Trodo varaosat

Anonyymi

Älkää missään nimessä ostako tuolta Latvialaiselta varaosamyyjältä mitään, kehuvat kyllä kaupat hyväksi ja nopeasti osat tulee, mutta kun ja jos tuleekin takapakkia, eli takuuajan, joka onheillä kaksivuotta, aikana vikaa ostettuihin varaosiin niin ei vät korvaa mitään...ostin viimekesänä kaksi etupyöränlaakeria Peugeot 407 koska toinen jo jurisi, vein laakerinvaihtoon korjaamolle (Vianor Hämeenlinna), no ajelin sitten noin puolivuotta ja 8000km kun alkoi taas laakerin jurina etupuolelta, no mullahan oli se toinen uusi laakeri j eikun taas samalle korjaamolle(kuitit tallessa) ja totesivat että on sama npyörän laakeri johon olivat vaihtaneet josen ensimmäisen no vaihdettiin sitten toinen laakeri joka mulla oli ja otin yhteyttä Trodoon, käskivät palauttaa sen vioittuneen laakerin heille, he maksavat postimaksun ja pyysivät laittaa vaihtotyöstä aiheutuneet kulut myös kuitteineen mukaan koska vaadin myös sitä vaihtotyätä takuuseen, no laitoin kaksi A4kokoista valkoista, muut paperit paketin täytteenä olivat ruskeita, kuittia mukaan...vastaus tuli että heidän takuukäsittelijä ei ollut "LÖYTÄNYT" paketista mitään kuitteja ja edelleen pyysivät netin kautta kuitteja, mulla eioo siihen mahdollisuutta mutta sain kuitenkin lähetettyä heille kopiot kuiteista, ja sain vastauksen että saattaa käydä kauan ennenkuin asia selviää, he ottavat yhteyttä laakerivalmistajaan (KAMOKA),, asiaan eioo tullut minkäänlaista selvitystä jos ei oteta lukuun hiljaisuutta mikä Trodon puolelta minulle on....jos joku osaa muita euroopan kieliä joille Trodosta ehkä myydään, niin toivon että kirjoittavat sen maan kielellä tämän jotta saamme kaikki tietää minkälainen rysä tämä Trodo on.

2

<50

Vastaukset

• Yleensä osatkin hintaluokissa jos vain haluaa leiman ja auton myytyä äkkiä pois niin on sitten ihan halvinta kuraa ja merkkituotteissa jo eri hinnat ja itse otan keskihintaista.

• Minulla on ihan myönteiset kokemukset Trodosta. Bilsteinin iskarit tuli sieltä ja itse asensin joka nurkkaan. Hyvin toimivat.

Ei kannata sellaisiin halpismerkkeihin sortua kuin jokin KAMOKA!
      Itse vaihdoin Peugeot 607:n etulaakerin Aeromotorsilta, virolainen firma. Merkki FAG eikä paljon kalliimpi kuin nuo halpikset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttäviä Paljastuksia Nikon TV-sarjasta

Tänään se sitten alkaa, sarja nikosta ja katiskasta. Ennakkotietojen mukaan sisältö paljon ikävämpää kuin luulin. Niko käyttänyt huumeita jo 13 vuotia
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      5611
    2. Kuka maksaa ei-turvallisesta maasta tulevan pakkokatanteenin..

..eivät kai veronmaksajat Kelan ansiosidonnaisella päivärahalla? Vastuuton mokailija maksakoon mokiensa kulut itse! Se on Ruotsin risteilyltä tai Balk
      Maailman menoa
      172
      5104
    3. Henna ja Tauski jälleen yhdessä onnellisina

Kihlatkin hankittu. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/503fdd42-5bef-4519-ae07-de01ca6aa9ba
      Viihde ja kulttuuri
      25
      2512
    4. Suomi olisi itse tarvinnut kehitysapua

suomen koronatalous ja sannan lahjarahat italiaan on kestämätön setti. Suomen julkinen ajetaan alas, teitä ei kunnosteta, omaa taloutta ei elvytetä..
      Maailman menoa
      225
      2288
    5. Heti alkoivat "asiantuntijat" sössöttämään

ettei hallituksella ole oikeus pistää ihmisiä pakkokaranteeniin https://yle.fi/uutiset/3-11487500
      Maailman menoa
      267
      1954