sanan neuvostolta langettavan tuomion mainostettuaan keskusteluohjelmaansa laulaja Tomi Metsäkedon nimellä, vaikka mies ei ollut suostunut ohjelman vieraaksi.

        MTV mainosti keskusteluohjelmaansa televisiossa kanavajuonnoilla, joissa väitettiin, että kantelija, Tomi Metsäketo, olisi yksi ohjelman vieraista. Väitteelle ei löytynyt ohjelman sisällöstä katetta.

        Kantelu kohdistuu MTV:n 26.10.2017 televisiossa esittämän Enbuske, Veitola & Salminen -keskusteluohjelman ennakkomarkkinointiin televisiossa.
        Journalistin ohjeiden kohdan 15 mukaan otsikoille, ingresseille, kansi- ja kuvateksteille, myyntijulisteille ja muille esittelyille on löydyttävä sisällöstä kate. Kantelun mukaan Metsäketo ei ollut koskaan lupautunut esiintymään vieraana ohjelman 26.10.2017 esitetyssä jaksossa ja hänen nimeään käytettiin katteettomasti ohjelman mainostamisessa.

        "Väite siitä, että saapuisin vieraaksi kyseiseen TV-ohjelmaan, liittyi voimakkaaseen negatiiviseen keskusteluun, jota minua vastaan käytiin Facebookissa ja internetin keskustelupalstoilla sekä sittemmin myös eri medioissa."

        "Väärin perustein esitetty TV-ohjelman mainos lisäsi minua kohtaan tullutta negatiivista julkisuutta. Sain asiasta lukuisia moittivia yhteydenottoja. Lisäksi monilla keskustelupalstoilla arveltiin, että en olisi uskaltanut mennä ohjelmaan mukaan tai olisin aivan viime hetkillä perunut osallistumiseni jonkin negatiivisen syyn vuoksi. Jouduin jopa lehtihaastatteluissa vastaamaan kysymyksiin, miksi en osallistunut kyseiseen ohjelmaan."

        Vastaus 28.3.2018
        MTV:n sisältöjohtaja Marko Karvon mukaan tuotantoyhtiöllä ei ollut missään vaiheessa varmaa tietoa kantelijan saapumisesta Enbuske, Veitola & Salminen -ohjelmaan, ja siksi häntä ei ohjelmamainoksissa mainittu.

        Kantelijan nimi mainittiin kuitenkin kanavajuonnoissa, joita esitetään MTV:n ohjelmien välissä. Kanavajuonnossa kanavaääni kertoo tulevista ohjelmista samalla, kun ruudussa näkyy illan ohjelmistoa tekstimuodossa.

        Vastaavan toimittajan mukaan kanavajuonto ei ole journalistista sisältöä, vaan ohjelmien ennakkomarkkinointia. Tässä tapauksessa kyse oli viihteellisen keskusteluohjelman ennakkomarkkinoinnista.

        MTV:n kanavajuonnoista tuona iltana vastannut henkilö on vahvistanut, että kantelija on mainittu kanavajuonnossa Enbuske, Veitola & Salminen -ohjelman vieraana. Kanavajuontoa on ajettu 25. ja 26.10.2017 maksimissaan kolme kertaa päivässä.

        Vastaavan toimittajan mukaan potentiaalisten vieraiden tilanne oli tulkittu väärin, vaikka tuotantoyhtiö oli kirjannut tiedon vahvistuneista vieraista oikein. Kyse on kanavajuonnoista vastanneelle ihmiselle tapahtuneesta inhimillisestä virheestä.

        Vastaava toimittaja toteaa, että tapahtunut on vastoin MTV:n ja Enbuske, Veitola & Salminen ohjelman periaatteita, jonka mukaan vain vahvistuneista vieraista tiedotetaan.

        Ratkaisu
        JO 15: Otsikoille, ingresseille, kansi- ja kuvateksteille, myyntijulisteille ja muille esittelyille on löydyttävä sisällöstä kate.

        MTV mainosti keskusteluohjelmaansa televisiossa kanavajuonnoilla, joissa väitettiin, että kantelija olisi yksi ohjelman vieraista. Tuotantoyhtiöllä ei kuitenkaan ollut missään vaiheessa varmaa tietoa kantelijan osallistumisesta ohjelmaan. Ohjelmaa mainostettiin kantelijan nimellä vielä tuntia ennen ohjelman lähetystä, vaikka kantelija ei siinä esiintynyt.

        Julkisen sanan neuvosto toteaa, että kanavajuonnoille ei löytynyt ohjelman sisällöstä katetta. MTV ei myöskään pyrkinyt korjaamaan kanavajuonnoissa esiintynyttä virhettä itse ohjelmassa tai sen yhteydessä.

        Julkisen sanan neuvosto katsoo, että MTV on rikkonut Journalistin ohjeiden kohtaa 15 ja antaa sille huomautuksen.

        Ratkaisu tehty: 19.9.2018

        Ratkaisun tekivät:

        Elina Grundström (pj), Taina Roth, Riikka Mäntyneva, Antti Kokkonen, Pentti Mäkinen, Arja Lerssi-Lahdenvesi, Ismo Siikaluoma, Taina Tukia, Sinikka Tuomi ja Johanna Vehkoo. """"

        Luin jostain joskus, että Veitola olisi jopa ahdistellut Metsäketoa puhelimitse saapumaan paikalle hiukka ennen esitystä, mutta Metsäketo olisi sanonut Ei, En Tule, enkä ole koskaan edes luautunut tulemaan!, mutta ei kuulemma Veitola uskonut, vaan mourrrusi ja mourusi.

        Saihan näköjään juoruakkojen suuresti kunnioittama ja ainoa totuudenpuhuja kirves -paskalehtikin JSN:ltä huomautuksen liittyen Tomi Metsäketo - juttuun. Ja niin kun täällä on väitetty, että kaikki mitä se paskalehti kirjoittaa on totta ja siellä toimituksessa tarkistetaan jokainen juttu, ennen kuin se julkaistaan.

        Lainattu Iltalehdestä:

        """"""Myös Seiskalle langettava
        Marraskuussa 2017 Seiska julkaisi Metsäkedosta artikkelin, jossa esitettiin erittäin kielteisiä väitteitä hänen toiminnastaan.

        Seiska oli tarjonnut Metsäkedolle mahdollisuuden samanaikaiseen kuulemiseen.

        Metsäketo oli kommentoinut asiaa ainoastaan lyhyellä tekstiviestillä. Metsäkedon kommentti sisällytettiin paperilehden juttuun sekä yhteen verkkojuttuun. Toisessa verkkojutussa kommenttia ei julkaistu.

        Seiska antoi Metsäkedolle oikeuden omaan kannanottoon, jossa hän kiisti jutussa esitettyjä väitteitä laajasti ja yksityiskohtaisesti. Lehti julkaisi Metsäkedon oman kannanoton sekä paperilehdessä että verkkosivuillaan, mutta ei lisännyt alkuperäisiin verkkojuttuihin linkkiä tähän Metsäkedon omaan kannanottoon.

        Seiska sai langettavan tuomin JSN:ltä, sillä Metsäkedon oma juttu olisi pitänyt linkittää juttuihin, joihin se kohdistui.

        Lisäksi toisessa Seiskan julkaisemassa verkkojutussa Metsäkedon kommentteja ei ollut lainkaan.

        – Julkisen sanan neuvosto katsoo, että Seiska on rikkonut verkkosivuillaan julkaisemiensa juttujen osalta Journalistin ohjeiden kohtia 21 ja 22 ja antaa sille huomautuksen."""""

        Ratkaisu on tehty 19.9.2018.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1779
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1694
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1525
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1521
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe