Miten voin saada poikaystävän

Anonyymi

Siis mul on semmone juttu et kukaan poika ei oikein tykkää musta, tai siis oon niiden kanssa välkillä mutta vaan "kavereina" must tuntuu et kukaa ei tykkäis must, ku meijän luokal on yks tyttö joka on laiha ja täydellinen ni koko meidän luokka on ihastunu siihen. Mut sitten mä näillä paksuilla reisilläni en saa ketää. Mut haluisin nyt niiku tosi paljon jonkun kivan ja luotettavan mun elämään. Kaiken tän masennuksen keskellä olis kiva saada seuraa.. Ja siis mun ihastuski on ihastunu siihen tyttöön. En tiiä mitä mun pitäis tehä, oon kumminki alaikäinen eli jos jotain vinkkei olis nii voisin ottaa vastaa (:

1

<50

Vastaukset

• Jos ei koulussa nappaa, yritä harrastusten parissa. Älä yritä netissä. Sieltä löytyy vain vanhoja äijiä, jotka eivät oikeasti välitä sinusta.

Jos nörttien tai geekkien touhut kiinnostavat itseäsi, kokeile niitä. Useimmat nörtit ja geekit ovat poikia ja he ovat ihastuksissaan samoista jutuista kiinnostuneista tytöistä. He tosin hoksaavat nopeasti feikkiyden, joten älä vain esitä olevasi kiinnostunut vaikka vanhoista scifisarjoista. Kiinnostuksen täytyy olla aitoa.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kesämökkien hinnat romahtaneet

koska nuoret aikuiset eivät ole kiinnostuneita mökkeilystä. https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/d0e0b3ed-85bf-4388-ac02-3d6d1ef5a79b
      Maailman menoa
      192
      5398
    2. MOT mustamaalaa ja valehtelee.

Olen hetken jo katsellut näitä YLEN MOT ohjelmia ja olen huomannut kuinka paljon he antavat väärää tietoa ihmisille. Väärän informaation antamiseen r
      Yhteiskunta
      144
      4792
    3. Suomeen tarvitaan minimipalkkalaki

Suomesta on tulossa yhä enmmän kurjien palkkojen ja nollatuntisopimusten maa. "Kansainvälisen kilpailukyvyn" nimissä erityisesti sisämarkkinoilla toim
      Maailman menoa
      203
      3791