K&k ei ole...

...kiltti & kunnollinen. Ehhei, ei ollenkaan. K&K on kinkku &kuusi. Joulun tärkeimmät faktat. Minulle ei joulu tule muuten. Mitä sinun joulustasi ei saa puuttua? Äkkiä. Kerro.

45

70

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noh? Että inhoan tätä hidastelua.

• Anonyymi

Aistikkaasti silavoitua kinkkua on saatava, myös jouluna
      - mieluusti alastomana sängyllä. Särpimeksi käy eväs kuin eväs.

• Vastausta ei hyväksytä.

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Vastausta ei hyväksytä.

En tingi jenin jeniä vastauksestani. Tuon rehellisempää vastausta ei voi olla olemassa.

• Anonyymi kirjoitti:

En tingi jenin jeniä vastauksestani. Tuon rehellisempää vastausta ei voi olla olemassa.

Tästä ei nyt tule mitään.

• Anonyymi

Tästä ei nyt tule mitään.

Minä olen varannut kaikkia hauskoja, vanhojakin pelejä itselle, mitä voi pelailla sitten ihmisten kanssa, joulun ja Uuden Vuoden aikoihin, tiesitkö muuten ikinä sitä että psykiatri on aina psykopaatti?

• Anonyymi

Vietän tämän joulun yksin omassa rauhassa ja kuusesta tulee vaan neulasia ja lisätyötä. Nimimerkillä: T&T eliTylsä ja tavallinen.

• Se on tonttu&tonttu eli ennustan, että sulle tulee jouluksi kaveri sinne, et sinä yksin ole :)

• Anonyymi

Multa puuttuu kinkku ja kuusi, en syö punaista lihaa ja kuusta en hanki. Joulu tulee hyvin ilman sen kummempia joulukoristeita sun muuta. Jos joulusta puuttuu lumi silloin ei tule joulutunnelmaa, varmaan siksi kun olen Lapista syntyisin. En ole haaveillut vuosien varrella joulunvietosta Lapissa, mutta yhtenä päivänä kun katsoin kuvaa lumisesta Lapista tuli heti mieleen, että haluan joskus vielä viettää joulun Lapissa.

• No kyllä sulla sitten vähintään tekoporo pitää olla :) ei se ruokaa pyydä, mutta pääset Tornion tunnelmiin

• Anonyymi

No kyllä sulla sitten vähintään tekoporo pitää olla :) ei se ruokaa pyydä, mutta pääset Tornion tunnelmiin

Itse asiassa ostin äskettäin sellaisen pienen hopean värisen poron. Minä olen syntyisin pohjoisemmasta kuin Tornio.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse asiassa ostin äskettäin sellaisen pienen hopean värisen poron. Minä olen syntyisin pohjoisemmasta kuin Tornio.

Oikein. Minusta ainoa oikea joulua on siellä. Sinäkin tiedät sen.

• Minulta ei ainakaan kuusta puutu, 3 on jo jemmassa

• Jeee jeijj! :D Kaikkiin tulet ja pallot

• misspönttöuuni kirjoitti:

Jeee jeijj! :D Kaikkiin tulet ja pallot

Täytyy ottaa varmuuden vuoksi useampia, jos joku sattuu tarvimaan

• pujotteIija kirjoitti:

Täytyy ottaa varmuuden vuoksi useampia, jos joku sattuu tarvimaan

Oikein. Eivätpähän luvatta mene sahailemaan kun on jo mitä tarjota :) minä menen sunnuntaina mehtään. Joo ja ihan luvalla :)

Oikein. Eivätpähän luvatta mene sahailemaan kun on jo mitä tarjota :) minä menen sunnuntaina mehtään. Joo ja ihan luvalla :)

Ai kuusta hakemaan?

• pujotteIija kirjoitti:

Ai kuusta hakemaan?

Kuusen maasta :D

• Oo! Hyvää *kuolaa*
        (Luin ensin Kanadan, taitaa jo silmät mulla harittaa...)
        Tuolla on hyviä reseptejä ja sit on Valion sivut

Ei tule
        Mittään nämä sivut hyppii..:/

Oo! Hyvää *kuolaa*
        (Luin ensin Kanadan, taitaa jo silmät mulla harittaa...)
        Tuolla on hyviä reseptejä ja sit on Valion sivut

Ei tule
        Mittään nämä sivut hyppii..:/

Juu, tulee nälkä kun noita kattoo :) mut joku tuommonen hyvinkin vois korvata kinkun. Voishan sitä sitten jotain valmislaatikoita ottaa kylkeen mut luulen että ihan tuolla pärjäis :)

• Harmaaritari kirjoitti:

Juu, tulee nälkä kun noita kattoo :) mut joku tuommonen hyvinkin vois korvata kinkun. Voishan sitä sitten jotain valmislaatikoita ottaa kylkeen mut luulen että ihan tuolla pärjäis :)

Hyvin vois tehdä noin! Vois olla jopa parempaa ja tervetullutta vaihtelua. uunijuurekset.

Hyvin vois tehdä noin! Vois olla jopa parempaa ja tervetullutta vaihtelua. uunijuurekset.

Juu, mihinkään kalkkunajuttuihin en lähtis, jenkithän vissiin laittaa, mutta tuollanen kanapata ja just uunijuurekset & perunat, tai sit perinteisiä valmislaatikoita, kaveriks niin tulis jouluruuat helpolla :)

Juu, mihinkään kalkkunajuttuihin en lähtis, jenkithän vissiin laittaa, mutta tuollanen kanapata ja just uunijuurekset & perunat, tai sit perinteisiä valmislaatikoita, kaveriks niin tulis jouluruuat helpolla :)

Kyllä kelpaa slurp :P, tuo on hyvä suunnitelma ei korjattavaa.

Joo, jenkeillähän oli se kanakin, mille työnnettiin olut- tai siideripurkki sisuksiin ja grillattiin tms.

Kyllä suomalainen vaihtoehto on parempi :)

Muistakaapa
        Muuten nyt jokainen joutsenlippu-merkki ja kotimaisuusaste. Ehkä muistutan siitä vielä aatonaattona ettei kukaan mokaa.

Kyllä kelpaa slurp :P, tuo on hyvä suunnitelma ei korjattavaa.

Joo, jenkeillähän oli se kanakin, mille työnnettiin olut- tai siideripurkki sisuksiin ja grillattiin tms.

Kyllä suomalainen vaihtoehto on parempi :)

Muistakaapa
        Muuten nyt jokainen joutsenlippu-merkki ja kotimaisuusaste. Ehkä muistutan siitä vielä aatonaattona ettei kukaan mokaa.

Joo, ei tuo huono oo, tai sit jotain uunilohtakin vois laittaa, se vähän riippuu mitä sopivan näköstä kaupassa sattuu siinä aaton korvilla olemaan niin tekee sitten siitä.

Juu, niissäkin kyllä taitaa olla melkomoista arvaaamista, eikös se ihan vasta ollu joku juttu kun ulkomaista lihaa oli täällä kieräytetty rullalle ja saatu sillä joutsenliputettua? Tuommonenkin näkyy olevan:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201705032200114858

Mut joo, koettaa vähän kattoo sitten, ei kai siinä muuta. lidlissä ainakin tuorekanat on suomesta:

https://www.lidl.fi/valikoima/tuorekana

Joo, ei tuo huono oo, tai sit jotain uunilohtakin vois laittaa, se vähän riippuu mitä sopivan näköstä kaupassa sattuu siinä aaton korvilla olemaan niin tekee sitten siitä.

Juu, niissäkin kyllä taitaa olla melkomoista arvaaamista, eikös se ihan vasta ollu joku juttu kun ulkomaista lihaa oli täällä kieräytetty rullalle ja saatu sillä joutsenliputettua? Tuommonenkin näkyy olevan:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201705032200114858

Mut joo, koettaa vähän kattoo sitten, ei kai siinä muuta. lidlissä ainakin tuorekanat on suomesta:

https://www.lidl.fi/valikoima/tuorekana

Jösses. Jo on sitäkin merkkiä väärinkäytetty! :(

Molemmat käy, mutta jos on tiukka valinta niin sitten kanaan kallellaan :D

• Anonyymi

Kyllä voisin tehdä tuota ruokaa, mutta jättäisin pekonin pois.

• K&k tarkoittaa oikeasti Kiukkua ja Kärvistelyä...

Kuule se tuo kuusi ja kinkkukin on jo kiukuttu ja kärvistelty herkästi niin, että ei ole kuin viisi ja kalkkuna...kuiva käpynen kalkkuna vaan.....

Ja ääni väristen vaimenee kähinäksi.....(kuuletko sen loittonevan?)

:oD

• No kunhan ei ole kellään kiulu &koshu...

Mun kaveri sanoi, että hän näki jossain eläintarhassa niin karmean kalkkunan ettei uskalla niitä enää syödä. Se oli näyttänyt pahalta ja kuulostanut vielä pahemmalta juossut kohti..

No kunhan ei ole kellään kiulu &koshu...

Mun kaveri sanoi, että hän näki jossain eläintarhassa niin karmean kalkkunan ettei uskalla niitä enää syödä. Se oli näyttänyt pahalta ja kuulostanut vielä pahemmalta juossut kohti..

Tuli mieleen vitsi.... :oD

Pikkupoika oli kipeänä ja mummo oli vahtimassa häntä, kun viikonloppuna vanhemmat oli lietsussa... No mommoonkin tarttui kuume ja mummo ajatteli, että auttaahan se häntäkin nuo perasupot, jos lastakin... mutta eihän vanha taipunut sitä laittamaan, joten mummo pyysi, että poika asettaa sen paikoilleen....tuumasta toimeen ja mummo pyllisti.... Kohta takaa kuului vaimeasti...
        -Mummo?
        -No mitä?
        -Annanko minä tämän tuolle rusinalle, vai syötänkö kalkkunalle? :oD

• Disse kirjoitti:

Tuli mieleen vitsi.... :oD

Pikkupoika oli kipeänä ja mummo oli vahtimassa häntä, kun viikonloppuna vanhemmat oli lietsussa... No mommoonkin tarttui kuume ja mummo ajatteli, että auttaahan se häntäkin nuo perasupot, jos lastakin... mutta eihän vanha taipunut sitä laittamaan, joten mummo pyysi, että poika asettaa sen paikoilleen....tuumasta toimeen ja mummo pyllisti.... Kohta takaa kuului vaimeasti...
        -Mummo?
        -No mitä?
        -Annanko minä tämän tuolle rusinalle, vai syötänkö kalkkunalle? :oD

Diuts! Luulin etten tajunnu, mutta vahingossa tajusinkin. Siinä meni yöunet *naurua*

Älä nyt vaan jouluaattona kerro tämmösiä lapsille :D

Diuts! Luulin etten tajunnu, mutta vahingossa tajusinkin. Siinä meni yöunet *naurua*

Älä nyt vaan jouluaattona kerro tämmösiä lapsille :D

No mun kakrut on jo isoja... kyllä ne tajuaa tälläset... :oD

Just oli jossain täällä aloitus, että miten uppoo kaksmieliset? Mutta yhden silloin tällöin voi täräyttää tutuille. :oD

• Disse kirjoitti:

No mun kakrut on jo isoja... kyllä ne tajuaa tälläset... :oD

Just oli jossain täällä aloitus, että miten uppoo kaksmieliset? Mutta yhden silloin tällöin voi täräyttää tutuille. :oD

No kyllä voi, että tietää, että kaveri on elossa :D

No kyllä voi, että tietää, että kaveri on elossa :D

Tälleen "glögiaikaan" se on jopa vaarallista, jos sattuu tulemaan sen verta mojova juttu, että ei lantionpohjalihakset kerkeä reagoimaan... :oD Se voipi olla vielä ennen pyhiä kuivatusoperaatiot vielä! :oD

• misspönttöuuni
        Disse kirjoitti:

Tälleen "glögiaikaan" se on jopa vaarallista, jos sattuu tulemaan sen verta mojova juttu, että ei lantionpohjalihakset kerkeä reagoimaan... :oD Se voipi olla vielä ennen pyhiä kuivatusoperaatiot vielä! :oD

Kenellä? Elä yhtään yritä sanoa, että...

Kyllä minussa suppokin pyssyy jos tarve olis *naurua^

Kenellä? Elä yhtään yritä sanoa, että...

Kyllä minussa suppokin pyssyy jos tarve olis *naurua^

Ahas... sitä siis ollaan koko pikkujoulukausi reenattu vai? Hihitelty ja kätkätelty ihan todenperässä? Vishyllä vai Jaffalla? :oD

• Disse kirjoitti:

Ahas... sitä siis ollaan koko pikkujoulukausi reenattu vai? Hihitelty ja kätkätelty ihan todenperässä? Vishyllä vai Jaffalla? :oD

No oli mulla yhdet juhlat, omat, tuossa itsenäisyyspäivän seutuihin. Ei tule tällä muistilla ihan heti toisia. Glögi puudutti pienen ihmisen. Pyrh...ei ennää. Elä sinäkään. Kerran vuodessa saa juhlia sitten ei enempää. Firman juhliin en osallistunut :)

No oli mulla yhdet juhlat, omat, tuossa itsenäisyyspäivän seutuihin. Ei tule tällä muistilla ihan heti toisia. Glögi puudutti pienen ihmisen. Pyrh...ei ennää. Elä sinäkään. Kerran vuodessa saa juhlia sitten ei enempää. Firman juhliin en osallistunut :)

Niin, olikos ne just ne bileet, missä meinas tulla rähinä ihan? :o/

Voi sitä glögiä juoda ilman terästämistäkin... :oD Mä kuule täällä töissäkin hörpiskelen glögiä. :oP Slurp... :oP

• Erämaata, rauhaa ja talvisia maisemia. Vapaita ja vapautta. Siinä tärkeimmät. Jos vielä vähän hyvää punkkua, takkatuli, ulkosauna ja hyvä kirja, niin homma on täydellinen.

• Anonyymi

Tietysti aina pitää tiedostaa Suomen hallinon pääministerin huono hallinnollinen voima!

• Vastaus hyväksytään.

• Anonyymi

K&K, kuusi ja konvehdit. Ne tekevät joulun.

• Anonyymi

Kanasuikaleet ei saa loppua jouluna koska syön niitä, sitten riisi herneet.
      Ei sitä yksinäisenä mitää kinkkua voi ostaa koska kinkku on perhe ruoka jota ihmiset syö yhdessä rakkaitten kanssa joita rakastavat. Muutenkaan en syö kovin paljoa. Jouluna kuntoilen, syön . Olutta juona mutta ei se mikään ihmeellinen päivä ole.

• Mutta jos yksin rakastaa kinkkua...?

Elä laita herneitä, ei yhtään. Muuten oli hyvä.
        Ja voisit ottaa alkoholittoman inkiväärioluen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4421
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      68
      4271
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2947
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      66
      2835
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2119
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      2002
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1689
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      111
      1373
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      182
      1286
    Aihe