Jos voitat 90 miljoonaa Jack potista mitä tekisit?

Anonyymi

Itse ostaisin ihan uuden hitsaamattoman pakoputken renaulttiini ja laitattaisin sen muilla. Sitten uudet gummit ihan joka nurkkaan

179

1423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Söisin maha täyteen ravintolassa ja sitten aamulla sanoisin itteni irti töistä

      • Anonyymi

        Antaisin eläkkeeni takaisin eläkeyhtiölle ja kelalle ja sanoisin, pitäkää nappulanne. Sitten menisin halpahalliin ostamaan uudet lenkkarit. Tupakkaakin ostaisin enemmän kuin yhden askin kerrallaan.

        Vuokra-asuntoa en sanoisi irti koska saan asumistukea. Sen pitäisin kelalta.
        Ehkä ostaisin savuttavan tonnin tojotan ja palkkaisin kuskin, jolle maksaisin 5000 euroa kuukaudessa, pimeänä...

        Totuus on kuitenkin se, että ihminen ei tarvitse rahaa määräänsä enempää. (Asuminen, ruoka, lämpö, valot). Pärjään jo nyt, mitä virkaa minulle (tai kenellekään) olisi 90 miljoonasta eurosta?

        Minulla on kaikki tarpeellinen ja vapaa-ajan asunto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaisin eläkkeeni takaisin eläkeyhtiölle ja kelalle ja sanoisin, pitäkää nappulanne. Sitten menisin halpahalliin ostamaan uudet lenkkarit. Tupakkaakin ostaisin enemmän kuin yhden askin kerrallaan.

        Vuokra-asuntoa en sanoisi irti koska saan asumistukea. Sen pitäisin kelalta.
        Ehkä ostaisin savuttavan tonnin tojotan ja palkkaisin kuskin, jolle maksaisin 5000 euroa kuukaudessa, pimeänä...

        Totuus on kuitenkin se, että ihminen ei tarvitse rahaa määräänsä enempää. (Asuminen, ruoka, lämpö, valot). Pärjään jo nyt, mitä virkaa minulle (tai kenellekään) olisi 90 miljoonasta eurosta?

        Minulla on kaikki tarpeellinen ja vapaa-ajan asunto.

        Olisihan se työlästä erotella hyväksikäyttäjät tarvitsijoista, mutta isolla summalla saisin paljon hyvää aikaiseksi käyttämällä hyväksi hyväntekeväisyysjärjestöjä.

        Ei tarvitsisi enää laskeskella riittääkö kuukauden biodieselannos viemään jeeppini vielä seuraavan mäen nyppylän yli, mikä olisi vapauttava kokemus sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaisin eläkkeeni takaisin eläkeyhtiölle ja kelalle ja sanoisin, pitäkää nappulanne. Sitten menisin halpahalliin ostamaan uudet lenkkarit. Tupakkaakin ostaisin enemmän kuin yhden askin kerrallaan.

        Vuokra-asuntoa en sanoisi irti koska saan asumistukea. Sen pitäisin kelalta.
        Ehkä ostaisin savuttavan tonnin tojotan ja palkkaisin kuskin, jolle maksaisin 5000 euroa kuukaudessa, pimeänä...

        Totuus on kuitenkin se, että ihminen ei tarvitse rahaa määräänsä enempää. (Asuminen, ruoka, lämpö, valot). Pärjään jo nyt, mitä virkaa minulle (tai kenellekään) olisi 90 miljoonasta eurosta?

        Minulla on kaikki tarpeellinen ja vapaa-ajan asunto.

        Tuo on hyvä. Itse antaisin omalle kotikunnalle kaiken taksi mitä olen saanut. Sen jälkeen pakkasin tavarani ja muuttaisin paikkantaa ja tekisin saman kelalle. Minulla on jokin käsitys paljonko summa olisi. Yhteensä tuskin puoltakaan milliä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Antaisin eläkkeeni takaisin eläkeyhtiölle ja kelalle ja sanoisin, pitäkää nappulanne. Sitten menisin halpahalliin ostamaan uudet lenkkarit. Tupakkaakin ostaisin enemmän kuin yhden askin kerrallaan.

        Vuokra-asuntoa en sanoisi irti koska saan asumistukea. Sen pitäisin kelalta.
        Ehkä ostaisin savuttavan tonnin tojotan ja palkkaisin kuskin, jolle maksaisin 5000 euroa kuukaudessa, pimeänä...

        Totuus on kuitenkin se, että ihminen ei tarvitse rahaa määräänsä enempää. (Asuminen, ruoka, lämpö, valot). Pärjään jo nyt, mitä virkaa minulle (tai kenellekään) olisi 90 miljoonasta eurosta?

        Minulla on kaikki tarpeellinen ja vapaa-ajan asunto.

        Et näköjään pärjää jos minä joudun eläkeläisenä sinunkin vuokraasi maksamaan.

        Pärjääminen tarkoittaa itselisenä oloa, ilman yhtyeiskunnan tukia!

        Minulle ei yhteiskunta maksa edes eläkettä vaan työeläkevakuutusyhtiö jolle työssäoloaikanani on eläkemaksuni tilitetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaisin eläkkeeni takaisin eläkeyhtiölle ja kelalle ja sanoisin, pitäkää nappulanne. Sitten menisin halpahalliin ostamaan uudet lenkkarit. Tupakkaakin ostaisin enemmän kuin yhden askin kerrallaan.

        Vuokra-asuntoa en sanoisi irti koska saan asumistukea. Sen pitäisin kelalta.
        Ehkä ostaisin savuttavan tonnin tojotan ja palkkaisin kuskin, jolle maksaisin 5000 euroa kuukaudessa, pimeänä...

        Totuus on kuitenkin se, että ihminen ei tarvitse rahaa määräänsä enempää. (Asuminen, ruoka, lämpö, valot). Pärjään jo nyt, mitä virkaa minulle (tai kenellekään) olisi 90 miljoonasta eurosta?

        Minulla on kaikki tarpeellinen ja vapaa-ajan asunto.

        1. Irtisanoutuisin kokonaan tästä Sipilä-yhteiskunnasta
        2. Hankkisin sellaisen terästetyn 1300M Mossen olen aina halunnut sellaisen eikä olisi kellään mitään sanomista :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Irtisanoutuisin kokonaan tästä Sipilä-yhteiskunnasta
        2. Hankkisin sellaisen terästetyn 1300M Mossen olen aina halunnut sellaisen eikä olisi kellään mitään sanomista :)

        Joo mutku ei taida olla niitä luetettavimpia autoja , lähinnä romu. osta Rutinov siinä on pakoputketkin läkkipellistä.


    • Anonyymi

      Nostaisin koko potin käteisenä pankista ja tuikkaisin tuleen.

      • Anonyymi

        Elä polta hyvä mies, anna vaikka hallitukselle ilmastonsuojeluun.


    • Anonyymi

      olisin kelan rahoilla siltikin :D

      • Anonyymi

        Oikein.


      • Taidat olla henkinen kerjäläinen kun et omista menoistasi ole selviytynyt!

        Kunnoin työläinen ja kansalainen ei tarvitse Kelan tuliaisia eikä sossun saranat kulu hänen vuokseen!

        Miksi hitossa minun työeläkeläisenä pitää verotukseni kautta kustantaa teidän laiskureiden eloa? Mikä se hyväksyttävä syy mahtaa mielestänne olla?


      • Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

        Taidat olla henkinen kerjäläinen kun et omista menoistasi ole selviytynyt!

        Kunnoin työläinen ja kansalainen ei tarvitse Kelan tuliaisia eikä sossun saranat kulu hänen vuokseen!

        Miksi hitossa minun työeläkeläisenä pitää verotukseni kautta kustantaa teidän laiskureiden eloa? Mikä se hyväksyttävä syy mahtaa mielestänne olla?

        Hyvä syy on se että jos kelasta saa lypsettyä rahaa niin miks vitussa sitä omiaan tuhlaisi. Taidat olla aika pahvi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä syy on se että jos kelasta saa lypsettyä rahaa niin miks vitussa sitä omiaan tuhlaisi. Taidat olla aika pahvi?

        Olet sairas ja poähkähullu kanssaihmisen pahin vihollinen! Jokaisen on tultava tolimeen itse ansaitsemallaan varallisuudella, niin sinun kuin minunkin. Kelasta kerjäävät pitää lähettää pakkotyöhön jos eivät muutoin ymmärrä itsenäisen elämän etuja.

        KELA on sairaille ja vajaakykyisille, ei terveille koska heillä on työ ja sen jälkeen eläke jolla tulee toimeen jos on toiminut järkevästi!

        Lisäksi tuollainen virsutus, jota kaiketi harjoitat, osoittaa vain sinun henkisten kykyjesi vajavaisuuden!


      • Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

        Taidat olla henkinen kerjäläinen kun et omista menoistasi ole selviytynyt!

        Kunnoin työläinen ja kansalainen ei tarvitse Kelan tuliaisia eikä sossun saranat kulu hänen vuokseen!

        Miksi hitossa minun työeläkeläisenä pitää verotukseni kautta kustantaa teidän laiskureiden eloa? Mikä se hyväksyttävä syy mahtaa mielestänne olla?

        Nyt on kysymys 90 miljoonan voitosta, hölmö!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kysymys 90 miljoonan voitosta, hölmö!

        Mutta kenen voitosta!

        Kautta rantain tiedän pari jotka ovat miljoonia voittaneet, toinen selvisi siitä kunnialla toinen ei. Jos saa moisen summan käyttöönsä niin yleensä kaikki muuttuu ja siinä voi käydä huonostikin. On myös mahdollisuus pärjätä mutta se vaatii järjen käyttöä.


    • Anonyymi

      Hmmm... Jos voitan jaan oikeuttani ja annan köyhyydelle pakit! Haluan jättää merkin tähän aikaan jossa itsekkyys vallitsee ja oman edun tavoittelu on nro 1, myös lain säätäjillä ja oikeutta eli vääryyttä jakavilla!

      Haluaisin auttaa jollain pysyvällä tavalla esim. asunnotomuutta ja eriarvoistamisen pydäyttämistä jos se jollain rahasummalla pääsisi alkuun?
      Mitään lopullista ja maailman sivin kestävää ratkaisua en usko löytäväni, mutta tässä maassa omat kansalaiset kärsivät liian monissa tapauksissa mamujen ollessa maan ja hallinnon ja nyt ja edelleen valtakunnan verottomien etujen saajan tapaan ensisijaisia muihin nähden!
      Ja sitten ihmetellään "rasismia" jota se ei ole alkuunkaan vaan loukkaavaa kansan tasaveroisuuden laiminlyöntiä kaikilla olemassa olevilla tavoilla ja sektoreilla!

      • Anonyymi

        ihan hyvä ajatus


      • Anonyymi

        Minä kustantaisin muutaman Irakilaisen matkan tänne, elämään tuilla ja pelaamaan
        veikkauksen pelejä.
        Ostaisin 15hv Terhi perämoottoriini uuden potkurin. Vanhassa on vain yksi lapa jäljellä, siksi se täristää ja haittaa menoa maihin ostoksille
        Asuntoni ulkohuusiin ostaisin säteilylämmittimen, jos vaikka löytyisi joku nainen kumppaniksi tänne saaristoon, niin kusella käynti olisi vähän mukavampaa.
        Laittaisin myös aurinkosähköt niin ei tarvitsisi tota agrikaatitn melua kuunnella, kanto vedet ja puu lämmitykset säilyisi edelleen. Olishan meillä aikaa sen kullan kanssa tehä polttopuita, kalasatella, marjastaa ja tehdä kaikkea muuta paneskelun lisäksi, kun työ ei olisi haitaamassa menoa.
        T. Saari ilman lakeja


      • Anonyymi

        Jos lahjoitat köyhälle, siitä menee lahjavero ja valtio rikastuu taaas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kustantaisin muutaman Irakilaisen matkan tänne, elämään tuilla ja pelaamaan
        veikkauksen pelejä.
        Ostaisin 15hv Terhi perämoottoriini uuden potkurin. Vanhassa on vain yksi lapa jäljellä, siksi se täristää ja haittaa menoa maihin ostoksille
        Asuntoni ulkohuusiin ostaisin säteilylämmittimen, jos vaikka löytyisi joku nainen kumppaniksi tänne saaristoon, niin kusella käynti olisi vähän mukavampaa.
        Laittaisin myös aurinkosähköt niin ei tarvitsisi tota agrikaatitn melua kuunnella, kanto vedet ja puu lämmitykset säilyisi edelleen. Olishan meillä aikaa sen kullan kanssa tehä polttopuita, kalasatella, marjastaa ja tehdä kaikkea muuta paneskelun lisäksi, kun työ ei olisi haitaamassa menoa.
        T. Saari ilman lakeja

        Matut ei muuten taida osata pelata edes lottoa? En oo nähnyt niiden koskaan täyttävän kuponkeja, hakkaavat vaan pelaamossa ja kioskeilla pelikoneisiin ilmeisesti vastaanottokeskuksesta saamansa rahat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos lahjoitat köyhälle, siitä menee lahjavero ja valtio rikastuu taaas.

        Valtiohan on yksi niistä köyhistä, koko ajanhan se velkaantuu lisää!


      • Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

        Valtiohan on yksi niistä köyhistä, koko ajanhan se velkaantuu lisää!

        Valtiolla on tällä hetkellä vaatimattomat 106 miljardia velkaa
        Jos velkaantuminen on abouttia 5 miljardia 300 miljoonaa vuodessa niin eipä tuo taida riittää edes päiväksi 90 miltsiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtiolla on tällä hetkellä vaatimattomat 106 miljardia velkaa
        Jos velkaantuminen on abouttia 5 miljardia 300 miljoonaa vuodessa niin eipä tuo taida riittää edes päiväksi 90 miltsiä

        Jos tuon nyt jakaa 365 niin tulisi vajaan 15 miltsiä per päivä niin riittäis abouttia 6 päivää velkojen maksuun?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valtiolla on tällä hetkellä vaatimattomat 106 miljardia velkaa
        Jos velkaantuminen on abouttia 5 miljardia 300 miljoonaa vuodessa niin eipä tuo taida riittää edes päiväksi 90 miltsiä

        Samaahan minä sanoin/kirjoitin joskin eri sanoin!


    • Anonyymi

      Ostaisin ison Dieselmaasturin amerikkalaisen ja lisää syöttöjä että oikein savuttais ja ajelisin edestakaisin jos kerrakin ois paalua millä mällätä

      • Anonyymi

        Kannattaisi ajella paraatilenkkiä vihreitten ja vasureiden asuma-alueella ja näytellä vielä reippaita sormimerkkejä, niin toisinajattelijat suorastaan ulisevat tuskasta.


    • Anonyymi

      Menisin hammaslääkäriin.

    • Anonyymi

      Kaupalliselle avaruusmatkalle kaiken muun lisäksi ja sekoittaa markkinoita.

    • Anonyymi

      Nukkuisin viikon, töihin en ilmoittaisi mitään ikinä

    • Anonyymi

      Eipä Aasian lämpöön ehkä nyt coronan jyllätessä kannattaisi rientää, mutta ehkä Hawaijille? Siellä pohtisin mihin lämpimään paratiisiin osaksi vuotta muuttaisin.
      Auttaisin läheisiä tietenkin taloudellisesti. Tuon summan voisi myös säätiöidä tai osan siitä. Varmaan joku talous neuvonantaja pitäisi löytää.

      • Anonyymi

        Kannattaisi ehkä miettiä, minne todella haluaa täältä neljästä vuodenajasta, eli kuinka keho sopeutuu yhteen vuodenaikaan, jatkuvassa lämmössä vaikkapa 30 astetta?


      • Anonyymi

        Mä voisin ryhtyä sun talousneuvonantajaksi jos mä ehdin täältä sohvalta puhelimeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voisin ryhtyä sun talousneuvonantajaksi jos mä ehdin täältä sohvalta puhelimeen.

        Mä voin ryhtyä insultti-konsultiksi ja rahastaa 200 000 per keikka se on vain kohtuullista


    • Anonyymi

      Ostaisin Ferrarin ja muuttaisin Thaimaahan

      • Anonyymi

        Ostat Ferrarin, Thaimaassa on ruuhkia, ei siellä kannata Ferrarilla ajaa, kun pääsee max 20kmh.. Kaikki autot kolhiintuvat siellä sitäpaitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostat Ferrarin, Thaimaassa on ruuhkia, ei siellä kannata Ferrarilla ajaa, kun pääsee max 20kmh.. Kaikki autot kolhiintuvat siellä sitäpaitsi.

        Just sen lottovoiton takia olis rahaa körötellä tsutsukin takapuskurissa kolhitulla Verrarilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just sen lottovoiton takia olis rahaa körötellä tsutsukin takapuskurissa kolhitulla Verrarilla.

        Ferraaari on huono sijoitus siinä ei edes ole kunnollista takajalkatilaa!


    • Anonyymi

      Rakennuttaisin itselleni fuhrerbunkerin, pysyisin siellä ja lietsoisin sotaa.

    • Anonyymi

      Sijoittaisin kaikki rahat ilotyttöjen palveluihin ja tuhlaisin loput

      • Anonyymi

        Tuhlaajapoika, sitten kun rahat loppuvat, niin muistat miten hyvä oli olla iskän ja äiskan luona ja palaat katuvana tuhliksena takaisin.


      • Anonyymi

        Just,niin minäkin tekisin,nuoria karvattomia muutama kerrallaan,


    • Anonyymi

      Kuolisin, sellainen määrä tuohta, aiheuttaisi vähintään sydärin

      • Anonyymi

        Totta se on, että takuu stressi olisi päällä jatkuvasti (vaikka piilosti) huolehtia isosta omaisuus määrästä. Olisi unettomuutta, ajatuksia söisi se rahamäärän olemassa olo...


      • Anonyymi

        jos ei sytäriä ainakin.närästäs.


    • Anonyymi

      Ostaisin Peugeotiin uudet takajarrulevyt ja muuta pientä.

      • Anonyymi

        ostasin helevetin ruosteisen.lada.ajelesin.vaikka ei veroja.ole.maksettu. eikä.katsastettu.keskellä talavee.kesärenkailla.joista kankaat.paistaa.ja tankissa puolet petroolia.ajo valoina nortti hampaissa.


      • Anonyymi

        Samalla lisäisin eurodieseliin syöttöjä ettei pÖsön takapuskurissa pörräävät kärpäset näkisi eteensä mustan voimasavun ansiosta, tai sitten vaihtaisin Furerwageniin missä savut on tunnetusti vakiona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ostasin helevetin ruosteisen.lada.ajelesin.vaikka ei veroja.ole.maksettu. eikä.katsastettu.keskellä talavee.kesärenkailla.joista kankaat.paistaa.ja tankissa puolet petroolia.ajo valoina nortti hampaissa.

        Joo niin mäkin ajelisin sillä katsastusasemalle "TÄTÄHÄN EI OLE KATSASTETTU!!!" No joo ei ole


    • Anonyymi

      Ostaisin vaimolle talon Rayongin tai Koh Changin rannalta :D

    • Anonyymi

      Ostasin vanhan Porche 911 tai vanhan Saabin. 25v vanha nykyinen autoni on kunnossa joten siihen mitään varaosia tarvita. Ai, on siinä yksi ruostunut kohta, ehkä korjauttasin sen mutta vaikea saada prikulleen samaa väriä. Joten antaa olla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mulla on joskus ollu tapana vähän yllättää.
      Työpaikalla saisi eräissiä kolleegoissa ihmettelyä kun ajelisin työmaalle vähän kalliimmalla autolla :) Kauanko sitten jaksaisi moista, voisi olla haasteita lähtee töihin niin aikaisin mutta ihan piruillessaan olisi pakko tehdä tuo :)

      Viimeksi kun muutin niin en kertonut tuosta lähipiirille mitään, kutsuin heidät kylään sitten uuteen osoitteeseen mutta ne meni silti vanhaan osoitteeseen :) Ei varmaan toimisi enää samalla lailla mutta.. sellaista.

      Kyllähän 90 miljoonallaeurolla käyttöä olisi helppo keksiä eikä loppuisi rahat kesken. Asunto, auto, vene, kesämökki, ostaisin ulkomailta jostain myös asunnon koska sinne olisi kiva mennäö sitten omaan asuntoon, venekkin olisi niin asuttava että sekin menee jo kämpästä ja pääsee vähän pidemmällekkin ajelee kuin rantavesissä. No lähipiiristä tulisi rikkaita myös, keistä ei tulisi niin ehkä osa sukua jäisi ilman.

      Aijai kyllä naista saisi sillä rahalla :D

    • Anonyymi

      Jakaisin 85 milj, seurakuntien kautta köyhille, kun ovat vilpittömimpiä ihmisiä, ja tuhlaisin loput, kaivaakseni 300 neliön asunnon kallion sisään. Kamerat ulkona oleviin torneihin, ja sisältä näkee seinät peittävistä näyttölaitteista kaiken ulkopuolelta, kuin ei olisi seiniä ollenkaan. Samoin voisi katella elokuvia täysin luonnollisessa koossa. Katosta näkyisi tähtitaivas, ja mahdolliset revontulet, kuin kattoakaan ei olisi ollenkaan.

    • Anonyymi

      Tukisin Trumpin vaali kassaa

      • Anonyymi

        Tuo on paras, kun Trump jatkaa niin köyhät voittaa työllisyydessä, ainakin USAssa. Kaikki 90 m€ Donaldille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on paras, kun Trump jatkaa niin köyhät voittaa työllisyydessä, ainakin USAssa. Kaikki 90 m€ Donaldille!

        Tuo oli hyvä ajatus Trump tarvitsee tukea


    • Anonyymi

      Antaisin vaalitukea sd

    • Anonyymi

      ..rakentaisin pääkaupunkiseudulle valtion tuettuna niin monta vuokrataloa kuin mahdollista. Pitäisin vuokrat mahdollisimman edullisina, esim. 450e-750e -2h keittiö-3hkeittiö. Asuntoihin pitisi vuokralaisen maksaa itse keittiö ja lattia matot-kuten Saksassa. asumisen ei tarvitse olla niin kallista rahastamista mitä se on nyt Suomessa ja pääkaupunkiseudulla. Saisiko 90 mijoonalla 10 taloa? yhteen taloon50 asuntoa-500 ihmistä saisi inhimillisen elämän , voisi ostaa venettä ja autoa, harrastaa jne. toinen lottovoitto sitten tukemaan halpaa elintarviketta Suomessa ja apteekkien kauppoihin levittämistä...

      • Anonyymi

        Ja asunnot vain kantasuomalaisille.


    • Anonyymi

      Maksaisin valtionvelan pois omalta osaltani ettei tarvitsisi kuunnella kokoomuslaisten kitinää siitä vaikka he ovatkin sitä eniten kasvattaneet ja loput käyttäisin ilotyttöihin ja korkealaatuiseen kokkeliin.

      • Anonyymi

        Ei taida riittää edes korkoihin... Mutta olishan se sitten ihan hyvä jos kaikki maksais ko. summan. valtiolle. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida riittää edes korkoihin... Mutta olishan se sitten ihan hyvä jos kaikki maksais ko. summan. valtiolle. :)

        Virhevasukkien hlö koht valtiovelka on kohta sen 90m€ korkoineen. Miinus mielikuvitusvappusatanen vaalipuhalluksesta.


    • Anonyymi

      Hyvää viiniä, ruokaa ja ilotyttöjä. Tietysti aurinkoisissa puitteissa.

    • Anonyymi

      En voi ikinä voittaa koska en ole ikinä lotonnut, en edes yhtä ainutta kertaa. Ikää vasta 52 vuotta joten kyllä tässä vielä ehtii...

      • Anonyymi

        Lotto on lisävero tyhmille, kuten sanotaan. Voittaja on se joka ei lottoa, vaikka jokunen poikkeus on.


      • Anonyymi

        sen lottolapun voi löytää maastakin, jos on todellinen hannu hanhi.


    • Anonyymi

      Vois hankkia älykännyn, jotta saa kaikki alennukset Lidlistä.
      Ja joku älykännyn käyttökurssi henkilö kohtaisella ohjauksella.

      • Anonyymi

        Älykänny lisää käyttäjänsä älykkyyttä, siitä nimi. Jk. Vinkkinä harjoitteluun on hankkia vitosen prepaid vanhaan luuriin niin voi kilauttaa kaverille kun äly on mennyt solmuun treenissä.


    • Anonyymi

      Uusi tuulipuku, lenkkarit ja Tojoloota Varis. Loput pankkiin kasvamaan korkoa 0,00001% korkeakorkoiselle tilille 😂

      • Anonyymi

        Tojokki on vähän ylellisyyttä kauppavajetta ajatellen, mutta kahiseva tuulipuku on hyvä mikromuovi pesukoneessa.


    • Anonyymi

      Muuttaisin pois Suomesta, eu:n ulkopuolelle, jossa islamisaatiolle ei avata rajoja.

      • Anonyymi

        Joo pitäis muuttaa ehkä Uuteen Seelantiin ja luopua ajatuksesta että maapallo on litteä eikä Uutta Seelantia oikeasti ole olemassa kyllä sitä nyt sen verran voi joustaa


    • Anonyymi

      Rupeisin käymään maksullisissa naisissa. Emäntä kieltäytyy nääs petipuuhista.

      • Anonyymi

        Emäntä vois lämmetä hetkeksi lottomiljoonosta jos on avioehto kunnossa, muuten se vois pian lämmetä muualla 45m£ tilillä.


    • Anonyymi

      Käytäs prismassa emännän kanssa ostamassa sille uusi mikroaaltouuni ja sitten urheiluosastolta samanlaiset ulkoiluvaatteet.

    • Anonyymi

      Eekäku vaihtaisin emäntää.

      • Anonyymi

        Rahamiehet hommaa lisä-emäntiä ja kaikki elää tyytyväisinä


    • Anonyymi

      Tuskin mitään ihmeellistä tekisin, koska olen elämäni opetellut elämään näilläkin tuloilla. Jakaisin tuon potin perheeni kanssa ja eläisimme, kuten ennenkin. Ehkä vanha Renault Megane saisi uuden tuulilasin ja ajaisimme sillä pidempään.

      Tuo 90miljoonaa on sellainen potti, että sen julkituominen voisi olla todella kohtalokasta, joten en riskeeraisi omaa ja perheeni elämää sillä julkituomisella mitenkään.

      • Anonyymi

        Lahjottaisin perussuomalaisille nuorille 500 000 ja lopuilla elelisin bunkkerissani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahjottaisin perussuomalaisille nuorille 500 000 ja lopuilla elelisin bunkkerissani.

        Sama juttu palauttaisiin rahat tukisummat kokoisena, vaikka virhevasukkien asuttamassa betonibunkkerissa taidan jo asuakin?


    • Anonyymi

      Lahjoittaisin koko potin pakolaisten auttamiseen persujen kiusaksi.

      • Anonyymi

        oothan sä tähänkin asti maksanut 20 euroa per kerta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oothan sä tähänkin asti maksanut 20 euroa per kerta?

        Ei se virhevasukki mitään maksa ja busseillakin menee pummilla kun on niiin ekoo.


    • Anonyymi

      Itselle ensin 10 M€ omaan käyttöön. Lopuista voisi puolet käyttää asuntojen ostamiseen suvaitsevaisina esiintyvien poliitikkojen naapurista. Yksityisetsivä löytäisi "epäillyt", kun rahaa saisi. Sitten ne asunnot jollekin hyväntekeväisyysyhdistykselle edullisesti vuokralle, kunhan ottaisivat niihin asumaan vankilasta vapautuneita somaleja ja arabeja.

      • Anonyymi

        Minä tekisin samoin, sunnia ja shiioja sopivassa suhteessa


      • Anonyymi

        Suvakkilähiöön on pakko saada kulttuuriväriä matuista. Moni perustuloinen varmaan luopuisi omista mamunaapureistaan kannatuksen vuoksi?


    • Anonyymi

      Ostaisin persuille kymmenellä miljoonalla vaippoja, että heidän ei tarvitse lapsia pelätessään lillua omassa liemessään.

      • Anonyymi

        Virhevasukkien vaippavarastoista löytyis varmaan jo nytkin antaa perusperheille, kun vasukkiparat eivät keksi muuta kuin sukupuoletonta perseelämää ilman tulosta. Virhevasukkien vaipat vaan on liian leveäperäisille tehty jotta niistä olisi käyttöä.


    • Anonyymi

      Sijoittaisin osan ilmastouskonnon vastaiseen kampanjaan sekä tukisin suomen energiataloutta muunmuassa turve, puu, vesivoima yms ja suomalaiseen kaivostoimintaan.
      Kaataisin kaikki vihervasemmiston anarkisti hankkeet maksamalla fiksummalle puolelle tukea ja muutaman miltsin säästäisin omaan loppuelämääni.
      Toisinsanoen sijoittaisin kotimaahani ja järkevään sellaiseen.

    • Anonyymi

      Ostaisin mannerheimin patsaan ja rakentaisin Veikko Hurstin
      patsaan tilalle. (Tottakait sateenkaari ihmiset vastustaisivat sitä)?
      Antaisin rahaa:
      Pelastusarmeijalle, joki patojen räjäyttäjän ottasin palkkalistoilleni
      koska olen perhokalastaja.
      Asun pienpaikkakunnalla ja rakentaisin tänne krematorion
      jotta polttohautuksen toimeen pano hinta laskisi.
      Palkkaisin "torbedon" joka hoitaisi d trumpin päiviltä
      (itäblokin maista niitä saa halvalla).
      Nykyään on vaan se ongelma että pankista ei saa nostettua käteistä.
      Jos menisin pankkiin ja sanoisin: "Nostan miljoona euroa 50€ seteleinä"?
      Ne naurais munt ulos.
      Pankit on ihan siis per..estä!

      • Anonyymi

        Jaa samalla linjalla eli hoitaisin kaikki Trumpin vastustajat päiviltä ja ilmastokin kiittäisi kun turhat paskat sais pois pinnoilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa samalla linjalla eli hoitaisin kaikki Trumpin vastustajat päiviltä ja ilmastokin kiittäisi kun turhat paskat sais pois pinnoilta.

        Tarttisit kyl tosi ison armeijan siihen.


    • Anonyymi

      Maksaisin velat pois, omat, läheisten ystävien ja sukulaisten, hoitaisin terveyden kuntoon ja kävisin lomalla. Sitten mietittäisiin lisää.

    • Anonyymi

      Joisin kaikki rahat ja kuolisin pois.

      • Anonyymi

        anna nyt kaverillekin.kulaus.


    • Anonyymi

      Ostaisin kaupungin vastaanottokeskuksen ja täytättäisin sen lietelannalla. Eivät matut enää loisisi siellä..

    • Anonyymi

      En ole ajatellut, koska luullu etten voita. Mutta mitä tuossa nyt tulisi mieleen, jos tilille kilahtaisi 90milliä. Ne vois jo sillävälin unohtua kauniit lupaukset ja vaihtua uusiin, niin paljon se avartaisi ajatusmaailmaani. Mutta ainakin rattoisat nokoset kyllä ensi alkuun ottaisin, kyllä se helpottaisi niin paljon näin perseaukiisen elämää. Niin siitä se sitten hyvinvointi lähtisi menemään ediäpäin, siksi kun yhdeksänkymmentä milliä olis poikinut enemmän tai tullut törssättyä Filippiiniläisiin naisiin.

    • Anonyymi

      Ammattitappajan palkkaaminen maksaa 50 000 e keikka. Ja 200 x 50 000 e = 10 000 000 e. Vielä jäisi paljon käyttövaraa.

    • Anonyymi

      Auttaisin joitakin hometalo-ongelman uuvuttamia lapsiperheitä. Mökit nurin ja uusi tilalle. Omistaisin ne talot ja ottaisin vuokraa 50€ kuussa.

      Se tyyppisiä juttuja. Oman auton vaihtaisin 50 000 km uudempaan.

    • Anonyymi

      Ostaisin asunnon, antaisin lapsilleni ja lastenlapsille, laittaisin sijoitustilille, perustaisin kierrätysyrityksen , antaisin hyväntekeväisyyteen, rakentaisin uuden rakennuksen kesäpaikkaan, ostaisin uusia vaatteita ja uusisin liinavaatteet, teetättäisin nykyiseen asuntoon täyden rempan kotoisaohjelman kautta, antaisin vanhainkodille missä olen töissä ison summan

    • Anonyymi

      Antaisin lapselleni runsaasti miljoonia ja sitten syöpäjärjestöille. Sitten eläinsuojeluun täällä kotimaassa ja vähän muuallekkin...

    • Anonyymi

      Muuttaisin korpeen impivaaraan omaan rauhaan?

      • Anonyymi

        minä ostasin tontin kuusta.no voihan sitä marssista.läntin maata ostaa.täävillä rakennus oikeuksilla.kummatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä ostasin tontin kuusta.no voihan sitä marssista.läntin maata ostaa.täävillä rakennus oikeuksilla.kummatkin.

        Siperiasta ei suomalainen saakkaan ostaa tontteja erämaankaipuuseen, toisin kuin Suomesta myydään ryssille vaikka eduskuntatalo turhana energiasyöppönä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siperiasta ei suomalainen saakkaan ostaa tontteja erämaankaipuuseen, toisin kuin Suomesta myydään ryssille vaikka eduskuntatalo turhana energiasyöppönä.

        Vaikka olisi joskus Jeltsinin aikana onnistunutkin ostamaan niin häädetään pois max kommunistisesti koska suomi-tsuhna on kulakki jonka viljat saa ryöstää ja maidot kaataa maahan


    • Anonyymi

      Onneksi sitä ei tapahdu. Olen varmistanut asijan pelaamalla vain kuudella numerolla.

      • Anonyymi

        ostasin puu venneeseen.tapi.pittääkin ottoo useempi.kun on nuita reikiä.


    • Anonyymi

      Laittasin oman turvallisuus firman missä palkkasoturit missä milloin tarvitaan

      • Anonyymi

        On se hyvä että on unelmia ja haaveita, sillähän Veikkaus tienaa ja haaveilevat jopa köyhät ihmiset elävät toiveessa, siis kaikki voittavat hyvä hyvä! Minä voitan joka viikko kun en lottoa enkä tottoa, elän just nyt tässä näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se hyvä että on unelmia ja haaveita, sillähän Veikkaus tienaa ja haaveilevat jopa köyhät ihmiset elävät toiveessa, siis kaikki voittavat hyvä hyvä! Minä voitan joka viikko kun en lottoa enkä tottoa, elän just nyt tässä näin!

        Siinäpä se lottovoitto onkin, mitä menit paljastamaan ”oikean rivin”, kun köyhät pääsevät kaikki nauttimaan kaikki oikein tilanteestasi?


    • Anonyymi

      jos voittasin nii vetäisisin hansikkaaseen x2

      • Anonyymi

        jätä poika rukkaset rauhaan.


    • Anonyymi

      Aatohan sitä pitäs laettaa ja kierttää vähä muolimmoo. Ostaisin naapurien asunnot joka puolelta ja nauraisin parvekkeella paskasta naurua samalla, kun vetelisin kunnon kuubalaista sikaria...

      • Anonyymi

        ostasin pussi housut kun entiset varastivat.pienenä vinkkinä.jos sattus tulemaan.vastaan.tunto merkit.bensiiniltä haisevat.ps.löytö palkkio.


    • Anonyymi

      Palkkaisin Suomen parhaimman asianajajan, riitauttaisin TYP / Mopa systeemin korkeimpaan oikeuteen asti.

      Näin saataisiin ennakkotapaus Suomeen asiassa:

      - Pelkkä pitkäaikainen työttömyys ei riitä syysksi laittaa ihmistä kunouttavaan työtoimintaan.

      - Ihmisen terveystiedot ovat salaisia, TYP / Mopalla ei ole mitään oikeutta vaatia näitä.

      - Mikäli virkailija uhakailee karenssilla on kyseessä YK:n ihmisoikeudellinen rikos, joka sotii pykälää 29 vastaan. Suomi on sitoutunut noudattamaan YK:n ihmisoikeus pykälää.

      - TE-virkailijalla & sosiaalityöntekijällä ei ole mitään oikeutta määritellä työttömän ihmisen fyysistä & henkistä kuntoa.

      - Kiristäminen TYP/Mopa terveystarkastukseen tukien menetyksen perusteella on laitonta.

      - Sosiaalityöntekijällä ei ole mitään oikeutta tunkeutua ihmisen kotiin.

      - Mikäli Sosiaalityöntekijä ei jätä ihmistä rauhaan asiasta voi nostaa rikostutkinnan ja tehdä lähestymiskiellon asianomaista kohtaan.

      - 9 euroa päivässä muut tuet työllistämistoimet ovat Suomessa tapahtuvaa ihmiskauppaa. Näiden tarkoitus on ainoastaan siivota työttömyystilastoja, kuntien ei tarvitse maksaa työttömästä sakkomaksua valtiolle ja kunta saa ilmaista "orja" työvoimaa.

      -

      • Anonyymi

        Otan osaa lottovoittoosi ”syntyä Suomeen”. Kelan rahat eivät riitä jakamiseen kun sisäiset menot kasvoivat 100€ sossumuutoksen takia.

        Jk. Get a real job & some €


      • Anonyymi

        Miksei sitä sosiaalitanttaa voisi esim. nirhata? pääsisit vankilaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan osaa lottovoittoosi ”syntyä Suomeen”. Kelan rahat eivät riitä jakamiseen kun sisäiset menot kasvoivat 100€ sossumuutoksen takia.

        Jk. Get a real job & some €

        Kelan tuet on köyhien juttuja. Kovat kaverit saa rahat ely-keskuksilta. Mut ne on pikkasen suuremmat eikä niistä pahemmin puhuta.


    • Anonyymi

      Muuttaisin pois täältä Rinkebyystä. Johonkin missä asuu Suomalaisia.

    • Anonyymi

      Lahjoisin jonkun pummin käymään paskalla erään poliitikon sukuhaudalle. Se olisi ensimmäinen tekoni ja tärkein.... ja laittamaan vielä tervehdyskirjeen tikkuun, mikä seisoisi paskassa pystyssä, "sitä saa mitä tilaa".

    • Anonyymi

      Vuokraisin loppuikäni joka yöksi uuden naisen yöseuraksi

      • Anonyymi

        Sopiiko, että ostat jonkun hulppean matkailuauto-limusiinin ja minä tulen herralle kuljettajaksi? Haen aina uuden naisen yöseuraksesi ja tarvittaessa syötän, juotan ja.... ennen kuin tuon yöksi.


    • Anonyymi

      Ihan turhaa on tuommoisia kuvitell , miljardi eri mahdollisuutta.

    • Anonyymi

      Ostaisin halvalla paljon joutomaata, muuttaisin sen paratiisiksi ja perustaisin yrityksen ja alkaisin valmistamaan tulevaisuuden juttuja.
      Palvelurobotteja, hybridiautoja, lentokoneita ym.
      Aloittaisin avaruus ja kuumatkailut.
      Ja paljon muuta.

      • Anonyymi

        Toi on jo keksitty Amerikassa.. Ostaisin porausoikeuksia Venäjälle ja laskisin maan tavan vuoksi osan öljystä takaisin luontoon huonojen putkien ansiosta. Sitten joku katalysaattoriton Lada olis kova juttu niin sais vihreet päästöt rajalle.


    • Anonyymi

      Lähtisin viemää roskia

      • Anonyymi

        Roskienvienti on bussines länsimaille, niin ei tarvitse polttaa niitä kalliilla, kun aina jossain ne käsitellään valtamerten syvyyksissä. Hyvä sijoitus 90m€ voittajalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roskienvienti on bussines länsimaille, niin ei tarvitse polttaa niitä kalliilla, kun aina jossain ne käsitellään valtamerten syvyyksissä. Hyvä sijoitus 90m€ voittajalle!

        Vois olla hyvä bisnes alkaa tuoda venäläisten jätteitä tänne niillä ei ole mitään puhdistuslaitoksia vain kaameita kaatopaikkoja jotka vain kasvaa ja kasvaa


    • Anonyymi

      Jos voittaisin antaisin suurimman osan tosi tarpeessa oleville perheille ja vanhusten hoitoon itse en tarvitsisi tuollaisia rahoja mihinkään,nytkin tulen hyvin toimeen ja valtio saa aikanaan loput kun ei ole perijöitä eikä juurikaan sukulaisia elossa.

    • Anonyymi

      Nauttisin elämästä vihdoinkin.

    • Anonyymi

      Ostaisin matuille lentoliput kotiin.

      • Anonyymi

        Konttikyyti Meno-paluu onkin epäinhimillinen juttu ja ilmastoystävälliseksi kehuttu hiilisähköjunakyyti (lukituissa rahtivaunuissa) on saanut Euroopassa ja Venäjällä huonon maineen sosialistien takia. Ehdottomasti ykkösluokan lennot lähtömaahansa joka matulle.


    • Anonyymi

      Rakentasin Palatsin parhaalle paikalle! Ideat ei loppuis, rahat tuskin ksuan taskussa polttelis 😁

    • Anonyymi

      Ostaisin bunkkerin jostain minne ei kukaan pääsis, ja elelisin siellä herroiksi.

    • Anonyymi

      Ostaisin kylän isoimmat ja leveimmät henkselit ja paukuttelisin niitä paikallisissa kaupoissa rinta rottingilla runsaasti ja hogisin ääneen ja lujaa, kysymällä kaikilta kuka on kylän kingi ? kuka on rikkain täällä main.

      Kyllä sitten minuakin kunnioitettaisiin kun porukka tajuais kuka on kaikkein rikkain hemmo. Ja ehkä pari sikaria huuleen myös ?

      • Anonyymi

        Henkselit olis mun juttu kanssa kunhan niissä olis fjälrevan logo.


      • Anonyymi

        Jos kaikki siinä pitäjässä on syrjäytyneitä, niin kukaan ei oo ihailemassa sua...


      • Anonyymi

        Varoisin kyllä paukuttelemasta henskeleitä vanhusten kunnioittajat kiinnittää huomiota ja joudut niiden hevosten maksumieheksi


    • Anonyymi

      Ryhtyisin homoksi, ei kai sitä nyt rikkaana kehtaisi enää pelkkiin naisiin tyytyä.

      • Anonyymi

        nykyjään saa ryhtyä ihan olemalla jos siltä tuntuu. ei se mitään maksa.


    • Anonyymi

      Tonnin huora jokaiselle vuoden päivälle käyttöön.

      Tai ei, 3 tonnin huoraa joka päivälle, tekisi vain vähän päälle miljoonan. Vielä jäisi 89 milliä ensimmäisen vuoden jälkeen!!!

      Paljonkohan Sannikka ja Ukkola vaatis...hmmm..kolmen kimppa...HYIIII!!!

    • Anonyymi

      minä sijoittaisin noin 60 prosenttia... jonka jälkeen laittaisin 10 tiettyihin keräyksiin... jonka jälkeen käyttäisin 30 % itseeni..... ja sitä kautta myös suomeen.

    • Anonyymi

      Yhden päivän huilasin ja ihmettelisin. Sit auttaisin kaikkia avuntarpeessa olevia yksinäisiä, erakoita joitain tuttuja ja tuntemattomia, mitenkään kertomatta miksi. Sellaisia joilla menee todella huonosti haluaisin ilahduttaa ja yllättää. Sukulaiset ei kuulu tähän joukkoon tai muutama kyllä. Ostaisin pari kämppää ja korjaisin autoani kunnolla. Sijoittaisin keksintöihin ja omiin yrityksiin ja laajentaisin toimintaa ja opiskelisin jotain lisää. Muuttaisin kans veks Suomesta sinne missä saisin enemmän tukea ja ymmärrystä keksinnöille. Mut pienempikin summa riittäs yhtä hyvin. Yksi milli jo korjaisi taloutta kummasti. Mutta en silti haluasi varakkaiden piiriin. Viihdyn mainiosti ilman mitään luksusta joten ainakaan en hurahtaisi ostamaan mitään tilpehööriä. No ehkä auton voisin vaihtaa johkin parikytä vuotta vanhaan vähemmän käytettyyn rotiskoon kuitenkin.

      • Anonyymi

        Olet sitten ”ostamassa” taivaspaikkaa oikeilla teoillasi? Paras sijoitusvinkki tähän asti, kun kukaan ei elonpäivistään tiedä, niin antamalla köyhille vastikkeetta lainaa Herralle, joka on maksava kullekin ajallaan sen mukaan mitä on tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sitten ”ostamassa” taivaspaikkaa oikeilla teoillasi? Paras sijoitusvinkki tähän asti, kun kukaan ei elonpäivistään tiedä, niin antamalla köyhille vastikkeetta lainaa Herralle, joka on maksava kullekin ajallaan sen mukaan mitä on tehnyt.

        Luterilaisen opin mukaan ei auta taivaspaikan saannissa jos on hyvä ihminen, ainoastaan henkilökohtainen suhde Jeesukseen palkitaan. Rippipappi sanoi, että Hitlerkin saattaa olla taivaassa jos hänellä oli hyvä henkilökohtainen suhde Jeesukseen. Se ei koskaan oikein istunut omaan maailmankuvaan.

        Eli eiköhän hän tekisi sen ihan vain omasta tahdostaan. Hyvää hyvyyttään.


    • Anonyymi

      Olisi kiva, voisi häipyä tästä rosvojen palvelu yhteiskunnasta.
      Terveisin Tampereen mies 45v.

    • Anonyymi

      Lahjoittaisin kaikki rahat köyhille.

      • Anonyymi

        antasin kaikki trumpille ja sanoisin et ota siitä köyhä.


    • Anonyymi

      Hyväntekeväisyyttä. Sitten maksaisin lähisukulaisten velat pois ja antaisin vielä muutaman satatuhatta käyttörahaa.

      Mutta ihan ensimmäisenä palkkaisin jonkun ihan helvetin suuren paraatin missä olisi soittajia ja tanssityttöjä ja eläimiä kuten Aladdinissa ja menisin työpaikalle ilmoittamaan että me ei enä nähdä.

      • Anonyymi

        Itsekin maksaisin perhepiirin velat mutta muut vittumaiset sukulaiset saavat jäädä velkoihinsa murjottamaan. Pitäisin heidät hyvinkin tietoisina suurista rikkauksistani.


    • Anonyymi

      Luultavasti muuttaisin Monacoon .

    • Anonyymi

      Lopettaisin työt, ostaisin talon ja jonkun kivan auton, kuten mersun. Lähtisin alkuun varmaan matkustelee pariksi vuodeksi. Sijoittaisin varmaan osan rahoistani asuntoihin ja osakkeisiin. Äidilleni antaisin myös rahaa. Jos jossain kohtaa rupeaisi olemaan tylsää, saattaisin käyfä tekemässä jotain osa-aika tai keikkatyötä, ei rahan takia vaan että olisi jotain tekemistä. Muutoin varmaan ihan normaalia elämää viettelisin.

      • Anonyymi

        Mersu on kokeiltu ja se sopiikin parhaiten miljonäärille sen huoltokorjausten hintojen ansiosta. Ostan itselleni mielenrauhaa ilman rahaa, joten jätän lotot väliin ja keskityn elämän lahjaan.


    • Anonyymi

      ..oletteko nähneet dam ja dammer 2, siinä Jim Carey on ollut 20 v. sairaaassa ja näytellyt , että on aivokuollut! ja lopulta paljastaa, että ei olekaan.
      Vähän sama vitsi tähänkin. Pitäisin 90 miljoonaa pankissa ja elelisin sosiaailla ja työttömyysavuilla, vaatteet hakisin uffista puffista. Ja 30 vuoden jälkeen: Hahhahahhaa, olenkin satumaisen rikas--byähähähähähäh...

    • Anonyymi

      Ostaisin huvilan jostain Bahamalta niin kuin Nygård tai Epstein ja alkaisin naida siellä nuoria pimuja

    • Anonyymi

      Menisin ELY-keskukseen ja sanoisin: vetäkääs mökkitielle asfaltti (sille julkiselle) ja tehkää kunnon pohjatyöt, minä maksan.
      Sitten alkaisin ostella isänniltä soita ja metsiä Kaakkois-Suomesta ja rauhoittaisin ne luonnonsuojelualueiksi.
      Siihenhän ne vaivaiset 90 milliä menisikin. Kuolisin köyhänä hymy naamalla.

    • Anonyymi

      Palkkaisin shakaalin puhdistamaan nykyhallituksen 😂😂

      • Anonyymi

        Samalla voisit muistaa äänestää ensi kerralla, siihen vois auttaa joku muistilappupinkka joita saa jo läjän 90m€ summalla.


      • Anonyymi

        Puhutaanko nyt "äänenvaimennnin"-shakaalista


    • Anonyymi

      Maksaisin ulosottomiehelle kaikki velat pois, noin 20t € sitten ostaisin sveitsistä asunnon, muuttaisin sinne. Maan korkea hintataso ei olisi esteenä muutolle 90milj. takataskussa.
      Loma asunto thaimaasta, ja suomen lapista kans mökki tai pari. 5 miljoonaa säästöön pahan päivän varalle, loput 80-miljoonaa vois lahjoittaa vaikka huitsin nevadaan, en tekisi mitään niin suurella rahamäärällä.

    • Anonyymi

      Muuttaisin mökille 20 km päähän pysyvästi asumaan. Lähin naapuri olis parin km päässä. Saisin olla ainakin uteliailta rauhassa kun oma metsä ympärillä. Siellä ois aikaa ja rahaa miettiä tulevaisuutta. Nytkin velattomana ihan kivat oltavat :) Olen tyytyväinen elämääni !

    • Anonyymi

      Stressaa ku ei oo fyrkkaa, mutta 90 milj taas on nii paljon ettei sitäkään tajua. Suunnittelisin tarkkaan. Eläisin sitten koroilla kun niitäkin tulisi liikaa. Mutta jep täysipäiväistä sijoitustoimintaa. Minnekään pankkien tarjouksiin en tarttui kun takuuvarmasti joku ehdottaisi jotain sellaista et ennen pitkää olisi konkurssissa. Parasta hoitaa vaan tollanen potti itse. Pari kämppää, ja pienet avustukset niille sukulaisille jotka ovat olleet ystävällisiä, osa saisi jäädä nuolemaan näppejään. Ja sit antaisin aina jollekin rahaa ihan pyytämättä ja yllättäen. Suunnitelmia kyllä on. Ei asiasta voisi kuitenkaan kertoa kenellekään ilman, että enää tietäisi kuka on ystävä oikeasti. Parasta olla vaan hiljaa. Sitä myös raitistuisi aivan totaalisesti, koska ei voisi ottaa sellaista riskiä et hölöttäisi kännipäissä. Joten stressaa jo tämä ennakkosunnittelu. Vielä voi käydä kaljalla . Täytyy nyt sitten nauttia niin kauan kun on vielä tälläista vapaata.

    • Anonyymi

      Jaa mitäkö tekisin?
      Mä maksasin samoin tein tän nykyhallituksen mäkeen, viiden vuoden sopeutumiseläkkeen kera,, tai kymmen samoin tein.
      Se olis vähintä mitä katsosin voivani yhteiskunnan eteen tehdä jos voitto kohdalle napsahtaisi. Vertaisin tekoa Amazonin pomon hienoon eleeseen antaa 8% omaisuudestaan ilmastotalkoisiin.

      • Anonyymi

        Mistä saisit parempia tilalle? Eivät pysty tekemään vaikeita ratkaisuja tai kantamaan enää vastuuta. Lisäksi teet niin tai näin, ihmiset haukkuu. Minusta joskus se Esko Ahon hallitus sentään pystyi luotsaamaan Suomen pois lamasta mutta en ole ihan perillä siitäkään ajasta, Ennen oli kykyä kantaa enemmän vastuuta. Nyt vain pallotellaan asioita edes takasin mutta mitään ei tapahdu.


    • Anonyymi

      En tekisi enää yhtään mitään. Sanoisin, että pitäkää sorvinne.

      • Anonyymi

        Just tossa tilanteessa vaatii aika hyvää siviilirohkeutta todeta noin. Heh, itse olisin nynnympi ja pitäisin potin vaikka henki menisi.


    • Anonyymi

      Ottaisin yhteyttä tuttuun lakimiehen. Maksaisin tyttärieni lainat pois. Lahjoittaisin poliisi- ja huumekoirien hankintaan ja koulutukseen. Lahjoittaisin myös eri eläinyhdistyksille jotta saataisiin eläinrääkkääjät kuriin. Rahaa saisivat myös sairaalat jotta voisivat satsata kouluttamiseen ja hankkiakseen tarpeellisia välineitä sairaanhoitoon.
      Itselläni on tällä hetkellä kaikki hyvin, mutta loppurahoille tarvitsisin lakmiehen apua. Ehkä sijoituksiin tai sijoitusasuntoihin.

    • Anonyymi

      Ostaisin paketin (maxi) kondoomeita ettei tarvitsi levittää tauteja (aids, kuppa) enää eteenpäin.

      • Anonyymi

        Vau, miten hieno kaveri olet. toivottavasti saat nobelin. ei ihme et susta ihmiset tykkää ja pääset tartuttamaan niitä.


    • Anonyymi

      Tosa oon miettinyt ottasiko pätäkät tilille vai saisiko sen vaan käshinä. Entä miten suuri säkki tarvitaan jos pitäs himaan roudaa 90 milj seteleinä. Ilmesesti ostaa uusi kaappi niille. Tänään on jaossa vaivaiset 20 milj, ei vaadi vielä erityisjärjestelyjä vielä tuon voittaminen. Eivät vie liikaa tilaa jos vaikka patjan alle ne änkeäisi.

    • Anonyymi

      Haistattaisin vitut Suomelle välittömästi, passi on jo valmiina.

    • Anonyymi

      Rakennuttaisin suurmoskeijan Helsinkiin ja pitäisin pari miltsiä itselläni jos haluaisin ostaa jotain pientä.

      • Anonyymi

        Kutsuisin 200 miljoonaa äärimuslimia huvilalleni ja häipyisin sitten itse maasta :)


    • Anonyymi

      palataan asiaan sitten , kun voitan sen.

    • Anonyymi

      Ajattelin investoida kottikärryihin, millä haen postista tai jostain veikkaustoimistosta voitot kotiin. 90 milliä ei vaan kanneta käsin. Hyvä varautua ajoissa.

    • Anonyymi

      ostaisin 2paikkasen hawk hävittäjän ja palkkaisisin siihen lentäjän, sitä lentämään ruuhkien yli prisman parkkipaikalle ostoksille.

    • Anonyymi

      Ostaisin uuden karvahatun! ( joo, minä se olen ilman nikkiä tälläkin kertaa)

    • Anonyymi

      Mä ostaisin käytetyn pakoputken ja uusiorenkaat relluuni, mutta ostaisin myös Uuden turboPorchen, mersun ja hevosen. Ruokani ostattaisin vain Stokkan herkusta.
      En menisi Kanarialle lomalle kuten rahvas tekee. vatteet olisvat merkkivaatteita muttei sentään frakkeja vaan käytännöllisiä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe