Mä välitän susta

Anonyymi

edelleen paljon, sitä ei mikään koskaan muuta, enkä halua sulle mitään pahaa. Toivon että olet onnellinen. Itse tyydyn osaani ja yritän pärjätä näillä mitä on.

109

2249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä oon aina ihaillut marttyyrimäisiä miehiä.

    • Anonyymi

      Kenestä sä välität? Miksi tyydyt osaasi?

    • Anonyymi

      Miksi tyytyä marttyyrin osaan? Ota oma siivusi elämästä!

      • Anonyymi

        Tässä tarinassa mulle ei ole valitettavasti tarjolla enää sitä siivuakaan. Eikä ollut tarkoitus olla marttyyri, vaikka se siltä ehkä kuulostikin. Ihan vilpittömästi totesin välittäväni hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tarinassa mulle ei ole valitettavasti tarjolla enää sitä siivuakaan. Eikä ollut tarkoitus olla marttyyri, vaikka se siltä ehkä kuulostikin. Ihan vilpittömästi totesin välittäväni hänestä.

        Mutta et tehnyt päätöksiä. Mikä esti? Ethän vain ole kahdella jalalla kävelevä velvolliisuuden tunto ja hieman mukavuudenhaluinen eli jos menee arkielämä kohtuullisen mukavasti et uskalla lähteä tai taitaa olla nyt myöhäistä vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta et tehnyt päätöksiä. Mikä esti? Ethän vain ole kahdella jalalla kävelevä velvolliisuuden tunto ja hieman mukavuudenhaluinen eli jos menee arkielämä kohtuullisen mukavasti et uskalla lähteä tai taitaa olla nyt myöhäistä vai?

        Ei tässä ollut kyse minun päätöksistäni, vaan sen toisen tunteista. Tai oikeammin niiden puuttumisesta. Itse olen yksipuolisesti ihastunut nainen. (aloittaja)


    • Anonyymi

      Leikkiikö lohikäärme lammasta? Liian läpinäkyvää liuhu liskosein!

    • Anonyymi

      Mitäs jos tulisit rohkeaksi ja näyttäisit, että on tässä maailmassa muutakin kuin vain yksi tyttölapsi. Hän ei välitä sinusta, jos alistut, vaan hänen mielenkiintonsa ja uusi uteliaisuus herää, kun hän huomaa, ettei häntä välttämättä edes huomata vaan uutta sisältöä on tullut miehen elämään. Se sisältö voi olla työ, vaikka vapaaehtoistyö luontaiseduilla, harrastus, uudet matkat, uudet mies kaverit, uskonnollinen vakaumus ja sen laatuinen harrastustoiminta kuten kerhot ja matkat, mitä itse ikinä keksit ja mikä sinua kiinnostaa. Kun järjestät elämääsi sisältöä, saat tarkoitusta elämääsi eikä yksinäisyyden tunne ole enää läsnä niin voimakkaana ja näet muitakin ihmisiä ympärilläsi.

    • Anonyymi

      Ettet vaan nyt liioittelisi. Käyt nukkumassa ja huomenna kaikki näyttää toisenlaiselta? Enhän mä ilman sua onnellinen olisi.

      • Anonyymi

        Hän tuskin ajattelee noin, vaikka jo pelkästään tieto siitä että näin olisi tekisi mut onnelliseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tuskin ajattelee noin, vaikka jo pelkästään tieto siitä että näin olisi tekisi mut onnelliseksi.

        Sä et ole varma mitä hän ajattelee. Ota selvää ennenkuin luovutan. Ehkä hän ei halua olla hetkeäkään ilman sua. Mä en halua olla ilman, jos olisit hän, en hetkeäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et ole varma mitä hän ajattelee. Ota selvää ennenkuin luovutan. Ehkä hän ei halua olla hetkeäkään ilman sua. Mä en halua olla ilman, jos olisit hän, en hetkeäkään.

        Et ole sitten hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et ole varma mitä hän ajattelee. Ota selvää ennenkuin luovutan. Ehkä hän ei halua olla hetkeäkään ilman sua. Mä en halua olla ilman, jos olisit hän, en hetkeäkään.

        Olisitpa mun hän 😊 Nappaan tästä hyvän fiiliksen ja käyn nukkumaan, hyvää yötä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitpa mun hän 😊 Nappaan tästä hyvän fiiliksen ja käyn nukkumaan, hyvää yötä

        Hyvää yötä :)


    • Anonyymi

      Miksi sanot noin. Etkö haluakaan tutustua minuun.

      • Anonyymi

        Haluan, mutta olen tulkinnut että sä et halua. Koen, että olen sulle vaan epätoivottu ihastuja ja sellaisena en halua missään tapauksessa sun elämässäsi olla. Mielummin poistun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan, mutta olen tulkinnut että sä et halua. Koen, että olen sulle vaan epätoivottu ihastuja ja sellaisena en halua missään tapauksessa sun elämässäsi olla. Mielummin poistun.

        Tämä on mielenkiintoinen piirre täällä, että kysellään ja vastaillaan toisille kuin muka tuntemilleen ihmisille. Mikähän siitä keskustelemisesta sen oikean ihmisen kanssa tekee niin vaikean? Vai onko tarkoituskin vain kirjoitella näitä vain ketjuihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on mielenkiintoinen piirre täällä, että kysellään ja vastaillaan toisille kuin muka tuntemilleen ihmisille. Mikähän siitä keskustelemisesta sen oikean ihmisen kanssa tekee niin vaikean? Vai onko tarkoituskin vain kirjoitella näitä vain ketjuihin?

        Se tekee tästä vaikeaa, että en halua olla se ei-toivottu ihastuja. Se riittää jo siihen, etten enää uskalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tekee tästä vaikeaa, että en halua olla se ei-toivottu ihastuja. Se riittää jo siihen, etten enää uskalla.

        Olet saanut väärän käsityksen, jos olet hän jonka ajattelen sinun olevan. Olen sanonut yleisesti etten jaksa enää epämääräisyyksiä. Niitä on ollut liikaa ja erityispiirteisyydestäni johtuen inhoan niitä ja siksi asiat pitää selvittää muualla kuin täällä. On vain yksi ihminen johon haluan tutustua, mutta en tiedä vieläkään sitä onko hän vapaa. Sen haluan selvittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet saanut väärän käsityksen, jos olet hän jonka ajattelen sinun olevan. Olen sanonut yleisesti etten jaksa enää epämääräisyyksiä. Niitä on ollut liikaa ja erityispiirteisyydestäni johtuen inhoan niitä ja siksi asiat pitää selvittää muualla kuin täällä. On vain yksi ihminen johon haluan tutustua, mutta en tiedä vieläkään sitä onko hän vapaa. Sen haluan selvittää.

        En ole tarkoittamasi ihminen.

        Aloittajan viesti on naiselta. Enempää en uskalla tässä paljastaa. Luulisin silti, että jos hän sattuisi lukemaan niin osaisi kyllä tunnistaa tapauksen ja ymmärtäisi syyn käytökseeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tekee tästä vaikeaa, että en halua olla se ei-toivottu ihastuja. Se riittää jo siihen, etten enää uskalla.

        Aloita jättämällä sana ei toivottu pois.
        Ole kiinnostunut, kiinnostava
        Avaa muilla asioilla keskustelu ja tutustuminen.
        Pian voi puhua tunteistakin, vai aliarvioitko hänen keskustelutaitojaan vaikka tilanñe olisikin vaikea tai lähes mahdoton.
        Tahtotila?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloita jättämällä sana ei toivottu pois.
        Ole kiinnostunut, kiinnostava
        Avaa muilla asioilla keskustelu ja tutustuminen.
        Pian voi puhua tunteistakin, vai aliarvioitko hänen keskustelutaitojaan vaikka tilanñe olisikin vaikea tai lähes mahdoton.
        Tahtotila?

        Tiedän tilanteen, tiedämme molempien ajatukset. Oli tahtotila mikä tahansa, niin tunnen olevani ei-toivottu hänen silmissään ainakin niin kauan kuin tunteita häntä kohtaan yhä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloita jättämällä sana ei toivottu pois.
        Ole kiinnostunut, kiinnostava
        Avaa muilla asioilla keskustelu ja tutustuminen.
        Pian voi puhua tunteistakin, vai aliarvioitko hänen keskustelutaitojaan vaikka tilanñe olisikin vaikea tai lähes mahdoton.
        Tahtotila?

        Erehdyit en ollut kirjoittanut aikaisempia, mutta samoilla ajatuksilla. Saimme hyvän aloituksen kirjoittelemalla, mutta iski täydelliset lukot päälle. En jatka enää... en halua menettää ainutta yhteyttä. Et sinä minua halua.. liikaa riskejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tilanteen, tiedämme molempien ajatukset. Oli tahtotila mikä tahansa, niin tunnen olevani ei-toivottu hänen silmissään ainakin niin kauan kuin tunteita häntä kohtaan yhä on.

        Onko molempien ajatukset päivitetty, tark siis että aikaa ei ole kulunut kauaa jolloin molempien ajatuket esillä? Asiat ovat voineet pitkällä juoksulla muuttua. Miten ilmaisee että olet ei toivottu ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan, mutta olen tulkinnut että sä et halua. Koen, että olen sulle vaan epätoivottu ihastuja ja sellaisena en halua missään tapauksessa sun elämässäsi olla. Mielummin poistun.

        Näin juuri sitä pahaa tehdään jollekin, tunti aloituksesta alkoi palstaleikki tuntemattoman kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tarkoittamasi ihminen.

        Aloittajan viesti on naiselta. Enempää en uskalla tässä paljastaa. Luulisin silti, että jos hän sattuisi lukemaan niin osaisi kyllä tunnistaa tapauksen ja ymmärtäisi syyn käytökseeni.

        Ei wittu sentäs taas , setä onkin taas yhtäkkiä täti ))) /////


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tekee tästä vaikeaa, että en halua olla se ei-toivottu ihastuja. Se riittää jo siihen, etten enää uskalla.

        Hyvin ajateltu, et ole ainoa ajatuksinesi. Vastaavan tilanteen kokenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin ajateltu, et ole ainoa ajatuksinesi. Vastaavan tilanteen kokenut.

        Se vaan tuntuu pahalta, kun pelkään että oma ihastus paistaa niin selvästi kaikesta ja en halua että toinen kokee sen epämukavana. Silloin kasvojen säilyttäminen onnistuu vain pakenemalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vaan tuntuu pahalta, kun pelkään että oma ihastus paistaa niin selvästi kaikesta ja en halua että toinen kokee sen epämukavana. Silloin kasvojen säilyttäminen onnistuu vain pakenemalla.

        Pakeneminen on helpoin vaihtoehto ja siksi tulee aina ensimmäisenä mieleen. Minä en paennut, löin päätä seinään useasti, vaikka olo tuntui hölmöltä, halusi vain uskoa, et tilanne paremmaksi muuttuu? Ei muuttunut mun kohdalla, tällä en tarkoita, ettei sinulle ja monilla muilla muuttuisi paremmaksi? Meillä oli vain näkemys erot todennäköisesti liian suuria tilanteeta? Sellainen kuva jäi ainakin itselle kaiken jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko molempien ajatukset päivitetty, tark siis että aikaa ei ole kulunut kauaa jolloin molempien ajatuket esillä? Asiat ovat voineet pitkällä juoksulla muuttua. Miten ilmaisee että olet ei toivottu ?

        "Miten ilmaisee että olet ei toivottu ?"

        Ei tee alotteita tapaamisiin,keskusteluihin yms. Ainoastaan minä olen tehnyt. Se on saanut aikaan sen tunteen. Ja mielummin lopetan ennen kuin alan pitää jo itseänikin tyrkkynä. (aloittaja)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakeneminen on helpoin vaihtoehto ja siksi tulee aina ensimmäisenä mieleen. Minä en paennut, löin päätä seinään useasti, vaikka olo tuntui hölmöltä, halusi vain uskoa, et tilanne paremmaksi muuttuu? Ei muuttunut mun kohdalla, tällä en tarkoita, ettei sinulle ja monilla muilla muuttuisi paremmaksi? Meillä oli vain näkemys erot todennäköisesti liian suuria tilanteeta? Sellainen kuva jäi ainakin itselle kaiken jälkeen.

        Joo ei kukaan tervepäinen nyt loputtomiin haluakaan päätänsä seinään hakata. Ymmärrän hyvin. (aloittaja)


    • Anonyymi

      Kuitenkin kaikki tuntui juuri päinvastaiselta.
      Ei tuntunut yhtään välittämiseltä,
      ei siltäkään ettet olisi halunnut mulle pahaa.

      ???

      Hyvää maanantaita kuitenkin.

    • Anonyymi

      Ihanaa että kerroit tuon.
      Hyvää jatkoa elämääsi
      💌

    • Anonyymi

      Mitenkä kaikki voi muuttua aina pelkäksi paskaksi ja vääristelyksi, valheiden läpitunkemattomaksi viidakoksi. Ketjun osoittamalla tavalla ei kyllä toivota eikä tehdä ketään onnelliseksi, päinvastoin. Aika vähissä on kaikki jos häneksi kelpaa kuka tahansa öisellä nettipalstalla. Silloin kannattaa jättää sanomatta aloituksessa olevat ylevät lupaukset kun ne mitätöi itse samantien.

    • Anonyymi

      Millälailla se välittäminen on näkynyt hänen suuntaansa?

    • Anonyymi

      No et ainakaan ketjun perusteella.

    • Anonyymi

      Mikäs siinä, saahan täällä valehdella niin paljon kun sielu sietää ja joillain se sielun sietokyky näyttää olevan melkoisen venyvää mallia.

      • Anonyymi

        Komppaan. Moni kaipailija kaipailee ihan silkasta oman nahkansa pelastamisen vuoksi.
        Olkoonkin naiselta tai mieheltä. Näitä roolin vetäjä tyyppejä on niin monta ettei suurin osa näistä edes enää itse tiedä kuka on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan. Moni kaipailija kaipailee ihan silkasta oman nahkansa pelastamisen vuoksi.
        Olkoonkin naiselta tai mieheltä. Näitä roolin vetäjä tyyppejä on niin monta ettei suurin osa näistä edes enää itse tiedä kuka on.

        Ei ole montaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan. Moni kaipailija kaipailee ihan silkasta oman nahkansa pelastamisen vuoksi.
        Olkoonkin naiselta tai mieheltä. Näitä roolin vetäjä tyyppejä on niin monta ettei suurin osa näistä edes enää itse tiedä kuka on.

        Hän on tiennyt sen.


    • Anonyymi

      Minäkin välitän susta ja toivon sulle hyvää. Toivon, että pääset eteenpäin elämässä. Ethän luovuta liian helpolla. Minun elämäni on nyt mallillaan. Kaikki on hyvin.

    • Anonyymi

      Monen kohdalla elämässä on niin että sanat ja teot eivät koskaan kohtaa. Tässä tapauksessa lienee juuri niin.

      • Anonyymi

        Juuri niin


    • Anonyymi

      Arvostan jos olet hän mutta ei musta enää ole normaaliin elämään.

      • Anonyymi

        Kyllä ne arvostukset täällä on sama kun vetäs ne vessasta alas, ei kannata alkaa moukkaileen,
        kerro arvostus kenelle se kuuluu, täällä se on naurettavaa nuoleskelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne arvostukset täällä on sama kun vetäs ne vessasta alas, ei kannata alkaa moukkaileen,
        kerro arvostus kenelle se kuuluu, täällä se on naurettavaa nuoleskelua.

        Niin samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne arvostukset täällä on sama kun vetäs ne vessasta alas, ei kannata alkaa moukkaileen,
        kerro arvostus kenelle se kuuluu, täällä se on naurettavaa nuoleskelua.

        Hyvä ensin kirjoittaa aloitus jollekin anonyymille ja sitten alkaa marmattamaan kommenteista.


    • Anonyymi

      Välität jostain susta edelleen mutta silti kulutat yön leikkien kaikkien muiden kanssa palstalla. Mitä hemmetin välittämistä semmonen on.

      • Anonyymi

        Välitän susta mutta en halua seurustella kanssasi. Minulla on jo mies. Jos sinulle riittää kaveruus, niin minä pysyn tässä ja yritän auttaa. Haluan auttaa ja toivon, että meistä tulisi kavereita mutta mitään muuta en halua...!
        Mielestäni sinun pitäisi päästä sieltä kotoa pois ja minä tarjoan sinulle valoa pimeydessä🌞. Tartutko auttavaan käteeni? Olisiko sinun kuitenkin jo aika?


      • Anonyymi

        Välitän susta mutta en halua seurustella kanssasi. Minulla on jo mies. Jos sinulle riittää kaveruus, niin minä pysyn tässä ja yritän auttaa. Haluan auttaa ja toivon, että meistä tulisi kavereita mutta mitään muuta en halua...!
        Mielestäni sinun pitäisi päästä sieltä kotoa pois ja minä tarjoan sinulle valoa pimeydessä🌞. Tartutko auttavaan käteeni? Olisiko sinun kuitenkin jo aika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välitän susta mutta en halua seurustella kanssasi. Minulla on jo mies. Jos sinulle riittää kaveruus, niin minä pysyn tässä ja yritän auttaa. Haluan auttaa ja toivon, että meistä tulisi kavereita mutta mitään muuta en halua...!
        Mielestäni sinun pitäisi päästä sieltä kotoa pois ja minä tarjoan sinulle valoa pimeydessä🌞. Tartutko auttavaan käteeni? Olisiko sinun kuitenkin jo aika?

        Minä olen nainen, sorppa vaan. Ehkä se ns. auttava käsi kannattaa ojentaa jossakin muualla kuin yleisellä nettipalstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välitän susta mutta en halua seurustella kanssasi. Minulla on jo mies. Jos sinulle riittää kaveruus, niin minä pysyn tässä ja yritän auttaa. Haluan auttaa ja toivon, että meistä tulisi kavereita mutta mitään muuta en halua...!
        Mielestäni sinun pitäisi päästä sieltä kotoa pois ja minä tarjoan sinulle valoa pimeydessä🌞. Tartutko auttavaan käteeni? Olisiko sinun kuitenkin jo aika?

        Okay olet oikeassa. Tapaamme sittenkun uskaltaudut. Pidäsitten yhteyttä Mulkkuun.
        ciqa later alligator


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välitän susta mutta en halua seurustella kanssasi. Minulla on jo mies. Jos sinulle riittää kaveruus, niin minä pysyn tässä ja yritän auttaa. Haluan auttaa ja toivon, että meistä tulisi kavereita mutta mitään muuta en halua...!
        Mielestäni sinun pitäisi päästä sieltä kotoa pois ja minä tarjoan sinulle valoa pimeydessä🌞. Tartutko auttavaan käteeni? Olisiko sinun kuitenkin jo aika?

        Okay olet oikeassa. Tapaamme sittenkun uskaltaudut. Pidäsitten yhteyttä Mulkkuun.
        ciqa later alligator


    • Anonyymi

      Joidenkin ihmisten välittäminen on todella kummallista. Lähinnä he eivät tee mitään muuta, kuin satuttavat ja silti ovat välittävinään. Kait heillä on jotenkin kieroutunut käsitys kaikesta.

    • Anonyymi

      Nyt kyllä koettelet minua. Kysyn vain, onko sinulla muita vaihtoehtoja paljonkin. Tiedän, että olen satuttanut sinua ja tuottanut kärsimystä.
      En tarjoaisi sinulle apua, jos en välittäisi sinusta. Samalla voin ehkä korjatakin jotain. Saat kuitenkin miettiä, haluatko minulta apua. Ratkaisu on täysin sinun.

      • Anonyymi

        Toivoisin, että ottaisit apuni vastaan😊


      • Anonyymi

        Toivoisin, että ottaisit apuni vastaan😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivoisin, että ottaisit apuni vastaan😊

        Kahteen kertaan pyydettynä.


      • Anonyymi

        Uskon että tiedät itse sisimmässäsi vastauksen. Kyllä hän haluaa.


      • Anonyymi

        Tässäpä se onkin. Mä olen oppinut, vaikka väkisin tekemään kaiken ilman apua. En todellakaan herkästi apua tule pyytämään.

        Sattuneista syistä en nyt minun häneltä apua tule pyytämään muutenkaan. Se ei olisi mielestäni sopivaa.

        Korjailla voit kyllä asioita muutenkin. Ratkaisu on yhtälailla sinun vastuulla.


      • Anonyymi

        Molemminpuolista auttamista, se on reilua.


    • Anonyymi

      Olisin mielelläni Facebook-kaverisi vaikka...?

      • Anonyymi

        Laita pyyntö. Saisin kyllä todennäköisesti sydärin siitä😄❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita pyyntö. Saisin kyllä todennäköisesti sydärin siitä😄❤

        Laitan pyynnön, jos täällä lupaat suostua. Sinun täytyy antaa suostumus jo täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitan pyynnön, jos täällä lupaat suostua. Sinun täytyy antaa suostumus jo täällä.

        Jos olisi minulle niin haluan tavata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi minulle niin haluan tavata.

        Pilailet kanssani mutta minä olen tosissani. Häpeät minua😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi minulle niin haluan tavata.

        Pilailet kanssani mutta minä olen tosissani. Häpeät minua😡


    • Anonyymi

      Kuulostaa jotenkin tutulta tuo aloitus. En usko että se on hän kuitenkaan, niin kauan on aikaa välissä.

      • Anonyymi

        Joo, ei se multa ollutkaan. Eikä se toisaalta oikein ees kuulosta multa. Mutta pitkä aika ei kyllä sulje pois, etteikö noin voisi kirjoittaa. Se vaan, että sopiiko tilanteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei se multa ollutkaan. Eikä se toisaalta oikein ees kuulosta multa. Mutta pitkä aika ei kyllä sulje pois, etteikö noin voisi kirjoittaa. Se vaan, että sopiiko tilanteeseen.

        Miksi kuvittelet että siinä susta olisi kyse ???? Prkl.


    • Anonyymi

      En Voi täysin olla onnellinen, koska jotain puuttuu. Enkä voi siihen vaikuttaa.

      • Anonyymi

        Mitä sinulta puuttuu, ystäväkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinulta puuttuu, ystäväkö?

        Minulla on ystäviä kyllä, joten oikeastaan mitään ei puutu. Yritän vain auttaa sinua mutta et taida luottaa minuun. Minulla ei ole taka-ajatuksia. On surullista, kun ei ole luottamusta. Et ehkä itse näe omaa tilannettasi....Tarjoukseni pysyy voimassa ja täältä minut löytää. Hyvää yötä😊


    • Anonyymi

      Sorry, mä löysin jo paremman,en tartte sua enää,teen bänät tekstarilla,tsau.

      • Anonyymi

        no hyi elä viiti olla tuommonen!


    • Anonyymi

      No mitä täällä palstalla itket tuntemuksias kaikille! Mikset tekstaa mulle, tai laita säpo viestiä, voi soittaakin?

    • Anonyymi

      Oletko mies vai nainen?

      • Anonyymi

        Aloittaja eli minä olen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja eli minä olen nainen.

        Ketju on mennyt sekavaksi. En ole tajunnut laittaa "aloittajaa" jokaiseen vastaukseeni. Tänne on vastaillut lisäkseni useita muitakin näköjään.

        Tänään vastasin klo 16.54
        Sitä ennen 26.1.klo 23.57

        Muut vastaukset eivät ole multa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketju on mennyt sekavaksi. En ole tajunnut laittaa "aloittajaa" jokaiseen vastaukseeni. Tänne on vastaillut lisäkseni useita muitakin näköjään.

        Tänään vastasin klo 16.54
        Sitä ennen 26.1.klo 23.57

        Muut vastaukset eivät ole multa.

        "Tiedän tilanteen, tiedämme molempien ajatukset. Oli tahtotila mikä tahansa, niin tunnen olevani ei-toivottu hänen silmissään ainakin niin kauan kuin tunteita häntä kohtaan yhä on."


        "Se vaan tuntuu pahalta, kun pelkään että oma ihastus paistaa niin selvästi kaikesta ja en halua että toinen kokee sen epämukavana. Silloin kasvojen säilyttäminen onnistuu vain pakenemalla."

        Nämä oli mun viimeiset kirjoitukset tässä ketjussa. (aloittaja)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tiedän tilanteen, tiedämme molempien ajatukset. Oli tahtotila mikä tahansa, niin tunnen olevani ei-toivottu hänen silmissään ainakin niin kauan kuin tunteita häntä kohtaan yhä on."


        "Se vaan tuntuu pahalta, kun pelkään että oma ihastus paistaa niin selvästi kaikesta ja en halua että toinen kokee sen epämukavana. Silloin kasvojen säilyttäminen onnistuu vain pakenemalla."

        Nämä oli mun viimeiset kirjoitukset tässä ketjussa. (aloittaja)

        Tiedätkö varmasti että noin on miten ajattelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö varmasti että noin on miten ajattelet.

        En, mutta tiedän sen miten itse ajattelen ja miten itse koen sen mitä hän kokee. (aloittaja)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö varmasti että noin on miten ajattelet.

        Ja seuraavaksi varmaan sanot, että en voi tietää mitä toinen ajattelee jos hän ei ole niin sanonut, mutta kyllä käytöksestäkin voi päätellä paljon. Se ei-toivottu olo tulee juuri siitä. Ja en halua tyrkyttää itseäni yhtään enempää. Jokin pieni itsekunnioituksenmurunen sentään on vielä tallella. (aloittaja)


    • Anonyymi

      Anna vihje kenelle menee?...

      • Anonyymi

        Yksipuolisen ihastukseni kohteelle. En halua sen enempää vihjata. (aloittaja)


    • Anonyymi

      Raahe?

      • Anonyymi

        Ei tässä ole paikkakunnalla merkitystä. Meitä yksipuolisesti ihastuneita on kaikkialla. Jos sulla on Raahessa joku suhun ihastunut, niin hoida se sun juttu kuntoon. Sano, jos et halua olla sen kanssa, koska se on munatonta jättää toinen vaan roikkumaan. Omalla kohdalla olen jo (liiankin) kauan yrittänyt ylläpitää yksin kontaktia yllä. Ja uskotellut vaikka mitä. Nyt kun tänne kirjoitan, niin omat ajatuksenikin selkenee.

        Kyllähän hän ehdottaisi tapaamista, jos minua haluaisi tavata. Hän laittaisi viestiä, jos mun kanssa haluaisi olla yhteydessä. Hän osoittaisi teoillaan, että haluaa. Järjellä sen tiedän, mutta koska se tuntuu pahalta myöntää, niin sen koittaa itselleen kääntää mieluisaan muotoon. Ja yrittää itse viimeiseen asti herättää toisen huomiota. Totuus on silti se, ettei millään mun teoilla ole merkitystä jos toinen haluaa musta eroon, niin vaikka tekisin mitä hänen eteensä, niin en hänen silmissään yhtään tämän kiinnostavammaksi muutu.
        (aloittaja)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä ole paikkakunnalla merkitystä. Meitä yksipuolisesti ihastuneita on kaikkialla. Jos sulla on Raahessa joku suhun ihastunut, niin hoida se sun juttu kuntoon. Sano, jos et halua olla sen kanssa, koska se on munatonta jättää toinen vaan roikkumaan. Omalla kohdalla olen jo (liiankin) kauan yrittänyt ylläpitää yksin kontaktia yllä. Ja uskotellut vaikka mitä. Nyt kun tänne kirjoitan, niin omat ajatuksenikin selkenee.

        Kyllähän hän ehdottaisi tapaamista, jos minua haluaisi tavata. Hän laittaisi viestiä, jos mun kanssa haluaisi olla yhteydessä. Hän osoittaisi teoillaan, että haluaa. Järjellä sen tiedän, mutta koska se tuntuu pahalta myöntää, niin sen koittaa itselleen kääntää mieluisaan muotoon. Ja yrittää itse viimeiseen asti herättää toisen huomiota. Totuus on silti se, ettei millään mun teoilla ole merkitystä jos toinen haluaa musta eroon, niin vaikka tekisin mitä hänen eteensä, niin en hänen silmissään yhtään tämän kiinnostavammaksi muutu.
        (aloittaja)

        Miksi luulet ettei toista kiinnosta? Ei vaan aina ole mahdollista olla avoin tunteistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi luulet ettei toista kiinnosta? Ei vaan aina ole mahdollista olla avoin tunteistaan.

        Hänen käytöksestään sen tiedän. Kiinnostunut ihminen osoittaisi sen tavalla tai toisella, vaikka vain ottamalla yhteyttä. Vaistoan, että omat tunteeni ja yhteydenottoni ahdistavat häntä ja hän ei sen vuoksi halua ehdottaa tapaamisia eikä ottaa itse yhteyttä, koska ei halua antaa minulle mitään toivoa. Ei vaan jostain syystä halua sitä minulle sanoa, vaan oletettavasti toivoo että ymmärrän itse luovuttaa. Ja sitähän tässä koko ajan yritän tehdä. En ala kenessäkään roikkua. (aloittaja)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen käytöksestään sen tiedän. Kiinnostunut ihminen osoittaisi sen tavalla tai toisella, vaikka vain ottamalla yhteyttä. Vaistoan, että omat tunteeni ja yhteydenottoni ahdistavat häntä ja hän ei sen vuoksi halua ehdottaa tapaamisia eikä ottaa itse yhteyttä, koska ei halua antaa minulle mitään toivoa. Ei vaan jostain syystä halua sitä minulle sanoa, vaan oletettavasti toivoo että ymmärrän itse luovuttaa. Ja sitähän tässä koko ajan yritän tehdä. En ala kenessäkään roikkua. (aloittaja)

        Koska olette viimeksi tavanneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen käytöksestään sen tiedän. Kiinnostunut ihminen osoittaisi sen tavalla tai toisella, vaikka vain ottamalla yhteyttä. Vaistoan, että omat tunteeni ja yhteydenottoni ahdistavat häntä ja hän ei sen vuoksi halua ehdottaa tapaamisia eikä ottaa itse yhteyttä, koska ei halua antaa minulle mitään toivoa. Ei vaan jostain syystä halua sitä minulle sanoa, vaan oletettavasti toivoo että ymmärrän itse luovuttaa. Ja sitähän tässä koko ajan yritän tehdä. En ala kenessäkään roikkua. (aloittaja)

        Ei se ole aina noin mustavalkoista! Etenkin jos teillä on jotain historiaa ja on jumissa eikä uskalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olette viimeksi tavanneet?

        Noin kaksi viikkoa sitten. (aloittaja)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole aina noin mustavalkoista! Etenkin jos teillä on jotain historiaa ja on jumissa eikä uskalla.

        Tiedän ettei ole uskalluksen puutteesta kyse, vaikka olisikin kiva ajatella sen olevan noin. (aloittaja)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole aina noin mustavalkoista! Etenkin jos teillä on jotain historiaa ja on jumissa eikä uskalla.

        Eikä meillä ole mitään yhteistä historiaa, niin kuin ei sen paremmin yhteistä tulevaisuuttakaan. On vain minun ihastunut mieleni, joka on kuvitellut ties mitä. Ja luullut saavansa vastakaikua sieltä missä sitä ei ole saatavilla. En syytä häntä mistään, lähinnä itseäni. Olisi pitänyt jo aiemmin uskaltaa luovuttaa, ennen kuin annoin omien tunteideni kasvaa liian suuriksi. Kaikesta huolimatta välitän hänestä edelleen paljon ja yritän muistaa kaiken hyvän, mutta niihin ajatuksiin kaikki saa jäädäkin. (aloittaja)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä meillä ole mitään yhteistä historiaa, niin kuin ei sen paremmin yhteistä tulevaisuuttakaan. On vain minun ihastunut mieleni, joka on kuvitellut ties mitä. Ja luullut saavansa vastakaikua sieltä missä sitä ei ole saatavilla. En syytä häntä mistään, lähinnä itseäni. Olisi pitänyt jo aiemmin uskaltaa luovuttaa, ennen kuin annoin omien tunteideni kasvaa liian suuriksi. Kaikesta huolimatta välitän hänestä edelleen paljon ja yritän muistaa kaiken hyvän, mutta niihin ajatuksiin kaikki saa jäädäkin. (aloittaja)

        Kuulostaa naisen kirjoitukselta, olet siis ottanut yhteyttä ja hän ei?
        Puhelimella, säpölla vai miten?
        Jos itse otat usein yhteyttä ja hän ei koskaan, voi olla uskalluksesta kyse. Vanhoista väärinkäsityksistä myös joka jarruna. Puhukaa. Ei kai hän niin pelottava mies ole ettei keskusteluun taivu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa naisen kirjoitukselta, olet siis ottanut yhteyttä ja hän ei?
        Puhelimella, säpölla vai miten?
        Jos itse otat usein yhteyttä ja hän ei koskaan, voi olla uskalluksesta kyse. Vanhoista väärinkäsityksistä myös joka jarruna. Puhukaa. Ei kai hän niin pelottava mies ole ettei keskusteluun taivu?

        Olen jo sanonut olevani nainen ja aloitus on miehelle. Olen viestejä laittanut ja aina jonkinlaisen vastauksenkin saanut. Minun pyynnöistäni olemme nähneet, aika harvoin kuitenkin. Hän ei ota yhteyttä minuun ja tiedän, ettei ole uskalluksen puutetta, koska tunnemme toisemme jo vuosien ajalta muuta kautta. Tiedän myös senkin, että ihastumiseni on syynä kaikkeen. (aloittaja)


    • Anonyymi

      Luovutetaan jo molemmat. Ei tästä tule yhtään mitään. Ollaan kuitenkin asiallisissa väleissä. Ei vihata toisiamme😄Hyvää kevättä!

      • Anonyymi

        Miksi kahden toisiaan tuntemattoman kirjoittajan välillä olisi vihaa? Miten te ihmiset voitte elää tuollaisissa harhoissa. Missä teidän oikea elämänne on ja ne oikeat ihmiset vai eikö niitä ole olemassakaan kun nettipalstalla pitää olla noin järkyttävän ulalla kaikesta.


      • Anonyymi

        Yritän ymmärtää sinua mutta välillä se on vaikeaa. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että haluat olla rauhassa. Minä uskon sen enkä väkisin pyri elämääsi. Myös minulla on useinkin vaikeaa. Jätän sinut rauhaan vaikka kannan sinusta huolta. Ymmärrän kuitenkin, että enemmän otan kuin annan. Pidä huolta itsestäsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän ymmärtää sinua mutta välillä se on vaikeaa. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että haluat olla rauhassa. Minä uskon sen enkä väkisin pyri elämääsi. Myös minulla on useinkin vaikeaa. Jätän sinut rauhaan vaikka kannan sinusta huolta. Ymmärrän kuitenkin, että enemmän otan kuin annan. Pidä huolta itsestäsi!

        Et sinä koskaan koittanut ymmärtää, et koskaan yrittänyt yhtään mitään. Sinulle oli kaikki kaikessa pelkkä pelehtiminen naisten kanssa palstalla, ei mikään muu.
        Minä en ole koskaan sanonut haluavani olla rauhassa, mistä sellaisen keksit.
        Jos olisit koskaan kantanut minusta huolta, olisit totisesti käyttäytynyt aivan päinvastoin kuin mitä olet tehnyt . Kukaan oikeasti toisesta huolta kantava ei tee kiusaa.
        Miksi sinä minusta huolta kannat ? Vaikka olisin / olen kuinka apua ja tukea kaivannut niin
        sinulta sitä ei koskaan saanut, ei edes pyytämällä. Sinä olet viimeinen ihminen maan päällä
        jolta saa apua. Sinun kaiken tarmon vie palstan naiset.
        Miksi sinä aina valehtelet niin paljon, käännät kaikki asiat. Ei sinun tarvitse sanoa että pidä huolta itsestäsi, minun on aina tarvinnut pitää huolta itsestäni ilman sinun sanojasikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän ymmärtää sinua mutta välillä se on vaikeaa. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että haluat olla rauhassa. Minä uskon sen enkä väkisin pyri elämääsi. Myös minulla on useinkin vaikeaa. Jätän sinut rauhaan vaikka kannan sinusta huolta. Ymmärrän kuitenkin, että enemmän otan kuin annan. Pidä huolta itsestäsi!

        No jos ylivoimainen tarve pelata nettipelejä niin miksi ei voi rehti ja rehellinen ja kertoa sitä, miksi ihmeessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä koskaan koittanut ymmärtää, et koskaan yrittänyt yhtään mitään. Sinulle oli kaikki kaikessa pelkkä pelehtiminen naisten kanssa palstalla, ei mikään muu.
        Minä en ole koskaan sanonut haluavani olla rauhassa, mistä sellaisen keksit.
        Jos olisit koskaan kantanut minusta huolta, olisit totisesti käyttäytynyt aivan päinvastoin kuin mitä olet tehnyt . Kukaan oikeasti toisesta huolta kantava ei tee kiusaa.
        Miksi sinä minusta huolta kannat ? Vaikka olisin / olen kuinka apua ja tukea kaivannut niin
        sinulta sitä ei koskaan saanut, ei edes pyytämällä. Sinä olet viimeinen ihminen maan päällä
        jolta saa apua. Sinun kaiken tarmon vie palstan naiset.
        Miksi sinä aina valehtelet niin paljon, käännät kaikki asiat. Ei sinun tarvitse sanoa että pidä huolta itsestäsi, minun on aina tarvinnut pitää huolta itsestäni ilman sinun sanojasikin.

        Minä lupaan auttaa sinua, jos vain jotenkin voin. Ymmärrän nyt haurautesi. Sinulla on ollut hyvin vaikeaa, ehkä vielä minua vaikeampaa. Pysyn tässä, vaikka kuka sanoisi mitä, koen, että olet ystäväni ja sitähän olet minulle ollut. Haluan auttaa. Koen sen itselleni tärkeäksi tehtäväksi. En enää kiusaa. Sinä olet minulle Jumalan lahja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä lupaan auttaa sinua, jos vain jotenkin voin. Ymmärrän nyt haurautesi. Sinulla on ollut hyvin vaikeaa, ehkä vielä minua vaikeampaa. Pysyn tässä, vaikka kuka sanoisi mitä, koen, että olet ystäväni ja sitähän olet minulle ollut. Haluan auttaa. Koen sen itselleni tärkeäksi tehtäväksi. En enää kiusaa. Sinä olet minulle Jumalan lahja.

        Epäilevä Tuomas kysäisee miten tuo kaikki onnistunee sieltä koneen takaa.


    • Anonyymi

      Noin kaksi viikkoa sitten, voisitko olla hän. Lähetä mulle viesti luuriin jos olet hän. Ei olekaan parempi näin, eri teillä. Olet tulkinnut väärin minut.

    • Anonyymi

      Apua tarttis monen saada.

      • Anonyymi

        Täytyy pyytää apua. Ketään ei väkisin auteta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy pyytää apua. Ketään ei väkisin auteta.

        Liian pitkä ketju!


    • Anonyymi

      Ma valitan susta

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe