Teuvo Suni: VAROKAA VERIHURMOSTA!

Se sai alkunsa tästä:
8. Erinomainen ilmestys ja opetus Saatanalta Paavalille

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle."

      Tällä ilmestyksellään Saatana sai uskoteltua Paavalille, että Jeesuksen uhraus oli samanlainen toimenpide Jumalan tahdon noudattamiseksi, kuin mitä olivat Vanhan liiton eläinuhritkin:

      "Tuokaa kaksi nuorta sonni, yksi pässi ja seitsemän karitsaa, joiden on oltava vuoden ikäisiä, ja antakaa ne tuoksuvaksi polttouhriksi, joka on Herralle mieluisa."

      "Uhratkaa Herralle mieluisaksi, tuoksuvaksi polttouhriksi nuori sonni, pässi ja seitsemän karitsaa, joiden on oltava vuoden ikäisiä. Kaikkien eläinten tulee olla virheettömiä."

      "Juhlan ensimmäisenä päivänä teidän tulee tuoda polttouhriksi, tuoksuvaksi tuliuhriksi, joka on Herralle mieluisa, kolmetoista nuorta sonnia, kaksi pässiä ja neljätoista vuodenikäistä karitsaa. Kaikkien eläinten on oltava virheettömiä."

      Koska kaikkien uhrattavien eläinten piti olla virheettömiä, junaili Paavali Jeesuksesta eläinten kaltaisen virheettömän uhrin Jumalalle:

      "Jos jo pukkien ja härkien veri ja saastuneiden päälle vihmottava hiehon tuhka puhdistaa ihmisen ulkonaisiin menoihin kelvolliseksi, kuinka paljon paremmin puhdistaakaan Kristuksen veri?

      Ikuisen henkensä voimalla hän on antanut itsensä virheettömänä uhrina Jumalalle, ja hänen verensä puhdistaa meidän omatuntomme kuoleman teoista, niin että voimme palvella elävää Jumalaa."

      Tällä erinomaisella ilmestyksellä Paavalille, Saatana uskoi pystyneensä hävittämään ikiajoiksi kaikki jäljet siitä, että hänen palvelijansa Jeesuksen hänelle uhrasivat, eivätkä suinkaan Jumalalle.

      Sillä jos hänet olisi Jumalalle uhrattu, se olisi tehty Jerusalemin temppelissä, eikä rikollisten mestauspaikalla.

      Pitkään on Jumalakin pitänyt tätä uhrausta salassa, mutta nyt se on tälle kansalle ja tämän sukupolven keskellä paljastettu.

      Jumala olisi tietenkin voinut tämän estää, mutta ei estänyt, koska oli tämän jo profeettojensa kautta ennalta ennustanut. Sillä verellä, jonka Saatana sai Golgatalla vuotamaan, Jeesus pystyy kaikki valittunsa Saatanan synnin vankilasta vapaaksi ostamaan. Juuri niin kuin hän minutkin, ahtaan portin tuskan jälkeen, tuli vapaaksi ostamaan, ja silloinkin taivaassa laulettiin:

      "He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista."

      Mutta kaikki ne, jotka eivät Jeesuksen tahtoa noudattaen, ole ahtaasta portista Kristuksen puhdistettavaksi ja hänen Henkensä omistajaksi päässeet. Ne tänäkin päivänä kaikkialla maailmassa -Saatanan heille rakennuttamissaan jumalan huoneissa - palvovat Saatanan tunnustuksia: kuoleman ristiä, Jeesusta ristillä; kuvissa ja patsaissa.

      Ja se on Saatanan vankilaan jääneille ihana valhe, että Jumala olisi todella nauttinut taivaassa Jeesuksen veren hyvästä tuoksusta, hänen kärsimyksistään ja tuskanhuudostaan:

      "Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit!"

      Toistan vielä: Jeesuksen veri oli lunastusmaksu Saatanalle, ei Jumalalle. Sillä ei Jumala ole ketään synnin vankilan kahleisiin johdattanut.

      Eikä tämä Jeesuksen vuodattama veri tule perimään taivasten valtakuntaa, vaikka kaikki tekopyhitetyt, Jumalan paaduttamat, niin uskovat ja laulavat:

      "Golgatan veressä voima on....."

      Vaikka Paavalikaan ei siihen uskonut:

      "Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta."

      "Kenellä ei ole Jeesuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

    • TULI IHANA AIKA
      ihmiset eivät siedä kuulla tervettä oppia vaan haalivat itselleen halunsa mukaisia opettajia kuullakseen sitä mitä kulloinkin mieli tekee.
      He tukkivat korvansa totuudelta ja kääntyvät kuuntelemaan taruja.

    • "Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.
      Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia."

    • "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut,
      Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

      • Anonyymi

        Kunnia Jumalalle!


    • "Tahraan heidät verellä, koska veressä on voimaa."

    • "Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa."

    • "Sen tekee minussa asuva synti", sanoi Paavali.

      • Anonyymi

        Paavalissa asui todellakin Jumalan lähettämä Saatanan enkeli.

        Sitä asiaa kun alkaa miettimään, tajuaa, että tuola henkiolennolla Saatanan enkelillä oli Jumalan antama tehtävä Paavalin kautta tehtäväksi.

        2. Tess. 2:11
        "Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paavalissa asui todellakin Jumalan lähettämä Saatanan enkeli.

        Sitä asiaa kun alkaa miettimään, tajuaa, että tuola henkiolennolla Saatanan enkelillä oli Jumalan antama tehtävä Paavalin kautta tehtäväksi.

        2. Tess. 2:11
        "Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,

        Saatana on Jumalan työrukkanen, jolla hän teettää kaikki likaiset työt.

        Kaiken huippu tulee silloin, kun sen joukot hyökkäävät kaikkialla maailmassa Jumalan valittujen leiriin. Jos se aika alkaisi nyt, minun kimppuun Savitaipaleella tulisivat. Mutta onneksi se aika on vielä kaukana.

        Silloin Jumala estää Saatanan aikeet, ja antaa sille käskyn tuhota kaikki ihmisillä omaan maailmaansa rakentamat jumalanhuoneet joukkoineen:

        "Tappakaa vanhukset ja nuoret miehet, neidot, naiset ja lapset, tappakaa heidät viimeistä myöten, mutta älkää kajotko kehenkään, jolla on merkki. Aloittakaa minun temppelistäni." Niin he aloittivat kansan vanhimmista, jotka olivat temppelin edustalla.

        Hän sanoi sitten miehille: "Saastuttakaa temppelirakennus, surmatkaa ihmisiä esipihat täyteen. Menkää sen jälkeen kaupunkiin ja tappakaa siellä."

        Jne.

        Hesekiel kertoo myöskin sen, kun temppelin väliverho repesi, ja papit siirretiin Saatanan ammattiliittoon.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Saatana on Jumalan työrukkanen, jolla hän teettää kaikki likaiset työt.

        Kaiken huippu tulee silloin, kun sen joukot hyökkäävät kaikkialla maailmassa Jumalan valittujen leiriin. Jos se aika alkaisi nyt, minun kimppuun Savitaipaleella tulisivat. Mutta onneksi se aika on vielä kaukana.

        Silloin Jumala estää Saatanan aikeet, ja antaa sille käskyn tuhota kaikki ihmisillä omaan maailmaansa rakentamat jumalanhuoneet joukkoineen:

        "Tappakaa vanhukset ja nuoret miehet, neidot, naiset ja lapset, tappakaa heidät viimeistä myöten, mutta älkää kajotko kehenkään, jolla on merkki. Aloittakaa minun temppelistäni." Niin he aloittivat kansan vanhimmista, jotka olivat temppelin edustalla.

        Hän sanoi sitten miehille: "Saastuttakaa temppelirakennus, surmatkaa ihmisiä esipihat täyteen. Menkää sen jälkeen kaupunkiin ja tappakaa siellä."

        Jne.

        Hesekiel kertoo myöskin sen, kun temppelin väliverho repesi, ja papit siirretiin Saatanan ammattiliittoon.

        On se juluma uskonto niille, jotka verenvoimaa hokevat. Sitä saa mitä tilaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se juluma uskonto niille, jotka verenvoimaa hokevat. Sitä saa mitä tilaa.

        Julma se oli ensiksi Jumalan Pojalle, joka tuli heille annettua maailmaa ja sen iloja sietämättömillä vaatimuksilla heiltä pois ottamaan:

        "Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista? Kuolema tuollaiselle!"

        "Mutta kun nämä näkivät pojan, he sanoivat toisilleen:
        'Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän.'

        Tästä perinnöstä johtuen tämä Jumalan Pojan ilmoitus on EHDOTON:

        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

        Meneekö tämä sinulle - ken lienetkään - jakeluun?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Julma se oli ensiksi Jumalan Pojalle, joka tuli heille annettua maailmaa ja sen iloja sietämättömillä vaatimuksilla heiltä pois ottamaan:

        "Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista? Kuolema tuollaiselle!"

        "Mutta kun nämä näkivät pojan, he sanoivat toisilleen:
        'Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän.'

        Tästä perinnöstä johtuen tämä Jumalan Pojan ilmoitus on EHDOTON:

        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

        Meneekö tämä sinulle - ken lienetkään - jakeluun?

        Kyllä menee jakeluun. Kaikesta on luovuttava, mitään maailman perintöä ei voi saatanalta ottaa vastaan, ei kengannauhaakaan. Muuten Saatana ottaa kunnian asiasta. Ja vaatii sieluasi j a ruumistasi, niinkuin vaati Mooseksen ruumista omakseen vielä Mooseksen kuoleman jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä menee jakeluun. Kaikesta on luovuttava, mitään maailman perintöä ei voi saatanalta ottaa vastaan, ei kengannauhaakaan. Muuten Saatana ottaa kunnian asiasta. Ja vaatii sieluasi j a ruumistasi, niinkuin vaati Mooseksen ruumista omakseen vielä Mooseksen kuoleman jälkeen.

        Se on hyvä, että täällä on edes yksi, joka uskoo.

        On monia asioita, joista minun on pitänyt luopua, ensimmäiset jo silloin kun Kristus tuli ja nosti minut sieltä porton penkistä, näyttääkseen oman valtakuntansa kirkkauden.

        Viimeisenä on pitänyt luopua eturauhasesta, joka oli onneksi hyvänlaatuinen. Sen höyläys oli elämäni hienoimpia kokemuksia, kun sitä oli poistamassa neljä nuorta naista

        Itse sain hämärässä huoneessa isolta ruudulta katsella, kun urologineito siitä pienellä kuumalla koukkuraudalla lastuja veteli.

        Onneksi puusepän Poika ymmärtää puutöiden tärkeyden, joten siitä ei ole vielä tarvinnut luopua.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Se on hyvä, että täällä on edes yksi, joka uskoo.

        On monia asioita, joista minun on pitänyt luopua, ensimmäiset jo silloin kun Kristus tuli ja nosti minut sieltä porton penkistä, näyttääkseen oman valtakuntansa kirkkauden.

        Viimeisenä on pitänyt luopua eturauhasesta, joka oli onneksi hyvänlaatuinen. Sen höyläys oli elämäni hienoimpia kokemuksia, kun sitä oli poistamassa neljä nuorta naista

        Itse sain hämärässä huoneessa isolta ruudulta katsella, kun urologineito siitä pienellä kuumalla koukkuraudalla lastuja veteli.

        Onneksi puusepän Poika ymmärtää puutöiden tärkeyden, joten siitä ei ole vielä tarvinnut luopua.

        Sie tykkkäät tehä puutöitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sie tykkkäät tehä puutöitä?

        Niin todella tykkään.
        Tule katsomaan Savitaipaleelle, miksi tykkään.


    • "En tee sitä hyvää, vaan pahaa" sanoi Paavali

    • "En edes ymmärrä, mitä teen: en tee sitä, mitä tahdon, vaan sitä, mitä vihaan."
      Sanoi Paavali.

    • "Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

      Puolusti itseään Paavali.

    • "Jos teitä jossakin paikassa ei oteta vastaan eikä kuunnella, lähtekää sieltä ja pudistakaa pöly jaloistanne. Tämä on oleva todiste heitä vastaan."

    • Totuuden Henki jatkaa, vaikka nimi ja kuva kiellettiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe