Mannejen työttömyysprosentti on noin

Anonyymi

99,9%. Miksi ette tee töitä?

21

179

Vastaukset

• Anna sinä meille töitä.ettehän te vanupuikot huoli meitä töihin mihinkään. Itselläni on koulutus ja olen hakenut kymmeniin työpaikkoihin ilman tulosta. Töitä tehtäs jos sais töitä.

• Mitä töitä olet hakenut?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä töitä olet hakenut?

Oon hakenu resitentiksi. Ei ottaneet. Olen liika koulutettu

• Kun lapsilisä loppuu niin eläke alkaa. Pään takia eläkkeelle, ei eläkeläisten töitä tarvitse tehdä eikä armeijaa käydä.

• Koska se on vastoin kulttuuria ja tapoja.

• Itse en usko väittämää että suurin osa romaneista käy töissä.romaniväestön edustajat jopa julkisuudessa ja mediassa väittävät näin.missä duunariammateissa heitä näkyy?

• Pidetään kuitenki aterintehtaat käynnisä!
    Meillä jos haarukka tippuu lattialle, se heitetään roskiin.
    Ilman meitä haarukkatehtaat ois jo lopettanu!

• Mie teen kaalon hommii. Ne on tosi jännii hommii.

• oon tehnä työtä 16 vuotijaasta ja eäkkeelle jään sitten kun sallitaan vielä on usseempi vuosi työ uraa edess

härnosandista terveisiä ja oon syntynyt -66 enne ko joku sanoo mitään

• Kyllä miulla lupnin hommija riittää ko lunperi ei osaa ottaa mui ilman hanpaita.

iisperin seppo vaan

• Jos yksi tuhannesosa eli 10 ihmistä käy töissä, niin aika suuri lovi tuli nyt siihen lukuun, kun poliisi pisti Veijon talteen.

• Hoi Hoi Hoi mie oon ainaki hevoskauppias
      Tampereen Allan

• Hai mie oon kuules toimitusjohtaja hyvä mies. Usotsää?

• Älähän nyt , lehti-uutisoinnin mukaan manneja on poliiseina .

• ole tehnyt työtä 36 vuotta ja vielä jatkuu

täälä ruotsissa ei tehdä rasistisia tilastointaja

härnosandin grön..rs

• Miten siellä se vaatetus? Saako olla töissä romanivaatteissa vai onko niitä edes ruotsissa? Ja onko siellä samanlaista sukujen ampumista niin kuin Suomessa? Täällä suomessa pitäis kait romaninaisten olla töissä hame päällä ja lienee vaikeeta esim. sairaanhoitajan ammatissa.

• On meissä aika paljon poliiseja.
    Soitellaan päivät pitkät mummoille ja papoille.

• Moi , mitäs se 0,1 prosenttia tekee +

• Jari Sarasvuo sanoi YLEN:n haastattelussa.Lopettakaa ne Bensan varastelut huoltikselta.Sen jälkeen on pieni mahdollisuus työllistyä.Tällä hetkellä Afrikasta tulevat ovat kysyttyä porukkaa.Työnantajan tärkein vaatimus on luotettavuus.Muut asiat voi kouluttaa.

• Veijo Paltasaari maaliman paras romani kirjailia.

• Musta oli ilahduttavaa nähdä jetron ohjelmassa se nuor romanipoika joka oli perustanut autokaupan. Toivottavasti saa asiakkaita ja pysyy pystyssä.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En ymmärrä holokaustin kieltäjiä?

Aivan sama kuin kieltäisi ettei 2 maailmansotaa ole ollutkaan. Onko heillä pimeä alue tuolta osin vai onko se tahallista kieltämistä. Jos myöntäisi se
    Maailman menoa
    310
    2776