vuokralle?

Anonyymi

Kun olet muuttamassa vuokralle ja ilm. lukee hyvä ja rauhallinen taloyhtiö.... kannattaa kysellä tarkkaan vaikka naapureilta onko toisaan näin... nimimerkki pettynyt

34

994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaasilassa parkkipaikoilla humalikko ajelee sinne ei kannata vuokralle, ikkunasta nähty ja varmisti toinen naapuri

    • Anonyymi

      Mustolassa on kuulemma taloyhtiö jossa koirat saa häiritä.

      • Anonyymi

        joo samaa oon mie kuullu, että saa koirat ölistä ja tehdä tarpeensa oven suuhu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo samaa oon mie kuullu, että saa koirat ölistä ja tehdä tarpeensa oven suuhu

        Kaasilassa koira haukkuu melko usein mutta on vieraiden mukana eli ei jatkuvaa. Hyvin rauhatonta, humalaiset käy iholle ja muuta häiriötä asumaan ei ei ennen muualle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo samaa oon mie kuullu, että saa koirat ölistä ja tehdä tarpeensa oven suuhu

        Suomeen pitäisi saada laki joka kieltää koirat kerrostalossa....


      • Anonyymi

        Kuulin kaverilta että ainakin yhdessä taloyhtiössä koirat saa melskata, ihantaloyhtiön hallituksen luvalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulin kaverilta että ainakin yhdessä taloyhtiössä koirat saa melskata, ihantaloyhtiön hallituksen luvalla

        Mitä enemmän taloyhtiön hallituksessa on sijoitusasuntojen omistajia sitä vähemmän ne välittää muusta ku siitä että saavat vuokratulot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä enemmän taloyhtiön hallituksessa on sijoitusasuntojen omistajia sitä vähemmän ne välittää muusta ku siitä että saavat vuokratulot.

        Outokummussa on myös sairaita natsitaloyhtiöitä joissa hankaloitetaan koiran pitoa kaikin keinoin ja keksitään erinäisiä kieltoja vuokralaiselle että asumisesta tulisi hankalaa. Olen kuullut tapauksista että taloyhtiön hallitus voi olla niin ajastaan jälkeen jäänyttä, että heidän päätökset hankaloittavat kokonaisten taloyhtiön asioita ja kaikki joutuvat kärsimään huonoita päätöksistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outokummussa on myös sairaita natsitaloyhtiöitä joissa hankaloitetaan koiran pitoa kaikin keinoin ja keksitään erinäisiä kieltoja vuokralaiselle että asumisesta tulisi hankalaa. Olen kuullut tapauksista että taloyhtiön hallitus voi olla niin ajastaan jälkeen jäänyttä, että heidän päätökset hankaloittavat kokonaisten taloyhtiön asioita ja kaikki joutuvat kärsimään huonoita päätöksistä.

        Voihan se olla vuokralaisen vikakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outokummussa on myös sairaita natsitaloyhtiöitä joissa hankaloitetaan koiran pitoa kaikin keinoin ja keksitään erinäisiä kieltoja vuokralaiselle että asumisesta tulisi hankalaa. Olen kuullut tapauksista että taloyhtiön hallitus voi olla niin ajastaan jälkeen jäänyttä, että heidän päätökset hankaloittavat kokonaisten taloyhtiön asioita ja kaikki joutuvat kärsimään huonoita päätöksistä.

        Jos koira ei häiritse ketään eikä vuokralainen anna sen tehdä tarpeitaan oven pieleen, niin eihän siitä voi olla kellekään vaivaa? Se on eri asia jos koira pitää möykkää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se olla vuokralaisen vikakin

        Kaasilassa sijaisee myös hämärä taloyhtiö jossa on himmeetä menoa kun eivät ymmärtäneet koiramme pitoa vaan valittivat jatkuvaan mitä mistäkin tassun jäljestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos koira ei häiritse ketään eikä vuokralainen anna sen tehdä tarpeitaan oven pieleen, niin eihän siitä voi olla kellekään vaivaa? Se on eri asia jos koira pitää möykkää

        Mustolassa saa häiritä koirat ja tehdä tarpeensä oven viereen.


    • Anonyymi

      Hei! Kertokaahan lisää asuinalueista. Onko jotain kerrostaloalueita, jotka ovat huonossa maineessa? Kesällä olen Okuun muuttamassa.

      • Anonyymi

        Kuilukatu 5 kerrostalossa olin vuokralla siinä taloyhtiössä olevat omituiset vanhukset keksi mitä ihmeellisempiä sääntöjä ja valituksia asuin aikana. Muutin Mustolaan niin sain asua rauhassa ja sieltä lähdin Lahteen töiden perässä, eipä ole Outokummun vuokraasunto tilanne häävi tänäpäivänä varmaan eikä siellä ole töitä kellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuilukatu 5 kerrostalossa olin vuokralla siinä taloyhtiössä olevat omituiset vanhukset keksi mitä ihmeellisempiä sääntöjä ja valituksia asuin aikana. Muutin Mustolaan niin sain asua rauhassa ja sieltä lähdin Lahteen töiden perässä, eipä ole Outokummun vuokraasunto tilanne häävi tänäpäivänä varmaan eikä siellä ole töitä kellään.

        Tuosta samaisesta taloyhtiöstä on ollut paljon juttuja liikkeellä, liekkö edes puolet tottakaan? Kuulemani perusteella kierrän tuon talon kaukaa jos tästä vuokrarivarista muutan jonnekkin....


    • Anonyymi

      Okussa saa mellastaa miten haluaa, ajella kännissä, riehua huumeessa, koirilla ei mitään kuria.. Lähin Poliisi tulee usein Joensuusta eikä joudu näinollen hätiin jos sellainen sattuu syntymään. Asuin okussa vuosia ja kyllästyin jatkuviin häiriöihin ja muutin pois ihan rauhaa etsiessäni.. Okussa kannattaa muuttaa maalle, ei häiriöitä mistään ei kenestäkään..

      Asun Joensuussa ja poliisia näkee usein, rauhallista on asuinalueella ei ole humalikkoja eikä liioin minkäänlaisia häiriöitä. Miettikää muuttajat kaksi kertaa muuttoanne, kannattaa..

      • Anonyymi

        Kaasilassa rauhatonta, monenlaista hämärämiestä ja naista liikkeellä. Mikä lienee kerännyt tutisevia alkoholin väärinkäyttäjiä lähiöön. Ja tupakkaa vedetään monessa talossa, että käytävät sinisenä savusta. Elä siinä sitten raittiina ja yritä torjua hajuhaitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaasilassa rauhatonta, monenlaista hämärämiestä ja naista liikkeellä. Mikä lienee kerännyt tutisevia alkoholin väärinkäyttäjiä lähiöön. Ja tupakkaa vedetään monessa talossa, että käytävät sinisenä savusta. Elä siinä sitten raittiina ja yritä torjua hajuhaitat.

        Ei kanata täällä avautua tai joku pistää ketamiinin valille niin sinisen tiiät


    • Anonyymi

      Ja kuka täällä maksaa kahden kuukauden vuokratakuita. Saavat olla onnellisia jos jonkun asumaan saavat kämppiinsä. Hulluja vuokriakin osataan pyytää etp kylä.

    • Anonyymi

      Okussa on rauhallista, kerrostaloissa lähes joka toinen asunto tyhjillään, sama myös rivareissa.
      Ihmisissä on ehkä väkimäärään suhteutettuna suurempi prosenttiosuus räyhähenkiä muihin paikkakuntiin verraten, mutta toimeen tulee heidänkin kanssaan..

      • Anonyymi

        Vuokranantajat nyt soskun varassa, sieltä rahat ei lopu okussa koskaan, kun kyse elätettävistä.
        Veronmaksaja parka kuittaa!


    • Anonyymi

      Ja tuppukylissä näkee jo sukunimien perusteella roskasakin...ja talot hämärine vuokranantajineen tiedossa aika pitkälti onneksi.

      • Anonyymi

        Tyhmien ja ylimielisten taloyhtiöiden takia vuokralaisella on vaikea asua jos on koira kyllä ne päättömimmät keksivät aina napinaa joka asiaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmien ja ylimielisten taloyhtiöiden takia vuokralaisella on vaikea asua jos on koira kyllä ne päättömimmät keksivät aina napinaa joka asiaan....

        Pidä koirasi hiljaa, ja kerää jätökset niin varmaan pärjäät ihan hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä koirasi hiljaa, ja kerää jätökset niin varmaan pärjäät ihan hyvin

        On ollut useita koiria aina, ei niiden tarvii olla hiljaa jos taloyhtiö on mikä on voihan ne taloyhtiön päätännässä olevat olla sairaita etteivät ymmärrä lemmikkien päälle yms...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ollut useita koiria aina, ei niiden tarvii olla hiljaa jos taloyhtiö on mikä on voihan ne taloyhtiön päätännässä olevat olla sairaita etteivät ymmärrä lemmikkien päälle yms...

        Häiritsevä käytös on kielletty niin koirilta kuin ihmisiltä


    • Anonyymi

      Minä asun hieman sivummassa OKn keskustasta, alle 10 km. Naapureista ei ole isompaa haitta ja täällä voipi käydä vaikka aamupissillä ulkona. Ihanaa ja vapaat.

    • Anonyymi

      Jos muuttaa niin kannattaa muuttaa samoilla vaivoilla outokummusta muualle.. Outokummun ilmapiiri on ahdasmielinen, tämän havaitsee helpolla lukiessaan tekstejä sekä kadulla liikkuessaan.
      Lait ja asetukset toki asumista ohjailee mutta sen lisäksi pitäisi olla hajuton ja mauton mikäli joukkoon haluaa sopeutua.

      • Anonyymi

        Tämä palsta ei kerro Outokummusta vaan joidenkin tyyppien kuvitelmista. Täällä on mukavia ja ikäviä tyyppejä. Ihan samalla tavalla on kaikkialla. Itsestä on kiinni miten pärjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä palsta ei kerro Outokummusta vaan joidenkin tyyppien kuvitelmista. Täällä on mukavia ja ikäviä tyyppejä. Ihan samalla tavalla on kaikkialla. Itsestä on kiinni miten pärjää.

        Pienellä paikkakunnalla on aekin etu, että melkein kaikki tuntevat tai tietävät toisensa.
        Uusia ihmisiä katsotaan vähän pidempää. Sitten heidätkin tiedetään.
        On turvallista olla.itse olen uusi outokumpulainen ja hyvin olen viihtynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienellä paikkakunnalla on aekin etu, että melkein kaikki tuntevat tai tietävät toisensa.
        Uusia ihmisiä katsotaan vähän pidempää. Sitten heidätkin tiedetään.
        On turvallista olla.itse olen uusi outokumpulainen ja hyvin olen viihtynyt.

        Juorut ja valheet leviävät pikkukylällä hälyttävän nopeasti. Jutut tulevat omille korville joskus ja silloin niin helvetisti höystettynä ja epätosina ettei tottakaan.

        Jos haluat olla omissa oloissasi sulla ei siihen oikeutta kuin kotonasi, muualla sua tarkkaillaan ja juorutaan..

        Nimim. Kokemusta on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juorut ja valheet leviävät pikkukylällä hälyttävän nopeasti. Jutut tulevat omille korville joskus ja silloin niin helvetisti höystettynä ja epätosina ettei tottakaan.

        Jos haluat olla omissa oloissasi sulla ei siihen oikeutta kuin kotonasi, muualla sua tarkkaillaan ja juorutaan..

        Nimim. Kokemusta on.

        Yläkerrasta näkyy joskus autoileva humalikkoukko me ei välitä se oli viime viikolla taas tässä tulo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juorut ja valheet leviävät pikkukylällä hälyttävän nopeasti. Jutut tulevat omille korville joskus ja silloin niin helvetisti höystettynä ja epätosina ettei tottakaan.

        Jos haluat olla omissa oloissasi sulla ei siihen oikeutta kuin kotonasi, muualla sua tarkkaillaan ja juorutaan..

        Nimim. Kokemusta on.

        Mitä se hyövää. Kyllä pieneenkin kylään puhetta mahtuu.
        Pahan puhujat ovat yleensä niitä "hyviä" kavereita. Kaverit kannattaa valita huolella.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe