Salapaskantaja hoi!

Salis, kävin Espoossa ja poikkesin Sellossa. Järkytyin, sillä sen parkkihalli oli täynnä silkkaa skeidaa. Osaatko sanoa mistä tämä johtuu? Onko teillä siellä peekoo-seudulla aina noin sontaista? Tehän olette moukkia. Hyi.

Pieru tuli äsken. Kävin muuten pikkujouluissa pieremässä, vieritin hajut miesten syyksi. Elämä rullaa kuin pieru niissä nahkahousuissa.

66

315

Vastaukset

• Pieris, mulla on jäänyt siivoamatta muutaman kuukauden, kun olen ollut niin järkyttynyt maailman liikakansoituksesta, enkä ole itsekään käynyt pesulla. Tilaan heti joulun alla kadunpuhdistusauton siivoushommiin, ja lupaan mennä suihkuun. Et kai sotkenut korkkareitasi paskoon? Odottelen joulupukkia tänne Espoolle, jos vaikka lasten leluja toisi perillisilleni.

T: Salis

• Hyvää uutta vuotta rakkaalle Salikselle. Mulla jyskyttää pieru perseessä, tuff tuff jyskyttää pieru, tuff tuff, pieru jyskyttää tuff tuff, jyskyttää kovin, uuh aah jyskyttää, tulla jyskyttää minkä ehtii, tuff tuff jyskyttää pieru, pieru tulla jyskyttää, tuff tuff jyskyttää pieru, ou mai gaad kun jyskyttää, pieru jyskyttää uuh niin kovin jyskyttää aaaaaaah!

Jyskyttelemisiin <3

• Pieris kirjoitti:

Hyvää uutta vuotta rakkaalle Salikselle. Mulla jyskyttää pieru perseessä, tuff tuff jyskyttää pieru, tuff tuff, pieru jyskyttää tuff tuff, jyskyttää kovin, uuh aah jyskyttää, tulla jyskyttää minkä ehtii, tuff tuff jyskyttää pieru, pieru tulla jyskyttää, tuff tuff jyskyttää pieru, ou mai gaad kun jyskyttää, pieru jyskyttää uuh niin kovin jyskyttää aaaaaaah!

Jyskyttelemisiin <3

Pieris darling, älä kirjoita noin kiihoonnuttavia juttuja. Oli pakko lähteä aamulla Isolle kirkolle Helssinkiin, ja siitä paskomaan tyhjän raitiovaunun takasillalle. Orgastinen tunne, kun lieju valuu aanuksesta lattialle, ja kuski ajaa tyhjäkatseisesti raitiovaunuansa tajuamatta ollenkaan, että takaosastossa lisäännytään. Kylläpä tulikin mössöä, kai jouluruoat on nyt prosessoitu. Riipaisin sitten yhden Kossun, ja takaisin Sellon parkkihalliin.

Hyvää alkanutta vuotta myös Sinulle, Pierikseni.

Ripuliterveisin

Salis

• Salapaskantaminen on vakava asia. Aiheuttaa valtavasti kuluja yhteiskunnalle esim. uimahallien altaissa. Kun tekijä jää kiinni, sitä odottaa vankeustuomio, toivottavasti. Köntsästä saa nimittäin tarvittaessa DNA-näytteen.

t. Lopettakaa salapaskantaminen julkisissa tiloissa Ry

• Ratikoissa on kyllä nykyään kamerat.

• Anonyymi kirjoitti:

Ratikoissa on kyllä nykyään kamerat.

Ratikoissa kamerat? Jess, nyt uraputkeni Hollywoodiin alkoi. tai Pasilan poliisivankilaan.

Pieris darling, olen kade sinulle spektaakkelimaisista kakkasuorituksistasi. Siksi itse vain salapaskon, koska en ole suuren Pieris Kakkamestarin veroinen lähellekään. Hävettää tunkea mopon bensaletkun paksuista luikkua sporan takasillalle, kun tosielämän Kakka-Batmannitar paskoo mihin vaan jäänmurtajan kardaanin vahvuista jöötiä.

Perusta EU-tukiaisilla joku kakkasäätiö, ja opeta meille noviiseille kakeltamisen jalo taito ja viisaus. Suomi nousuun.

• Jos Saliksella ei ole rikosrekisteriä, DNA-näyte ei auta yhtään mitään rikostutkinnassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos Saliksella ei ole rikosrekisteriä, DNA-näyte ei auta yhtään mitään rikostutkinnassa.

hihii, voi olla noloa kun näytetään hieman naama tuhrittuna netissä kuvaa paskomisasennossa, kaikki tutut, naapurit, työkaverit ja sukulaiset tunnistaa silti! Hehe!
        Jos mun naapurista näytettäis jotain paskomisvideota niin syöttäisin sille rappurallin, hehe!
        Minulla on sadan kilon puristusvoima kourissani, hehe!

tv: voimamies

• Anonyymi kirjoitti:

hihii, voi olla noloa kun näytetään hieman naama tuhrittuna netissä kuvaa paskomisasennossa, kaikki tutut, naapurit, työkaverit ja sukulaiset tunnistaa silti! Hehe!
        Jos mun naapurista näytettäis jotain paskomisvideota niin syöttäisin sille rappurallin, hehe!
        Minulla on sadan kilon puristusvoima kourissani, hehe!

tv: voimamies

Etkö ymmärrä, että kun sorrut rikokseen, silloin kaikki muutkin tekosesi paljastuvat samassa yhteydessä? Sormetjäljet täsmää, DNA-näyte, jne.

Sinuna olisin kunnon kansalainen.

• Pieris, mun KELArahat katkes. Ny mä oom pärsseaukinen ja aliravittu liejunlevittäjä tääl Sellom parkkihallis.
      Pitäskö mun hankkiutuu johomkim aikuiskoulutukseem?
      Suoli toimii, virtsan kaari voimallinen, aamuerektiokulma enämpi kun telkkarissa saa näyttää. Hermot menee.
      Multa kysy yks Jumpon kaupan kassa kum maksoin seteleillä ja sitten osan kolikoilla " Oisko vielä 20 senttistä?" Vastasin:"Juu on, lepotilassa" Rouvani sai verensyöksyn, minä kyynelkaasua, ja poliisivankilassa kolme päivää.

Rok rok vittu joo.

• Voi ei Salis, ei noin. Pieris on ollut nuorena ja hoikkana (silloin vain 120 kg) kassalla ja yksi jos toinenkin oman elämänsä Salapaskantaja lesotti kakskytsenttisellään. Olisit puhunut edes viiskytsenttisestä. Tuo on varma tapa saada kassatytöt näkemään punaista. Annan tämän nyt kuitenkin anteeksi. Kassatyttö ei anna.

Pieris söi liimaa tässä yksi päivä, nyt on helppo heittää kakkaa seinille kun se tarttuu kivasti kiinni pintoihin. Seuraavaksi syön glitteriä niin saan kimaltavan kakan. Ystävänpäivä kuitenkin on tulossa, joten paketoin kimallekakat pakettiin ja annan tutuille. Haluatko sinäkin paketin?

Se on uusi vuosi ja uudet elämäntavat. Nyt syön vain 7000 kaloria päivässä, ajattelin laihduttaa rantakuntoon kesäksi. Tavoite on sellainen 160 kg. Täytyy kuitenkin jättää vähän vatsaa, jotta saan säilöttyä sinne muutaman kilon sontaa. Koskaan ei tiedä koska sitä tarvitsee. Pari kiloa ruskeaa velliä vatsaontelossa rauhoittaa mieltä. Se velli huljuu ja pyörii, kiehuu ja kuplii. Lopulta se ulkoistuu savuavasta persesilmästä. Persesilmä aukeaa ja vetinen myyrä kurkkaa luolastaan. Lopulta persesilmä hölpöttää ja lieju valuu päivänvaloon. Silloin henget puhuvat ja syntyy pyhä yhteys jonnekin suurempaan. Pieris on yhtä maailmankaikkeuden peräreiän kanssa. Ulostemassa valuu kauniina ja kosteana kuin aamuinen nurmi. Kasvoni kirkastuvat kuin kevätaurinko, helpotus purkautuu raukeilta huuliltani kevyesti kuiskaten. On kuin olisin syntynyt uudelleen. Pyllistän, sanon RRRUIIIIKSSS ja hieron paskaa naamalle. Sitä tunnetta ei voi kuvailla.

Vähän taas nykii. Klurr vaan sinnekin senkin sontahousu.

• Pieris darling, kävin just Tallinkkiassa kahden tunnin risteilyllä, suuntaansa.
      Löysin matkalta elämäni naisen, 183cm satakiloisen, hygienialtaan kesämökin saostuslaitoksen tasoisen tonnikeijukaisen, joka halus välttämättä ujoa ja laihaa Salista jalkojensa väliin, niinkus pissalihaansa. Etenkin piliä. Pakko vetää sininen pilleri, mielikuvitus ei riittänyt enää lihan kovettumiseen. Mutta sitten kun pilleri vaikutti, niin pakko käydä laivan käytävällä kääntymässä, kun pili oli turvonnut ihan holtittomasti. Ei mahtunu hytissä laittaan kenkiä jalkaan kun pili seisahteli siinä. Leuka roikkui kuin infarktipotilaalla, silmät ei mee kiinni kun mahanahka on niin tiukalla, jalat jytää kun epileptikolla.

Olis parempi vaan olla Sellon parkkihallissa, eikä käydä vieraissa. Toivottavasti en saanut mitään pöpöä.

Rakastavin terveisin

Salis

• Onx toi Salis käyny paskomassa Piritorin metroaseman, siis Sörkkä, vessan täyteen kun eilen olin nilkkoi myäten paskassa kun menin piikittään sinne? Om tää ny yhtä helevettii kun paskoa om joka nurkalla. eikä kunnial linen nark kari voi elää rauhassa vessassa. Johan siinä hykieniakin kärsii kum joutuu piikittään nilkat savessa. Nih.

T: Piritorin Impi

• Pieris, mulla holahti ruparesorista justa karsee pikkufiiatin kokonen jööti, ja se jumahti tohon parkkihallin pyöröoveen. Ny ei kukaan pääse mihinkään suuntaan kun ovi on jumeksessa, eikä huoltomies uskalla lähestyä suoleni tuotosta ilman basiliskonkestävää turvapukua. Mitäs ny pitäis tehdä? Tuletko tänne neuvomaan meitä?

• Makeeta, tätä voi käyttää opetusvideona. Mutta kuka on salakuvannut minua tuossa? Rosiksessa tavataan, stana.

• Anonyymi kirjoitti:

Makeeta, tätä voi käyttää opetusvideona. Mutta kuka on salakuvannut minua tuossa? Rosiksessa tavataan, stana.

Kameroita on nykyään kaikkialla. Näytät videolla ihan komealta, mutta luulisi tuon kokoiselta köriläältä irtoavat hiukan enemmän kuvattavaa materiaalia.

Anna Cartmanin näyttää mallia:
        https://www.youtube.com/watch?v=8cuQ9mhvQCs

• Nykii taas pahasti.

Paskaperse ripulisuoli ruskea mätä skeida hiiva oksennus paska saatanan perse ttu rkele haistakaa paska tuhnu syyläripuli tun mätisäkit!!!!!

• Kylmis, kauhoitu nyt hyvä mies:D

• Anonyymi kirjoitti:

Kylmis, kauhoitu nyt hyvä mies:D

Ai, kun Kylmiksen perään joku muu kirjoittaa, sen täytyy olla sama henkilö?

• Persenöyhtä perkele

• Oma suoli on alkoholistin pahin vihollinen.

-Kylmis (1975-2019)

• Eikös Kylmis kirjoitellut tänne juuri vähän aikaa sitten?

• Anonyymi kirjoitti:

Eikös Kylmis kirjoitellut tänne juuri vähän aikaa sitten?

Kylmis sai paskahalpaannuksen kun sen ärtynyt suoli räjähti kesken vessaretken.
        Voimia omaisille.

• Anonyymi kirjoitti:

Voimia omaisille.

South Parkissa asuva Kenny McCormick koki saman halvauksen ja kuoli, kuten Kylmiskin. Se on melko nopea kuolema, muttei kivuton. Ihminen syttyy sisältään palamaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Voimia omaisille.

Se joka pierun pidättää, se taudin kantaa.

Mutta vakavasti, kaasut täytyy päästää ulos. Mitä muuta kuvittelitte?

• Kylmis oli tosi julma salapaskantajaa kohtaan. Jos Keijo olisi hengissä, miten se ITSE olisi reagoinut tilanteeseen, jossa kerta kaikkiaan ei voi pidättää, vaikka itkusilmässä yrität?

-Elämä on Helvetti

• Kestän kyllä Kylmis-vainaan pilluilut vaikka hautansa takaa. Eikä siitä pidä herpaantua, vaikka kuntakinte pyrkii byysaan julkisella paikalla. Siitä vaan housut kinttuun ja tuotokset tatamille, reippaan peräilman säestyksellä, mollivoittoisesti. Pikainen pyyhintä, ettei kakkelberg-marjat jää hankaamaan ruparesoria, ja kohti uusia seikkailuita.
        Elämä on upeeta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kestän kyllä Kylmis-vainaan pilluilut vaikka hautansa takaa. Eikä siitä pidä herpaantua, vaikka kuntakinte pyrkii byysaan julkisella paikalla. Siitä vaan housut kinttuun ja tuotokset tatamille, reippaan peräilman säestyksellä, mollivoittoisesti. Pikainen pyyhintä, ettei kakkelberg-marjat jää hankaamaan ruparesoria, ja kohti uusia seikkailuita.
        Elämä on upeeta.

Kylmis veti halpisolutta vuosikausia putkeen, kunnes sai tietää Saliksen salaisuudet.

• Anonyymi kirjoitti:

Kylmis veti halpisolutta vuosikausia putkeen, kunnes sai tietää Saliksen salaisuudet.

Tämä on muuten täysin totta. Vuosikausia siihen kuitenkin meni, ennenkuin suoli tuhoutui.

• Pieris, nyt tartten ammattiruparesorihenkilön konsultaatiota. Kävin Espoolla terkkarissa valittamassa sisäisestä ilmanvaihtoonkelmasta. Kun synnytän kuntakinteä parkkihalliin, ruparesorini aukeaa Forssan pääviemärin kokoiseksi tuottaen sitä ihtiään. Ongelma onkin, kun resori ratkeaa niin korvat menevät lukkoon, enkä kuule lähestyviä hinttikatumaastureita, jotka jyräävät minut ja jälkikasvumme.
      Kysymys kuuluukin, miten saan pidettyä ruparesorin ja korvat samanaikaisesti täydessä tikissä. Se Espoon terkkarin Lilli Pulli ehdotti Buranaa kuurina, ilmiöoppimiseni perusteella pullo Kossua olisi parempi.
      Pieris, pelasta minut.

T: Kusessa oleva Salis

• Pieris, tarvitsen pikaista tulitukea. Nyt nimittäin valuu jo yhtenä horona liejua kintuille, rupanaruni on revennyt, en pääse edes Sellon parkkihalliin hoitamaan lisääntymisonkelmaani, kun Niket ei pidä liejussa.

Mitä teen? Terkkarin Lilli Pulli määräsi Buranaa kuurina, ite vedän Kossua ilmiöoppimismallipohjaisesti. Kivaa tää on, ei se hajukaan niin häiritse. Mutta paineet suolessa on n. 2 ilmakehää, joten lieju lähtee koska tahansa.
        Muutanko Espoolta Turkkuseen? Adoptoitko minut?

Kakkelbergterveisin Salis

• Viimeisinä päivinään Kylmis myönsi ymmärtävänsä Salapaskantajaa 100%:sti. Miettikkää nyt kukin omalle kohdalleen: Jos ei kerta kaikkiaan pysty pidättämään.

• Silloin täytyy lopettaa:

1) Ryyppääminen
        2) Laktoosi
        3) Gluteiini

Tasan kuukauden päästä alkaa varovasti kokeilemaan jotain kolmesta, selvittääkseen, että mikä aiheuttaa kaiken tämän itsetuntoa järsivän ongelman, kun ei pysty pidättämään.

• Anonyymi kirjoitti:

Silloin täytyy lopettaa:

1) Ryyppääminen
        2) Laktoosi
        3) Gluteiini

Tasan kuukauden päästä alkaa varovasti kokeilemaan jotain kolmesta, selvittääkseen, että mikä aiheuttaa kaiken tämän itsetuntoa järsivän ongelman, kun ei pysty pidättämään.

Pieris, mie rupesin egolookiseksi. Paskon enää vain luomupaikkoihin. kuten E-junan invapaikoille ja Oittaan bussin takasillalle. Enkä käytä paperia ruparesorin putsaamiseen, vaan hankaan sitä käsinojiin ja soittokellonappeihin. Jos roiskeita lenkkareissa, niin mattoihin vaan. Näin maailma pelastuu. Saan kuulemma Virheiltä ympäristöpalkinnon tästä keksinnöstäni.

• Anonyymi kirjoitti:

Pieris, mie rupesin egolookiseksi. Paskon enää vain luomupaikkoihin. kuten E-junan invapaikoille ja Oittaan bussin takasillalle. Enkä käytä paperia ruparesorin putsaamiseen, vaan hankaan sitä käsinojiin ja soittokellonappeihin. Jos roiskeita lenkkareissa, niin mattoihin vaan. Näin maailma pelastuu. Saan kuulemma Virheiltä ympäristöpalkinnon tästä keksinnöstäni.

Pieris darling, olen kuuluisa ja televisiossa kohta. Kummeli esittää: Kontio ja Parmas, viimonen osa. Siinä joku on salapaskonut uima-altaaseen ja pulissiaseman lattialle, sehän on ihan kun minä. Taitaa nyt syyt saada joku muu niskoilleen ko. sankariteosta.
        Pitäisköhän mun tunnustaa se, ettei mene vaivalla hankittu maineeni ylivertaisena salasontijana?
        Saanko jotain rojalteja tms, kun ideaani käytetään viihdemaailmassa?

Kyä mä oon ylpee itestäni.

• Anonyymi kirjoitti:

Pieris darling, olen kuuluisa ja televisiossa kohta. Kummeli esittää: Kontio ja Parmas, viimonen osa. Siinä joku on salapaskonut uima-altaaseen ja pulissiaseman lattialle, sehän on ihan kun minä. Taitaa nyt syyt saada joku muu niskoilleen ko. sankariteosta.
        Pitäisköhän mun tunnustaa se, ettei mene vaivalla hankittu maineeni ylivertaisena salasontijana?
        Saanko jotain rojalteja tms, kun ideaani käytetään viihdemaailmassa?

Kyä mä oon ylpee itestäni.

Pieris, Supo ja rikospulissi soitti tänään ja halus mut kuunteluihin virtahevonpaskoista E-junassa ja raitiovaunun takasilloilla Helssinkissä. Mie oom epsoolainen, ja ruparesori om kuin katunaisen ulkosynnytin, aina avoinna.
        Mitä teen? Tunnustanko, kiistänkö, annanko työnäytteen virkahuoneeseen? Ajattelin paskoa sen valheenpaljastuskoneen päälle. Saanko syytteen piolookillisesta sodankäynnistä, vain pelkästään julkipaskomisesta?
        Mut ny mää oom kuuluisa. Musta tehdään oma telkkurisarja, ja se inhottava Iranin luihu rotta, joku lumppukauppias, analysoi ja maistelee miun tuotoksiain spårassa ja E-junassa. Seuraavaks oon Putouksen päähahmo. Presidenttiehdokkaana kohtapuoliin.

PierisBaby, iskeydy nyt filmitähden kelkkaan. tiesi tähtiin on avattu.

• Anonyymi kirjoitti:

Pieris, Supo ja rikospulissi soitti tänään ja halus mut kuunteluihin virtahevonpaskoista E-junassa ja raitiovaunun takasilloilla Helssinkissä. Mie oom epsoolainen, ja ruparesori om kuin katunaisen ulkosynnytin, aina avoinna.
        Mitä teen? Tunnustanko, kiistänkö, annanko työnäytteen virkahuoneeseen? Ajattelin paskoa sen valheenpaljastuskoneen päälle. Saanko syytteen piolookillisesta sodankäynnistä, vain pelkästään julkipaskomisesta?
        Mut ny mää oom kuuluisa. Musta tehdään oma telkkurisarja, ja se inhottava Iranin luihu rotta, joku lumppukauppias, analysoi ja maistelee miun tuotoksiain spårassa ja E-junassa. Seuraavaks oon Putouksen päähahmo. Presidenttiehdokkaana kohtapuoliin.

PierisBaby, iskeydy nyt filmitähden kelkkaan. tiesi tähtiin on avattu.

Mie oom sankariporsas. Kakka tulee taas. Mihin, on vielä allahissa tai ruparesorissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mie oom sankariporsas. Kakka tulee taas. Mihin, on vielä allahissa tai ruparesorissa.

Kävin tänään Ratakadulla kuultavana loistavista opinnäytetöistäni Espoon busseihin ja Stadin ratikoiden takasilloille. Uhkasivat sähkötuolilla ja kuristushuoneella, mutta en siitä pelästynyt.
        Hyppäsin housut kintuissa kuulustelijan (laiha risuparta luikku, ei varmaan ees nähny lähietäisyydeltä pilhanderii syntymänsä jälkeen) pöydälle ja karjaisin "koronaa teillekin, suolen täydeltä ja kahden ilmakehän paineella", ja täräytin saatanallisen kuntakinten sivutuotteineen, ääniefekteineen, ja tuoksuineen pöydälle. Juoksivat karkuun kaikki, tilasivat paikalle OMONin erikoisjoukot Moskovasta, suihkuttelivat Raidia tuhkaluukkuuni, evakuoivat Johanneksen kirkolle asti kaikki, julkinen liikenne poikki iltaan asti, jne.

No, Stadi on taas normikuosissa, minä raudoissa Pasilan poliisivankilassa, saas nähdä miten käy.

Pieris, tuo pari viilaa tai hyvä rälläkkä, niin pääsemme taas auvoiseen yhteiseloomme.
        Tuu pelastaan mut, pliis.

T: Klaustrofobinen Salis

• Jos joku Salista ymmärsi, se oli edesmennyt Alkoholi-palstan vakiokäyttäjä. Halpis-oluen kittaaminen vuosikausia aiheuttaa Fatal damagea paksusuoleen.

• Turha mulle alkaa rupeen. Pieris kyllä ymmärtää diagnoosini, kun horona on lällärikamaa, ja mulla om flipperivirus tuhkaluukussa. Kaks melaa heilahtaa, uhri vinkasee, pallo pomppii, kohta kirvelee. Tuttu juttu.
        Kuka ottais mut nuorena?

• Anonyymi kirjoitti:

Turha mulle alkaa rupeen. Pieris kyllä ymmärtää diagnoosini, kun horona on lällärikamaa, ja mulla om flipperivirus tuhkaluukussa. Kaks melaa heilahtaa, uhri vinkasee, pallo pomppii, kohta kirvelee. Tuttu juttu.
        Kuka ottais mut nuorena?

Mut laitettiin kuristushuoneeseen Sörkkään. Niin kauvan et kakan valuminen loppuu pärssiistä. No eihän se lopu jos ruokaa saa.
        Pieris, olet viimeinen toivoni tässä maailmassa. Tule ja ota minut edes keskiikäisenä. Tai mitevvaan.

T: Harakiri-Salis

• Anonyymi kirjoitti:

Mut laitettiin kuristushuoneeseen Sörkkään. Niin kauvan et kakan valuminen loppuu pärssiistä. No eihän se lopu jos ruokaa saa.
        Pieris, olet viimeinen toivoni tässä maailmassa. Tule ja ota minut edes keskiikäisenä. Tai mitevvaan.

T: Harakiri-Salis

Pääsin tänään pakoon Sörkästä, kun karjaisin reippaan pihalle vapautetun hulivilisonnan jälkeen "koronaa kaikille, ja omaisillekin". Pamput juoksivat housut kintuissa Kierrätyskeskukseen turvaan, perheelliset söivät poikasiaan, ja minä pistelin siitä bussipysäkille, Kamppiin, ja kotoiseen Espoon parkkihalliini paskomaan. Naama on lehdissä, mutta ei pelota. Jos joku tuntematon yrittää lähestyä, täräytän saatanallisen kuntakinten koronalla buustattuna, siihen kaatuu vaiks Puuttinin armeijakin, ja Hornetit putoo taivaankannelta.
        Nymmeen vaihtaan kalsarit, oli sevverran rankka pakohuonejuttu.

T: Papillon-Salis

• Anonyymi kirjoitti:

Pääsin tänään pakoon Sörkästä, kun karjaisin reippaan pihalle vapautetun hulivilisonnan jälkeen "koronaa kaikille, ja omaisillekin". Pamput juoksivat housut kintuissa Kierrätyskeskukseen turvaan, perheelliset söivät poikasiaan, ja minä pistelin siitä bussipysäkille, Kamppiin, ja kotoiseen Espoon parkkihalliini paskomaan. Naama on lehdissä, mutta ei pelota. Jos joku tuntematon yrittää lähestyä, täräytän saatanallisen kuntakinten koronalla buustattuna, siihen kaatuu vaiks Puuttinin armeijakin, ja Hornetit putoo taivaankannelta.
        Nymmeen vaihtaan kalsarit, oli sevverran rankka pakohuonejuttu.

T: Papillon-Salis

Pieris darling, elän ny just unelmaani. Oom lenkomakoneessa matkalla maailman ympäri, Atlantin päällä pisnesluokassa, viellä kum sais pilhakkaa ja pääsis kymppitonnin klubiin. Luftwaffe laittos isot jumponsa (A-380) telakalle flunssapöpön takia, mut kyllä tämmösellä pikku räpsylläkin (A-350) kehtaa näin ilmaispotilaana mennä. Muuliluokassa. Kohta JFKoolle laskuun, josta sitten Losiin ylihuomenna. Jetlaaki kun ahistaa tuotoksiani, matka Sellon parkkihallista Broadwaylle on melko pitkä.

Jaa, tuossahan Vapaudenpatsas jo lipuikin siiven alta, tehot, telineet ja laipat putosivat, ja kohta painitaan Immigrationin kanssa. Jos niistä selvitään, niin Careyn bussilla 42.kadulle ja Port Authoritylle Manhattanille, josta hotelliin. Jälkikasvullani ei ole passia tai viisumia USAan, saas nähdä miten suurperheemme käy.

Entäs, jos jään panttivankiksi USAan? Paljonko olisit valmis maksamaan minusta ja jälkeläisistäni?

Nyt meni tunteisiin. En kykene enää tähän. Lakkas pilikin jöpöttämästä.

Pieris, pelasta minut.

T: RepaleAnus Salis

• Anonyymi kirjoitti:

Pieris darling, elän ny just unelmaani. Oom lenkomakoneessa matkalla maailman ympäri, Atlantin päällä pisnesluokassa, viellä kum sais pilhakkaa ja pääsis kymppitonnin klubiin. Luftwaffe laittos isot jumponsa (A-380) telakalle flunssapöpön takia, mut kyllä tämmösellä pikku räpsylläkin (A-350) kehtaa näin ilmaispotilaana mennä. Muuliluokassa. Kohta JFKoolle laskuun, josta sitten Losiin ylihuomenna. Jetlaaki kun ahistaa tuotoksiani, matka Sellon parkkihallista Broadwaylle on melko pitkä.

Jaa, tuossahan Vapaudenpatsas jo lipuikin siiven alta, tehot, telineet ja laipat putosivat, ja kohta painitaan Immigrationin kanssa. Jos niistä selvitään, niin Careyn bussilla 42.kadulle ja Port Authoritylle Manhattanille, josta hotelliin. Jälkikasvullani ei ole passia tai viisumia USAan, saas nähdä miten suurperheemme käy.

Entäs, jos jään panttivankiksi USAan? Paljonko olisit valmis maksamaan minusta ja jälkeläisistäni?

Nyt meni tunteisiin. En kykene enää tähän. Lakkas pilikin jöpöttämästä.

Pieris, pelasta minut.

T: RepaleAnus Salis

Minä päästelen äänettömiä suolikaasuja ratikassa ja bussissa ja kanssamatkustajat tykkää.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä päästelen äänettömiä suolikaasuja ratikassa ja bussissa ja kanssamatkustajat tykkää.

Pieris, pohdin just sukupuolista suuntaustani. Likoista pirän kyllä, mut evvaan saa keltään ni mix sitte vehtaisin turhaan. Mut kun kuntakinte tulee framille ruparesorista, se tuntuukin aika hyvältä. Koko suoli täynnä ehtaa tavaraa, joka liukuu ulos hiljalleen, isoimpia Sellon parkkihallin maastureita väistellen.
        Tuntuisko se yhtä hyvältä jos joku poikuli tunkis piliänsä mun ruparesoriin? Periaatteessa sama juttu mutta päinvastainen suunta. Kandeisko kokeilla tämmösii juttui? Vai oomx pervo tjsp?
        Ennen joulua aattelin kokeilla, joten ehkä hylkään pitkäaikaisen rakkaani Pieriksen ja lähden jonkun mahtimelapoikulin matkaan Tukholmaan.
        Pieris, palauta minut ruotuun.

T: epätietoinen ihmis-Salis

• Ihminen on käynyt Kuussa, mutta ei kykene valmistamaan Salikselle elämää helpottavaa Anaalitamppoonia. Ostaisin itsekin heti, jos hinnasta päästään sopimukseen.

• Miettikää, millä paineella pidättämätön ulostus tulee? Ei siihen mikään hemmetin tamponi auta pätkääkään.

• Typerintä minun mielestäni on se, että kun Salis laskee tuotoksensa uima-altaaseen, niin koko uimahalli täytyy sulkea pitkäksi aikaa. Kesällä kun käydään uimassa järvessä, lapset kusee ja paskoo sinne minkä kerkeävät, eikä tunnu missään.

• Pieris darling, älä vähättele tuotoksiani. Järkevää olisi purkaa uimahalli ja kaikki puurakenteiset asuintalot puolen kilometrin säteellä sen jälkeen, kun ruparesorini tuotokset ovat lillineet altaassa valtoimenaan yli 10 minuuttia.
        Kun käyn Isolla Kirkolla (Helssinki) paskomassa ratikan takasillalle, niin vaunu viedään sen jälkeen varikolle, puretaan, ja saastuneet metalliosat sulatetaan keinoniveliksi huonojalkaisille. Näin saadaan kierrätysmateriaalia hyötykäyttöön. Loput ratikanraadosta myydään Virulandiaan, jossa siitä tehdään alkkisten yömajoja.
        Näin meillä pääkaupunkiseudulla hoidetaan onkelmajäteasiat.

T: ihmis-Salis

• Anonyymi kirjoitti:

Pieris darling, älä vähättele tuotoksiani. Järkevää olisi purkaa uimahalli ja kaikki puurakenteiset asuintalot puolen kilometrin säteellä sen jälkeen, kun ruparesorini tuotokset ovat lillineet altaassa valtoimenaan yli 10 minuuttia.
        Kun käyn Isolla Kirkolla (Helssinki) paskomassa ratikan takasillalle, niin vaunu viedään sen jälkeen varikolle, puretaan, ja saastuneet metalliosat sulatetaan keinoniveliksi huonojalkaisille. Näin saadaan kierrätysmateriaalia hyötykäyttöön. Loput ratikanraadosta myydään Virulandiaan, jossa siitä tehdään alkkisten yömajoja.
        Näin meillä pääkaupunkiseudulla hoidetaan onkelmajäteasiat.

Salapaskantaminen on nyt kielletty Korona-epidemian vuoksi. Kuinka kauan pystyt pidättelemään?

• Anonyymi kirjoitti:

Salapaskantaminen on nyt kielletty Korona-epidemian vuoksi. Kuinka kauan pystyt pidättelemään?

Ajoin tänään 9 ratikalla Helssinkissä Jätkikseen. Oli melko tyhjää, joten toteutin ihtiän sinne takasillalle. Tuli melko löysää, tsilinpaloja seassa kun olin syänny killisilmäruokaa, ni six oli vähä epämääränen koostumus.
        Huomenna ajan 4 reitin ympäri, lisäännyn takasillalle, ja siunailen itseäni. Saatan ottaa pullon Lippuviinaakin alkusalaatiksi, näin om rattoisanpaa.
        Mikään laki ei kiellä ihmis-Salista paskomasta, joten tunkekaa ne horonanne mihin vaan. Linnoittaudun Sellon parkkihalliin.

Vittuperkelesaatana.

Kakkaterveisin ihmis-Salis

• Anonyymi kirjoitti:

Ajoin tänään 9 ratikalla Helssinkissä Jätkikseen. Oli melko tyhjää, joten toteutin ihtiän sinne takasillalle. Tuli melko löysää, tsilinpaloja seassa kun olin syänny killisilmäruokaa, ni six oli vähä epämääränen koostumus.
        Huomenna ajan 4 reitin ympäri, lisäännyn takasillalle, ja siunailen itseäni. Saatan ottaa pullon Lippuviinaakin alkusalaatiksi, näin om rattoisanpaa.
        Mikään laki ei kiellä ihmis-Salista paskomasta, joten tunkekaa ne horonanne mihin vaan. Linnoittaudun Sellon parkkihalliin.

Vittuperkelesaatana.

Kakkaterveisin ihmis-Salis

Salis, eli 007 Erittäin Salainen Paskantaja on Korona-virus-uhka. Kun joku liukastuu piilomiinaasi lyöden niin pahasti päänsä, että joutuu teholle. Teho-osasto on täynnä Covid-19 tartunnan saajia tällä hetkellä, josta se tarttuu potilaaseen, joka liukastui takiasi.

Ettäs kehtaat!

t. Pirilaakson Nuuskapeikko

• Anonyymi kirjoitti:

Salis, eli 007 Erittäin Salainen Paskantaja on Korona-virus-uhka. Kun joku liukastuu piilomiinaasi lyöden niin pahasti päänsä, että joutuu teholle. Teho-osasto on täynnä Covid-19 tartunnan saajia tällä hetkellä, josta se tarttuu potilaaseen, joka liukastui takiasi.

Ettäs kehtaat!

t. Pirilaakson Nuuskapeikko

Just tämän takia itse käytän laskettelukypärää yötä päivää kesät talvet, pysyy kaali ehjänä. Lisävarmistuksena nastapohjaiset Kontio-saappaat kaksilla pohjallisilla ja villasukilla, on pitoa liejukohdassa. Tenat uusiokäytän heti, kun ovat kuivuneet korpuiksi. Näin Suoli pelastuu.

T: uneton ihmis-Salis

• Anonyymi kirjoitti:

Just tämän takia itse käytän laskettelukypärää yötä päivää kesät talvet, pysyy kaali ehjänä. Lisävarmistuksena nastapohjaiset Kontio-saappaat kaksilla pohjallisilla ja villasukilla, on pitoa liejukohdassa. Tenat uusiokäytän heti, kun ovat kuivuneet korpuiksi. Näin Suoli pelastuu.

Tiesitkö, että tallennuit valvontakameraan?

Videon perusteella ahterisi luokiteltiin tappavaksi aseeksi:
        https://www.youtube.com/watch?v=Ew0SacF03ME

Miettikää nyt, jos ennen suoritustaan Saliksen suoleen tungettaisi kuula tai peräti täysteräsvaippa-luoti? Nuo kilonewtonit Pascal-paineineen aiheuttaisi fataalia tuhoa osuessaan kohteeseen, jopa satojen metrien päähän.

• Anonyymi kirjoitti:

Tiesitkö, että tallennuit valvontakameraan?

Videon perusteella ahterisi luokiteltiin tappavaksi aseeksi:
        https://www.youtube.com/watch?v=Ew0SacF03ME

Miettikää nyt, jos ennen suoritustaan Saliksen suoleen tungettaisi kuula tai peräti täysteräsvaippa-luoti? Nuo kilonewtonit Pascal-paineineen aiheuttaisi fataalia tuhoa osuessaan kohteeseen, jopa satojen metrien päähän.

Toihan on mun pikkuveli, joka vasta opiskelee näitä hommia. Hyvän opinnäytteen tuossa filmillä kyllä antoi, voidaan ylentää itsenäiseksi täysinoppineeksi salapaskantajaksi, ja saa laajentaa reviiriänsä koko maan alueelle. Vielä on matkaa mestaritasolleni asti.

Mitä tulee kuivuneen ja kovettuneen rekkamiehen pastillikeskittymän lähtönopeuteen ruparesoristani, niin monella Sellon parkkihallin autonomistajalla on ollut ihmetystä, miksi auton kylki on kuin haulikolla ammuttu. Tämä filmi sen kertoo. Se on kun konekiväärillä vetäis kun tommonen kakkelberg-marja keskitys osuu auton kylkeen. Jopa Audin maalipinta nöyrtyy siinä. Vakuutus kyllä korvaa maalit ja pellin oikaisun, kun laittaa vahinkoilmoitukseen Sellon parkkihallin ja epäilyn Saliksen osallisuudesta. Ei mee ees omavastuuta.

Osumatarkuudessa on vielä viilaamista, mutta kyä se tästä.

• Anonyymi kirjoitti:

Toihan on mun pikkuveli, joka vasta opiskelee näitä hommia. Hyvän opinnäytteen tuossa filmillä kyllä antoi, voidaan ylentää itsenäiseksi täysinoppineeksi salapaskantajaksi, ja saa laajentaa reviiriänsä koko maan alueelle. Vielä on matkaa mestaritasolleni asti.

Mitä tulee kuivuneen ja kovettuneen rekkamiehen pastillikeskittymän lähtönopeuteen ruparesoristani, niin monella Sellon parkkihallin autonomistajalla on ollut ihmetystä, miksi auton kylki on kuin haulikolla ammuttu. Tämä filmi sen kertoo. Se on kun konekiväärillä vetäis kun tommonen kakkelberg-marja keskitys osuu auton kylkeen. Jopa Audin maalipinta nöyrtyy siinä. Vakuutus kyllä korvaa maalit ja pellin oikaisun, kun laittaa vahinkoilmoitukseen Sellon parkkihallin ja epäilyn Saliksen osallisuudesta. Ei mee ees omavastuuta.

Osumatarkuudessa on vielä viilaamista, mutta kyä se tästä.

Suoritatteko säännöllisesti jonkinlaisia treenirutiineja, vai onko tuollaisen paineen aikaansaaminen perintötekijöissä? Meinaan, että esim. suursyömärit venyttävät vatsalaukkuaan, mutta mitä paksusuoleen tulee, sen tapauksessahan pitää toimia päinvastoin, jos tähtäystarkkuutta haetaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Suoritatteko säännöllisesti jonkinlaisia treenirutiineja, vai onko tuollaisen paineen aikaansaaminen perintötekijöissä? Meinaan, että esim. suursyömärit venyttävät vatsalaukkuaan, mutta mitä paksusuoleen tulee, sen tapauksessahan pitää toimia päinvastoin, jos tähtäystarkkuutta haetaan.

Tarkkuusammunta on jäänyt vähemmälle huomiolle, koska luotamme Kadettikoulun vanhaan taisteluviisauteen, jonka mukaan tulituksen taajuus ja kesto korvaa sen osumatarkkuuden puutteen. Pieris on naispuolisena enemmän keskittynyt tarkkuuteen, minä luotan viiden ilmakehän aanuspaineeseen (5 ATM) ja muumioituneisiin rekkamiehen pastilleihin. Raitiovaunun takasillalla ja metrossa ne ropisevat kivasti, ja onhan niillä myös piolookillinen pelote näinä tautisina aikoina.
        Tänään päivällä on kohteena kympin ratikka. Tämä ennakkoilmoituksena. Varatkaa hengityssuojaimet, kalossit, ja kumihanskat matkaan, kohta tulee kakka.

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkkuusammunta on jäänyt vähemmälle huomiolle, koska luotamme Kadettikoulun vanhaan taisteluviisauteen, jonka mukaan tulituksen taajuus ja kesto korvaa sen osumatarkkuuden puutteen. Pieris on naispuolisena enemmän keskittynyt tarkkuuteen, minä luotan viiden ilmakehän aanuspaineeseen (5 ATM) ja muumioituneisiin rekkamiehen pastilleihin. Raitiovaunun takasillalla ja metrossa ne ropisevat kivasti, ja onhan niillä myös piolookillinen pelote näinä tautisina aikoina.
        Tänään päivällä on kohteena kympin ratikka. Tämä ennakkoilmoituksena. Varatkaa hengityssuojaimet, kalossit, ja kumihanskat matkaan, kohta tulee kakka.

Biologinen pelote? Olet uhka koko Universumille! Mieti, jos nuo paineet vain kasvavat päivä päivältä, vuodesta toiseen? Lopulta suolistoosi syntyy singulariteetti. Tajuatko, mitä se tarkoittaa avaruusfysiikan kannalta? Kyllä. Black hole.

• Anonyymi kirjoitti:

Biologinen pelote? Olet uhka koko Universumille! Mieti, jos nuo paineet vain kasvavat päivä päivältä, vuodesta toiseen? Lopulta suolistoosi syntyy singulariteetti. Tajuatko, mitä se tarkoittaa avaruusfysiikan kannalta? Kyllä. Black hole.

Ei se noin mene. Täytyisi toimia juurikin päinvastoin kuin Salis tekee, eli pidätellä niin kauan, että lahja raitiovaunuille kasvaa kasvamistaan paksusuolessa ja saavuttaa lopulta kriittisen massan, jolloin köntsä luhistuu oman painovoimansa johdosta kasaan. Yleensä siitä syntyy ainoastaan valkoinen kääpiö (kuten minä), mutta pahimmassa tapauksessa singulariteetti.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se noin mene. Täytyisi toimia juurikin päinvastoin kuin Salis tekee, eli pidätellä niin kauan, että lahja raitiovaunuille kasvaa kasvamistaan paksusuolessa ja saavuttaa lopulta kriittisen massan, jolloin köntsä luhistuu oman painovoimansa johdosta kasaan. Yleensä siitä syntyy ainoastaan valkoinen kääpiö (kuten minä), mutta pahimmassa tapauksessa singulariteetti.

Mulla valuu just interstellaarista singulariteettia yhtenä kymenä mustasta aukosta Hyvoneihin, josta lahjetta pitkin nilkkoihin. Täytyy vähän pesasta, ennenkun hyppään Espoon junaan. Tämä tilanne on vähän niinkun touhutippa pilin päässä ennen tositoimia. Kohta sitten ropisee ja lujaa, pidelkää pipostanne.

Ihmis-Salis toivetyössään.

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla valuu just interstellaarista singulariteettia yhtenä kymenä mustasta aukosta Hyvoneihin, josta lahjetta pitkin nilkkoihin. Täytyy vähän pesasta, ennenkun hyppään Espoon junaan. Tämä tilanne on vähän niinkun touhutippa pilin päässä ennen tositoimia. Kohta sitten ropisee ja lujaa, pidelkää pipostanne.

Miinoitin tänään kympin ratikan. Se on näppärästi työmatkallani kun tulen savet byysassa Sellosta, niin pari minuuttia ontumista, ja työalustani jo tulee.
        Oisitte nähny ku mä vedin. Saatanallinen paskamyrsky spåran takaoviin, kakkelberg-marjaa ilma sakeana, euromannet söivät poikasiaan Stadin keskustassa, lipuntarkastajat juoksivat amokia, spurretkin raitistuivat kun luulivat maailmanlopun tulleen, Virheät itkupillit jonottivat Perussuomalaisten toimiston ovella hakemaan jäsenyysturvaa (turhaan), ja kyä mua nauratti. Vähän kun pärssettä leväyttää ni maailma om sekaste.
        Pieris, ruvetaan nykypäivän Aadolfeiks. Sinä ja minä, liikennevaloissa. Sinä ja minä, paskat housuissa. Vittu mää rakstan sua. Siis aamupesun jälkeen.

• Anonyymi kirjoitti:

Interstellar on hyvä elokuva.

Hienoa Salis, että nautit työstäsi, sillä se on ihmiskunnan säilyvyyden kannalta välttämätön toimi, kun tunnetaan pidättelystä aiheutuva pimeän aineen paikallinen kasaantuminen liian tiiviiksi olevat uhka koko lähi-ulkoavaruudelle.

• Anonyymi kirjoitti:

Interstellar on hyvä elokuva.

Hienoa Salis, että nautit työstäsi, sillä se on ihmiskunnan säilyvyyden kannalta välttämätön toimi, kun tunnetaan pidättelystä aiheutuva pimeän aineen paikallinen kasaantuminen liian tiiviiksi olevat uhka koko lähi-ulkoavaruudelle.

Heräsin just kakkapainajaiseen, jossa ruparesorini oli kasvanut umpeen, enkä voinut paskoa metroja ja ratikoita.
        Onkohan minulla joku raideliikennefetissi, kun nämä kulkuvälineet ovat tulilinjalla? Toisaalta, kesällä paskon myös resiinaan Pasilassa.
        Nyt syömään ja nukkumaan, huomenna on kolmosen ratikan vuoro. Pieris, tule mukaan, yhdistetään voimamme.

Kakkatuusa-Salis

• Anonyymi kirjoitti:

Heräsin just kakkapainajaiseen, jossa ruparesorini oli kasvanut umpeen, enkä voinut paskoa metroja ja ratikoita.
        Onkohan minulla joku raideliikennefetissi, kun nämä kulkuvälineet ovat tulilinjalla? Toisaalta, kesällä paskon myös resiinaan Pasilassa.
        Nyt syömään ja nukkumaan, huomenna on kolmosen ratikan vuoro. Pieris, tule mukaan, yhdistetään voimamme.

Kakkatuusa-Salis

En ymmärrä kaikkia termejäsi, joita käytät. Suomi24:lla ollaan käyty valtava määrä väittelyä ja dialogia, mutta en ole Pieris.

• Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä kaikkia termejäsi, joita käytät. Suomi24:lla ollaan käyty valtava määrä väittelyä ja dialogia, mutta en ole Pieris.

Haepa siis tukiopetusta Pierikseltä. Asiayhteyksistä ja kehontoiminnoista ymmärtänet terminologian, jos oikein kovasti mietit. Tai kysy vaikka vanginvartijaltasi, jos menee vaikeaksi.
        Oletko harkinnut apukoulua tjsp?

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut