Taas sen näette

Anonyymi

KEPU PETTÄÄ AINA!!

6

175

Vastaukset

• Kepuhan jatkaa hallituksessa. Ei se ketään pettänyt.
    Hallitusohjelma on keskustalle hyvä.

Hallituksen elinikä riippuu viherpiiperoista ja Haavistosta.

• Niinpä,ensi otettiin hallitukseen,kun Sipilä pilasi Kepun. Nyt Kepu on puolue,joka petti SDP puoluetta. Härmäläinen Kurvinen vielä ääneen lausuu haastattelussa,että minä se oli yksi,joka rinteen laittoi eroamaan. Sanoisin tähän,että kyllä pohjalaiset äänestäjät muistavat ensi vaaleissa ei enää Kurvinen mene läpi.

• minä kovasti ihmettelen seuraavaa kolmea asiaa:
    1. kuka vielä äänestää kokoomusta ?
    2. kuka älyvapaa politrukki äänestää SDP:tä?
    3. ja kuka täydellinen "vihannes" vielä äänestää keskustaa ...
    koirat ne vaan haukkuu ja karavaani vaan kulkee samaa
    sontaa päivästä toiseen ja sana suomettuminen on saamassa
    aivan uuden käänteen ...
    .. ai että menossa sydänleikkaukseen .. älä murehdi lainkaan
    lekurilla on tutkinto ja ollut kaupan kassalla töissä ....

• SDP on itse junaillut jatkot.

• Niin on ja pahoin pelkään ettei kansa katso tuollaista suhmurointia hyvällä. Välikysymys heti kättelyssä. Saa nähdä ettei kaadu jo siihen? Ei nyt sentään, mutta kuten Marin itse sanoi, puoli vuotta on tavattoman pitkä aika. Mahtoiko ajatella oman hallituksensa tavoitetta kestää edes sen verran?

• Piru kirjoitti:

Niin on ja pahoin pelkään ettei kansa katso tuollaista suhmurointia hyvällä. Välikysymys heti kättelyssä. Saa nähdä ettei kaadu jo siihen? Ei nyt sentään, mutta kuten Marin itse sanoi, puoli vuotta on tavattoman pitkä aika. Mahtoiko ajatella oman hallituksensa tavoitetta kestää edes sen verran?

Mikä ihme on "hallituksen hiljainen hyväksyntä?" Joko sellainen on tai ei ole onko huulipunahallitus siirtynyt harmaalle vyöhykkeelle kaikki viheriä macho öyhötys hyväksytään vaikka ei ole neuvoteltu

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työssäkäyvien köyhyys

oli uutisissa. Jopa 200 000 ihmistä saattaa ajoittain tarvita sosiaaliapua "pärjätäkseen palkallaan". Silppu- ja osa-aikatyöt eivät lyö leiville.
    Maailman menoa
    200
    4295
  2. Eerikäisen postaukset

Onko oikeesti kivaa Vikkelle kun isukki postaa kokoaika someen siitä kuvii.😑 Ei saa ees kaverinsa kanssa rauhassa leikkii ettei Esko oo laittamas "ma
    30
    1543
  3. Tulipolttaaa...

Liehuletti poltti viimeyönä parakkinsa,eikö pitäisi viiä suletulle.
    Haapavesi
    28
    511
  4. Autogallup

Millainen on kaivattusi auto. Väri ja merkki?
    Ikävä
    69
    471