uuden poikaystäväni kanssa. Nyt kuitenkin on vähän tekemisen puutetta. Ilmeisesti uusi poikaystäväni on niin hyvin työllistetty, että ei oikein harrasta mitään. On kaikkiruokainen ja istuskelee vaan. Harrastaa jotain extremejuttuja joihin en voi itse osallistua. Meillä ei myöskään ole yhteistä koulutustaustaa, joten juttu ei sinällään luista. On vähän outo tunnelma tämän uuden poikaystävän kanssa. Tulivat juttuun ihan okei, sen yhden tyypin kanssa, jonka otin luoksenin kyläilemään.
Haluaisin ehdottaa jotain yhteistä tekemistä, kuten kävelyjä ja muuta. En kuitenkaan pysty mitään tekemään, joten en tiedä riitänkö kumppaniksi uudelle poikaystävälleni. Uusi poikaystäväni käyttää myös niin siistejä vaatteita, etten kehtaa ehdottaa öljyvärimaalaamista. Hän syö töissä ja harrastusten välissä, joten ei oikein voi kokatakaan yhdessä. Ainoaksi jäisi joku tveen katselu mutta en pysty telkkaria edes katsomaan. Ehkä kokeillaan lukemista yhdessä joku päivä.
Uusi poikaystäväni näyttää myös olevan tyytyväinen siihen ratkaisuun etten harrasta lainkaan seksiä, vaan hän käy hoitelemassa itsensä muualla, jos tarvetta tulee. Muutenkin vietämme aikaa yhdessä kivojen asioiden parissa todella vähän. En tiedä miten tämä uusi juttumme onnistuu.
Itsenäisyysp'ivä sujui kohtalaisen rauhallisesti
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mietin, että haluaisikohan hän alkaa vetämään vaikka huumeita yhdessä tai muuta. En tiedä edes mistä keskustella, kun en oikein pysty osallistumaan yhtään mihinkään. Suihkuun ajattelin pyytää mukaan joku päivä,
- Anonyymi
Unelmien poikamies kehitti jälleen aikamoisen defenssin siihen, miksei saa ajattelemaltaan naiselta. Ei saisi kai edes nauraa, mutta...
- Anonyymi
Hautakynttilöitä oikeest odotelles, hautakynttilöitä odotelles...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hautakynttilöitä oikeest odotelles, hautakynttilöitä odotelles...
Merkitään pöytäkirjoihin osoituksena suunnitelmallisuudesta.
- Anonyymi
Tuo yhdessä lukeminen kuulostaa oikein mainiolta harrastukselta.
- Anonyymi
Niimpä.
- Anonyymi
Merkitään tahalliseksi haitanteoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merkitään tahalliseksi haitanteoksi.
Jaa onko stop paskapuheille näin epäsuosittu kampanja, kyllä joku varmaan diggaa, it keep me hanging on
- Anonyymi
Meinaatko, että sitä tekisin nyt? Toinen vaihtoehto on siivoaminen mutta kun hanurista valuu kakkaa, niin ei oikein huvittais. Oon meinannu jo useemman päivän lukea mutta en saa luetuksi. Tossa olis vielä poisheitettävääkin tavaraa. Partsi pitäis tyhjentää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko, että sitä tekisin nyt? Toinen vaihtoehto on siivoaminen mutta kun hanurista valuu kakkaa, niin ei oikein huvittais. Oon meinannu jo useemman päivän lukea mutta en saa luetuksi. Tossa olis vielä poisheitettävääkin tavaraa. Partsi pitäis tyhjentää
Osasin trolli jo ennakoida, että paskaa/ulostejuttua lentää tänään palstalle, kun vähän aiheesta härnäsinkin, työ narsselit ootte niin kaavamaista sakkia :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osasin trolli jo ennakoida, että paskaa/ulostejuttua lentää tänään palstalle, kun vähän aiheesta härnäsinkin, työ narsselit ootte niin kaavamaista sakkia :)
Eikun mulla on oikeestaa kakkaongelmia. mut tahon silti jutella ja osallistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun mulla on oikeestaa kakkaongelmia. mut tahon silti jutella ja osallistuu.
Joo olet sinä mies niistä pökäleistä siinä määrin kirjoittellutkin, että kyseessä täytyy olla STTn tärkein uutinen, hyvä kakka tuli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo olet sinä mies niistä pökäleistä siinä määrin kirjoittellutkin, että kyseessä täytyy olla STTn tärkein uutinen, hyvä kakka tuli
Eikun ne oli niitä muita ihmisiä täällä kirjottelemassa. Niitä ketkä lukee helsinginsanomia mutta varmaan sttn perusteella rvasitkin että vastaan näin. jA EN OLE SE MIES. olen perstuntumainen nainen. haluan nyt pois täältä kaupungista, haluan toiseen kaupunkiin. miksi klokkan on niin verkkainen. kukaa ei haluu jutella munkaa,yritin. kaikki tekee jotaa muuta. nisaskaa mun turhake pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun ne oli niitä muita ihmisiä täällä kirjottelemassa. Niitä ketkä lukee helsinginsanomia mutta varmaan sttn perusteella rvasitkin että vastaan näin. jA EN OLE SE MIES. olen perstuntumainen nainen. haluan nyt pois täältä kaupungista, haluan toiseen kaupunkiin. miksi klokkan on niin verkkainen. kukaa ei haluu jutella munkaa,yritin. kaikki tekee jotaa muuta. nisaskaa mun turhake pois
No poistu hyvä mies kaupungista ja pistä foliohattua päähän, jospa se siitä suttaantuu tuo sinun elämä
- Anonyymi
Aikoinaan oli suosittu naisteniskemislause Pohjanmaalla :Jotta haluaako neiti samaan sukuhautaan meikäläisen kanssa?
- Anonyymi
Meil päin kyse on omaisuusriidasta, jos tollasia kommentoidaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964794Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143932Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113830Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1162239Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801356- 1321278
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1651264En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5241118- 531105