Voiko koronan aikana mennä porauttamaan hammas

Anonyymi

Huomasin illalla pestessäni hampaita että minulla on reikä vasemmassa poskihampaassa. Joten kysymys kuuluu pystyyko porauttamaan hampaita tälläisenä hetkenä.

2

<50

Vastaukset

• Suurempi riski niistä roiskeista ja aerosoleista taitaa kuitenkin olla henkilökunnalle kuin itse potilaalle. Näin jos ei itse kuulu riskiryhmään.

• Jatkan itse, että ei täällä ehkä kenenkään pitäisi antaa terveysohjeita - minunkaan maallikkona.

Aina siinä riskinsä on, kuten myös siinä, ettei hoida reikiä kuntoon ajoissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa jatkaa Jari-Matin mollaamista

Seiskassa avautuu Maisa taas JM:n ”pettämisestä” (kätevästi unohtuu että maisa oli se varsinainen pettäjä) ja ”taloussotkuista”. On kyllä muijalla po
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      12019
    2. Sofia Belorf kuljetti setelipinoja matkalaukussaan, kertoo tullivirkailija 28.5.20

Tullivirkailija todisti Katiska-oikeudenkäynnissä ja kertoi Sofian jääneen kiinni paksujen (50 euron) setelinippujen kuljetuksesta matkalaukussaan. Ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      4502
    3. KALJAA PÄÄSEE OSTAMAAN VIROSTA 1.6 !!!

MIKÄ ONNEN PÄIVÄ! Viro avaa rajat suomalaisille kaljanostajille kesäkuun alusta. Suomalaiset pääsevät Viroon ilman, että heidän tarvitsee jäädä maahan
      Maailman menoa
      87
      2566
    4. Kuka on ollut tekemisissä Martinan kanssa

Oikeassa elämässä? Kommenttia? Millainen on?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1740
    5. Mihin landelle?

Martina on nyt menossa? Hankoon? Missä on kyyhkyläiset kun ei ole taas näkynyt, ei suinkaan ole tullut ryppy rakkauteen vai jatkuuko Stefun veneily ed
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1433