Yksi pikku juttu

Anonyymi

Sun kannattaa varautua yllätykseen, tosi isson yllätykseen. Onhan sinulla passi voimassa?

54

1282

Vastaukset

• On voimasa kui?

• Rauhoituhan nyt Tuomo. Et sinä minnekkään ole menossa.;)

• Ei oo passia, eikä hammasharjaa. Ruotsin laivalle meinasit minut viedä.

• Tukholman risteilylle ei suomalainen tarvitse passia!

• en kyllä usko tuollaiseen uhkaukseen. sun kannattaa varautua pettymykseen

"kokeile onneasi, en suosittele, sisko peruna"
      https://www.youtube.com/watch?v=zkf_D2yCm68

kirjoitettu on. väisty tieltäni saatana. ajatuksesi eivät ole Jumalasta, ne ovat ihmisestä

• No,eipä ne minullakaan aina mistään jumalasta ole.

Mutta päällisin puolin kunnossa.

Sisältä sekasortoa

Sellaista ei tajuta.

Mutta haaskalinnut saalistaa.

Yksi miehistä tajuaa.

Muttei saa kun ahdistaa.

Yhteiskunnan tuet on perseestä,on aina ollukkin.

Jättäisin senkin pois jo pystyisin.

Linnuista ei iloa ole ellet usko noituuksiin.

• Ei ole voimassa. Viime vuonna vanhentui enkä ole jaksanut uusia..
      Eipä tämä ollut mulle. Hän ei yllätä enää. Paitsi tulemalla ihan kiinni...

• En omista passia. Terveys ei ole vielä tarpeeksi vakaa, mutta olen luottava uusiin hoitoihin ja toivon parantuvani niin, että pystyn matkustamaan. Haluan nähdä meren ja sen värikkään maailman. Suuri haaveeni on sukeltaa koralliriutoilla, mieluiten hänen kanssaan.

• Käy ostaas niihi bileisii jotaa kivaa juomist sielt virost vaa ja jätä passit rauhaaT.Ex-Tonnikalanainen

Teen chilitonnikalapitsan ja banaanisalaattii meille.Sit mennää saunaa ja pyörrytää yhes kliimaksis. Jooko? Oot muuttanu sun toimintatapaa ja nukutit minut tosi söpöin halein äsken. Kyl oli kivaa.

Tää meiän juttu jäi nyt junnaa mut kuus puylloo sille sit. Eiks oo ees yhtää ikävä'+ Etkäö aio moikkaa muka ennen ku korona vie meiät kaikki???? T.Ex-Tonnikalanainen. Älkä sit tuu vihasesti mun päälle. Just joku kysy et miks lennät tänne asti...

• Mult lentää mätitahnat sun kiduksiis

• Anonyymi kirjoitti:

Mult lentää mätitahnat sun kiduksiis

Tuo ruisleipää sen kanssa! T.Ex-Tonnikalanainen. Voin lahjottaa kurkun.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo ruisleipää sen kanssa! T.Ex-Tonnikalanainen. Voin lahjottaa kurkun.

Kurkku käy ainoastaan jos se on haarovälissä haudutettu

• Anonyymi kirjoitti:

Aina, mut oin tarjoo sellast mössöö, mikä näyttää jauhetult ihmisikenelt, jos haluut. T.Ex-Tonnikalanainen.

Haluutko ton kurkun matoloistonnikalasuolistokaasujen kans vai paineesta pehmenneenä?

• Anonyymi kirjoitti:

LIDLinkurkku?????

• Anonyymi kirjoitti:

LIDLinkurkku?????

En kerro mun koordinaattei sulle, ettäs kehtaat udella. T.Ex-Tonnikalanainen

Ja mulla on kiireempi mun perseen kuin kurkun kanssa. T.Ex-Tonnikalanainen

Mietin sijoitanko vessapaperiin vai sijoitanko hiusväriin, koska korona

T.Ex-Tonnikalanainen

• Taas näitä. HUOH. Minkähän vitun takia sitä pitää täällä kysyä? Osta aloittaja aivot itsellesi. Vai oletko lähdössä kaikkien anonyymien kanssa matkalle?

• Niin, tarvitseeko anonyymi passia näillä lennoilla....tuskin.✈🛫🛬

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, tarvitseeko anonyymi passia näillä lennoilla....tuskin.✈🛫🛬

Korona leviää ja matkustus vähenee. Oletko valmis?

• Anonyymi kirjoitti:

Olen valmis unten maille.
        Hyvää yötä💤💤✈

• Anonyymi kirjoitti:

No, miten kävi aamulla tuli uutinen? Eihän leviä?

• tää oli vain uhkaus
        eräätkyldyyri-ihmiset eivät osaa muuta kuin uhkailla väkivallallajakuolemalla mikäli heitä ei satu miellyttämään jokin pikku seikka täällä

• Anonyymi kirjoitti:

Niin leviää jos se pullo tippuu lattialle, ei mikään vahinko kyllä kun ihan kurakaljaa.

• Joo on voimassa hetikö saan sen. Mikä yllätys? Mua ei enää yllätä mikään. Varsinkaan sun ignooraus.

• Jos P kyselee on passi voimassa

• Sama juttu. Paitsi minulla ei ole voimassa olevaa passia mutta jos P nainen kysyisi niin menisin heti hankkimaan passia. T:J

• Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu. Paitsi minulla ei ole voimassa olevaa passia mutta jos P nainen kysyisi niin menisin heti hankkimaan passia. T:J

👌 Ehkä vielä kysyn joku päivä. Vaikka koronan vuoksi ei kiinnosta matkailla ainakaan lentoteitse. Mehän voidaan kuitenkin matkata passeitta vaikka muumilaaksoon...

• Anonyymi kirjoitti:

👌 Ehkä vielä kysyn joku päivä. Vaikka koronan vuoksi ei kiinnosta matkailla ainakaan lentoteitse. Mehän voidaan kuitenkin matkata passeitta vaikka muumilaaksoon...

Juu voidaan matkata. Vielä kun olisit oikea P. Mua ei se "H" P kiinnosta ja toivon koko sydämeni kyllyydestä että hän sen tajuaisi.

H tulee siis nimimerkistä mitä yksi P nainen käyttää.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu voidaan matkata. Vielä kun olisit oikea P. Mua ei se "H" P kiinnosta ja toivon koko sydämeni kyllyydestä että hän sen tajuaisi.

H tulee siis nimimerkistä mitä yksi P nainen käyttää.

Jaa, en tiedä mistään H:sta, ei ole ainakaan mun nikki, mutta tuskin olen muutenkaan sun P.
        No panic 😊.

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa, en tiedä mistään H:sta, ei ole ainakaan mun nikki, mutta tuskin olen muutenkaan sun P.
        No panic 😊.

mä oon sun nicci

tv. annicci

• Anonyymi kirjoitti:

No panic 😊.

Tuskinpa sentään niin.

• Niin että entäs se korona?kohta alkaa täs maas ku on pieni niin olla sitä vähiten että siitä pohjalta??tosin grönlantia ja etelänapamannerta ei lasketa?mutta siis muuten....

• niin niin niin niin
        tuota tuota tuota tuota

• kiemuraista lauseen rakennusta taas

• M- naisen kanssa

• Jos tarkkaavainen olet ollut niin aina mukana. Mut minä en lennä.

• Minulla ei ole passia. Eikä ole koskaan ollutkaan, muistaakseni.

• Lennä sinne mistä ei palata

• Minu on passi . Mine menä? Minä naura paljo. Rakasta sinu.
      muhammed

• Jos olet kaipaamani nainen niin kerroppa minne olet menossa niin saan 100% varmuuden

• Ei mulla ole ikinä ollut enkä ole aikonut ikinä lentää. Älä säikyttele. Tässä on ihan tarpeeksi shokissa muutenkin.

• Milloin tämä yllätys tapahtuu? Pitäs keretä se passi hankkia ;)

• Ei ole enkä lähde koronan takia yhtään mihinkään suomesta. Vaikka korona tulis niin terveydenhuolto pelaa ja hygianiatasoa paras mahdollinen verrattuna muihin maihin.

• Paskapuhetta muissakin EU: Maissa hygienian taso terveydenhuollossa samaa luokkaa. Se leviää jos on levitäkseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Paskapuhetta muissakin EU: Maissa hygienian taso terveydenhuollossa samaa luokkaa. Se leviää jos on levitäkseen.

Ei muuten ole😁

• Lähetäänkö tutkimaan etelänapaa? Mut ota pelikortit mukaan, siellä ei oo koronaa.

• Oletko aloittaja? Sitte ei osu

• Kyllä on voimassa.

• Matka maapallon ympäri. Vittu jee!

• Voi huo*a parat, miten lähellä oli etteivät joutuneet hekin näkemään ja pettymään, mitä mitätöntä katkarapua sä siellä housuissasi piilottelet.

• ullatus ullatus

• Anteeksiantoa ja siunausta teille kaikille. Viha ja raivo ei vie elämääsi eteenpäin, eteenpäin vie rakkaus ja usko parempaan huomiseen. Tee työtä itsellesi älä katkeruuden ylläpitämiseen. Jumalan siunausta.

• AINOA JÄRKIKOMMENTTI, KIITOS

• Anonyymi kirjoitti:

AINOA JÄRKIKOMMENTTI, KIITOS

Joku uskonto huubalaaba!? :'D ei hyvää päivää sinnekin. Hurahtaneille on oma palstansa tietääkseni. Painukaa sinne. Modet voisivat poistaa tämän. Ei kuulu tänne.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Johanna raskaana! Ei pyhää päivää sentään

Johanna Tukiainen ilmoittanut raskaus-uutisen. Saa vauvan syksyllä. 41 vuotias. https://www.seiska.fi/Uutiset/Totta-se-on-Johanna-Tukiainen-vahvistaa
      170
      13610
    2. Suomalaiset työttömät

maatiloille töihin, onko mahdoton ajatus? Kausityöntekijöitä ei koronan takia saada Suomeen joten voidaanko suomalaisia työttömiä velvoittaa vastaanot
      Maailman menoa
      288
      2947
    3. Suomussalmi mainittu!

Missä lie ollut talo vuokrattuna? https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/233ee1c0-6c76-4074-9a39-2b128caf667a
      Suomussalmi
      29
      916