No nyt se on täällä

Anonyymi

Se on täällä Niskalan päiväkodissa...

14

320

Vastaukset

• Hui. Tarttee alkaa suojautumaan.

• Eihän suomessa tarvitse suojautua,muualla mailmalla kyllä,hehe.

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän suomessa tarvitse suojautua,muualla mailmalla kyllä,hehe.

Joo, suojaimet luo vaan väärää turvallisuuden tunnetta.
        Eläkää vaarallisesti, älkää suojautuko! Se on realismia.

• Onko se vielä täällä ja tarviiko hengityssuojainta?

• Viimeisen tutkimuksen mukaan snorkkeli on erinomainen suojaväline, huomattavasti tehokkaampi kuin hengitysmaski.

• Ei kai NYT SUOMESSA tavita ,MUTTA kyllä MUUALLA MAILMASSA!MISTÄHÄN SE JOHTUU;HAHAAAAA!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kai NYT SUOMESSA tavita ,MUTTA kyllä MUUALLA MAILMASSA!MISTÄHÄN SE JOHTUU;HAHAAAAA!!!

Älä hitossa hohota, suu ammollaan olevia se pöpö juuri etsii.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä hitossa hohota, suu ammollaan olevia se pöpö juuri etsii.

En minä,mutta linja-autossa känninen äijä kalkatti kokoajan,olis tehnyt mieli sanoa ,turpa kiinni tai naamari naanalle.

• Anonyymi kirjoitti:

En minä,mutta linja-autossa känninen äijä kalkatti kokoajan,olis tehnyt mieli sanoa ,turpa kiinni tai naamari naanalle.

Jos oli känninen niin oli ainakin desinfioinut. Olitko sinä?

• Anonyymi kirjoitti:

Jos oli känninen niin oli ainakin desinfioinut. Olitko sinä?

Slvä kuin seiväs

• Ihan hyvinhän Kouvola on koronapelissä pärjänny, taitaa olla maakuntasarjan ykkösenä?

• Korona tulee takaisin kovemalla!Puupäät ei vaan ymmärrä,kun sitä ei NÄÄ!Sen vain TUNTEE ,KUN TULEE!

• Onks Niskala jossain Kuusaalla.? Jos on, niin v.... siihen käpykylään eksy ees korona.

• No hyvä ettet tiedä Niskalan sijaintia. On siis toivoa ettet eksy sinne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttäviä Paljastuksia Nikon TV-sarjasta

Tänään se sitten alkaa, sarja nikosta ja katiskasta. Ennakkotietojen mukaan sisältö paljon ikävämpää kuin luulin. Niko käyttänyt huumeita jo 13 vuotia
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      4346
    2. Kuka maksaa ei-turvallisesta maasta tulevan pakkokatanteenin..

..eivät kai veronmaksajat Kelan ansiosidonnaisella päivärahalla? Vastuuton mokailija maksakoon mokiensa kulut itse! Se on Ruotsin risteilyltä tai Balk
      Maailman menoa
      145
      4298
    3. Henna ja Tauski jälleen yhdessä onnellisina

Kihlatkin hankittu. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/503fdd42-5bef-4519-ae07-de01ca6aa9ba
      Viihde ja kulttuuri
      24
      2408
    4. Suomi olisi itse tarvinnut kehitysapua

suomen koronatalous ja sannan lahjarahat italiaan on kestämätön setti. Suomen julkinen ajetaan alas, teitä ei kunnosteta, omaa taloutta ei elvytetä..
      Maailman menoa
      202
      2199
    5. Heti alkoivat "asiantuntijat" sössöttämään

ettei hallituksella ole oikeus pistää ihmisiä pakkokaranteeniin https://yle.fi/uutiset/3-11487500
      Maailman menoa
      201
      1289