Ota vielä kerran yhteyttä

Anonyymi

Ole kiltti. Koko ajan mietin miten voisin sanoa sulle että rakastan sua ja haluan sut ja meidät. Kun saisin siihen selvän merkin sulta niin en epäröi. Jos se on myös se mitä itsekin haluat, vielä.

Naiselle.

110

1621

Vastaukset

• Miksi sinä et voi ottaa yhteyttä?

• Tämä ei ole sitten multa nainen. Haluan, että pärjäilet onnellisena oman miehesi kanssa.

• kyllä tuo yllä on juuri sulta.

• Olen jo eroni tehnyt periaatetasolla, vain käytännön järjestelyt on siivottava loppuun. Tuon päätöksen olisin tehnyt, vaikka en sinua olisi koskaan edes tavannut.

• Sinäkin vielä! On se kumma juttu, kun kuulen seurustelevani ties kenen kanssa. Minut nähtiin parkkihallissa miehen kanssa joten seurustelen sen kanssa. Yksi työkaveri on mies kuulemma seurustelen hänen kanssaan. Käveltiin mies puolisen ystävän kanssa kadulla olen hänen nainen. Eräs mies kutsuu minua kullaksi olen hänen. Toinen mies sanoo että olet mun nainen. Yksi mies lähettää lentosuukon aina hyvästiksi olen hänen nainen. Kolmas ja neljäs tuo minulle jotain tavatessamme kuten kukkia kahvin tai jotain olen heidän naisensa. Halasin julkisella paikalla miestä meillä on suhde. Minulla on kuulemma lapsiakin kaksi kappaletta tullut tais haikara tuoda vissiin väärään osoitteeseen.

• Pärjää kyllä, ei huolta.
        S

• En ole onnellinen mut ihan sama

• Anonyymi kirjoitti:

kyllä tuo yllä on juuri sulta.

Suuria yllätyksiäkö 3🤭😘📱?

• Oletteko joskus kertoneet toisillenne, että teillä on tunteita toisianne kohtaan?

• Kyllä joskus olemme.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä joskus olemme.

Oletteko suudelleet?

• Anonyymi kirjoitti:

Oletteko suudelleet?

Kyllä joskus olemme myös suudelleet.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä joskus olemme myös suudelleet.

Tutustuitteko syksyllä?

• Anonyymi kirjoitti:

Tutustuitteko syksyllä?

No olihan se loppusyksyä joskus vuosia takaperin...ei aivan tuore tapaus jos niin luulit!?

• Tää ei sit oo multakaan. Ottaisin itse yhteyttä nainen, mutta kun en tiedä haluanko sua enää.

• Meneekö tämä nuorelle naiselle?

• Jos sä et tiedä eikö kannattaisi ottaa selvää?

• Minäkään en halua sinua j.

• Voisitko vastata meneekö nuorelle naiselle?? Olisi tärkeä tieto. Kumma juttu kun ei palstalla ole pokkaa vastat tällaiseen kysymykseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Voisitko vastata meneekö nuorelle naiselle?? Olisi tärkeä tieto. Kumma juttu kun ei palstalla ole pokkaa vastat tällaiseen kysymykseen.

Ei kaikki päivystä täällä ihan koko ajan. Ehkä hän lähti jalkapallotreeneihin tai ruokakauppaan. Kärsivällisyyttä.

• Anonyymi kirjoitti:

Meneekö tämä nuorelle naiselle?

Ei mee nuorelle naiselle

• Anonyymi kirjoitti:

Meneekö tämä nuorelle naiselle?

On nuorelle ja upealle naiselle.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi et halua häntä?

• Anonyymi kirjoitti:

Ja asutteko kaukana toisistanne?

• Anonyymi kirjoitti:

Ja asutteko kaukana toisistanne?

0-80km

• Anonyymi kirjoitti:

0-80km

Ei osunut

• Anonyymi kirjoitti:

Ei osunut

N. 250km

• Anonyymi kirjoitti:

N. 250km

Ei ole.

• Jos joskus myöhemmin tuletkin siihen tulokseen, että haluat, voi olla myöhäistä.

• Anonyymi kirjoitti:

0-80km

Missä päin asutte?

• Anonyymi kirjoitti:

0-80km

Etkö voi nähdä häntä, jos asutte niin lähekkäin? Tai edes laittaa viestiä?

• Kuka olet?

• Njäääh...

• Olipa heti pelästyneitä? Hyvä kun ei tarvitse pelätä kenenkään ei-toivotun ottavan yhteyttä!

• Anonyymi kirjoitti:

Olipa heti pelästyneitä? Hyvä kun ei tarvitse pelätä kenenkään ei-toivotun ottavan yhteyttä!

Ei jaksa näitä anonyymius juttuja oikein enää.

• Anonyymi kirjoitti:

Olipa heti pelästyneitä? Hyvä kun ei tarvitse pelätä kenenkään ei-toivotun ottavan yhteyttä!

Ei jaksa näitä anonyymius juttuja oikein enää.

• Ota mies sinä yhteyttä. Yhteydet löytyy palstan ulkopuolella. En kiellä. Saat ja voit laittaa täällä tunnistein tunteitasi jos se on helpompaa. Ota harjoituksena tämä palsta! Tiedät toivottavasti että arvostan kuulla sinulta ne henkilökohtaisesti vielä!

• Mää tuun yllätys kyläileen taas tänään.

• Kerran, toisen, kolmannen, jne... kunnes kyllästyt ja toivot etten enää ottaisi.

• Laitapa tunnistetta kuule itestäs nyt, kiitos -jos oletat että hän lukee palstaa? Miin tietää, kuka täällä kaipailee, jos oltais naisten kans ennustajia, niin ei me täällä palstalla roikuttais ;)

Minä en varmasti ole sinun tarkoittamasi Hän, mutta itse luovutan ihan just, huomenna viimeistään täysin, ja aion unohtaa, ja päästä yli, en anna mitään merkkejä, olen tehnyt aiemmin selväksi monen monta kertaa ja ei kelvannut.

• Mites musta näyttää että vuodesta 2013 olet jokainen kuukausi tänne kirjoittanut ” täytyy unohtaa”

”Unohdan sinut” ja sitä diipadaapaa

Et oikein ole muuta ajatellutkaan koskaan

Olisko siinä syy miks asiasi sen naisen kanssa noin??

• Mä sanoin jo että ihastunut olin, miten vielä voisin ottaa yhteyttä kun ei vastakaikua ollut.. note to myself->ei mulle 🙈

• En todellakaan ota. Nöyryytit jo tarpeeksi kun viimeksi otin.

• Viestilläkö otit? Tuli vähän yllättäin.

• Anonyymi kirjoitti:

Viestilläkö otit? Tuli vähän yllättäin.

Viestillä ja se oli virhe. En tee samaa virhettä enää koskaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Viestillä ja se oli virhe. En tee samaa virhettä enää koskaan.

Eikö vastannut vai mitä?

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö vastannut vai mitä?

Vastasi, mutta tavalla joka vain satutti minua.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö vastannut vai mitä?

Mulle ei oikeastaan vastattu.

• Anonyymi kirjoitti:

Vastasi, mutta tavalla joka vain satutti minua.

Mitä tuo tarkoittaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä tuo tarkoittaa?

Se tarkoittaa sitä että hän torjui minut täysin.

• Anonyymi kirjoitti:

Enkä voi luottaa häneen enään.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata jäädä jumittamaan yhden miehen perään. Jos ei tunteet kohtaa niin ei sille mitään voi. Ei siitä kumminkaan kannata mieltään pahoittaa. Eri asia kuitenkin jos on torjunut lapsellisesti heittämällä jotain epäasiallista kommenttia. Muussa tapauksessa älä anna sen katkeroittaa vaan jatka selkä suorassa eteenpäin. Better not bitter.

Nainen sivusta

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata jäädä jumittamaan yhden miehen perään. Jos ei tunteet kohtaa niin ei sille mitään voi. Ei siitä kumminkaan kannata mieltään pahoittaa. Eri asia kuitenkin jos on torjunut lapsellisesti heittämällä jotain epäasiallista kommenttia. Muussa tapauksessa älä anna sen katkeroittaa vaan jatka selkä suorassa eteenpäin. Better not bitter.

Nainen sivusta

Eikä kun se torjuja oli nainen.

• Anonyymi kirjoitti:

Viestilläkö otit? Tuli vähän yllättäin.

Mikä viesti tuli yllättäin?

• Auts, osuipa taas. Jos olisit hän, niin sanoisin että rakastan, vielä. Taisteluväsymys ja lievä mustasukkaisuus ( en ole taipuvainen tähän) vaivaa. Kun kaivan sydäntäni oikein syvältä, kyllä sinä siellä vielä oot. Ja helv.... ikävä vaivaa.

• Mitäs taistelet vastaan.

• L->J haluan samaa.

• Onko T kertonut sinulle jotain? Jos mä kuulen Teen kertoneen yhdellekään ihmiselle yhtään mitään siitä mitä minä kerroin hänelle niin hakkaan häneltä kaikki hampaat suusta. Terveiset vaan Teelle Jiiltä.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko T kertonut sinulle jotain? Jos mä kuulen Teen kertoneen yhdellekään ihmiselle yhtään mitään siitä mitä minä kerroin hänelle niin hakkaan häneltä kaikki hampaat suusta. Terveiset vaan Teelle Jiiltä.

Öö kuka T?

• L->J haluan samaa...

• Olen kirjoittanut hänelle kaksi kertaa tänä vuonna. Ekalla kerralla kerroin asiani vähän varovaisemmin ja tokalla kerralla kerroin aavistuksen suoremmin tunteista. Ekalla kerralla hän sanoi jotain ohimeneviä tunteita joskus olleen. Silti vastaus oli ei. Hän kokee tekstinsä perusteella syyllisyyttä, jos rikkoisi perheeni (oma tulkinta). Ei tarvitsisi, sen minä olen jo itse tehnyt hänestä riippumatta.

Mitä enemmän mietin asiaa, sitä vähemmän välitän nolaanko itseni tekemällä aloitteen tai saamalla pakit. Hän on fiksu, ja suhtautuu empaattisesti. En enää pelkää edes ’kiitos, mutta ei kiitos’-vastausta. Nyt en saa häntä, ei se ei-vastauksesta enää mihinkään muutu. 😔 Se mikä estää, on nuo kaksi aloitetta. Kolmas olisi ahdistelua, jo toinen oli arveluttavan puolella. En voi siis tehdä sitä, ellen olisi varma, että hän sitä toivoo.

Varmuutta kuka hän on ei saa täällä selville kuin sarjalla vihjeitä. Tässä ihan kongreettisesti esimerkki yksilöivistä vinkeistä. Jos näistä vaihtoehdoista osaa sanoa mitkä väitteet on omakohtaisesta näkökulmasta totta, niin sitten olisin varma kuka olet.
      1- Olen saanut häneltä syöttötuolin
      2- Olen saanut häneltä lippiksen
      3- Olen käynnistänyt hänen autonsa
      4- Olen korjannut hänen pyöräänsä
      5- Olemme kääntäneet ruuvia yhteistyössä
      6- Olen joskus sanonut hänelle, että hän tuntuu jotenkin tutulta kuin perheenjäseneltä
      7- Kumpikaan meistä ei haaveile ulkomaille lähdöstä
      8- Olemme joskus hakeneet samaa työpaikkaa
      9- Tunnemme harrastuksen kautta
      10- Nautin uimahallissa erityisesti porealtaasta

• no johan pomppasi. Mikset vaan itse kerro mikä noista on totta?

• Anonyymi kirjoitti:

no johan pomppasi. Mikset vaan itse kerro mikä noista on totta?

Ei minun tarvitse. Hän tietää jo tuon listan perusteella.

• 3,4,5 ja 6

• Anonyymi kirjoitti:

3,4,5 ja 6

Ei valitettavasti tullut täyttä suoraa.

• Haluan, vielä. S

• Ei.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei.

mitä ei, eikö s ole oikea?

• Tuo voisi varmaankin olla monelle täällä, jos tämä nainen epäröi myös niin ei varmasti uskalla ottaa yhteyttä jos et mitään tunnisteita laita mistä voisi olla varma sinusta. Joten ota vaan itse yhteyttä ja näytä hänelle, että rakastat häntä.

• Miksi haluaisit rakastaa miestä?

• Kyllä minä vielä jossain vaiheessa otan yhteyttä, älä huoli :) siis jos tämä minulle olisi. En kyllä tiedä, että osaanko/kehtaanko mitään kauhean selkeää merkkiä antaa... Luulen kuitenkin että hän tietää kuinka lämpimästi hänestä vieläkin ajattelen, tuskin muuten olisimme kuin paita ja perse, yhteyksissä vaikka emme näkisikään välttämättä pitkään aikaan :) kumpikaan ei osaa tai halua unohtaa toista.

• montako vuotta aikaa?

• Anonyymi kirjoitti:

montako vuotta aikaa?

Me ollaan tunnettu jo yli 5 vuotta.

• Voisikohan tämä olla minulle? Anna jotain lisävinkkejä. Olen luvannut eräälle miehelle soittavani, mutta en tiedä odottaako hän soittoani. t.S

• Kuinka monta vuotta jaksat uskoa että sinua kaivataan?

• Olemmeko olleet yhdessä ja koska? Sanoit, että tunteista on puhuttu ja suudeltu jo. Miksi pitää kirjoitella palstalla, jos tunnemme noin hyvin jo?

• Niinpä...ja tehty vaikka mitä mutta et sitten enään halunnutkaan...parempi oli tiedossa sulla jo silloin. Kunhan vain skriivailen ilokseni.

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä...ja tehty vaikka mitä mutta et sitten enään halunnutkaan...parempi oli tiedossa sulla jo silloin. Kunhan vain skriivailen ilokseni.

Niin mervi? Eikös tätä oo nyt jankattu. Enään suohirviö vaihtaa vaan ukkoo ja jankkaa samaa

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä...ja tehty vaikka mitä mutta et sitten enään halunnutkaan...parempi oli tiedossa sulla jo silloin. Kunhan vain skriivailen ilokseni.

Hmmm, missä päin suomenniemeä tapahtunut ja milloin. Kertoo nyt vaan ja pian.

• Nynnyjen on turha näpytellä vellihousuviestejään tänne, jos on saanut kaivattunsa yhteystiedot. Aikuiset ihmiset ottaa suoraa yhteyttä kohteeseen ja selvittää asiat.
      Eikä pelleile tälläisillä nimettömiä, tyhjänpäiväisiä kaipailuja ja muuta diipadaabaa pursuavilla palstoilla.

• sivusta.. Saa aikuisetkin flirttailla ja leikkiä millä pelleviesteillä haluaa. Aikuiset saa leikkiä ihan mitä haluaa kunhan pysyy lain rajoissa. Miten sä sen voisit kieltää? Moni suhteessa elävä saa täältä varmaan sitä lämpöä jota kulissiliitossa ei enää saa mistään.

• Heitäppä tosi hyvä tunniste niin laitan. Viimeisimmän mun laittaman viestin päivämäärä ja kellonaika.

• Mitä sillä teet? Et ota yhteyttä kumminkaan vaan pallo on toisella ja junat kulkee. Toinen ei ota yhteyttä koska se on sun vuoro. Jos jompinkumpi ottaa toinen ei tuu yhtään vastaan

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä sillä teet? Et ota yhteyttä kumminkaan vaan pallo on toisella ja junat kulkee. Toinen ei ota yhteyttä koska se on sun vuoro. Jos jompinkumpi ottaa toinen ei tuu yhtään vastaan

Kyllä mä ainaki ottaisin jos osuis. Toi on tunniste joka on aika pitävä, ei vois olla sattumaa vain. Eikä ole muilla tiedossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä ainaki ottaisin jos osuis. Toi on tunniste joka on aika pitävä, ei vois olla sattumaa vain. Eikä ole muilla tiedossa.

Varmaan liian hyvä tunniste kun eihän sitä voi toiselle ikinä varmaks tunnustaa et on täällä🙈😂😂😂

• Anonyymi kirjoitti:

Varmaan liian hyvä tunniste kun eihän sitä voi toiselle ikinä varmaks tunnustaa et on täällä🙈😂😂😂

Tunnen yhden naisen joka käytti todella paljon noita ''😂🙈'' emoji kuvia iphone puhelimellaan.

• Onko ap. Kait.....u??????

• Kaitsu????

• Anonyymi kirjoitti:

Kaitsu????

Niin...onko ap. Kaitsu??????? Jos, niin laitan viestiä

• Ei tule kuuloonkaan! Vuosia olet ollut vastaamatta.

• Täältä voi aina arpoa fiiliksiin sopivan vastauksen.

• Viimeisimmän jälkeen en ota yhteyttä. Mut antaudun heti jos muutat mieltäs ja pyydät anteeks. Älä unohda kukkia! Lupasit ne jo vuosii sitten.

• Sorry ,mä en haluu sua enää sen mamuimun jälkeen, en halua edes hipaista sua etten saa jotain tautia.

• Kuka sua imaisi, Youssuf?

• Nooo....kuka oot ap????? Kaitsu-pappa?????

• KUKA OLET AP?????????

• Olet pelkkää kilinää kassaneidin koneessa.

• Kuka?

• Otan, jos vinkkaat millainen oli viimeinen viestisi sulle👍

• Viime kerrasta jäi kuva, että sulla ei ole enää mitään kaveruutta kummempaa, kun laitoin pitkän tauon jälkeen viestiä. Haluisin laittaa sulle uudestaan viestin ja haluisin niin, että olisi taas me ja kaikki ne unelmat, joita ehdittiin suunnitella. Mulla on edelleen ikävä.

• No laita se viesti. Tiedän että asiat selviää.

• Mullaki on edelleen miestä ikävä ja kuvailit juuri kuten itekin viestettelyn koin hänen kans.😔

• Anonyymi kirjoitti:

Mullaki on edelleen miestä ikävä ja kuvailit juuri kuten itekin viestettelyn koin hänen kans.😔

Voisitko se olla sinä...

Minulla ja hänellä jäi asia avoimeksi. En tiedä mitä uskallan enää hänelle kertoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Voisitko se olla sinä...

Minulla ja hänellä jäi asia avoimeksi. En tiedä mitä uskallan enää hänelle kertoa.

En usko mutta en pidä mahdottomana.
        Haluatko kertoa tunnisteita?
        Olen 22:04 kirjoittaja

• Joni?

• Mikä tämän naisen etunimi tai etunimen ja sukunimen ekat kirjaimet ovat?

• Jorma.

• Nämä muut eivät ole minulta. Ei mikään viesti, jossa kysellään. Universumilla lakinsa, jotka rajoittavat itse kunkin toimintaa.
      Rakastan.

• Tahattoman hauska ketju! Nauroin ääneen eikä yhtään haittaa, ettei minua kaivattu! Nainen sivusta.

• Laita itse viestiä minulle. Jos haluat kovasti, ymmärrät, että minäkin haluan

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei näin Lidl! Ei! Ei! Ei!

Voi ei. Älkää lähtekö tähän leikkiin! Ei mitään sovelluskorttipeliä! // Lidl aikoo tuoda asiakkailleen etukortin – bonuksista ei vielä tietoa // http
      Maailman menoa
      190
      4817