Aihe

Poikien ulkona kuseminen

Kertokaas jätkät kaikenlaisia paikkoja minne ootte ulkona kussut. ;) Mua kiihottaa ihan sikana jos bongaan tyylii jonku mun ikäsen pojan jossai ulkona kusel kulli kädessä . 🥵🙋🏼‍♀️

19

462

Vastaukset

• Basic metsä, katu, talon edusta, rappukäytävä, juna, bussi, näitä löytyy ;D

• Damn boy! Minkäs ikänen oot?😘

• lukiogirl16vee kirjoitti:

Damn boy! Minkäs ikänen oot?😘

17 :D voidaan puhua asiasta paremmin, jos sul on kikkii tms ;)

• UP! Haluun lisää vastauksia😌

• 80 luvulla kävin usein kusemassa kylän kirjaston kirjojen palautus laatikkoon salaa
      nykyään ei varmaan onnistuisi kun on kameroita

• joo ja linja-auton lattialle kusin joskus oli hirveä hätä, kun bussi alkoi jarruttelemaan niin se kusilätäkkö alkoi valumaan etupenkkejä kohden joten jäin pysäkillä sitten pois

• Tuhmaa...😉😘

• pissasin tänään housuun bussissa kun olin tulossa kotiin koulusta. Olisi pitäny käydä ennen matkaa mutta oli kiire bussiin enkä kestänyt siihen asti et olisin päässyt ulos bussista ja puskaan.

T: poika 16v

• Voi ei...😕

• Maanteiden varsille, metsissä, koulun taakse.

• UP! Muistin äsken tän ketjun ja tahon taas lukee lisää vastauksii.🙃

• omaan toimisto roskikseen samalla kun toimistosermin yli kurkkasi pomo

• Anteeksi vain mut taidat olla vähä liian vanha tähän ketjuun...

• Koulun pihalla välitunnin aikaan, rannalla (kesällä), roskiskatokseen, kukkaruukkuun josssain random kerrostalon pihal, bussipysäkille ja sit kans tietty metsään ja puskii on tultu kustuu monesti ;D

T. 14v

• Sullehan on kertyny ihan kiva lista.😇

• Mihis paikkoihin itse lukiogurl on?

• Nii onko tytöilläki tapana käydä vessan ulkopuolella kusella??

• Anonyymi kirjoitti:

Nii onko tytöilläki tapana käydä vessan ulkopuolella kusella??

En ite ainakaan käy, se on tytöil paljo vaikeampaa kuin pojil.

• Käytiin kaverin kans joskus edellisen koulun välikatossa kusella. Hiki tuli

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiesikö Martina miehensä taustat?

Turkkilainen miljonääri onkin irakilainen jolla huikea rikostausta? Askarruttaa tiesikö Martina mistä on kyse vai tuliko yllätyksenä. Joka tapauksessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      15930
    2. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      549
      8548
    3. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      56
      4952
    4. Baha kadrum/Marzun mies

Löytyy googlettamalla mukavaa luettavaa. Aivan kamala väkivalta rikollinen!! Ja veljensä samanlaista roskasakkia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      2089