Mies, en usko että meistä

Anonyymi

Koskaan tulee mitään! Et pääse palstalta pois.

21

156

Vastaukset

• Kyllä pääsen, mutta sun pitää auttaa siinä. Nytkö tulit hakemaan mua pois täältä?

• Anna kovat tunnisteet, niin tartun toimeen.

• Paska on jo housussa.

• Anonyymi kirjoitti:

Paska on jo housussa.

Kova tunniste vai kova paska?

• Niin. Kukahan se on joka ei pääse palstalta pois...

• 🖐🏻sivusta
        mutta hänen avulla pääsisin kyllä

• Anonyymi kirjoitti:

🖐🏻sivusta
        mutta hänen avulla pääsisin kyllä

Kommenttini oli tarkoitettu aloittajalle... mutta jos tunnistat itsekin jääneesi jumiin palstalle niin kaikin mokomin voit omia. Mä en ajatellu täällä pitkään olla mutta jos käy niin että palaan tänne 10-20 vuoden kuluttua niin vaihdetaanko kuulumisia sitten?

• Anonyymi kirjoitti:

Kommenttini oli tarkoitettu aloittajalle... mutta jos tunnistat itsekin jääneesi jumiin palstalle niin kaikin mokomin voit omia. Mä en ajatellu täällä pitkään olla mutta jos käy niin että palaan tänne 10-20 vuoden kuluttua niin vaihdetaanko kuulumisia sitten?

En sentään ajatellut vuosia olla. Pikkukeikalla vaan. Lopetan kesään, jos korona suo.

• Anonyymi kirjoitti:

En sentään ajatellut vuosia olla. Pikkukeikalla vaan. Lopetan kesään, jos korona suo.

Tämä selvä. Vaihdetaan siis kuulumisia 20 vuoden päästä. Kävisikö sama päivä sekä kellonaika kuin mitä nyt on?

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä selvä. Vaihdetaan siis kuulumisia 20 vuoden päästä. Kävisikö sama päivä sekä kellonaika kuin mitä nyt on?

sopii, laitan tiedot talteen, toivottavasti ne eivät koskaan häviä, se on todella pitkä aika.

toivottavasti muistutat minua 20 vuoden päästä jollain tavalla, koska en usko että joku paperilappu tietoineen säilyy niin pitkään.

toivottavasti annat kuulua itsestäsi ja autat minua sen ajan, ja sen ajan pidemmälle puolelle,

että on joku viestinäyhteys, jolla pitää yhteyttä,

• Anonyymi kirjoitti:

sopii, laitan tiedot talteen, toivottavasti ne eivät koskaan häviä, se on todella pitkä aika.

toivottavasti muistutat minua 20 vuoden päästä jollain tavalla, koska en usko että joku paperilappu tietoineen säilyy niin pitkään.

toivottavasti annat kuulua itsestäsi ja autat minua sen ajan, ja sen ajan pidemmälle puolelle,

että on joku viestinäyhteys, jolla pitää yhteyttä,

Onhan meillä palsta. Mitä oikein sekoilet?

• Miksi et soita mulle? Oon yrittänyt löytää sun numeroa mutta ei löydy sitä mistään.

• No hajusta hänet tunnet, jos ne jo housuissa.

• Mitäs olet aina vältellyt koko aihetta oikeassa elämässä.

• Paraskin puhuja.

• Lopulta ymmärtänyt saman hänen kohdallaan.
      Elää / elänyt palstalla / palstoilla kuin tuntisi jokaisen naisen.
      Tämä palstaelämä riittää hänelle.
      Antaa siitä todisteen joka päivä.

• Yhy-yhy-yyyy

• Ja sinä olet kuin tuntisit/tunnistaisit hänet palstalla... hyvää iltaa vain sinnekin :'D
        Ehkä kuitenkin olisi parasta selvittää asiat IRL?
        Mutta eipä sinusta ole siihen joten turhaan edes kysyen ehdotan asiaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä olet kuin tuntisit/tunnistaisit hänet palstalla... hyvää iltaa vain sinnekin :'D
        Ehkä kuitenkin olisi parasta selvittää asiat IRL?
        Mutta eipä sinusta ole siihen joten turhaan edes kysyen ehdotan asiaa.

Ed.
        Ei voi selvittää mitään kun toinen ei halua / uskalla puhua.
        Saati että ehdottaisit / ehdottaisi jotakin.
        Turhaa olla niin tietävinään kun ei tiedä mitään tai sitten
        vain valehtelee muka ehdottamisia.

• Vastustuskykyä varten on vitaepro.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kulmunille koulutusta 50 000 eurolla

Veronmaksajat maksaa https://www.is.fi/politiikka/art-2000006527878.html Näin niitä verorahoja käytetään
      Maailman menoa
      323
      3614
    2. No niin....Tiemaksut sitten tulee.

Jopa 1000€ lisää kuluja autoilijalle. Näin se Suomi varmaan yrittää ylöspäin mutta muistaa pitäisi että se raha on taas pois muusta kulutuksesta.Jälle
      Maailman menoa
      129
      3082
    3. Miksi Halla-aho vaikenee USAn mellakoista?

Johtuuko siintä että hän ei voi/saa kritisoida Putinia eikä Trumpia!?
      Maailman menoa
      181
      2000
    4. Kiitos elämä, Nala mutta vuokraluukkuun

Miten noin menevä nainen voi ottaa koiran keskelle kaupunkia? Eikö edellinenkin koira annettu pois kun asuvat Eskon kanssa, eikä ollut aikaa hoitaa si
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      1469
    5. Henkirikos

Tietoa kenelläkään viime yön puukotuksesta..?
      Jämsä
      30
      1082