Haukkukaa vaan

Anonyymi

Haukkukaa mua lisää vaan. Oon tyhmä amis heikkolahjainen ja mulla on epävakaa persoona ja tyhmä eikä yhtään kaveria. Elän yksinäisenä. Teen pätkätöitä ja oon ruma 195 cm 108 kg kaljuuntunut mies.

82

220

Vastaukset

• Haukkukaa vaan et oon todella tyhmä ikisinkkumies joka haukkuu ja ruikuttaa naisista joka päivä. Ja oon todella ruma yksinäinen mies.

• Olen Allu joo.

• Oikein hirveen ruma oksettava mies kamala.

• Minä taas olen mielenterveysongelmainen, joka ei hulluudeltaan pysty tekemään koulutustaan vastaavia töitä. Elämä on.

• Mua jatkuvasti haukutaa ja kaikkee paska. Kuuluisin hoitoon ja en saa naista koskaan.

• Eikös sulla ole kaksi tervettä kättä.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikös sulla ole kaksi tervettä kättä.

On mut haluan naisen.

• Mu lapsena pahasti kiusattii tyhmyyden takia ja hakattiin. Haukuttu vuosia. Koskaa omistanu kavereita. 3 parisuhdetta ollu. En halua lapsia. Käyn psykologilla kerra viikos ja syön ssri. Terapiaa ei ole.

• Mitä se psykologilla käynti kerran viikossa sitten on jos ei terapiaa??

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä se psykologilla käynti kerran viikossa sitten on jos ei terapiaa??

Se auttaa mua.

• Anonyymi kirjoitti:

Se auttaa mua.

Hyvä niin. Mutta siis sitä tarkoitin, että ensin kirjoitit käyväsi psykologilla ja seuraavassa lauseessa, että "terapiaa ei ole".

• Anonyymi kirjoitti:

Se auttaa mua.

Eipä näy auttavan, kun katsoo näitä sun aloituksia ja kirjoituksia.

• Anonyymi kirjoitti:

No ei voi mitään.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä viitsi. Ei se meille näy auttaako vai ei.

• Itsesääli ei kaunista.

• Anna hänen purkaa sydäntään.

• Haukun naisia ja oon vihanen, menetän helposti hermot ku tää jatkuva turhautuminen elämään on. Muut saa suhteita ja en voi ymmärtää. Porukka ei oo ees nähnt mun kuvaa heti haukutaa rumaksi vaan. En ole saatana kehitysvammainen, miksen voisi naista saada.

T: Allu!!

• Sun kuva on ollut palstalla, siksi haukutaan koska et ole komea mutta jaksat jankuttaa sitä jatkuvasti. Lopeta pa...an jauhaminen komeudesta ja sano olevasi vain tavallisen näköinen.
      Siksi sun naisen saanti on vaikeaa yhdistettynä huonoon ulosantiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Sun kuva on ollut palstalla, siksi haukutaan koska et ole komea mutta jaksat jankuttaa sitä jatkuvasti. Lopeta pa...an jauhaminen komeudesta ja sano olevasi vain tavallisen näköinen.

No joo mutta se oliki huono kuva, kyllä kuule olen komea tai tavallinen ainaski, vaikka en olisi mitä sitte, mä oon kuitenkin saatana seurustellu todella kauniiden naistenkaa, kertokaa miten muuten olisin niitä saanut :DD? Naurettava väite.

• Anonyymi kirjoitti:

Sun kuva on ollut palstalla, siksi haukutaan koska et ole komea mutta jaksat jankuttaa sitä jatkuvasti. Lopeta pa...an jauhaminen komeudesta ja sano olevasi vain tavallisen näköinen.

Niin mä olenkin tavallinen, mutta en vittu ruma, kun ei täälä jengi vittu sitä tajuu, vaa haukutaa oot naisen luuseri atmi, voi jumalauta mitä paskaa.

• Anonyymi kirjoitti:

No joo mutta se oliki huono kuva, kyllä kuule olen komea tai tavallinen ainaski, vaikka en olisi mitä sitte, mä oon kuitenkin saatana seurustellu todella kauniiden naistenkaa, kertokaa miten muuten olisin niitä saanut :DD? Naurettava väite.

En olekkaa enää komea, vaan tavallinen, koska olen vuosia tässä juonut alkoholia ja vetäny sokerimömmöjä ja lihonut, nyt kuntoilen ja seki alkaa muuttuun, niin olkaa vittu hiljaa vaan.

• Anonyymi kirjoitti:

En olekkaa enää komea, vaan tavallinen, koska olen vuosia tässä juonut alkoholia ja vetäny sokerimömmöjä ja lihonut, nyt kuntoilen ja seki alkaa muuttuun, niin olkaa vittu hiljaa vaan.

SIlti en nää mitään estettä vaikka kuka haukkus ja nainen sanois paskaa, niin en ikinä nää mitää estettä miksen löytäis tavis nättiä naista, ja ihan normaalia jos oikee osuu kohdalle.

• Anonyymi kirjoitti:

"No joo mutta se oliki huono kuva, kyllä kuule olen komea tai tavallinen ainaski, "

Selittelyt jatkuu.

• Anonyymi kirjoitti:

"No joo mutta se oliki huono kuva, kyllä kuule olen komea tai tavallinen ainaski, "

Selittelyt jatkuu.

Missä on sisäinen kauneus,se saattaisi kiinnostaa enemmän.Lämmin henkinen suhtautuminen toisiin ihmisiin,positiivinen elämänasenne,joka vanhoja muistelee,sitä...

• Tää ollut jo vuosia tällästä paskaa. Oon niin erilainen kun muut ihmiset. Kuin ufo joka seilaa ja naiset eivät huomaa mussa mitään ja hermostun enkä voi ees jutella naisenkaa ku nainen ei halua tietää musta mitään.

• Kuka täällä haukkuu. Ei kukaan hauku ku nyt halitaan, asetupas siihen noin :D

Et ole kertonut vielä omasta kahvipurkistasi?

• Ennen sentää olin hoikka ja paksu tukka. Paksut kulmakarvat. Sit velkaannuin ja en ole juuri koskaan tehnyt kuin hetken paskallla palkalla töitä. Oisinpa cheek mutta köyhänä elämä. Ei voi mitää.

• Sentää mussa on hyviä puolia. Oon suht työkuntonen vaikka masentunu se ei estä. Oon todella pitkä. Asun aivan uudes yksiös lasitetulla parvekkeella ja ruvennu käymään salilla. Ja lenkkeilen.

• Ja tällähetkellä en ole myöskään työtön. Teen jatkuvasti töitä. Haukkukaa vaan lisää.

• Miks pitäis haukkua?

• Koska monet on haukkunu.

Sinun täytyy olla hyvin hyvin yksinkertainen. Näitä postauksiasi kun lukee ei voi muuhun johtopäätökseen tulla.
      Naisena voin kertoa sinulle, että kyllä melko toivotonta on sitä naista sinun löytää.

• Anonyymi kirjoitti:

Koska monet on haukkunu.

Sinun täytyy olla hyvin hyvin yksinkertainen. Näitä postauksiasi kun lukee ei voi muuhun johtopäätökseen tulla.
      Naisena voin kertoa sinulle, että kyllä melko toivotonta on sitä naista sinun löytää.

Aijaa? En mä kyllä mitään naista tarvitse tähän, ootkohan sä nyt sekottanut minut johonkin muuhun tyyppiin?

Ja jos muut haukkuu aloittajaa, niin miks mun pitäis? Ei ollut riittävän hyvä perustelu.... keskityhän nainen nyt...

• Disse kirjoitti:

Aijaa? En mä kyllä mitään naista tarvitse tähän, ootkohan sä nyt sekottanut minut johonkin muuhun tyyppiin?

Ja jos muut haukkuu aloittajaa, niin miks mun pitäis? Ei ollut riittävän hyvä perustelu.... keskityhän nainen nyt...

Disse yksinkertainen. Et ollut kohde.

• Anonyymi kirjoitti:

Disse yksinkertainen. Et ollut kohde.

Vai niin... ihme juttuja taas täällä...

• Pakko perkele käydä salillaki et saa 10 kg pois joskus nii paranis naisten saanti perkele.

• DarkFearko se siellä avautuu?

• Ei ole

• Eli heikkolahjainen tavis näkönen ei voi saada koskaa kuin todella vammasen naisen ja kiitos ei. Pärjään yksin.

• Voisin minä kertoa, miten vähälahjaisuuteni ilmenee ja miten selviän elämässä. Osaan asioida Kelassa, lääkärissä ja apteekissa, en siis tarvitse niihin apua. Maksan laskut itse. Siivoaminen on vaan se rasittavin asia, olen taitava aiheuttamaan kaaoksen asuntooni; papereita siellä ja täällä. Työelämässä ollessani saatan kärsiä keskittymisongelmista, joista seuraa muistikatkos, jos olen vastenmielisten hommien parissa. Saatan kärsiä oma-aloitteisuuden puutteesta miettien uskallanko ja saanko tehdä sitä tai tätä.

• Heikkolahjaisuus on normaalia vähäistä älykkyyttä, älykkyysosamäärä on 70-85. Olen siis kahden maailman välissä, en ole kehitysvammainen, enkä normaaliälyinenkään

• Tyhmiö mies on Audilla tai BMW;llä ajava pelle :D

• Luin tämän ketjun enkä nyt oikein tiedä onko teitä täällä haukuttuja nyt sitten yksi vai useampi?
    Oli miten oli, mieti kannattaako tulla tänne kerta toisensa jälkeen purkamaan pahaa oloaan kun tietää mitä siitä seuraa? Ystävää ja ymmärtäjää et täältä takuulla saa.

Tällaisilla foorumeilla roikkuu vakituiseen tyypit joilla itsensä kanssa ongelmia ja paha olla. Kokevat sitten paremmuudentunnetta kun saavat hampaisiinsa jonkun vielä heikomman. Armotta revitään kappaleiksi.
    Sairas uho ja rehentely, heikomman kimppuun hyökkääminen, se on heille voimannäyte ja sillä yrittävät nostaa omaa heikkoa egoaan. Ei kannata tulla tänne ja asettua uhriksi! Etsi joku muu paikka mihin voit turvallisesti osallistua.
    Olen itse nainen enkä edes sylkäisisi täällä roikkuviin tyyppeihin päin. Haveksun syvästi typeriä uhoajia. Tyhjät tynnyrit kolisevat kovimmin. Tämä on neuvoni sinulle "Allu" sekä muille hampaisiin joutuneille.

• ei näköjään kannata, jauhetaan vain että sä et saa naista ja oot tyhmä ja ruma, vaikka asia ei nyt ihan niin ole.

• Et taida tietää miten Allu haukkuu niitä jotka yrittää antaa neuvoja mutta kun mies on niin helevetin tyhmä ettei osaa ottaa neuvoja vastaan.
      Mitä pahaa on siinä jos sanoo allua tyhmäksi koska mies on tyhmä, itsekin sanoi asian näin.

"Heikkolahjaisuus on normaalia vähäistä älykkyyttä, älykkyysosamäärä on 70-85. Olen siis kahden maailman välissä, en ole kehitysvammainen, enkä normaaliälyinenkään"

Sille joka on viisas, ei saisi sanoa että on viisas? Miksi et nainen itse huoli Allua? Olethan sinkku sinkkupalstalla.

• Minä olen täällä useasti sanonut, että tämä paikka ei anna oikeaa vertaistukea.
      Täällä osa kiusaa tahallaan, saadakseen itse kokea olevansa jotenkin parempi.

En tiedä onko tämän ketjun aloittaja sama, kuka kirjoitti elämänsä olevan tylsä toisessa ketjussa, mutta sama vastaus täälläkin. Mikään ei tule elämssä ilmaiseksi. Sinun on tehtävä asioita itsesi hyväksi, ei siten, että se möisi sinua eteenpäin....

Jokainen tekee itse oman elämänsä....ja ei näilt palstoilta parempaa vastausta tule...

• Anonyymi kirjoitti:

Et taida tietää miten Allu haukkuu niitä jotka yrittää antaa neuvoja mutta kun mies on niin helevetin tyhmä ettei osaa ottaa neuvoja vastaan.
      Mitä pahaa on siinä jos sanoo allua tyhmäksi koska mies on tyhmä, itsekin sanoi asian näin.

"Heikkolahjaisuus on normaalia vähäistä älykkyyttä, älykkyysosamäärä on 70-85. Olen siis kahden maailman välissä, en ole kehitysvammainen, enkä normaaliälyinenkään"

Sille joka on viisas, ei saisi sanoa että on viisas? Miksi et nainen itse huoli Allua? Olethan sinkku sinkkupalstalla.

Kyllä mä sori osaan ja käyn psykologilla myös, että kyllä mä osaan ottaa. Ja en sori ole helvetin tyhmä.

• Anonyymi kirjoitti:

Et taida tietää miten Allu haukkuu niitä jotka yrittää antaa neuvoja mutta kun mies on niin helevetin tyhmä ettei osaa ottaa neuvoja vastaan.

Joo ollaan sinkkuja, eikä tyhmiä kuin psykologit.

• Minä en ainakaan pysty ollenkaan haukkumaan valtakuntaa tai abrista, niitä joa pisän kummastakin.

• No just just, kai tuo mies tienaaki rahaa, kun on varaa pitää calcin kleinin boksereita, jotka maksaa omaisuuden, ei vaan itellä ole varaa, koska oon pienitulonen muutenkin.

• Vai omaisuuden maksaa..

• Anonyymi kirjoitti:

Vai omaisuuden maksaa..

No ei omaisuutta, mut jos ei ole tarpeeksi komea niin turha ostaa mitää hienoja kuteita ku ei kelpaa naiselle muutenkaa.

• Sama se mitä tekee, käykö parturis, ostaa vaatteita, ei ne naiset kiinnostu ja kato ees päälle, pituus ei auta mitää. pieni raha mitä tulee töistä ei auta mitään, siis pitkät ajat tulee ilman naista ja läheisyyttä.

• Ehkä eriasia jos ois vähä ees erilainen, ja tienais kunnon summia, vähint 2 tonnia kk nettona töistä tilille ja ois rahaa ostaakki vähä hienompaa vaatetta ja lähtee johki, ja juoda viiniä kauluspaita päällä, niin sit varmasti löytäis paremmi naista.

• Kyl mäki huolehdin itestäni ja ostin siistin takin ja käytän vähä erilaisia kuteita ei aina samoja, en ole huomannut mitään vaikutusta edes tavis naisiin, ei nekään katso mun päälle, saatikaa kiinnostu ollenkaan, uskomatonta.

• En voi sille mitään et olen yksinkertainen, en vaan voi. Ja en voi mun kaljuudelle mitään, painolle voin ja laihdutan. On se kumma jos sen takia ei naista saa.

• Oikeestaa ehkä parempi ku ei kirjota mitää. Kaikki on paskaa. Alkaa vain entistä enempi vituttaan.

• Ei täs näytä olevan mitää mahiksia saada naista.

• Et kai palstan naisista kuvitellut saavasi naisen? Tuokin nainen joka ylempänä vaahtosi tietämättömänä asioista ei taitaisi huolia sua.

• Anonyymi kirjoitti:

Et kai palstan naisista kuvitellut saavasi naisen? Tuokin nainen joka ylempänä vaahtosi tietämättömänä asioista ei taitaisi huolia sua.

Kyllä naisen kuvittelin saavani, mutta toi on loukkaus, no se ei huoli eikä mua kiinnosta, mä en huolisi häntä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä naisen kuvittelin saavani, mutta toi on loukkaus, no se ei huoli eikä mua kiinnosta, mä en huolisi häntä.

" mutta toi on loukkaus, no se ei huoli eikä mua kiinnosta, mä en huolisi häntä."

Mutta sinä et loukannut nyt häntä? Ehkä kys. nainen nyt näkee millaista yritti puolustella.

• Äsken tuli tinderis osuma, nainen anto super liken, no yhtäkkiä sitte hän poisti samantien, siis tollasta se on. Luulin et nainen on kiinnostunut..

• No ei ne ymmärrä, heti vaan torjutaa, hyi sain matchin äkkiä eroon tuosta miehestä. säälittävä vonkaaja pillun vonkaaja vaan, itekki aika yksinäinen, käyn duunis, mut en omista kavereita ja päivät oon tietokoneel ja mietin naisia, ja ois sillain kiva niihin tutustua, mut se on jotenki super mahdotonta vaan, siis sille ei voi mitää, aina tuntuu olevan vihaa ja paskaa...

• Sinä löydät oot löytänyt ennenkin.

• En oo pitkään aikaan löytäny ketään ku en kelpaa naisille. Eli yksin.

• Anonyymi kirjoitti:

En oo pitkään aikaan löytäny ketään ku en kelpaa naisille. Eli yksin.

Mikä on kaikille pitkä aika.
      Pitäisi löytää kaltaisensa luonteelta.

• valtakunta kirjoitti:

Mikä on kaikille pitkä aika.
      Pitäisi löytää kaltaisensa luonteelta.

No ei vaan löydy.

• Anonyymi kirjoitti:

No ei vaan löydy.

Olen tosi pitkän aikaa ihmetelly koska naisten vaatimukset on pitkä mies ja miehen kokonen. Lisäks pukeudun hienosti. Osa miehistä ei osaa laisinkaa pukeutua. Mulla pitäs olla naisia jonos.

• Korkeintaa saa haukut naiselta ku yrittää läskiä lihavaakin näin rumasti sanottuna. Ennen lihavaki nainen antoi seksiä ja läheisyyttä. Seki jo loppu. Nyt saa vain runkata. En ole itse kovin lihava. Vähän ylipainoa vain...

• En ymmärrä ku monesti mietin en saa mitää huomiota ja katseita naisilta. Olenko ruma muka. Eikä naisen puolelta mitää kiinnostusta

• Tuntuu et naiset vihaa mua koska olen vammanen ja ruma 195 cm. En saa koskaa seksiä ja oon tosi vihanen, eikä mulla ole kavereita.

• No ainaski käyn töis ja pystyn tekee ruokaa maksaa laskut elään yksin. Kyl tää paskaa on. En haluusi olla tällänen, minkäs teet.no menen huoraan kun joskus saan rahaa.

• Sun ilmiselvä mielenterveysongelmia, pakkomielle naisista ja seksistä ja se, että olet jo yhteen (ainakin) naiseen käynyt käsiksi, on kaikki syitä miksi sulla ei sitä naista ole.

• No sitten ei voi mitään. Täytyy elää yksin. On pakkomielle. Yritän naisia jatkuvasti ja kaipaan läheisyyttä. Porukka ei sitä kai tajua. Jos saisin naista oisin hetken hiljaa.

• Perkele ollaan sit aina yksin. En huoli enää ketään koskaan.

• Vihaan ihmisiä ja kaikkee. Vihaan yli kaiken miks piti erota. Ny oon ilman naista ja pillua sit.

• Voisit yrittää vaihteeksi miestä jos vaikka kävisi parempi flaksi. Kirpparilta haet hameen ja korkkarit, rinnoiksi lankakerät paidan alle oman maun mukaan ja eiku baanalle. Saisit viikonlopuksi läheisyyttä.

• Ei kiinnosta.

• Onneksi tämäki tyhmä sai jatkuvan työn, nyt olisi edes mahdollisuus saada naistakin.

• Enkai mä niin tyhmä olekkaan ku sain jatkuvan työn. Moni on työtön täl hetkel ja ei saakkas töitä, mut osa niistäki saa naisia.

• Eikä baaritkaa oikee nappaa ku niissä on vaa koulutettuja naisia ja teinejä ja yksin on kurja olla. Viimeaikoina ei oo naista saanut.

• No ei näytä ihmisiä kiinnostavan, mitähän vikaa mussa on.??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.