Hyväksyminen ja eteenpäin meno

Anonyymi

Miten kestätte sen haikeuden ja yksinäisyyden, kun olette olleet ihastunut ja se osoittautuu turhaksi haaveiluksi? En ihastu helpolla ja sit kun niin käy se on syvää. Aika surullinen ja haikea fiilis, tullut aaltoina. Jotenkin kai oma psyyke suojelee itseä, kun haluaa vähän vielä uskoa ja toivoa, et mitä jos sittenkin ymmärsin väärin jne. Mitä, jos sittenkin kohdataan uudelleen työnmerkeissä ja hän ei ole uskaltanut antaa vastakaikua, mutta onkin syksyllä valmis tai tajuaa kuinka ihana olen 😅.

98

971

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mua piristää katsoa Kaksi äitiä Ja kaksoset blogia, ei edes liity aiheeseen. Heidän tavallinen arki ja kahden naisen yhteinen tavallinen onnellinen elämä on lohduttavaa. Voi kun saisi itse kokea jotain vastaavaa.

• Anonyymi

He ovat kyllä todella onnelliselta ja tasapainoiselta vaikuttava pari.

• Anonyymi

No ootko tehnyt aloitetta? Jutellut hänen kanssaan? Viettänyt aikaa yhdessä? Pyytänyt tapaamiseen vapaalla? Vai olisiko hänen pitänyt arvata jostain kiinnostuksesi?

• Anonyymi

Olin ihastunut pitkään, tein aloitteen ihan kasvotusten ja tulin torjutuksi. Tästä on jo kuukausia, heti torjunnan jälkeen tuntui, kuin olisi tippunut avaruuteen ilman happilaitteita. En ole säälittävä ihminen, minulla on lähipiirissä paljon ystäviä, mutta ei sitä läheisyyttä ja intimisyuttä jota parisuhde antaa. Tästä tuli surun ja yksinäisyyden tunteiden aallokko. Aloitteessa olin todella rohkea ja ”lukenut merkkejä” ennen kahden keskeistä kohtaamista. Joku osa jäi minussa kaipaamaan sitä ihmistä ja ei suostu vielä hyväksymään miten kävi.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin ihastunut pitkään, tein aloitteen ihan kasvotusten ja tulin torjutuksi. Tästä on jo kuukausia, heti torjunnan jälkeen tuntui, kuin olisi tippunut avaruuteen ilman happilaitteita. En ole säälittävä ihminen, minulla on lähipiirissä paljon ystäviä, mutta ei sitä läheisyyttä ja intimisyuttä jota parisuhde antaa. Tästä tuli surun ja yksinäisyyden tunteiden aallokko. Aloitteessa olin todella rohkea ja ”lukenut merkkejä” ennen kahden keskeistä kohtaamista. Joku osa jäi minussa kaipaamaan sitä ihmistä ja ei suostu vielä hyväksymään miten kävi.
        Ap

Tuttu tunne. Itse haikaillut saavuttamattomaa jo kauan. Surullinen fiilis. Päätin yrittää jatkaa eteenpäin mutta haikeus ei katoa, eikä haaveilu. Itse en koskaan uskaltanut suoraa aloitetta tehdä, kun sitä kuitenkin joku kysyisi. Saavuttamatonta siksi että molemmilla parisuhde, hänellä pitkä sellainen. Tunnen oloni tyhmäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuttu tunne. Itse haikaillut saavuttamattomaa jo kauan. Surullinen fiilis. Päätin yrittää jatkaa eteenpäin mutta haikeus ei katoa, eikä haaveilu. Itse en koskaan uskaltanut suoraa aloitetta tehdä, kun sitä kuitenkin joku kysyisi. Saavuttamatonta siksi että molemmilla parisuhde, hänellä pitkä sellainen. Tunnen oloni tyhmäksi.

Voi kun tuosta (niin tutusta) tyhmäksi tuntemisen olosta voisi päästä jollain taikakonstilla välittömästi! Kun järjellä ajatellen ei pitäisi sellaista tuntea, harva, jolle tunteensa on paljastanut kuitenkaan niin ajattelee, että "idiootti kun luuli minut saavansa" tai jotain vastaavaa, mitä keloja sitten torjutuksi tullut päässään pyöritteleekään. Ehkä liittyy siihen, että on saattanut tulkita toisen käytöstä sen suuntaisesti että voisi olla tsäännsejäkin, mutta sitten kun saa rukkaset, toteaa olleensa väärässä, naiivi tms. Mutta niinhän on aina kun ihastuu! Se on naiivein tunne ikinä, ja niin pitää ollakin! Koska ilman sitä harvoin tapahtuu lähentymisiäkään, ts. ei oikein muulla asenteella voi edetä. Ellei sitten järkiperäisesti "oot ihan ookoo, aletaanko kimppaan"... mutta kuka sillä tavalla haluaa lähestyä, tai tulla tavoitelluksi? Rohkeita olette (ja olemme) kaikki, jotka uskaltavat tunteensa ilmaista! Harmillista, jos ei saa vastakaikua, tietysti. Mutta sitten voi siirtyä eteenpäin, kun on tarpeeksi asiaa märehtinyt. Siitä ehkä voi hakea lohtua, että tämäkin jää hetkeksi historiassa, jota sitten myöhemmin voi ajatella ohimenevänä vaiheena. Ei auta heti h-hetkellä, mutta hetken päästä... tsemppiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap

Henriikka ja Juulian suhde näyttää ihanalta. Ihastun, just sen Henriikka tyyppisiin naisiin. Ulospäin viileä, mutta sit kuitenkin ilmeistä päätellen aika rakkauteen sukeltava, herkkä ja omistautuva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kun tuosta (niin tutusta) tyhmäksi tuntemisen olosta voisi päästä jollain taikakonstilla välittömästi! Kun järjellä ajatellen ei pitäisi sellaista tuntea, harva, jolle tunteensa on paljastanut kuitenkaan niin ajattelee, että "idiootti kun luuli minut saavansa" tai jotain vastaavaa, mitä keloja sitten torjutuksi tullut päässään pyöritteleekään. Ehkä liittyy siihen, että on saattanut tulkita toisen käytöstä sen suuntaisesti että voisi olla tsäännsejäkin, mutta sitten kun saa rukkaset, toteaa olleensa väärässä, naiivi tms. Mutta niinhän on aina kun ihastuu! Se on naiivein tunne ikinä, ja niin pitää ollakin! Koska ilman sitä harvoin tapahtuu lähentymisiäkään, ts. ei oikein muulla asenteella voi edetä. Ellei sitten järkiperäisesti "oot ihan ookoo, aletaanko kimppaan"... mutta kuka sillä tavalla haluaa lähestyä, tai tulla tavoitelluksi? Rohkeita olette (ja olemme) kaikki, jotka uskaltavat tunteensa ilmaista! Harmillista, jos ei saa vastakaikua, tietysti. Mutta sitten voi siirtyä eteenpäin, kun on tarpeeksi asiaa märehtinyt. Siitä ehkä voi hakea lohtua, että tämäkin jää hetkeksi historiassa, jota sitten myöhemmin voi ajatella ohimenevänä vaiheena. Ei auta heti h-hetkellä, mutta hetken päästä... tsemppiä!

Kiittelin aluksi itseäni kovasti, kun olin niin rohkea että lähestyin! Sanoin itselleni mielessäni, että ei ainakaan tarvitse miettiä miten olisi käynyt, jos en olisi lähestynyt maailmani kauneinta ihmistä olis kuitenkin jäänyt kaivelemaan. Mutta jälki pettymys/suruaaltoihin liittyi just noi kaikki tunteet vuoretelevasti. Nolous, kaiho, häpeä ja vielä kuitenkin kaipaus ja haaveilu... jospa hänellä oli hyvä syy torjua, selittely ja taas nolous. Oli ihanaa tuntea syvää ihastumista, mutta yhtä syvä pudotus. Tapaanko enään koskaan, noin ihanaa tyyppiä?

Toisaalta yrittää tsempata itseä, että pitää huolta ja nauttii elämästä, niin olen ihan valmis rakastumaan, kun joku ihana tulee kohdalle. Toisaalta ihastumisen tunteesta tuli niin paljon intoa ja voimia liikkumiseen ja muuhun terveyttäedisyävään, että ilman sitä ei ole niin paljon motivaatiota, vaikka järjellä pitäis ajatella. Olen vaan lähönnyt nyppyynryneissä verskoissa kotona ja katsonut TV.tä ihan sohvaperunana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka pitkiä suhteita teillä? 10? 20? Sehän voi olla, että ne suhteet on antanut jo sen mitä antaa 🤔eräs pappi kerran sanoi minulle, että ihmiset elää nykyään niin pitkään, että ehtii elää helposti kaksikin pitkää liittoa 😅, vähän erikoinen ja ihan uusi näkökulma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää olis voinu olla täysin myös mun teksti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap

Teit sentään aloitteen, ei tarvitse jossitella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko Wau tyyppi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko Wau tyyppi?

Tämä kirjoitus ei ole Wau tyypin 😅, vaikka kyllä samaistun viestiketjun viesteihin ja tunteisiin! Kuka kysyy?

Terv. Wau tyyppi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka pitkä sun suhde? Ehkäpä sen toisen suhde on jo tiensä päässä. Ei välttämättä ole lähtenyt vielä lasten takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka pitkä sun suhde? Ehkäpä sen toisen suhde on jo tiensä päässä. Ei välttämättä ole lähtenyt vielä lasten takia.

Mulla näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä kirjoitus ei ole Wau tyypin 😅, vaikka kyllä samaistun viestiketjun viesteihin ja tunteisiin! Kuka kysyy?

Terv. Wau tyyppi

Joku vain.. vaikutat tunteikkaalta ja innostuneelta:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku vain.. vaikutat tunteikkaalta ja innostuneelta:)

Kuka joku vain? 😃...ei tarvii kertoa, mut anna pikku vihje😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla näin.

En usko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka joku vain? 😃...ei tarvii kertoa, mut anna pikku vihje😉

Ei tunne mua:) luen tätä palstaa. Mistäpäin muuten olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

typo… eli ei tunneta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna jotain itsestäsi, niin saat jotain takaisin. Sen jo tiesinkin, että luet tätä palstaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko.

Kyllä vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko.

Tähän piti, että kyllä vain, näin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

typo… eli ei tunneta.

Sama...

• Anonyymi

Tulen tänne saitille haaveilemaan ja lohduttaa, kun huomaa että on muitakin samassa tilanteessa.

• Anonyymi

Niin, pakko vaan kestää, mitä muutakaan semmoisessa tilanteessa voi. Minäkin ihastun harvoin, olen ihastunut tai rakastunut vain muutaman kerran, eivätkä ne tilanteet ole aina johtaneet parisuhteeseen. Minusta kannattaa yrittää ajatella muita asioita ja suunnitella muita elämänalueita. Yksin ei minun mielestä kannata tunteitaan pyöritellä, vaan puhua niistä ystävien kanssa. Niin, ei voi kuin odottaa, että aikaa kuluu.

• Anonyymi

Mä kadehdin ihmisiä jotka rakastuvat helposti.
      Itse olen rakastunut kerran josta seurasi hieno yhteinen matka. Parisuhde loppui ja niin oli tarkoituskin.
      Ihastuksia, seurustelukumppaneita ja yhdessä asumistakin, mutta sitä rakastumisen tunnetta en enää ole kokenut. Haluan rakastua, rakastaa ja olla rakastettu!

• Anonyymi

Minäminäminäminäminä rakastakaa muarakastakaamuarakastakaamuaaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäminäminäminäminä rakastakaa muarakastakaamuarakastakaamuaaa

Mikähän lausunto tämäkin oli:D

• Anonyymi

Jos mietitään nyt näitä suhdeasioita tarkemmin, kannattaisi lähteä ystävyyspohjalta näiden naisten kanssa koska muuta ei ole syystä tai toisesta syntynyt. Sen jälkeen voi lähteä katselemaan laajemmin muita naisia ja huomata, ettei ole yhdestä kiinni. Vapaita fiksuja ja sitoutumisvalmiita naisia löytyy.

• Anonyymi

Niin, minua taas ärsyttää, kun täällä aina hoetaan, että olkaa ystäviä, kun ei semmoinen ole kaikkien kanssa mahdollista, minäkin olisin voinut olla ystävä seksinaisen kanssa, mutta hän ei halunnut olla minun ystäväni, minkä minä sille teen, ei tuommoiset asiat ole vain itsestä kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, minua taas ärsyttää, kun täällä aina hoetaan, että olkaa ystäviä, kun ei semmoinen ole kaikkien kanssa mahdollista, minäkin olisin voinut olla ystävä seksinaisen kanssa, mutta hän ei halunnut olla minun ystäväni, minkä minä sille teen, ei tuommoiset asiat ole vain itsestä kiinni.

No eiköhän toi osoita aika selvästi mitä kyseinen nainen susta ajatteli. Tuskin koskee kuitenkaan muiden palstalaisten tilanteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eiköhän toi osoita aika selvästi mitä kyseinen nainen susta ajatteli. Tuskin koskee kuitenkaan muiden palstalaisten tilanteita.

Kyllä minä sen tajuan, en ole mikään idiootti, enkä kuvittele myöskään, että muilla on samanlainen tilanne, minä vaan kommentoin ystävyysasiaa, en ehdi nyt keskustella enempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan normaalia ärsyyntyä ja tuntea itsensä tyhmäksi tai naurettavaksi, jos on luullut että toisella on tunteita eikä olekaan. Veikkaan että suurin osa on kokenut vastaavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan normaalia ärsyyntyä ja tuntea itsensä tyhmäksi tai naurettavaksi, jos on luullut että toisella on tunteita eikä olekaan. Veikkaan että suurin osa on kokenut vastaavaa.

Niin, siis minusta tunteissa ei ole mitään naurettavaa tai tyhmää, omissa tai muiden tunteissa, mutta minusta semmoinen on loukkaavaa, ettei halua olla ystävä, jos kerran muulla tavalla olisi ollut kiinnostunut, kun semmoinen osoittaa, ettei arvosta toista yhtään ihmisenä, eikä muutenkaan minkäänlainen suhde voisi alkaa edes, ellei tutustu toiseen kunnolla, eikä kukaan muu ole ikinä käyttäytynyt näin kummasti minua kohtaan, enkä minä kuvitellut, että seksinaisella olisi ollut mitään suuria tunteita minua kohtaan, ei minulla sentään niin hyvä mielikuvitus ole, mutta myönnän kuvitelleeni kumminkin jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, siis minusta tunteissa ei ole mitään naurettavaa tai tyhmää, omissa tai muiden tunteissa, mutta minusta semmoinen on loukkaavaa, ettei halua olla ystävä, jos kerran muulla tavalla olisi ollut kiinnostunut, kun semmoinen osoittaa, ettei arvosta toista yhtään ihmisenä, eikä muutenkaan minkäänlainen suhde voisi alkaa edes, ellei tutustu toiseen kunnolla, eikä kukaan muu ole ikinä käyttäytynyt näin kummasti minua kohtaan, enkä minä kuvitellut, että seksinaisella olisi ollut mitään suuria tunteita minua kohtaan, ei minulla sentään niin hyvä mielikuvitus ole, mutta myönnän kuvitelleeni kumminkin jotain.

Mitä tuohon sanoo, epätavallisista naisten kesken. Ei ole omalle kohdalle sattunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tuohon sanoo, epätavallisista naisten kesken. Ei ole omalle kohdalle sattunut.

Niin on.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Vapaita naisia on, kun vain lakkaisitte vatvomasta onnettomia ihastumisianne. Tällä palstallakin on vähän väliä kumppanin etsijöitä, jos ette ole huomanneet....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Vapaita naisia on, kun vain lakkaisitte vatvomasta onnettomia ihastumisianne. Tällä palstallakin on vähän väliä kumppanin etsijöitä, jos ette ole huomanneet....

Minulleko vastasit, en minä ole enää täällä vatvonut ihastumistani, vaan kirjoittanut ihan muita asioita, minä kyllä aloitin kirjoittamaan tänne viime vuonna uudelleen ihastumisen vuoksi, mutta nyt minä kirjoitan siksikin, kun kaikki minun harrastukset on kiinni, ja on paljon vähemmän sosiaalista kontaktia ja muuta semmoista, mutta tuon loukkaantumisviestin minä kyllä kirjoitin vähän siksikin, että seksinainen lukisi sen, kun minä tiedän, että hän lukee tätä palstaa, vaikka en tiedä lukeeko hän tätä keskustelua, ja hän tietää kyllä jo ennestään, että minä olen loukkaantunut tuosta ystävyysjutusta, eikä tunteiden kohdetta voi noin vaan vaihtaa lennossa, tai minä en ainakaan osaa semmoista, eikä minua ainakaan haittaa, mitä muut täällä vatvoo, jokainen saa minusta vatvoa mitä haluaa, kun ei loukkaa ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulleko vastasit, en minä ole enää täällä vatvonut ihastumistani, vaan kirjoittanut ihan muita asioita, minä kyllä aloitin kirjoittamaan tänne viime vuonna uudelleen ihastumisen vuoksi, mutta nyt minä kirjoitan siksikin, kun kaikki minun harrastukset on kiinni, ja on paljon vähemmän sosiaalista kontaktia ja muuta semmoista, mutta tuon loukkaantumisviestin minä kyllä kirjoitin vähän siksikin, että seksinainen lukisi sen, kun minä tiedän, että hän lukee tätä palstaa, vaikka en tiedä lukeeko hän tätä keskustelua, ja hän tietää kyllä jo ennestään, että minä olen loukkaantunut tuosta ystävyysjutusta, eikä tunteiden kohdetta voi noin vaan vaihtaa lennossa, tai minä en ainakaan osaa semmoista, eikä minua ainakaan haittaa, mitä muut täällä vatvoo, jokainen saa minusta vatvoa mitä haluaa, kun ei loukkaa ketään.

Ihana, kun kirjoitat. Jossain kohtaa mietin oonko sun seksinainen. Nyt tiedän, että en ole. Minä nimittäin olisin hyväksynyt hänen ystävyytensä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana, kun kirjoitat. Jossain kohtaa mietin oonko sun seksinainen. Nyt tiedän, että en ole. Minä nimittäin olisin hyväksynyt hänen ystävyytensä..

Niin, yleensä ihmiset ajattelee noin, mutta ilmeisesti poikkeuksiakin on. Seksinainen tunnistaa minun kirjoitustyylini ja tietää, että tarkoitan häntä näillä kirjoituksilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin teitä kaikkia ja yleensä tämän palstan porukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, yleensä ihmiset ajattelee noin, mutta ilmeisesti poikkeuksiakin on. Seksinainen tunnistaa minun kirjoitustyylini ja tietää, että tarkoitan häntä näillä kirjoituksilla.

Onko hänelle ihan ok että kutsut häntä seksinaiseksi?? Karsee nimitys meinaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin karsea, oli pakko keksiä joku nimitys, että voi kirjoittaa, tuommoinen tuli silloin minulle ekana mieleen ja ajattelin, että hän siitä helposti tunnistaa itsensä, en minä tiedä onko se ok, ei ainakaan ole mitään valituksia kuulunut, siis en minä livenä häntä seksinaiseksi kutsunut tietenkään, en ainakaan muista, että olisin semmoista sanonut koskaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos tuo nimi on kuvaava, niin voi kai sitä käyttää 😉 Mua ainaki hymyilytti kun tuon nimityksen näin 😊

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Jos tuo nimi on kuvaava, niin voi kai sitä käyttää 😉 Mua ainaki hymyilytti kun tuon nimityksen näin 😊

Niin, kyllä se on kuvaava ja minustakin sitä voi käyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, kyllä se on kuvaava ja minustakin sitä voi käyttää.

Mistä tiedät että on kuvaava nimi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin karsea, oli pakko keksiä joku nimitys, että voi kirjoittaa, tuommoinen tuli silloin minulle ekana mieleen ja ajattelin, että hän siitä helposti tunnistaa itsensä, en minä tiedä onko se ok, ei ainakaan ole mitään valituksia kuulunut, siis en minä livenä häntä seksinaiseksi kutsunut tietenkään, en ainakaan muista, että olisin semmoista sanonut koskaan.

Tunnistaa siitä helposti itsensä`? Eikö myös ole ilmaissut ettei halua olla ystäväsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät että on kuvaava nimi?

Niin siis, kun hän itse toi seksuaalisuuttaan koko ajan esille elekielessä etenkin ja puheessakin välillä, siis heti alusta alkaen, kun minä häneen tutustuin, niin mikä ihme on, jos minulle tuli tuommoinen nimitys mieleen, minuakin hän katsoi ihan avoimen seksuaalisesti heti, kun oli tunnettu vasta pari päivää, vaikka minä en ole itse yhtään semmoinen edes.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnistaa siitä helposti itsensä`? Eikö myös ole ilmaissut ettei halua olla ystäväsi?

Niin, mutta kun ei hän silloin ollut sitä ystävyysjuttua vielä ilmaissut, kun minä aloin tänne kirjoittaa hänestä, kun semmoinen tilanne tuli vasta myöhemmin, ja tietty minä ajattelin, että hän tunnistaa itsensä niin kuvaavasta nimityksestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tykkäisin, jos muhun ihastunut kutsuisi mua seksinaiseksi. Terv. Se uskovainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan. Aika tökeröä.

• Anonyymi

Meinasitko kuinka käännyttää lesboista heteroja ja prostituoituja, jotka myyvät teikäläisille seksiä Itä-Helsingin kaduilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan. Aika tökeröä.

Niin, se on sinun mielipiteesi, mutta ulkopuolisten mielipiteellä ei ole merkitystä, kun nimityksen kohde ei ole sanonut asiasta mitään, ja tämä on nyt ihan sivuaihe muutenkin, kun minä en tämmöisestä nimitysjutusta ollut keskustelemassa edes.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinasitko kuinka käännyttää lesboista heteroja ja prostituoituja, jotka myyvät teikäläisille seksiä Itä-Helsingin kaduilla?

Jos sul tulee seksistä ensimmäisenä tuollainen mielleyhtymä, niin ymmärrän sulle sen sanan negatiivisen merkityksen kaijun. Jollekin toiselle se voi viestittää ihan ero vibat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sul tulee seksistä ensimmäisenä tuollainen mielleyhtymä, niin ymmärrän sulle sen sanan negatiivisen merkityksen kaijun. Jollekin toiselle se voi viestittää ihan ero vibat.

Eri vibat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin siis, kun hän itse toi seksuaalisuuttaan koko ajan esille elekielessä etenkin ja puheessakin välillä, siis heti alusta alkaen, kun minä häneen tutustuin, niin mikä ihme on, jos minulle tuli tuommoinen nimitys mieleen, minuakin hän katsoi ihan avoimen seksuaalisesti heti, kun oli tunnettu vasta pari päivää, vaikka minä en ole itse yhtään semmoinen edes.

No se että flirttailee tai on rempseä tai helposti lähestyttävä ei tee kenestäkään kevytkenkäistä kukasta toiseen lentelijää tai joka kukan tavoittelijaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se että flirttailee tai on rempseä tai helposti lähestyttävä ei tee kenestäkään kevytkenkäistä kukasta toiseen lentelijää tai joka kukan tavoittelijaa..

Minä en jaksa tämmöistä huuruilukeskustelua, kun minä olin vaan sanomassa, että olen loukkaantunut, jankatkaa keskenänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehethän tunnetusti mieltää, että naiset flirttailee heille, vaikka todellisuudessa nainen ei katso heihin päinkään..

• Anonyymi kirjoitti:

No niin, rauhotu nyt vähän 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en jaksa tämmöistä huuruilukeskustelua, kun minä olin vaan sanomassa, että olen loukkaantunut, jankatkaa keskenänne.

No mistä sinä olet loukkaantunut? Siitä ettei seksinainen halunnut ystävyyttäsi? Vai siitä ettei kaikki pidä seksinainen nimittelystä? Vai siitä, että joku ylipäätään kiinnostui sinusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mistä sinä olet loukkaantunut? Siitä ettei seksinainen halunnut ystävyyttäsi? Vai siitä ettei kaikki pidä seksinainen nimittelystä? Vai siitä, että joku ylipäätään kiinnostui sinusta?

Niin, minä olen loukkaantunut siitä, että hän ei halunnut olla minun ystäväni, minulle tuommoinen käytös on ihan käsittämätöntä, ja osoittaa, ettei hän arvostanut minua ihmisenä, eikä ollut kiinnostunut minusta muuten kuin yhdellä tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, minä olen loukkaantunut siitä, että hän ei halunnut olla minun ystäväni, minulle tuommoinen käytös on ihan käsittämätöntä, ja osoittaa, ettei hän arvostanut minua ihmisenä, eikä ollut kiinnostunut minusta muuten kuin yhdellä tavalla.

Oon kerran törmännyt vastaavanlaiseen käytökseen. Silloin minuun ihastunut henkilö oli niin korviaan myöten ihastunut ettei hän vaan millään kestänyt pakkeja. Hän ei kestänyt olla kanssani samassa tilassakaan. Pakit oli kyllä hyvin lempeät, mutta hänelle se oli kova kolaus ja välimme eivät ole korjaantuneet. Pakit tulivat hänen useita kertoja viikossa toistuvan humalahakuisen juomisen takia. En pysty suhteeseen alkoholisoituvan kanssa. Hän taas ei pysty näkemään minua missään vaan lähtee pois, jos vain näkee minut vaikkapa vain kaukaa... Oletko ajatellut, että pakit ovat voineet olla hänelle raskaat kestää ja siksi muukaan tuttavuus ei onnistu. Kaikille pettymyksen ylittäminen ei ole niin helppoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon kerran törmännyt vastaavanlaiseen käytökseen. Silloin minuun ihastunut henkilö oli niin korviaan myöten ihastunut ettei hän vaan millään kestänyt pakkeja. Hän ei kestänyt olla kanssani samassa tilassakaan. Pakit oli kyllä hyvin lempeät, mutta hänelle se oli kova kolaus ja välimme eivät ole korjaantuneet. Pakit tulivat hänen useita kertoja viikossa toistuvan humalahakuisen juomisen takia. En pysty suhteeseen alkoholisoituvan kanssa. Hän taas ei pysty näkemään minua missään vaan lähtee pois, jos vain näkee minut vaikkapa vain kaukaa... Oletko ajatellut, että pakit ovat voineet olla hänelle raskaat kestää ja siksi muukaan tuttavuus ei onnistu. Kaikille pettymyksen ylittäminen ei ole niin helppoa.

Niin, kuulostaa tosi ikävältä, tuommoista voi kyllä jollekin käydä, jos on tosi ihastunut, mutta seksinainen ei ollut minuun noin ihastunut, tai en tiedä enää oliko ollenkaan ihastunut edes, vaikka myönnän kuvitelleeni semmoista, että hän olisi ollut vähän ihastunut, mutta ehkä minä vaan olin. Niin, ja mitään pakkeja ei varsinaisesti ole ollutkaan, kun koko tilanne oli aika erilainen kuin sinulla, eikä hän olisi minun kanssani tuommoista oikeaa suhdetta halunnutkaan, niin ei hänellä oikeastaan mitään pettymyksen aihetta ole edes.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmasti helppoa kummallekaan osapuolelle tuommoinen käytös. Kuitenkin, jos toinen ei osaa tai halua olla ystävä, niin eikö ole ihan reilua antaa hänen pitää etäisyyttä ja käsitellä tunteitaan rauhassa? Minulla myöskin samantyyppinen kokemus, jossa toinen suurin piirtein "pakeni" toiseen kaupunkiin, kun ei osannut olla lähelläni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, kuulostaa tosi ikävältä, tuommoista voi kyllä jollekin käydä, jos on tosi ihastunut, mutta seksinainen ei ollut minuun noin ihastunut, tai en tiedä enää oliko ollenkaan ihastunut edes, vaikka myönnän kuvitelleeni semmoista, että hän olisi ollut vähän ihastunut, mutta ehkä minä vaan olin. Niin, ja mitään pakkeja ei varsinaisesti ole ollutkaan, kun koko tilanne oli aika erilainen kuin sinulla, eikä hän olisi minun kanssani tuommoista oikeaa suhdetta halunnutkaan, niin ei hänellä oikeastaan mitään pettymyksen aihetta ole edes.

Niin, että pettymyksen aihe on päinvastoin minun puolellani, kun hän ei halunnut olla minun ystäväni, vaikka jo ehdimme tutustua vähän, ja yleensä minusta tuommoisessa tilanteessa toimitaan niin, että kyllä minä sitä tosi paljon ihmettelin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmasti helppoa kummallekaan osapuolelle tuommoinen käytös. Kuitenkin, jos toinen ei osaa tai halua olla ystävä, niin eikö ole ihan reilua antaa hänen pitää etäisyyttä ja käsitellä tunteitaan rauhassa? Minulla myöskin samantyyppinen kokemus, jossa toinen suurin piirtein "pakeni" toiseen kaupunkiin, kun ei osannut olla lähelläni.

Niin, mutta tuommoinen tilanne on ihan erilainen, kun minun tilanne, kun seksinaisella ei ollut mitään ihmeempiä tunteita käsiteltävänä, kun minullahan niitä tunteita oli, mutta tietenkin jokainen saa tehdä mitä haluaa, vaikka loukkaavaa se kumminkin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, mutta tuommoinen tilanne on ihan erilainen, kun minun tilanne, kun seksinaisella ei ollut mitään ihmeempiä tunteita käsiteltävänä, kun minullahan niitä tunteita oli, mutta tietenkin jokainen saa tehdä mitä haluaa, vaikka loukkaavaa se kumminkin on.

Niin, siis juttu oli niin, että seksinainen olisi halunnut minun kanssani vaan jotain seksitapailua, eikä semmoinen ole yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No parempi sekin ettei ala ystävyyteen, jos tuntee ettei siihen pysty. Toisen tunteista tai niiden olemattomuudesta ei voi tietää. Ei ainakaan ilman, että toinen sanoo. Omat tunteensa jokainen tietää. Pettymyshän se on, jos ihastuu ja haluaisi edes ystävyttä, mutta toinen ei joko halua tai siihen kykene. Jokainen meistä haluaa rakkautta ja rakastaa. Ihastuminen on hienno tunne vaikka tuottaakin suurta tuskaa silloinkuin ei saa vastakaikua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, toisen tunteiden laadusta ei voi tietää, jos niistä ei ole suoraan puhuttu jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No parempi sekin ettei ala ystävyyteen, jos tuntee ettei siihen pysty. Toisen tunteista tai niiden olemattomuudesta ei voi tietää. Ei ainakaan ilman, että toinen sanoo. Omat tunteensa jokainen tietää. Pettymyshän se on, jos ihastuu ja haluaisi edes ystävyttä, mutta toinen ei joko halua tai siihen kykene. Jokainen meistä haluaa rakkautta ja rakastaa. Ihastuminen on hienno tunne vaikka tuottaakin suurta tuskaa silloinkuin ei saa vastakaikua.

Niin, mutta minusta pitäisi sitten alunperinkin pysyä kaukana, eikä yrittääkään tutustua, jos ei mitään muuta toisesta ihmisestä halua kuin jotain yhdentekevää seksiä, semmoinen ei ole kuin loukkaavaa, ja kertoo ettei arvosta toista ihmisenä yhtään. Minä olen puhunut tästä monen ystävän kanssa, ja he ovat olleet samaa mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, toisen tunteiden laadusta ei voi tietää, jos niistä ei ole suoraan puhuttu jne.

Kyllä minusta siitä miten toimii, näkee mimmoisia tunteita on, jos on oikeita tunteita, niin silloin arvostaa toista, eikä käyttäydy loukkaavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, mutta minusta pitäisi sitten alunperinkin pysyä kaukana, eikä yrittääkään tutustua, jos ei mitään muuta toisesta ihmisestä halua kuin jotain yhdentekevää seksiä, semmoinen ei ole kuin loukkaavaa, ja kertoo ettei arvosta toista ihmisenä yhtään. Minä olen puhunut tästä monen ystävän kanssa, ja he ovat olleet samaa mieltä.

Joillekkin riittää seksi. Minä kyllä haluan muutakin. Kokonaisen. Ymmärrän ajatuksesi. Tosin en tiedä loukkaantuisinko, jos joku haluaisi vaan seksiä. Olenhan silloin haluttava toisen silmissä. Tosin en lähtisi sellaiseen suhteeseen, koska se ei minulle riitä. Haluan naisen jota rakastaa ja siihen kuuluu niin paljon enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joillekkin riittää seksi. Minä kyllä haluan muutakin. Kokonaisen. Ymmärrän ajatuksesi. Tosin en tiedä loukkaantuisinko, jos joku haluaisi vaan seksiä. Olenhan silloin haluttava toisen silmissä. Tosin en lähtisi sellaiseen suhteeseen, koska se ei minulle riitä. Haluan naisen jota rakastaa ja siihen kuuluu niin paljon enemmän.

Niin, minullekin tunteet on ensisijaisia ja seksi on vaan yksi osa suhdetta, kun minulle tämmöiset asiat on kokonaisvaltaisia, pelkkä seksisuhde olisi minulle yhtä tyhjän kanssa. Ystävyyssuhde taas sitten on minusta yhtä arvokas kuin rakkaussuhdekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, minullekin tunteet on ensisijaisia ja seksi on vaan yksi osa suhdetta, kun minulle tämmöiset asiat on kokonaisvaltaisia, pelkkä seksisuhde olisi minulle yhtä tyhjän kanssa. Ystävyyssuhde taas sitten on minusta yhtä arvokas kuin rakkaussuhdekin.

Samaa mieltä, vaikea käsittää näitä seksin perässä olijoita. Onneksi ei ole omalle kohdalle sattunut, itsestäni ehkä näkee etten sellaiseen lähtisikään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jaa, kaikenlaista löytyy. Naisten keskuudessa on silti yleisempää jäädä ystäviksi tuossa tilanteessa kuin katkaista yhteys kokonaan. Ei ole itsellenikään vieras tilanne ja tuttavapiirissä monia. Vaikuttaa selittelyltä, ettei muka "osaa" olla ystävä, selityksiä löytyy aina jos ei aitoa kiinnostusta ole ollutkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä, vaikea käsittää näitä seksin perässä olijoita. Onneksi ei ole omalle kohdalle sattunut, itsestäni ehkä näkee etten sellaiseen lähtisikään.

Niin, kyllä minustakin näkee heti, että en ole pelkästä seksistä kiinnostunut, kun en ole yhtään semmoinen seksityylinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, kyllä minustakin näkee heti, että en ole pelkästä seksistä kiinnostunut, kun en ole yhtään semmoinen seksityylinen.

Vaan voit silti olla jonkun silmissä hyvin haluttava ja seksikäs. Ei vaatteet ja tyrkky käytös ole seksikästä kaikkien silmissä. Ihan sellainen partiotyttötyyli sytyttää :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan voit silti olla jonkun silmissä hyvin haluttava ja seksikäs. Ei vaatteet ja tyrkky käytös ole seksikästä kaikkien silmissä. Ihan sellainen partiotyttötyyli sytyttää :)

Siististi pukeutuminen voi olla osa itsensä arvostamista, ei itsensä tyrkyttämistä toisille. ;) Mielestäni on ihanaa ja virkistävää nähdä katukuvassa näyttäviä queernaisia, jotka viihtyvät nahoissaan ja erottuvat massasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, kyllä minä tuommoisen asian tiedän, mutta tässä oli kysymys siitä, että minua ei kiinnosta pelkkä seksisuhde, ja semmoisen asian huomaa ihmisestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siististi pukeutuminen voi olla osa itsensä arvostamista, ei itsensä tyrkyttämistä toisille. ;) Mielestäni on ihanaa ja virkistävää nähdä katukuvassa näyttäviä queernaisia, jotka viihtyvät nahoissaan ja erottuvat massasta.

Mistä katukuvassa tunnistaisi että kyseessä on juuri queernainen, pohdin tässä vain... muillakin voi olla näyttäviä asuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä katukuvassa tunnistaisi että kyseessä on juuri queernainen, pohdin tässä vain... muillakin voi olla näyttäviä asuja.

Minä taas pohdin, että onkohan seksinainen lukenut tämän keskustelun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kai voi olla, mutta sanotaan nyt vaikka että tutkani on tarkka.

• Anonyymi

Masentava ketju.. yhtä yksipuolisten tunteiden vuodatusta, eikö täällä ole kellään molemminpuolista ihastusta?

• Anonyymi

Sellaiset viestittelee keskenään yksityisesti.

• Anonyymi

Kato kun miehet mieltää, että vain miehissä on homoseksuaaleja, ei naisissa. Naiset ovat heille aina heteroita ja prostituoituja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kato kun miehet mieltää, että vain miehissä on homoseksuaaleja, ei naisissa. Naiset ovat heille aina heteroita ja prostituoituja.

Taas tätä häiriköintiä... kannattaisi siirtyä lepakkolaaksoon vink vink

• Anonyymi kirjoitti:

Taas tätä häiriköintiä... kannattaisi siirtyä lepakkolaaksoon vink vink

Tapahtuuko siellä lepakkolaaksossa mitään? 😄

• Anonyymi

Tapahtuuko siellä lepakkolaaksossa mitään? 😄

No ei tapahdu jos kukaan ei sinne enää kirjoita..

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä se täälläkään Suomikaksnelosessa hirmunen kuhina käy 😄

• Anonyymi

Minusta tämä ketju ei ole masentava, kun tässä vaan puidaan asioita, minusta ainakin tämmöinen keskustelu on helpottavaa, ja siitä tulee parempi mieli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tämä ketju ei ole masentava, kun tässä vaan puidaan asioita, minusta ainakin tämmöinen keskustelu on helpottavaa, ja siitä tulee parempi mieli.

Ei munkaan mielestä ole masentava, voitaisiin puida kaikkien tilanteita porukalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän siellä ole ollut elämää ikuisuuksiin. Itse en ainakaan näe syytä alkaa kirjoittamaan tyhjälle foorumille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän siellä ole ollut elämää ikuisuuksiin. Itse en ainakaan näe syytä alkaa kirjoittamaan tyhjälle foorumille.

Facessa suurin osa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei munkaan mielestä ole masentava, voitaisiin puida kaikkien tilanteita porukalla.

Niin minustakin voitaisiin, mutta kaikki eivät ehkä halua semmoista, aloita sinä vaikka.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä kävin vilkasemassa, eikä oikein innostanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ainakaan muista enää tunnuksiani edes.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ainakaan muista enää tunnuksiani edes.

Sama vika Rahikaisella.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      338
      4539
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      345
      2726
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      73
      2369
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      83
      1989
    5. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      454
      1781
    6. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      31
      1519
    7. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      1356
    8. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      1329
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1262
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1193
    Aihe