Kuinka saada nainen kuvilla kiimaiseksi?

Anonyymi

Nyt kiinnostaa tietää, että kuinka saada nainen kuvilla kiimaiseksi niin, että nainen aloittaa tinderissä keskustelun ja on heti valmis tapaamiseen ja seksiin?

Kertokaa naiset onko komeus ainoa asia?

9

142

Vastaukset

• Omat kokemukseni on että välttämättä ei mikään "paljas pinta" ja "poseeraus" ole se juttu. Saattaa olla hymy, tuikkivat silmät, hymykuopat, tietynlainen ilme jne. eli itse persoonaan viittaava kuin pintapuolinen ulkonäkö. Väitän että millään "poikakalenteri" kuvilla et saa PELKÄSTÄÄN hurmattua naista että heti ekalla tapaamisella suostuu kanssasi seksiin vaikka poikkeuksiakin toki voi olla. Siihen liittyy paljon muutakin ja hyvin usein kaikki kietoutuu "haluan parisuhteen" kysymyksen ympärille naisella kuin "kerta pano ja morjens" ajatukseen. Uskoisin välittämisen teemaan tähtäävien kuvien tuottavan paremmin tulosta kuin "täs mä olen kuuma kolli, pane mua nainen!".

• Laita siihen tinderiin vihjauksia että seksiä korvausta vastaan. Ota kullistasi ja pinosta seteleistä kuva. :D

• Ei siihen tarvitse sitä kullinkuvaakaan, kun setelit ovat kaikki viissatasia. Ja niitä on enemmän kuin kaksi. Kokeile...

• Olen huonoihoinen nainen, mutta kyllä mallimiehet saa minut kiimaiseksi ja he kelpuuttavat minut seksiin, niin varmasti kelpuuttavat myös parisuhteeseen, vai mitä?

• Älä unta nää..

• Nainen kuin nainen haluaa seksiä kun osaa puhua sille tuhmia. Kerro mitä ihanaa tekisit sille mitä kukaan ei ole ennen tehnyt. Nainen pitää huomiosta ja hyväilystä. Hosupetterit haluaa heti yhdyntää. Kerron naiselle että esileikki kestää tunnin ja sinä aikana saat kaksi orgasmia. Siinä on sitten hierontaa ja hyväilyy ja vaikka mitä.

• onko toiminu? koska mulle ei toimis....

• Toiset naiset saa pelkällä lipevällä mielistelyllä, kehut vaan kauniiksi, seksikkääksi ja haluttavaksi. Kerro, että haluat VAIN häntä. Pyydät muijaa lähettää vähäpukeisia kuvia, ja pikkuhiljaa alat vihjailemaan seksistä. Helpoimmilta saat saman tien. Sitten on niitä, joilta ei saa koskaan. Ne on ne paremmannäköiset.

• Tähän kysymykseen ei ole olemassa yhtä oikeaa vastausta. Naiset ovat erilaisia. Yksi innostuu sellaisesta minkä toinen kokee ihan kuvottavaksi turn off -jutuksi. Jos kerron mistä itse voisin innostua noin siitä ei ole sinulle mitään apua, koska on varmaa että joku toinen nainen kokisi täsmälleen saman asian yhdentekevä ä, tympeänä tai jopa vastenmielisenä. Ja kuten olet jo ehkä huomannutkin, tähä kysymykseesi vastaavat enimmäkseen miehet. Ensimmäinen vastaus oli naiselta, loput miesten kirjoittamia, vaikka selvästi pyysit vastauksia nimenomaan naisilta.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aamun kolari ja tienhoito

Aamulla tapahtui kuolonkolari hiljaisten risteyksen kohdalla. Ajettiin juuri ennen kolaria Kuusamo-Suomusalmi väliä. Ehdittiin Suomussalmelle kun alk
    Suomussalmi
    49
    1345
  2. Oliko autokolarissa ollut...

... lapsia? Tämän aamusessa.
    Suomussalmi
    1
    673
  3. Sun katseessa on jotain mikä ei sovi sinne

Sellaista surumielisyyttä. Vaikka muuten vaikutat olevan iloinen ja puhelias. Kerran aiemmin ajattelin, että se on voisi olla halveksuntaa mua kohtaan
    Ikävä
    31
    563
  4. Työssäkäyvien köyhyys

oli uutisissa. Jopa 200 000 ihmistä saattaa ajoittain tarvita sosiaaliapua "pärjätäkseen palkallaan". Silppu- ja osa-aikatyöt eivät lyö leiville.
    Maailman menoa
    92
    499