Galluppi !!!

Galluppi !!
Voiko Oikea Uskova?? Olla riitelevä lihallinen uskova ? Voiko se olla lihallinen tällainen Pyhä Vanhurskas nuhteetoon Puhdistettu Uskova ??????????????????????????????????????????????????????????????????

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yleensä ne, jotka pitävät itseään pyhinä ja puhdistettuina ja vanhurskaina, on juuri vähiten sitä, he sokaistuvat omille virheilleen, nähden vain muiden epäpuhtaudet. he ovat vihaisia ja halveksuvia ja ylimielisiä.

      Uskova voi olla riitelevä tai jopa ylimielinen "pyhä", ja kaikkea siltä väliltä, uskovainen on kun uskoo Jumalaan.

      • Anonyymi

        Vedä kurkkus auki.


      • Anonyymi

        ihminen joka on pyhä, on Jeesuksen oma


    • Jokainen ihminen on syntinen aina maalliseen kuolemaansa saakka eli se ns. lihan kuolettaminen on tuomittu epäonnistumaan. Joten vastaus on aika lailla selvä.

      • Anonyymi

        ota tuo kirottu, tekopyhä nimimerkkisi henki pois. samoin


    • Miksi sitten Paavali edes vaivaudu kertoa että hän vain tekee syntiä lihassa ja ei ole voima muuhun.. Lukekaa Room 7. Ei tietoa mistään Jumalan Voimasta ja lihaSSA SYNNIN
      voima tuottaa hänelle syntiä . Kuka ja miten selviä siit lihallisuudesta josta HÄN MAINITSEE ETTÄ VIELÄ,,,, JOKA KERTOO MINULLE,,,, ETTÄ VOI PÄÄSTÄ EROON LIHASTA >>
      1. Kor. 3:3

      olettehan vielä lihallisia. Sillä kun keskuudessanne on kateutta ja riitaa, ettekö silloin ole lihallisia ja vaella ihmisten tavoin?

      • Anonyymi

        uskova on lihallinen, kun hän tekee syntiä,
        uskova on hengellinen kun hänestä näkyy rakkauden kasvot


    • Anonyymi

      Miksi siis savis sinä ITSE olet yhä noin lihallinen ?

      Kerrotko nyt sen meille vihdoinkin ?

      • Enkö ole sanonut sen jo monta kerta? Mitä muuta voi olla,, kun sä et rakasta minua eikä Jumalasi ja rukoilet mun puolesta että saisin kokea Oikea Herätys? Joka ei ole Suomessa ollut yli sata vuotta. Ei yhtään oikea synnintuntoa. On kyllä itketty että olen syntinen ja surkea etten pysty kaataa koko kansakunta örisemään pitkin lattia . Ne sano sen vajavaiseksi tilaa josta tulis kasvaa ja joku puhui tuossa alhaalla kasvukipuista joka minusta on tosi hauska. Mutta se ei o sama kun Oikea herätys kun ihminen herää näkemään kuin ka lihallinen ja toivoton tapaus on kuin Paavali oli vielä Room 7 kun ei pystynyt tehdä parannusta eikä kilvoitella ei sitten yhtään ettäs tiiät, Mutta kysele vaan. Voin avata mitä Oikeassa Herätyksessä uskovaiselle tapahtuu jos haluat tietää.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Enkö ole sanonut sen jo monta kerta? Mitä muuta voi olla,, kun sä et rakasta minua eikä Jumalasi ja rukoilet mun puolesta että saisin kokea Oikea Herätys? Joka ei ole Suomessa ollut yli sata vuotta. Ei yhtään oikea synnintuntoa. On kyllä itketty että olen syntinen ja surkea etten pysty kaataa koko kansakunta örisemään pitkin lattia . Ne sano sen vajavaiseksi tilaa josta tulis kasvaa ja joku puhui tuossa alhaalla kasvukipuista joka minusta on tosi hauska. Mutta se ei o sama kun Oikea herätys kun ihminen herää näkemään kuin ka lihallinen ja toivoton tapaus on kuin Paavali oli vielä Room 7 kun ei pystynyt tehdä parannusta eikä kilvoitella ei sitten yhtään ettäs tiiät, Mutta kysele vaan. Voin avata mitä Oikeassa Herätyksessä uskovaiselle tapahtuu jos haluat tietää.

        Se on kuule niin savis, että SINUN ITSESI tulisi rukoilla sitä oikeaa synnintuntoa Herralta ITSELLESI !

        Se ei ole muiden tehtävä, vaan sinun itsesi tehtävä !

        Kun kyllin olet Herran edessä polvillasi, niin Hän kyllä vastaa tuollaiseen rukoukseen !

        Mutta sinä et taida itse haluta sitä ?

        Ja voi sinua savis, et itse ole sitä oikeaa synnintuntoa ja herätystä kokenut, joten kuinka sinä voisit ketään opastaa ?

        Ensin pitää käydä itse se Tie, ja sitten kun sen on itse käynyt ja tietää oikeasti, että miten se menee, niin sitten vasta voi opettaa muitakin.


    • Anonyymi

      Uskova voi olla ihan se viheliäisin paska läjä ja vanhurskauesta en tiijä yhtään mittään, pyhästä ihmisestä puhumattakaan. On niin viheliäinen olo, että kaukana siittä.
      Jospa Jeesus armahtaa.

      • Jeesus armahtaa, kun Hän muuttaa sua. Siis se on todellinen armo,, kun me huomaamme että me olemme täysin muuttuneita Kristuksen kaltaisia.


    • Anonyymi

      Ja jos nämä on niitä kasvukipuja niin jo on perkele! Sori

    • Anonyymi

      Voi olla. Ja voi olla, että uskovat pysyvät lihassa samankaltaisina ahneina, itsekkäinä, kateellisina, pahanpuhujina, juoruilijoina, pahantekijöinä, murhaajina (vihaa veljeänsä), yms. yms. paskaläjinä, jonka kaltaisia olivat ennen uskoon tuloaankin olleet. Olen meinaan kohdannut moniaita kertoja luetellun listan mukaisia uskovaisia, niin helluntailaisuudessa kuin vapakirkollisuudessakin, eivätkä edes luterilaiset, adventistit, babtistit sekä metodistit ole ns. puhtaita pulmusia näissä asioissa.

      • Anonyymi

        En ole helluntailainen, mutta minä olen tuollainen ihminen ja vielä pahempi.uskon Jumalaan ja Jeesukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole helluntailainen, mutta minä olen tuollainen ihminen ja vielä pahempi.uskon Jumalaan ja Jeesukseen.

        Jos uskoo harhakuvitelmaan tai vääränlaiseen käsitykseen Jeesuksesta ja Jumalasta, tällöin ei usko Jeesukseen ja Jumalaan vaan ainoastaan omaan mielikuvaansa joka on väärä. Eli uskoo vääriin jumaliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos uskoo harhakuvitelmaan tai vääränlaiseen käsitykseen Jeesuksesta ja Jumalasta, tällöin ei usko Jeesukseen ja Jumalaan vaan ainoastaan omaan mielikuvaansa joka on väärä. Eli uskoo vääriin jumaliin.

        Jos nämä tuntemani Jeesus ja Jumala ovat harhakuvitelmiani mielestäsi niin olkoon niin, uskon niihin siltikin ja kiitollisin mielin sekä hyvillä mielin, että Hän ON. Kiitos Jumalalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole helluntailainen, mutta minä olen tuollainen ihminen ja vielä pahempi.uskon Jumalaan ja Jeesukseen.

        Missäkö sulla on Jeesus joka pois ottaa synnin sinusta ja sinulta ettet voi etkä halua tehdä syntiä ?? Oletko missannut Oikea Jumala ja Oikea Jeesus?


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Missäkö sulla on Jeesus joka pois ottaa synnin sinusta ja sinulta ettet voi etkä halua tehdä syntiä ?? Oletko missannut Oikea Jumala ja Oikea Jeesus?

        En tietenkään halua tehdä syntiä, enkä yleensä saata tehdä,mutta teen silti niin ajatuksin ja teoin. Jopa kaikki tunnetilat ovat minulle tuttuja kateudesta katkeruuteen ja rakkaudesta suruun.
        Olen puhunut pahaa olen joskus juorunnutkin. Olen valehdellutkin.
        Jumala on kuitenkin aina ollut, aina oleva ja tulee oleva. Hän siis ON. A ja O.
        Jeesus on kuollut ristillä syntiemme vuoksi, mutta olen huomannut, että tarvitsen Jeesusta joka hetki.
        Teen syntiä ja olen armon varassa.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Missäkö sulla on Jeesus joka pois ottaa synnin sinusta ja sinulta ettet voi etkä halua tehdä syntiä ?? Oletko missannut Oikea Jumala ja Oikea Jeesus?

        Missäkö minulla olla Jeesus? No hän asua minu sydämessä uskon kautta, jotenka en ole missannut oikea Jumala ja oikea Jeesus. Hen olla ilmoittanu minulle itsesä.

        Ymmärtäkö sine nyt, mite minä sanoa sinulle. Häh?


    • Etkö tiedä että sun tulis etsiä Jumaluus eikä tuo armo joka ylläpitää sun synnin maailma ja elämä. ?

      • Anonyymi

        Millä tavalla synnin elämä ylläpitää? Ei pidä. Oletkohan ymmärtänyt väärin tuon armo käsityksen?
        Armo ei suinkaan tarkoita sitä, että uskovaisella on halu tehdä syntiä, vaan sitä, että vaikka meistä jokainen ihminen tekee syntiä ( se joka sanoo ettei tee; valehtelee) niin meidän ei silloin tarvitse menettää toivoamme vaan voimme katua ja pyytää anteeksi niinkuin isä meidän rukouksessakin on opetettu " anna meille meidän syntimme anteeksi"
        Armo ei kuitenkaan missään tapauksessa tarkouta sitä, että ihminen voi alkaa pelaamaan että minäpä nyt puhun vähän ilkeyksiä kun saan ne kuitenkin anteeksi. Ei tietenkään noin.
        Vaan jos lihassamme ja vaikkapa suutuksissamme sanomme touselle oahasti niin tuleehan se yskivaiselle huono omatunto, joka muistuttaa, että kuulepoas nyt on oarannuksen paikka että meneppäs ja sovi se asia sen ihmusen kanssa jolle puhuit pahoin ja kun yskivaisen omatunto kolkuttaa niin hän sanoo Jumalalle, että anteeksi Isä kun olin tottelematon ja ajattelematon ja pyytää vielä tuolta ihmiseltä anteeksi.
        Ja Jumala antaa armissaan katuvalle anteeksi.
        Saa silloin taas iloisin mielin jatkaa matkaa kiitellen Herraa. Ja ennenkaikkea tulee rauha sydämmeen ja halu pyrkiä noudattamaan rakastavan Isän tahtoa.
        Isän suuri rakkaus ja valtava armo synnyttää ihmisessä rakkauden myös muita syntisiä kohtaan.
        Niinkuin raamatussa on kurjoutettu : Me olemme kaikki syntiä tehneet ja Jumalan kirkkautta vailla.
        Katso sisaresi ja katso veljesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla synnin elämä ylläpitää? Ei pidä. Oletkohan ymmärtänyt väärin tuon armo käsityksen?
        Armo ei suinkaan tarkoita sitä, että uskovaisella on halu tehdä syntiä, vaan sitä, että vaikka meistä jokainen ihminen tekee syntiä ( se joka sanoo ettei tee; valehtelee) niin meidän ei silloin tarvitse menettää toivoamme vaan voimme katua ja pyytää anteeksi niinkuin isä meidän rukouksessakin on opetettu " anna meille meidän syntimme anteeksi"
        Armo ei kuitenkaan missään tapauksessa tarkouta sitä, että ihminen voi alkaa pelaamaan että minäpä nyt puhun vähän ilkeyksiä kun saan ne kuitenkin anteeksi. Ei tietenkään noin.
        Vaan jos lihassamme ja vaikkapa suutuksissamme sanomme touselle oahasti niin tuleehan se yskivaiselle huono omatunto, joka muistuttaa, että kuulepoas nyt on oarannuksen paikka että meneppäs ja sovi se asia sen ihmusen kanssa jolle puhuit pahoin ja kun yskivaisen omatunto kolkuttaa niin hän sanoo Jumalalle, että anteeksi Isä kun olin tottelematon ja ajattelematon ja pyytää vielä tuolta ihmiseltä anteeksi.
        Ja Jumala antaa armissaan katuvalle anteeksi.
        Saa silloin taas iloisin mielin jatkaa matkaa kiitellen Herraa. Ja ennenkaikkea tulee rauha sydämmeen ja halu pyrkiä noudattamaan rakastavan Isän tahtoa.
        Isän suuri rakkaus ja valtava armo synnyttää ihmisessä rakkauden myös muita syntisiä kohtaan.
        Niinkuin raamatussa on kurjoutettu : Me olemme kaikki syntiä tehneet ja Jumalan kirkkautta vailla.
        Katso sisaresi ja katso veljesi.

        Olen ymmärtänyt että Armo joka ottaa pois synnin on Oikea Armo ja Jeesus eikä feikki-jeesus joka ylläpidä sen ja antaa armo minkä alla voi tehdä syntiä kun harhaanjohtajat armahtaa heitä ja antaa suostumuksen siihen näyttämällä ettei Jumala näkee syntinen vaan Poikansa. Mutta mun Armo on Katso Karitsa joka pois ottaa synnin ja myös tässä >>
        1. Joh. 3:5

        Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.

        MUTTA TE ETTE TAIDA TIETÄÄ ??


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Olen ymmärtänyt että Armo joka ottaa pois synnin on Oikea Armo ja Jeesus eikä feikki-jeesus joka ylläpidä sen ja antaa armo minkä alla voi tehdä syntiä kun harhaanjohtajat armahtaa heitä ja antaa suostumuksen siihen näyttämällä ettei Jumala näkee syntinen vaan Poikansa. Mutta mun Armo on Katso Karitsa joka pois ottaa synnin ja myös tässä >>
        1. Joh. 3:5

        Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.

        MUTTA TE ETTE TAIDA TIETÄÄ ??

        Et tainnut ymmärtää mitä kirjoitin? Kirjoitin, että en tarkoita sellaista armoa, että se lupaa tehdä syntiä. Oletko Suomalainen? Ajattelin, että jos olet ulkomaalaistaustainen ja sinun on hieman vaikeaa ymmärtää tekstiä.


    • Anonyymi

      Tunnen oloni vspaaksi ja kiitolliseksi, vaikka tunnustan ja tunnistan syntisyyteni. Koen iloa ja vapautta Herrassa ja tunnen kiitollisuutta, että saan joka päivä turvautua Hänen armoonsa. Niinkuin Paavalillekkin Jumala vastasi : Minun armossani on sinulle kylliksi."
      Kiitos Jeesus!
      Vaikka lankean niinkuin meistä jokainen lankeaa niin Jeesus nostaa ylös. Ei tarvitse pelätä eikä pyrkiä omin teoin paremmaksi vaan voi nojata Jeesukseen joka hetki.

    • Niin Hänen Armo poistaa synnin. Niin kyllä Arrmollinen Hän On. Oletko jo Kristus kaltainen vai rokoiletko sitä vasta niin kuin Paavali.

    • Anonyymi

      Savis on uskossa itseensä ja ihmisiin: "onko joku, joka tekee näin, oikea uskova vai ei" ja levittää tätä harhaansa lukuisten "galluppi"-aloitustensa muodossa, pyrkien ohjaamaan muitakin pois Kristuksesta, katsomaan ihmistä, luciferia.

      Aloituksesta puuttuu Jeesus.

      Helluntailaisuus on uskoa ihmiseen, uskoa uskoon: - "Oletko uskossa?!" - ei Jumalaan.

      • Anonyymi

        En usko että helluntailaisuus on uskoa ihmiseen. En siis ole hellari.
        Mutta kova on yritys eri seurakunnissa heivata Jeesus kartanolle. Mistä tuo kumma käytös tai opetus tulee? Enkä nyt tarkoita Savista, vaan sitä että Jeesuksen heivaus on eri muodoissa menossa eri seurakunnissa. Se on kuin naamioituna ettei sitä heti hoksaa. Se on ujutettuna moneen asiaan ja eri muodoissa. Näin sivusta katsottuna niin erityisesto hellari nuorista olisin huolissani. Vanhempi väestö osaa varoa kun ovat eläneet toista aikaa jolloin Jeesus oli wnemmän keskiössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että helluntailaisuus on uskoa ihmiseen. En siis ole hellari.
        Mutta kova on yritys eri seurakunnissa heivata Jeesus kartanolle. Mistä tuo kumma käytös tai opetus tulee? Enkä nyt tarkoita Savista, vaan sitä että Jeesuksen heivaus on eri muodoissa menossa eri seurakunnissa. Se on kuin naamioituna ettei sitä heti hoksaa. Se on ujutettuna moneen asiaan ja eri muodoissa. Näin sivusta katsottuna niin erityisesto hellari nuorista olisin huolissani. Vanhempi väestö osaa varoa kun ovat eläneet toista aikaa jolloin Jeesus oli wnemmän keskiössä.

        ei saa katsoa henkilöön, joka on se että unohtaa kokonaisuuden, ja erottaa muut asiat siitä yhdestä pikkuasiasta, sitä ei voi tutkia, jos muut asiat unohtaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe