Kunnes tulee

Anonyymi

Palataan vielä taaksepäin. Puhumisen saloihin. Nainen on monesti pyöritellyt mielessään toivomusta siitä, että mies kuuntelisi häntä ja puhuisi hänen kanssaan. Nainen ei halua puhua yksin tai pakottaa enää miestä puhumaan. Hän ei jaksa olla yksin parisuhteessa! Hän vaatii, komentaa ja raivoaa. Valittaa ystävilleen. Hänestä tuntuu kuin olisi vesilasi, joka vuotaa yli. Jostain siihen kuitenkin aina tulee lisää vettä.

Halut ovat naisella olleet kadoksissa jo jonkun aikaa. Hän on pohtinut itsekseen, ettei ehkä olekaan niin seksuaalinen kuin on luullut.

Kunnes tulee se yksi kerta, kun halu syttyy. Tällä kertaa halua ei kuitenkaan sytytä oma mies. On toiset silmät, ja ne katsovat sieluun asti. On ihminen, joka näkee minut, haluaa kuulla minun tarinani ja minä haluan kuulla hänestä aivan kaiken. Puhumiselle ei tule loppua. Kiima kasvaa kuin salaa hiipivä naisen orgasmi. Sen voima sykkii kehossa eikä mieli halua vastustaa.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/662c7182-bb73-4abb-9e8d-0ae79e10b60c

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri kirjoitin tuossa toiseen aloitukseen, missä kolmekymppinen mies harmitteli seksin vähyyttä suhteessa, että se on puhumattomuus.

      Pettämistä mä nyt en ymmärrä oikeastaan ikinä.. Sille tielle ei tarvitse ikinä alentua, mutta kun tie nousee pystyyn, on varmasti moni ihminen ihmeissään.

      Olipa mies tai nainen, pitäisi saada parisuhteessa tulla kuulluksi. Ja väkisin se ei onnistu, sitten on tehtävä muita ratkaisuja...muuta kuin pettäminen. Ja niitä on. Vaikka sitten se kannoillaan kääntyminen ja poiskävely suhteesta. Ei tässä maailmassa enää kenenkään tarvitse kärsiä. Nyt on mahdollisuuksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe