Ylläpito jakaa jäähyminuutteja

Anonyymi

Ylläpito jakaa X minuutin mittaisia jäähyjä. Sen tunnistaa siitä, kun kommentin lähettämisen yhteydessä tulee punaisella ilmoitus "Jokin meni pieleen - yritä myöhemmin uudelleen". Pienen hetken kuluttua tulee taas vihreällä "Viesti lähetetty onnistuneesti".

36

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sairasta menoa.

    • Anonyymi

      Pääministerihallituksen viimeisiä kuolinkouristuksia.

      • Anonyymi

        Heh. Onko joskus ollut olemassa muita kuin "pääministerihallituksia", mitä ikinä koko sana nyt tarkoittaakaan. Minä kun en puhu persua niin en aina ole varma.


      • Anonyymi

        Kokoomus on tuossa takana ja Orpo kannustaa taustalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomus on tuossa takana ja Orpo kannustaa taustalla.

        Kokoomus kun sattuu olemaan persujen ainoa oljenkorsi muodostaa enemmistöhallitus seuraavien vaalien jälkeen. Miltäs ajatus maistuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomus kun sattuu olemaan persujen ainoa oljenkorsi muodostaa enemmistöhallitus seuraavien vaalien jälkeen. Miltäs ajatus maistuu?

        mistä hitosta te puhutte?
        Liittyy aloitukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mistä hitosta te puhutte?
        Liittyy aloitukseen?

        Aloitushan on ihan puhdasta hölynpölyä, joten sama kai se mistä tässä puhutaan.


    • Anonyymi

      eiköhän ne ole vain teknisiä ilmavaivoja..

      • Anonyymi

        Just. Suomikin liittyi EU:hun teknisen "vian" takia ja tavjasta tuli "koko kansan" presidentti. Onko Presidentti Niinistön koira päässyt irti, kun uskalsi arvostella pääministeriä?


    • Anonyymi

      Onko puhelinlasku maksettu? Sekin estää netin käyttämisen jos ei ole maksettu.

      • Anonyymi

        Paikallispuhelumaksuako tarkoitat vaiko kaukopuhelumaksua?


    • Anonyymi

      No mutta eihän tuo tai ylläpito yleensäkään ole mikään ongelma muille kuin nettipersuille.

      • Anonyymi

        Näin kirjoittaa sananvapauden ja liberalismin puolesta palstalla asuva vihervasemmistolesbo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kirjoittaa sananvapauden ja liberalismin puolesta palstalla asuva vihervasemmistolesbo.

        Eiköhän noita tule ihan jokaiselle joskus. Ihan puoluekantaan tahi seksuaaliseen suuntaukseen katsomatta. Kertonee vain sivun toimimattomuudesta, ei muusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kirjoittaa sananvapauden ja liberalismin puolesta palstalla asuva vihervasemmistolesbo.

        Totta kai olen liberaali. Sen vastakohtahan on konservatiivinen harvainvalta ja dikatatuuri. Persujen dystopia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai olen liberaali. Sen vastakohtahan on konservatiivinen harvainvalta ja dikatatuuri. Persujen dystopia.

        Ja sinun vihervasemmistolesbon mielipide on palstan "ainut oikea" mielipide?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinun vihervasemmistolesbon mielipide on palstan "ainut oikea" mielipide?

        Missä on sanottu että palstalla olisi jokin ainut ja oikea mielipide? Mene kouluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on sanottu että palstalla olisi jokin ainut ja oikea mielipide? Mene kouluun.

        Luulen, että olen kouluissa oppinut enempi kuin sinä opetettu! Niin aivopestyjä ovat kirjoituksesi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, että olen kouluissa oppinut enempi kuin sinä opetettu! Niin aivopestyjä ovat kirjoituksesi!

        No tyypilliseen persutapaan et ainakaan osaa kirjoittaa edes omaa äidinkieltäsi kunnolla, joten voisin hiukan epäillä tuota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tyypilliseen persutapaan et ainakaan osaa kirjoittaa edes omaa äidinkieltäsi kunnolla, joten voisin hiukan epäillä tuota.

        Vihervasemmistolesbo hesasta osaa suomea paremmin kuin suomalaiset! Voi vittu, että tenasi falskaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervasemmistolesbo hesasta osaa suomea paremmin kuin suomalaiset! Voi vittu, että tenasi falskaa!

        Persuretoriikan helmeä pukkaa :)


    • Poliittisiin ketjuihin jos kirjoittaa erilailla kuin mikä on valtamedian mielipide niin tulee tuo jäähy.
      Olen huomannut sen ohittamiseen on 2 keinoa.
      Jos käyttää nettiä tietokoneella kännykästä prepaid liittymällä usb,n kautta tietokoneeseen yhdistettynä (niinkuin minä), niin sammuttaa kännykän ja käynnistää uudelleen.

      Prepaid liittymässä ip osoite vaihtuu joka käynnistryskerralla niin tekee sen ja ccleanerilla siivoaa evästeet.
      SItten pääsee taas kommentoimaan, myös mainokset vaihtuu selaushistorian mukaisista mainoksista ja näkyy pelkkiä pikavippimainoksia.

      Toinen keino on kirjautua sisään rekisteröidyllä nimimerkillä jolla kommentointi onnistuu yleensä aina.

      • Anonyymi

        Hallitusta arvosteleva palkkatyöläinen omalla nimellä? Kiinassakin puhdistukset alkaneet.


      • Anonyymi

        Heh. Kerrankin joku vainoharhainen joka on rekisteröinyt nimimerkkinsä :)

        En tiedä mikä kumma on tuo "valtamedian mielipide", en usko moista olevan olemassakaan, mutta luulisin että te persut tarkoitatte sillä lähinnä kaikkea mistä te ette pidä. Esimerkiksi maahanmuutto. Teenkin testin: Maahanmuutto on perssiistä. Logiikkasi mukaan tuo lause pitäisi aiheuttaa minulle jäähyn. Katsotaanpa miten käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh. Kerrankin joku vainoharhainen joka on rekisteröinyt nimimerkkinsä :)

        En tiedä mikä kumma on tuo "valtamedian mielipide", en usko moista olevan olemassakaan, mutta luulisin että te persut tarkoitatte sillä lähinnä kaikkea mistä te ette pidä. Esimerkiksi maahanmuutto. Teenkin testin: Maahanmuutto on perssiistä. Logiikkasi mukaan tuo lause pitäisi aiheuttaa minulle jäähyn. Katsotaanpa miten käy.

        Ikävä kyllä ei tullut jäähyä. Teinköhän jotain väärin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh. Kerrankin joku vainoharhainen joka on rekisteröinyt nimimerkkinsä :)

        En tiedä mikä kumma on tuo "valtamedian mielipide", en usko moista olevan olemassakaan, mutta luulisin että te persut tarkoitatte sillä lähinnä kaikkea mistä te ette pidä. Esimerkiksi maahanmuutto. Teenkin testin: Maahanmuutto on perssiistä. Logiikkasi mukaan tuo lause pitäisi aiheuttaa minulle jäähyn. Katsotaanpa miten käy.

        Eiköhän se ole TE vihervasemmisto, jotka mediassa yliedustettuna, olette kaikista suvaitsemattomimpia sananvapaudelle ja liberalismille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ole TE vihervasemmisto, jotka mediassa yliedustettuna, olette kaikista suvaitsemattomimpia sananvapaudelle ja liberalismille.

        En minä sinun hassuille MV-fantasioillesi mitään taida voida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä sinun hassuille MV-fantasioillesi mitään taida voida.

        Mikä valtaapitävien päättömien päätösten arvostelussa on hauskaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä valtaapitävien päättömien päätösten arvostelussa on hauskaa?

        Ymmärist väärin. Teille nettiperseilijöille ja hassuille höpinöillenne tässä nauretaan:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärist väärin. Teille nettiperseilijöille ja hassuille höpinöillenne tässä nauretaan:)

        Hesalainen viherpissis keskustasta koittaa olla stadilainen, vaikka täysin hesanpissis on. Väykkä, pelasta KesKusta.


    • Anonyymi

      mistä hitosta te puhutte?
      Liittyy aloitukseen?

      Ensimmäinen kommentti aloitukseen ketjussa:
      Minulla sama kokemus

    • Anonyymi

      En tiedä mitä on, toisinaan pitää vpn valita toinen maa niin taas pelittää.

    • Anonyymi

      Kyseessä on lapsellinen oletus.

      Koska tuo johtuu vain alustasta joka bugittaa.

      Mitä tulee sananvapauteen; tämä on palvelualusta, sinä hyväksyt palveluntarjoajan käyttäjäahdot joissa todetaan että voivat olla julkaisematta mitään mitä sanot.

      Hyväksyt käyttäjäehdot käyttämällä palvelua, et voi käyttää ja olla hyväksymättä.

      Sananvapaus koskee sitä että saat kadulla sanoa mielipiteesi; nettialustat eivät ole sananvapauden piirissä samalla tapaa kuin naapurillasi ei ole oikeutta tulla sun kotiin kertomaan mielipidettään susta sananvapauden nojalla.

      • Anonyymi

        Olet pahin paskaläjä Arhinmäen jälkeen.


    • Anonyymi

      Naiset tappaa naisia Subilla. Tasa-arvoa?

    • Anonyymi

      Se riippuu puolueesta. Kun näyttää okeata jäsenkirjaa, niin ei tule mitään katkoja

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe