Vastaa, minulle Herra, vastaa minulle, että tämä kansa tulisi näkemään, että sinä olet Jumala ja että sinä käännät heidän sydämensä takaisin. 1 Kun. 18: 37.
Tänään puhuttiin tästä Sanan paikasta seurakunnassa. Oli ilonaihe että saatiin jälleen siunata yksi koditon seurakuntaan ja taivasmatkalainen sai hengellisen kodin. Suomen kansa on alennustilassa monella tapaa. Hallituskin kamppailee uskottavuuden puolesta ja moraali rappeutuu. Eilen tuli 80 vuotta talvisodan alkamisesta ja olemme saaneet elävää sukupolvia rauhan aikaa. Itsellä ei ole jälkikasvua ja paljon sukulaisia ja ystäviä on siirtynyt jo taivaan kotiin. Eloa on paljon mutta työmiehiä ei tahdo riittää ja tämän ajan uskovaiset ovat liian arkoja ja pitävät helposti kynttilää vakan alla.
Rukoillaan Jumalalta voimaa ja armoa että Hän osoittaisi olevansa vielä Jumala Suomessa ja Pohjolassa!
Rukous Jumalalle!
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiintoinen raapaisu todellsuudesta. Ajatellen ihmisen onnellisuutta ja turvalllisuuden tunnetta - mielentilaa, niin tämän saamisen - kehittymisen este tässä ajassa on ajattelu; JUMALAA ei ole ja jos vaikka ihminen tiedostaisi JUMALAN olemassaolon, mutta ei usko JUMALAN olevan kaikkivaltias. Ajatellen todellsuutta ympärillämme, niin turvallisuuden tunteen ja hyvän tasapainoisen mielen kehityksen edellytys on juur uskoa ja ymmärtää miten JUMALA on kaikkivaltias. Jos tuohon et omaa uskoa, sisäinen epävarmuus on 100% tasolla ja mielesi on taakoitettu.
Ajatellen ihmisen turvattomuude tilaa ja sen kehittymistä jne.... ja erikoisesti tätä median / nopean tiedonkulun aikaa. niin ihminen todistettavasti imuroi pelkotiloja alitajuntaansa ja tietoisuuteensa. Ikäänkuin olisi juuri minun sukupolven aikana maailma olisi mennyt täysin mielettömään tilaan,- vaikka - vaikka se on ollut pahuuden vallassa siitä saakka kun ihminen / lajin synty lankesi syntiin ja turmeltui. Tavallaan koko laji elää rangaistuksen aikakautta / synnin orjuudessa pelkotiloineen.
Niin, ihmiseen vaikuttaa erittäin paljon tietoisuudessaan olevien asioiden hallitsemattomuus ja juuri tämä tekijä kohottaa ihmisessä stressitasoa. Mitä enemmän imuroit - tiedostat hallitsemattomia asioita, sitä korkeampi on stressitasosi. Taas aikuisen oikeesti uskon omaavalla ihmisellä ei ole tätä tilaa, koska juuri omaa uskon ja ymmärryksen JUMALAN olevan KAIKKIvaltias.
Siis ihmisen tietousuudellakin / ymmärryksellä on merkitystä mielen - tilan - rakentumiseen. Ero JUMALASTA on kuin eläisi täysin pimeässä tilassa kaikkine pelkotiloineen.Ilman vapautta.
m.l
- Anonyymi
Totisesti, olen ollut, 'omasta mielestä' "valmis" jo aikaa sitten, mutta, kuten olen sanonut, en lähde liikkeelle, ennenkuin saan kohdata Jumalan Kaikkivaltiaan, kuten Mooses.
vähänpi ei riitä!
Joten, tiedän, että Tulee aika ja on jo, kun koko Suomen kansa saa tietää että MEILLÄ totisesti on ELÄVÄ Jumala, joka kuulee ja tahtoo auttaa ja auttaa jokaista joka pyytää.
Joten, tässä samalla itseni puolest, Esirukous pyyntö.
Jumala kasaa paksun pilvi verhon ja savu partsaan, ja notkistaa taivaat ja astuu alas, kuten Moosekselle, ja sitten Herra, Jumala itse kutsuu minut tykönsä.
Kiitos kaikille jotka jaksavat kantaa minua, alati Herran eteen.
Ja Herra Jeesus, sitten viimeistää kotona, mutta hyvin todennäköisesti jo nyt täällä, maksaa teille hyvät tekonne ja saatte runsaan palkan, sillä te teette sen itselle Jumalalle ja Herralle Jeesukselle :)
Totisesti, totisesti, Immanuel, Jumala on meidän kansamme, meidän kansan ja ja minun lapsieni. - Anonyymi
>>Rukoillaan Jumalalta voimaa ja armoa että Hän osoittaisi olevansa vielä Jumala Suomessa ja Pohjolassa!<<
Erikoisesti tässä ajassa, jossa median vaikutus / tiedonkulun on voimakasta, niin haluan erikooisesti tuoda lohdulllisen ilmoituksen kaikille ihmisille tietoisuuteen koskien koko ihmislajia. Tietoisuuden, vaikkei olisi saanut vielä uskoa tähän opetukseen;
32 Sillä Jumala on sulkenut ....k-a-i-k-k-i..... tottelemattomuuteen, että hän ....k-a-i-k-k-i-a..... armahtaisi.
33 Oi sitä Jumalan rikkauden ja viisauden ja tiedon syvyyttä! Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa ja käsittämättömät hänen tiensä!
34 Sillä kuka on tuntenut Herran mielen? Tai kuka on ollut hänen neuvonantajansa? 35 Tai kuka on ensin antanut hänelle jotakin, joka olisi tälle korvattava?
36 Sillä hänestä ja hänen kauttansa ja häneen on kaikki; hänelle kunnia iankaikkisesti! Amen. - Anonyymi
Jumalasi on ollut kuuromykkä ja kädetön siitä lähtien kuin kävi panemassa toisen miehen eukon tiineeksi. Tämä vielä sanoi ettei SE tuntunut yhtään miltään. Hävettää varmaan vieläkin.
Aloittaja! Miksi mielestäsi koko kansan pitäisi uskoa kuten sinä?onko tuo ylpeyttä vai ottaako koville ateistien jutut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2361541Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh2961538Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281519Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2361086- 73963
- 57906
- 47706
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60705Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25659- 118625