Ilmastovouhottaja

Anonyymi

Vimpelissäkin on nyt sitten oma maailmanparantaja.
Kyllä mua naurattaa tälläiset julkisuuden hakijat.

47

804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilmastonmuutosta ei kasvisruualla tai koulupinnauksella pysäytetä.

      • Anonyymi

        Kuka se vouhkaaja on mistä saa tietoa


    • Anonyymi

      Aikuiset ihmiset hävetkää! Säälittävää dissata fiksuja nuoria ihmisiä, jotka yrittävät korjata teidän sukupolvenne aiheuttamia ongelmia maapallollemme.

      • Anonyymi

        Ja höpö höpö,mee kiinalaisille valittamaan.


      • Anonyymi

        Aikuiset ihmiset hävetkää! Säälittävää dissata fiksuja nuoria ihmisiä, jotka yrittävät korjata teidän sukupolvenne aiheuttamia ongelmia maapallollemme. Lopeta paskan jauhanta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuiset ihmiset hävetkää! Säälittävää dissata fiksuja nuoria ihmisiä, jotka yrittävät korjata teidän sukupolvenne aiheuttamia ongelmia maapallollemme. Lopeta paskan jauhanta

        Maailma paranee , kun Vimpelissä muutama koululainen syö rehua.
        Tämä likka yrittää päästä julkisuuteen.
        Kuva jo ilkan etusivulla.
        Lapsellista.


      • Anonyymi

        Mitä pienen piirin vimpeläiset on itse tehneet Vimpelin tai yhteiskunnan eteen? Ei moni niin mitään mutta valittaa täällä osataan, ihan olisi vientituotteen ainesta. Se on kamala juttu että me nuoremmat ajattellaan omilla aivoilla ja haluataan oikeasti ainakin yrittää muuttaa maailmaa. En ihan kaikesta olekaan aloituksessa mainitun tytön kanssa samaa mieltä niin hänelle lähtee propsit siitä että huutelusta huolimatta on oma itsensä ja seisoo sanojensa takana. Vähemmästäkin masentaisi. Mutta kateellisia täällä pohjimmiltaan ollaan eli siitä aloitus sikiää. Kaikki uusi ja erilainen pelottaa eli kannattaisiko kaivaa jo potero? Maailma voi loppua jo huomenna.


    • Anonyymi

      On kyllä selkeää ja järkeenkäyvää puhetta tällä tytöllä, etenkin kun vertaa kuntaliitosvouhottajiin. He ei mitenkään perustele asiaansa, hoetaan vaan kuntaliitosta, maksimissaan voidaan osata liittää perään joku vuosiluku. Paljon olisi kuntaliitosvouhottajilla opittavaa näistä ilmastosta kiinnostuneilta. Vaikka faktan tarkistus voisi olla ensimmäinen aihe.

      • Anonyymi

        Ilmastonmuutosta ei kasvisruualla tai koulupinnauksella pysäytetä:sanoi Ellun kana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmastonmuutosta ei kasvisruualla tai koulupinnauksella pysäytetä:sanoi Ellun kana

        Vimpelissäkin on nyt sitten oma maailmanparantaja.
        Kyllä mua naurattaa tälläiset julkisuuden hakijat. Ellun kukko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vimpelissäkin on nyt sitten oma maailmanparantaja.
        Kyllä mua naurattaa tälläiset julkisuuden hakijat. Ellun kukko

        Äänestäkää vihreitä niin maailma pelastuu.Niin ja lopettakas puunpoltto😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänestäkää vihreitä niin maailma pelastuu.Niin ja lopettakas puunpoltto😃

        On kyllä selkeää ja järkeenkäyvää puhetta tällä tytöllä, etenkin kun vertaa kuntaliitosvouhottajiin. He ei mitenkään perustele asiaansa, hoetaan vaan kuntaliitosta, maksimissaan voidaan osata liittää perään joku vuosiluku. Paljon olisi kuntaliitosvouhottajilla opittavaa näistä ilmastosta kiinnostuneilta. Vaikka faktan tarkistus voisi olla ensimmäinen aihe. Olen joka paikan KROLLI joten kirjoitin tämänkin kirjoituksen olen vähän tyhmä anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä selkeää ja järkeenkäyvää puhetta tällä tytöllä, etenkin kun vertaa kuntaliitosvouhottajiin. He ei mitenkään perustele asiaansa, hoetaan vaan kuntaliitosta, maksimissaan voidaan osata liittää perään joku vuosiluku. Paljon olisi kuntaliitosvouhottajilla opittavaa näistä ilmastosta kiinnostuneilta. Vaikka faktan tarkistus voisi olla ensimmäinen aihe. Olen joka paikan KROLLI joten kirjoitin tämänkin kirjoituksen olen vähän tyhmä anteeksi.

        Kukas tämä ilmastovouhotta ompi?


    • Anonyymi

      Älykäs ja taitava tyttö joka osaa käyttää julkisuutta oikealla tavalla.

      Ei Pro -Alajärvi ole päässyt mihinkän lehtee, taitaa olla usko kuntaliitokseenki mennyt koko liikkeeltä.

      Ympäristöasiat on n uorile tärkeämpiä kuin joku tappiollinen kuntaliitos.

      • Anonyymi

        Se varmaan korpeaa, jos ei ole tyttö saanut äidinmaidossaan maalaisliittolais-keskustalaista ajattelutapaa. Mihin jäänyt mollaajilta huomio että sama 'vouhottaja' on tehnyt nuorisoaloitteen koirapuistosta JOTA OLLAAN TOTEUTTAMASSA elikkä kh/valtuuston päätökset on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se varmaan korpeaa, jos ei ole tyttö saanut äidinmaidossaan maalaisliittolais-keskustalaista ajattelutapaa. Mihin jäänyt mollaajilta huomio että sama 'vouhottaja' on tehnyt nuorisoaloitteen koirapuistosta JOTA OLLAAN TOTEUTTAMASSA elikkä kh/valtuuston päätökset on.

        Ompa reipas ja aikaansaava nuori, Pro Alajärvi ei aiheuta edes pahennusta.


    • Monet varmaan muistavat talvet jolloin oli paljon lunta ja joet ja järvet paksussa jäässä. Nyt joulun ja juhannuksen sää ei juuri poikkea toisistaan.

      Mitä luulette lastenlapsenne tuumaavan, jos jostain löytävät vaarivainaan kirjoituksia, että ilmastonmuutos on valetta?
      Se meinaan tietää sitä, että koko Afrikka muuttuu elinkelvottomaksi ja väestö muuttaa kuka minnekin. Eurooppa on tulevaisuudessa lähellä sitä mitä Afrikka oli ennen, joten tännehän he suuntaavat. Väkiluku lienee tuolloin n. miljardi, joten Euroopan väkiluku kolminkertaistuu.

      • Anonyymi

        Kiinassa valmistettuja vaatteita päällä on hyvä huutaa kasvisruokaa kouluun.


      • Anonyymi

        Ilmasto on ollut joskus niin lämmin että etelämantereellakin on kasvanut puita. Ilmasto muuttuu , mutta ihan muusta syystä kuin vihervasemmisto väittää. Lähinnä vihervasemmisto ratsastaa ilmastonmuutoksella pelottelulla ja ajaa sillä omia poliittisia agendojaan.


      • Anonyymi

        Ilmasto on ollut joskus niin lämmin että etelämantereellakin on kasvanut puita. Ilmasto muuttuu , mutta ihan muusta syystä kuin vihervasemmisto väittää. Lähinnä vihervasemmisto ratsastaa ilmastonmuutoksella pelottelulla ja ajaa sillä omia poliittisia agendojaan.Just näin vihreät on hulluja vuohottajia, kukas tämä vimpelin vouhottaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmasto on ollut joskus niin lämmin että etelämantereellakin on kasvanut puita. Ilmasto muuttuu , mutta ihan muusta syystä kuin vihervasemmisto väittää. Lähinnä vihervasemmisto ratsastaa ilmastonmuutoksella pelottelulla ja ajaa sillä omia poliittisia agendojaan.Just näin vihreät on hulluja vuohottajia, kukas tämä vimpelin vouhottaja

        Vimpelissäkin on nyt sitten oma maailmanparantaja.
        Kyllä mua naurattaa tälläiset julkisuuden hakijat. Kysyn kuka on ilmastovouhottaja. Kysely Saarijärveltä Ellunperse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vimpelissäkin on nyt sitten oma maailmanparantaja.
        Kyllä mua naurattaa tälläiset julkisuuden hakijat. Kysyn kuka on ilmastovouhottaja. Kysely Saarijärveltä Ellunperse

        Siinäpäs naurat!


      • Anonyymi

        Minä muistan kun kolmekymmentäluvulla kylvettiin ruista tammikuussa. Silloin ei ollut piiperöitä. Kylmät talvet tuli ilman hörhöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä muistan kun kolmekymmentäluvulla kylvettiin ruista tammikuussa. Silloin ei ollut piiperöitä. Kylmät talvet tuli ilman hörhöjä.

        Minä muistan kun kolmekymmentäluvulla kylvettiin ruista tammikuussa. Silloin ei ollut piiperöitä. Kylmät talvet tuli ilman hörhöjä. Kukas tämä vouhottaja on kysyn vaan. Täältä savosta. Ellun tavara


    • Anonyymi

      Minua naurattaa kuntaliitosvouhottajat.

      • Anonyymi

        Emme lopeta koskaan kyselyitä tästä vouhottajasta isoporukka jaksaa kysellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme lopeta koskaan kyselyitä tästä vouhottajasta isoporukka jaksaa kysellä.

        Minua naurattaa ilmastovouhottaja Vimpelissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua naurattaa ilmastovouhottaja Vimpelissä

        Siinäpäs naurat, ei mitään vaikutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpäs naurat, ei mitään vaikutusta.

        Lapset on lapsia.Kun aikuistuu,häpeää vouhotustaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapset on lapsia.Kun aikuistuu,häpeää vouhotustaan.

        Lapset taas häpeää näitä kuntaliitosvouhottajiin, tuolla asenteella maamme itsenäisyys olisi luovutettu taisteluita 40-luvulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme lopeta koskaan kyselyitä tästä vouhottajasta isoporukka jaksaa kysellä.

        Vimpelin nuoriso on ylpeitä vanhempiensa kommenteista NOT. Noloja noloja.


    • Anonyymi

      Antakaa nyt tytön vouhottaa.

      • Anonyymi

        Aikuiset ihmiset hävetkää! Säälittävää dissata fiksuja nuoria ihmisiä, jotka yrittävät korjata teidän sukupolvenne aiheuttamia ongelmia maapallollemme.ANUSTAPPIAOSTAMAAN


    • Anonyymi

      Pienen piirin pienet kateelliset itkut, toivottavasti näijen omat lapset jää vanhusten luo asumaan tai osaa olla muuttamatta kahta kilometriä kauemmas että ei maailman pahuus ja väärä ajattelutapa tartu.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe