Treffikutsu ylipainoiselta naiselta

Anonyymi

Sain treffikutsun ylipainoiselta naiselta... Muutoin siinä naisessa ei ollut moitittavaa, mutta liikakilot eivät vain sytytä. En vastannut mitään, en kuitenkaan halunnut loukata.

Miten ylipainoisella naisella voi itsetunto riittää tällaiseen? Ymmärtäisin, jos olisin itse ylipainoinen mies, mutta en ole. En ole treenattukaan, mutta kuitenkin normaalivartaloinen. Luuliko se nainen tosiaan että sillä olisi mahiksia muhun?

130

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljonko oli ylipainoa?

      Musta hoikat ihmiset on jotenkin... masentavia ja flegmaattisia.

      (reps)

      • Tuosta tulikin mieleen, että olen joskus laskeskellut palstan painoindeksiä (keskiarvoa) varsin omituisella kaavalla.

        (hihitystä)


      • Anonyymi

        Ehkä 10-15 kg, arviolta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä 10-15 kg, arviolta

        Mä tykkään vähän pyöreämmistä "tytöistä".

        (persnaurut)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Mä tykkään vähän pyöreämmistä "tytöistä".

        (persnaurut)

        nämä naiset ei kyllä ole ylipainoisia vaan normaaleita naisia mutta itse pidän lola odusogan ruoholan tukiaisen tyyppisistä normaaleista naisen vartaloista ja pyöreyttäkin saa olla mutta ylipainoiset ei kiihota


      • Anonyymi kirjoitti:

        nämä naiset ei kyllä ole ylipainoisia vaan normaaleita naisia mutta itse pidän lola odusogan ruoholan tukiaisen tyyppisistä normaaleista naisen vartaloista ja pyöreyttäkin saa olla mutta ylipainoiset ei kiihota

        Kuka Ruohola?

        Ai Laura?

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nämä naiset ei kyllä ole ylipainoisia vaan normaaleita naisia mutta itse pidän lola odusogan ruoholan tukiaisen tyyppisistä normaaleista naisen vartaloista ja pyöreyttäkin saa olla mutta ylipainoiset ei kiihota

        Luettelemasi daamit ovat reippaasti ylipainoisia. Heidän rungoissaan ei ole mitään vikaa, kauniita ovat, mutta jokaisen vaaka näyttää varmuudella vinon pinon ylikiloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nämä naiset ei kyllä ole ylipainoisia vaan normaaleita naisia mutta itse pidän lola odusogan ruoholan tukiaisen tyyppisistä normaaleista naisen vartaloista ja pyöreyttäkin saa olla mutta ylipainoiset ei kiihota

        Johanna on ollut nuorena ja normaalipainoisena todella sievä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johanna on ollut nuorena ja normaalipainoisena todella sievä. :)

        on se nykyäänkin normaain painoinen ja seksikäs vartaloinnen eli aikuinen nainen


    • Anonyymi

      Eihän naisten mielestä ole mitään tasoja. Kuka vaan voi saada kenet tahansa. Paitsi tietenkin miesten pitää ymmärtää tasonsa mutta se on ihan eri juttu.

      • Anonyymi

        Tasoteoria on puhtaasti Laasaslais-uskovaisten ätmien päässä. Ihmisten arvottaminen tasoihin pelkän seksimenestyksen mukaan on laasaslaisuuden pohja.


      • Anonyymi

        Tasoteoria on olemassa uskoipa siihen tai ei. Kaikki ei saa kaikkia naistenkaan mielestä. Olen nainen ja allekirjoitan kyllä tasoteorian. Se ei ole Laasasen keksintö. Se on huomattu jo ennen Laasasta ja asiaa on tutkittu muuallakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasoteoria on puhtaasti Laasaslais-uskovaisten ätmien päässä. Ihmisten arvottaminen tasoihin pelkän seksimenestyksen mukaan on laasaslaisuuden pohja.

        Ei se mielestäni seksin perusteella arvota vaan positiivisten ominaisuuksen tai niiden puuttumisen perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasoteoria on olemassa uskoipa siihen tai ei. Kaikki ei saa kaikkia naistenkaan mielestä. Olen nainen ja allekirjoitan kyllä tasoteorian. Se ei ole Laasasen keksintö. Se on huomattu jo ennen Laasasta ja asiaa on tutkittu muuallakin.

        Hyvä että ainakin yksi nainen myöntää että näin on. Ei minusta tarvita mitään teorioita mutta olisi hyvä jos vähän useammat naiset ymmärtäisivät että yleeensä onnistuneet parisuhteet solmitaan melko samantasoisten ihmisten kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että ainakin yksi nainen myöntää että näin on. Ei minusta tarvita mitään teorioita mutta olisi hyvä jos vähän useammat naiset ymmärtäisivät että yleeensä onnistuneet parisuhteet solmitaan melko samantasoisten ihmisten kesken.

        Totta. Toki poikkeuksia löytyy syystä tai toisesta. Liian suuret erot tuo kuitenkin suhteeseen painetta ja todennäköisesti johtaa myös eroon. Jos haluaa saada parhaan mahdollisemman kumppanin, tulee tehdä itsestään kaikilla tasoilla mahdollisemman hyvä niissä raameissa ja puitteissa, jotka on saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Toki poikkeuksia löytyy syystä tai toisesta. Liian suuret erot tuo kuitenkin suhteeseen painetta ja todennäköisesti johtaa myös eroon. Jos haluaa saada parhaan mahdollisemman kumppanin, tulee tehdä itsestään kaikilla tasoilla mahdollisemman hyvä niissä raameissa ja puitteissa, jotka on saanut.

        Järkevää juttua. Eikä siis minusta ole paha asia jos eritasoiset ihmiset saavat parisuhteen onnistumaan - hyvähän se vaan on jos tällainen onnellinen poikkeus on sattunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mielestäni seksin perusteella arvota vaan positiivisten ominaisuuksen tai niiden puuttumisen perusteella.

        Tutustupa teoriaan tarkemmin. Kyllä siinä varsinkin miesten kohdalla seksimenestyksellä on iso rooli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutustupa teoriaan tarkemmin. Kyllä siinä varsinkin miesten kohdalla seksimenestyksellä on iso rooli.

        Ok. Itse en ajattele sitten samalla tavalla. Tasoteoriassa on varmaan yleensä ottaen kysymys siitä mitä enemmän positiivisia ja tavoiteltuja ominaisuuksia yksilöllä, sitä suositumpi parisuhdemarkkinoilla hän on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutustupa teoriaan tarkemmin. Kyllä siinä varsinkin miesten kohdalla seksimenestyksellä on iso rooli.

        Kaikennäköiset ja -kokoiset miehet ja naiset saa tarvittaessa varmasti seksiä. Huvittaa, jos tuo olisi oikeasti joku tason määrittäjä. Ei ole. Jos jonkun ei-fyysisesti-viehättävän ja/tai ongelmaisen, jolla ei ole positiivisia ominaisuuksia paljon eikä ole hyvää puolisoainesta, saa seksiin baari-illan jälkeen tai jostain muualta tai jopa parisuhteeseen, se ei ole mikään meriitti. Se on lähinnä riippakivi.


    • Anonyymi

      Olisit vastannut, että ota uudelleen yhteyttä 20 kg pudotuksen jälkeen. Ja loppukaneettina vielä toivomukset pukeutumisen suhteen, mielellään miniä ja nahkaa tai mitä haluatkin.

      Ja vielä toivomuksena ei kotieläimiä tai lapsia.

      • Ja neitsyys tallella.

        (hirn)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Ja neitsyys tallella.

        (hirn)

        Se ennenkaikkea.


    • Anonyymi

      Todistit juuri että miehillekin merkkaa vaan ulkonäkö.

      • Kaikille merkkaa ulkonäkö.

        Sokeista en osaa sanoa, kun en yhtään tunne.


      • Funeau kirjoitti:

        Kaikille merkkaa ulkonäkö.

        Sokeista en osaa sanoa, kun en yhtään tunne.

        Tuosta tulikin mieleen, että ajatelkaa jos joku sokea tulisi ja sanoisi että hänen mielestä olet (siis minä) maailman kaunein olento.

        Olisin aivan myyty.

        (reps)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Tuosta tulikin mieleen, että ajatelkaa jos joku sokea tulisi ja sanoisi että hänen mielestä olet (siis minä) maailman kaunein olento.

        Olisin aivan myyty.

        (reps)

        Se olisi vain vihje siitä, että hänellä saattaisi olla saint-exupéryläinen näkökyky.


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Kaikille merkkaa ulkonäkö.

        Sokeista en osaa sanoa, kun en yhtään tunne.

        "Kauniita naisia aiemmin katselin minäkin.
        Sellainen hurmuripoikako ollut oot sinäkin?"
        https://www.youtube.com/watch?v=aHO_mFsR9Eg


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Tuosta tulikin mieleen, että ajatelkaa jos joku sokea tulisi ja sanoisi että hänen mielestä olet (siis minä) maailman kaunein olento.

        Olisin aivan myyty.

        (reps)

        Minusta tuntuu, että Funeau on palstan hurmuripoika! ;D


    • Anonyymi

      "En vastannut mitään, en kuitenkaan halunnut loukata."

      Mutta saatoit loukata vastaamattomuudellasi?

      -palstahessu

      • Anonyymi

        Riippuu vähän, että mikä on asiayhteys. Eli ollaanko tsättäilty treffipalstalla vai onko kyseessä kenties työkaveri, joka pyysi treffeille.

        Mutta oli niin tai näin, niin kyllähän aloittaja on moukka, koska ei vastannut mitään. Mutta se voi olla myös yksi syy siihen, että nainen hänelläkin on vielä hakusessa.


    • Anonyymi

      Lihavat naiset ei halua lihavaa miestä ja koska ne haluaa komean normimiehen.

      • Ei kun mä haluan pyöreän ja iloisen naisen.

        Olen itse kuin varjo vaatekaapissa, koiden peittämä.

        (hihitystä)


      • Anonyymi

        Toisaalta se pehmeys tulisi sitten tuplana, jos molemmat olisi pulleita. Siinä ei kyllä kylmä tulisi. Eri asia sitten, riittääkö tila parivuoteessa. ;D


    • Anonyymi

      Prisman käytävällä kyllä näkee pullukoita naisia, joilla on hintelä mies.
      Talvella varmaan pullukka nainen lämmittää, kun pullukka nainen makaa päällä.
      Kun naiset on tarkkoja ulkonäöstään, niin luulis, et ne on tarkkoja myös vartalonsa ulkonäöstä, eikä pelkästään kasvojen.
      Usein näkee, kun pullukka nainen mönkii autosta tai tulee scootterilla pikaruokalaan ja alkaa ahtaamaan hampurilaisia, pizzaa, leivoksia ym. jotka lihottaa.
      Onhan ne hyviä, mutta ei meikäläinen pikaruokaa syö, vaikken olekaan mikään ylipainoinen.
      Vuosi sitten söin hampurilaisen.

      • Kuvittele että mä käyn vain kerran vuodessa Prismassa.

        (hihitystä)


      • Anonyymi

        Suomessa on laaja ylipaino-ongelma - pullukoita naisia ja miehiä lyllertää vastaan vähän väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on laaja ylipaino-ongelma - pullukoita naisia ja miehiä lyllertää vastaan vähän väliä.

        Suomen valtio voisi lahjottaa kaikille 18-vuotta täyttäneille ilmaiset kävelysauvat, vaikka koronan jälkeiseen terveelliseen elämään.


    • Anonyymi

      Ei siinä ole mitään väärää, että et pidä ylipainoisista tai lihavista naisista. Sinulla on oikeus omiin ihanteisiin ja mielipiteisiin. Tuo on mielenkiintoinen tuo kysymys itsetunnon riittämisestä. Lihavilla, ylipainoisilla ja normaalipainoisilla naisilla on ihan samat ulkonäköihanteet miehelle. Ne ei lihoessa muutu. Itse olen lihonut kymmeniä kiloja mutta ulkonäköihanne pysyy. Tosin jos itse ylipainoisena tai lihavana alkaisin deittailemaan, minun tulisi periaatteessa hyväksyä miehen ylipaino tai lihavuus siinä kohtaa, koska se olisi oikeudenmukaista ja reilua. Koska pidän lihaksikkaista miehistä niin kuin aiemminkin normaalipainoisena, hoidan itse ensin oman ylipainon pois ja deittailen vasta sitten. Ei voi koskaan pyytää toiselta sellaista, mitä ei voi itse antaa.

      Onneksi ylipainoon voi vaikuttaa. Vaikeampaa on esim. lyhyillä miehillä ja ei-kasvo-komeilla miehillä ja ei-kasvokauniilla naisilla. Ylipaino on pudotettavissa ja kroppa muokattavissa mutta kukaan ei kasva lisää senttejä aikuisena eikä voi vaihtaa kasvojaan. Tietysti kauneusleikkauksin jotkut parantelee jotain kohtia mutta lopputulos leikkauksillakaan ei ole välttämättä kaunis. Tärkein kumppaninvalinnassa on löytää joku, joka hyväksyy sinut ja jonka sinä hyväksyt sekä yrittää olla itsestään mahd. paras versio siinä määrin kuin se on mahdollista.

    • sano vaan, että muutaman kymmenen kilon jälkeen voidaan katsella.

      • Anonyymi

        Pelkkä paino ja vartalo ei tee ihmistä miellyttävännäköistä. Ihastumiseen tarvitaan se kokonaisuus, johon kuuluu myös kasvot ja pituus vartalon kanssa. Myös sisäisten ominaisuuksien tulee olla kohdillaan. Jokainen ihminen on normaalipainoisena paras versio itsestään. Alipainoinen ei tule olla eikä sellaiseksi pyrkiä. Normaalipainon BMI:ssa on jo iso haitari olla hoikka tai kurvikas tai lihaksikas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkä paino ja vartalo ei tee ihmistä miellyttävännäköistä. Ihastumiseen tarvitaan se kokonaisuus, johon kuuluu myös kasvot ja pituus vartalon kanssa. Myös sisäisten ominaisuuksien tulee olla kohdillaan. Jokainen ihminen on normaalipainoisena paras versio itsestään. Alipainoinen ei tule olla eikä sellaiseksi pyrkiä. Normaalipainon BMI:ssa on jo iso haitari olla hoikka tai kurvikas tai lihaksikas.

        ylipaino on aina niin suuri miinus, ettei sellaista halua puolisoksi


      • Anonyymi

        "sano vaan, että muutaman kymmenen kilon jälkeen voidaan katsella."
        Tuota... eikö tuo olisi jo aika loukkaavaa? Mieluummin toteaa jotain muuta, "et ole tyyppiäni" vaikkapa. Tai jos on tuntematon ihminen kyseessä, niin voihan sitä valehdella olevansa varattu, eihän se tuntematon ihminen sitä tietäisi valheeksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "sano vaan, että muutaman kymmenen kilon jälkeen voidaan katsella."
        Tuota... eikö tuo olisi jo aika loukkaavaa? Mieluummin toteaa jotain muuta, "et ole tyyppiäni" vaikkapa. Tai jos on tuntematon ihminen kyseessä, niin voihan sitä valehdella olevansa varattu, eihän se tuntematon ihminen sitä tietäisi valheeksi.

        kaikki mitä ihmiset ulosantavat nykypäivänä on jonkun mielestä loukkaavaa joten turha edes yrittää.

        vaan ymmärtääkö ylipainoiset muuten, että jotain kannattaisi itselleen tehdä?


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        kaikki mitä ihmiset ulosantavat nykypäivänä on jonkun mielestä loukkaavaa joten turha edes yrittää.

        vaan ymmärtääkö ylipainoiset muuten, että jotain kannattaisi itselleen tehdä?

        Kyllä he itsekin asioiden laidan tietävät. Ei heille tarvitse sitä selittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä he itsekin asioiden laidan tietävät. Ei heille tarvitse sitä selittää.

        eivät tiedä, koska bodyposit yms roska


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        eivät tiedä, koska bodyposit yms roska

        Kyllä osa tietää, minä esimerkiksi. Ylipainoa mulla on 15 kg ja minulla on jo ruokavaliosuunnitelmat valmiina. Itse en ymmärrä tuota kehopositiivisuusjuttua ollenkaan, en kai vain ole sisäistänyt sitä. Mulle ei kenekään miehen tarvitse tulla mainitsemaan ylipainostani. En tosin mitään suhdetta kuvittelekaan ennen kuin olen laihduttanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "sano vaan, että muutaman kymmenen kilon jälkeen voidaan katsella."
        Tuota... eikö tuo olisi jo aika loukkaavaa? Mieluummin toteaa jotain muuta, "et ole tyyppiäni" vaikkapa. Tai jos on tuntematon ihminen kyseessä, niin voihan sitä valehdella olevansa varattu, eihän se tuntematon ihminen sitä tietäisi valheeksi.

        Se pitää yrittää jotenkin kohteliaasti sanoa mutta voi sanoa sen syynkin rehellisesti, esim. "Etsin erilaista. Minulle ulkonäkö on tärkeää. Etsin normaalipainoista, koska itsekin olen normaalipainoinen." Kyllä noin voi sanoa. Joillekin ylipaino tai lihavuus on kynnyskysymys, joillekin ei. Tiedän sellaisiakin normaalipainoisia naisia, jotka ovat laittaneet miesystävänsä heti seurustelun aluksi laihikselle. Sen eron huomaa ennen ja jälkeen kuvista, kun possumunkkien määrää on rajoitettu toiselta seurustelun alettua! Joskus seurustelukumppanikin voi tsempata. Hyvä, että noissa tapauksissa tsemppasi! ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä osa tietää, minä esimerkiksi. Ylipainoa mulla on 15 kg ja minulla on jo ruokavaliosuunnitelmat valmiina. Itse en ymmärrä tuota kehopositiivisuusjuttua ollenkaan, en kai vain ole sisäistänyt sitä. Mulle ei kenekään miehen tarvitse tulla mainitsemaan ylipainostani. En tosin mitään suhdetta kuvittelekaan ennen kuin olen laihduttanut.

        Kyllä minäkin tiedän ja ajattelen samalla tavalla kuin sinä, että suhde vasta laihdutuksen jälkeen. Minulla on reilu 30kg matkaa normaalipainon ylärajalle. Todella paljon. Se on ensimmäinen etappi. Jos siitä jaksaa vielä ja pystyy, voi toki pudottaa. Viimeksi olin normaalipainoinen yhdeksän vuotta sitten. Olen itsekin käynyt ravitsemusterapeutilla ja tiedän teoriassa kaiken mutta käytännön toteutus on sitten eri asia. Kyllä laihdutus on ollut listalla kauan ja välillä olen laihtunutkin mutta kilot tulleet takaisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin tiedän ja ajattelen samalla tavalla kuin sinä, että suhde vasta laihdutuksen jälkeen. Minulla on reilu 30kg matkaa normaalipainon ylärajalle. Todella paljon. Se on ensimmäinen etappi. Jos siitä jaksaa vielä ja pystyy, voi toki pudottaa. Viimeksi olin normaalipainoinen yhdeksän vuotta sitten. Olen itsekin käynyt ravitsemusterapeutilla ja tiedän teoriassa kaiken mutta käytännön toteutus on sitten eri asia. Kyllä laihdutus on ollut listalla kauan ja välillä olen laihtunutkin mutta kilot tulleet takaisin.

        ei laihduttamalla laihdu. elintapoja pitää muuttaa


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        ei laihduttamalla laihdu. elintapoja pitää muuttaa

        Totta turiset.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        ylipaino on aina niin suuri miinus, ettei sellaista halua puolisoksi

        Sinä et edes huomaa pientä ylipainoa.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        ylipaino on aina niin suuri miinus, ettei sellaista halua puolisoksi

        Kirjoitustaidottomuus on aina niin suuri miinus, ettei kirjoitustaidotonta eikä muutenkaan kouluttamatonta miestä halua puolisoksi. Itse toivon, että mies olisi vähintään alemman korkeakoulututkinnon suorittanut tai maisteri. Pelkkä tutkinto ei riitä. Tulee olla älykäs, viisas, elämää kokenut, lainkuuliainen, päihteetön, väkivallaton, uskollinen, kykenevä sitoutumaan, hyvä puoliso, paras ystävä ja hyvä kasvattaja. Lempeä, lämmin, empaattinen, ystävällinen, kohtelias, antelias, huomaavainen ja päämärätietoinen. Oikeudenmukainen, reilu ja rehellinen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä osa tietää, minä esimerkiksi. Ylipainoa mulla on 15 kg ja minulla on jo ruokavaliosuunnitelmat valmiina. Itse en ymmärrä tuota kehopositiivisuusjuttua ollenkaan, en kai vain ole sisäistänyt sitä. Mulle ei kenekään miehen tarvitse tulla mainitsemaan ylipainostani. En tosin mitään suhdetta kuvittelekaan ennen kuin olen laihduttanut.

        Järkevä nainen, ei mitään kehopositiivisuusjuttuja tai olen tyytyväinen painooni ym. skeidaa. Fakta on se ettei kukaan halua olla ylipainoinen, vain harva myöntää sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä osa tietää, minä esimerkiksi. Ylipainoa mulla on 15 kg ja minulla on jo ruokavaliosuunnitelmat valmiina. Itse en ymmärrä tuota kehopositiivisuusjuttua ollenkaan, en kai vain ole sisäistänyt sitä. Mulle ei kenekään miehen tarvitse tulla mainitsemaan ylipainostani. En tosin mitään suhdetta kuvittelekaan ennen kuin olen laihduttanut.

        Ahmin juuri suklaata mutta kulutan myös energiaa ainakin kahden edestä joten paino-ongelmia ei ole koskaan ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitustaidottomuus on aina niin suuri miinus, ettei kirjoitustaidotonta eikä muutenkaan kouluttamatonta miestä halua puolisoksi. Itse toivon, että mies olisi vähintään alemman korkeakoulututkinnon suorittanut tai maisteri. Pelkkä tutkinto ei riitä. Tulee olla älykäs, viisas, elämää kokenut, lainkuuliainen, päihteetön, väkivallaton, uskollinen, kykenevä sitoutumaan, hyvä puoliso, paras ystävä ja hyvä kasvattaja. Lempeä, lämmin, empaattinen, ystävällinen, kohtelias, antelias, huomaavainen ja päämärätietoinen. Oikeudenmukainen, reilu ja rehellinen. :)

        Tuon listan vuoksi oletkin sitten yksin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et edes huomaa pientä ylipainoa.

        löysyyden kyllä huomaa


      • timitys
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitustaidottomuus on aina niin suuri miinus, ettei kirjoitustaidotonta eikä muutenkaan kouluttamatonta miestä halua puolisoksi. Itse toivon, että mies olisi vähintään alemman korkeakoulututkinnon suorittanut tai maisteri. Pelkkä tutkinto ei riitä. Tulee olla älykäs, viisas, elämää kokenut, lainkuuliainen, päihteetön, väkivallaton, uskollinen, kykenevä sitoutumaan, hyvä puoliso, paras ystävä ja hyvä kasvattaja. Lempeä, lämmin, empaattinen, ystävällinen, kohtelias, antelias, huomaavainen ja päämärätietoinen. Oikeudenmukainen, reilu ja rehellinen. :)

        jokaisella on kriteerinsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkevä nainen, ei mitään kehopositiivisuusjuttuja tai olen tyytyväinen painooni ym. skeidaa. Fakta on se ettei kukaan halua olla ylipainoinen, vain harva myöntää sen.

        Kyllä suurin osa ylipainoisista ja lihavista varmasti myöntää sen, ettei haluaisi olla ylipainoinen tai lihava. Suurin osa ihmisistä haluaa olla myös normaalipituinen-pitkä ja haluaa myös sellaisen kumppanin. Niin ikään suurin osa ihmisistä haluaisi olla kauniskasvoinen ja muutenkin geenikaunis ja haluaisi sellaisen puolison. Suurin osa ihmisistä haluaa menestyä elämässään, olla terve ja onnellinen. Nuo on ihan perusasioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon listan vuoksi oletkin sitten yksin.

        Ihan perusasioita pyydän, joita on myös itsessäni. Ei ole väärin pyytää sitä, mitä voi itse antaa. :)


    • Anonyymi

      Jos joku ei sytytä niin ei sytytä, mitä sitä vatvomaan.

      Ja ei ole mitään sääntöä että lihavat on lihavien kanssa ja laihat laihojen. Ja lihavalla voi olla parempi itsetunto kuin monella hoikalla, kun se on pään sisäinen asia se.

      • Anonyymi

        Tuo on ihan totta. Ei pidä yrittää pakottaa sellaista, mihin molemmat ei halua. Neuvo kaikille vapaille parisuhdemarkkinoilla on, että pidä itsesi kunnossa ja pyri olemaan parhaimmillasi, ettei hyvät tilaisuudet mene ohi ylipainon tai lihavuuden vuoksi.


      • Anonyymi

        Maria Ohisalo ei totta tosiaan sytytä,
        hänestä on erotiikka kaukana.


    • Anonyymi

      Hieman asian vierestä, mutta lähistöllä asuu keskittymä lihavia, siis todella ähkylihavia naisia ja joka kevät niillä on vauvanvaunut oven pielessä ja naiset istuvat läskit valuen tuoleilla talon seinustalla.

      Tätä on siis jatkunut vuosia.

    • Anonyymi

      Sinun pitää hyväksyä treffikutsu sillä et saa varmaan kauniimpaa naista. Ja voithan pyytää naista laihduttamaan.

    • Anonyymi

      Treffeillä voi käydä myös pelkästään älyllisellä tasolla, siihen ei kuulu kasvojen kauneus tai vartalon muodot. Keskusteluseurana voi olla parasta vaikkei vartalo miellyttäisi. Muutaman tunnin keskustelujen jälkeen voi se vartalokin jo näyttää paremmalta.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        ...älykästä olisi esimerkiksi syödä puolikas pitsa Rosson terassilla:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi

        Erilaisiin ihmisiin voi tutustua mutta ihminen pitää myös hyväksyä kokonaisuutena. Rehellisyyttä on myöntää sekin, että kaikki ei kokonaisuutena eikä joiltain ominaisuuksilta kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...älykästä olisi esimerkiksi syödä puolikas pitsa Rosson terassilla:)

        AsianVierestä

        Älykästä olisi jättää pitsa syömättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykästä olisi jättää pitsa syömättä.

        ''Ihminen on sitä mitä hän syö''
        lauloi Juice Leskinen Sika-biisissään
        vuonna 1980.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erilaisiin ihmisiin voi tutustua mutta ihminen pitää myös hyväksyä kokonaisuutena. Rehellisyyttä on myöntää sekin, että kaikki ei kokonaisuutena eikä joiltain ominaisuuksilta kiinnosta.

        BlahBlahBlah...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ''Ihminen on sitä mitä hän syö''
        lauloi Juice Leskinen Sika-biisissään
        vuonna 1980.

        Kasvissyöjä näyttää porkkanalta.


    • Anonyymi

      Itse olen varmaan aika normaalipainoinen (vielä), mutta 1-2v takaiset farkut ei sovi enää jalkaan, rinnat tursuaa rintsikoista koronakevään jäljiltä, paidoista sinkoaa napit, michelinit vyötäröllä..5 kg voisi ihan huoletta tiputtaa.

      • Anonyymi

        Lisäys: en ole kylläkään pyytänyt treffeille ketään.


      • Anonyymi

        Se on vain talven varastoa jota voi kesällä yrittää keventää.
        Tuskin tärkeää jos itse voi itsensä hyväksyä. Ihmiset ihastuvat usein toisissa ihmisissä muihin piirteisiin. Muutamat vatsamakkarat eivät häiritse.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vain talven varastoa jota voi kesällä yrittää keventää.
        Tuskin tärkeää jos itse voi itsensä hyväksyä. Ihmiset ihastuvat usein toisissa ihmisissä muihin piirteisiin. Muutamat vatsamakkarat eivät häiritse.

        AsianVierestä

        Kyllä ne häiritsee. Yleensä puutarhahommissa kroppa palautuu ja kunto pysyy suht hyvänä, mutta se on nyt jäänyt tältä vuodelta. Täytyy kokeilla hulavannetta:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne häiritsee. Yleensä puutarhahommissa kroppa palautuu ja kunto pysyy suht hyvänä, mutta se on nyt jäänyt tältä vuodelta. Täytyy kokeilla hulavannetta:)

        Ihan peruslenkkeily auttaa. Kannattaa ostaa askelmittari tai ladata sovellus, joka laskee askeleet. Muutoksia tapahtuu jo, kun kävelee sen suosituksen 10 000 askelta päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan peruslenkkeily auttaa. Kannattaa ostaa askelmittari tai ladata sovellus, joka laskee askeleet. Muutoksia tapahtuu jo, kun kävelee sen suosituksen 10 000 askelta päivässä.

        Kävellyt varmaan tuplasti tuon, mutta kävely ei auta vatsaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävellyt varmaan tuplasti tuon, mutta kävely ei auta vatsaan.

        Ota sauvat mukaan, se on 20% enemmän kulutusta ja käy käsivarsiin ja vatsaan. Jos kävelet päivittäin 7-10 km eli 10 000-15000 askelta sauvojen kanssa, ihan varmasti auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne häiritsee. Yleensä puutarhahommissa kroppa palautuu ja kunto pysyy suht hyvänä, mutta se on nyt jäänyt tältä vuodelta. Täytyy kokeilla hulavannetta:)

        BlahBlahBlah...


    • Joo, siis jos on kovin littana ihminen, ei ole näitä eikä mistä misua puristaa :D

      • Anonyymi

        Olen littana mutta olen ketterä, notkea ja hyväkuntoinen. Paljon tärkäempää kuin se "mistä voi puristaa".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen littana mutta olen ketterä, notkea ja hyväkuntoinen. Paljon tärkäempää kuin se "mistä voi puristaa".

        Mutta eiväthän muodot sano sitä miten kova fyysinen kunto tai ketteryys on jos on mistä puristaakin? Voi olla muotoja ja voi olla tiukkaa lihasta. Lisäksi kyllä sitä haluaa muodoilla miehistä erottua.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mutta eiväthän muodot sano sitä miten kova fyysinen kunto tai ketteryys on jos on mistä puristaakin? Voi olla muotoja ja voi olla tiukkaa lihasta. Lisäksi kyllä sitä haluaa muodoilla miehistä erottua.

        Kyllä hoikemmatkin naisiksi erottaa.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mutta eiväthän muodot sano sitä miten kova fyysinen kunto tai ketteryys on jos on mistä puristaakin? Voi olla muotoja ja voi olla tiukkaa lihasta. Lisäksi kyllä sitä haluaa muodoilla miehistä erottua.

        Miehetkin on nykyään "muodokkaita".


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mutta eiväthän muodot sano sitä miten kova fyysinen kunto tai ketteryys on jos on mistä puristaakin? Voi olla muotoja ja voi olla tiukkaa lihasta. Lisäksi kyllä sitä haluaa muodoilla miehistä erottua.

        Onko sinulla miehekäs naama kun tarvitset muotoja vartaloon erottuaksesi niistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehetkin on nykyään "muodokkaita".

        Pullea mies voi olla hyvin hellyttävä, sellainen ihana isopeppuinen ilmestys. Toisaalta sitten lihaksikas, tiukkapeppuinen jössikkä voi olla sitten täysin vastustamaton. Kaikessa on puolensa. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla miehekäs naama kun tarvitset muotoja vartaloon erottuaksesi niistä?

        Minuun on kyllä kaikki rakentunut jo syntyessäni etten nyt osaa vastata tuohon mitä sillä haettiin? Ihan on mummoni naama ei mummeli kovin miehekäs ollut, vähän slaavilaisia piirteitä :))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehetkin on nykyään "muodokkaita".

        Miehet ovat sellaisia kuin ovat :D


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Miehet ovat sellaisia kuin ovat :D

        Miehet ovat sikoja.

        Röh röh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pullea mies voi olla hyvin hellyttävä, sellainen ihana isopeppuinen ilmestys. Toisaalta sitten lihaksikas, tiukkapeppuinen jössikkä voi olla sitten täysin vastustamaton. Kaikessa on puolensa. ;)

        Ja vitut on!

        Pötypuhetta!


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Minuun on kyllä kaikki rakentunut jo syntyessäni etten nyt osaa vastata tuohon mitä sillä haettiin? Ihan on mummoni naama ei mummeli kovin miehekäs ollut, vähän slaavilaisia piirteitä :))

        Slaavithan on kauneimpia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vitut on!

        Pötypuhetta!

        Kyllä iso ja pulleapeppuinen mies voi olla aivan ihana jörrikkä. Ylipainoinen mies hyväksyy usein myös naisen ylipainon eikä niuhota liikaa. Ymmärtää hyvän ruoan päälle. Pullea mies on usein hyvin intohimoinen elämän eri alueilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä iso ja pulleapeppuinen mies voi olla aivan ihana jörrikkä. Ylipainoinen mies hyväksyy usein myös naisen ylipainon eikä niuhota liikaa. Ymmärtää hyvän ruoan päälle. Pullea mies on usein hyvin intohimoinen elämän eri alueilla.

        Pullean miehen vieressä ei tule kylmä. Pullea mies on hyvä tuulensuoja. Pullea mies ymmärtää ylipainoista naista. Pullea mies ymmärtää sisäisen kauneuden merkityksen. Pulleasta miehestä voi paljastua aivan suloinen suukkosuu. Tämän vuoksi naisten tulisi harkita pulleaa miestä kumppanina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä iso ja pulleapeppuinen mies voi olla aivan ihana jörrikkä. Ylipainoinen mies hyväksyy usein myös naisen ylipainon eikä niuhota liikaa. Ymmärtää hyvän ruoan päälle. Pullea mies on usein hyvin intohimoinen elämän eri alueilla.

        Kyllä mies saa olla pullea, mutta ei kyllä isopeppuinen, hyvänen aika. Isomahainenkin paljon mielummin. Isopeppuinen mies on nainen.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Minuun on kyllä kaikki rakentunut jo syntyessäni etten nyt osaa vastata tuohon mitä sillä haettiin? Ihan on mummoni naama ei mummeli kovin miehekäs ollut, vähän slaavilaisia piirteitä :))

        Niin no nainen on naisen näköinen oli rinnat ja takapuoli isot tai pienet, ei siinä mitään epäselvyyksiä synny kun naisilla yleensä kasvot näyttää naisten kasvoilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mies saa olla pullea, mutta ei kyllä isopeppuinen, hyvänen aika. Isomahainenkin paljon mielummin. Isopeppuinen mies on nainen.

        Ihmiset on vähän erilaisia siinä, minne se ylimääräinen rasva kerääntyy. Usein se rasva kerääntyy kaikkialla tasaisesti, tosin joillekin miehille muodostuu helposti ns. kaljamaha. Ylipainoisella ja etenkin lihavalla miehellä on rasvaa kaikkialla, myös takapuolessa. Miehen iso takamus voi olla ihan kaunis. Sellaisesta saa myös hyvin kiinni tarvittaessa. Pulleapeppuisuus on ei ole huono juttu ollenkaan. ;)


    • Kannatan Odusogaa ja sitä murphy-kaulasta, terveitä naisia. Jos ihminen laihtuu, ihminen rypistyy :)

      Ajatelkaapa vaikka Pohjanmaata. No niin. Ja sitten miettikää kumpuilevaa itäosaa.

      • Anonyymi

        Lolalla on kuitenkin kumitissit.


    • Tässä mietityttää se, että missähän naiset ovat tuollaisiin juntteihin törmänneet kun minulla pehmeys on sivakoinut asiaa aina toiseen suuntaan. Koskaan muodoista ei ole haittaa ollut, lähinnä pitänyt tyrkkiä tulokkaita pois?

      • Anonyymi

        Ulkoinen pehmeys on hyvä asia, viehättävää.

        AsianVierestä


      • Anonyymi

        Miestarjonta ei kerro välttämättä naisen "tasosta". Kauneimpia naisiahan eivät miehet välttämättä uskalla paljon edes lähestyä. Ehkäpä pyöreys tekee tavallaan lähestyttävämmän oloiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miestarjonta ei kerro välttämättä naisen "tasosta". Kauneimpia naisiahan eivät miehet välttämättä uskalla paljon edes lähestyä. Ehkäpä pyöreys tekee tavallaan lähestyttävämmän oloiseksi.

        Tasosta kertoo vain yksilön ominaisuudet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miestarjonta ei kerro välttämättä naisen "tasosta". Kauneimpia naisiahan eivät miehet välttämättä uskalla paljon edes lähestyä. Ehkäpä pyöreys tekee tavallaan lähestyttävämmän oloiseksi.

        Meinaatko Muumimammaa? Tjsp? Voihan se olla, että on kiltimmän näköinen...rippikoulutyttönä näytin ohuelta & vihaiselta, jopa julmalta :D


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Meinaatko Muumimammaa? Tjsp? Voihan se olla, että on kiltimmän näköinen...rippikoulutyttönä näytin ohuelta & vihaiselta, jopa julmalta :D

        Ja kauniilta, hoikkana tyttönä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kauniilta, hoikkana tyttönä.

        Tsirp tsirp :D


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Meinaatko Muumimammaa? Tjsp? Voihan se olla, että on kiltimmän näköinen...rippikoulutyttönä näytin ohuelta & vihaiselta, jopa julmalta :D

        No oikeastaan tarkoitin sitä, että naisen taso laskee. Kovin tasokasta naista vain harva mies uskaltaa lähestyä. Jos nainen kokee että pyöreänä saa enemmän huomiota kuin hoikkana sai, ei välttämätt johdus iitä että näyttää upeammalta, vaan siitä että miehet uskovat nyt mahkuihinsa.


      • Anonyymi

        Naiset osaa noi eufemismit. Ylipaino on pehmeyttä ja muotoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset osaa noi eufemismit. Ylipaino on pehmeyttä ja muotoja.

        Paskanjauhanta on nykypäivänä huipussaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasosta kertoo vain yksilön ominaisuudet.

        ja sun tasosi on täysi nolla.


      • Anonyymi

        tyrkyn näköinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja sun tasosi on täysi nolla.

        En nyt sanoisi noinkaan. Sinä et minun tasoani määrittele etkä varsinkaan ihmisarvoani etkä yhtään mitään muutakaan minussa. Pidä huoli vaan omista asioistasi ja etsi apua tuohon sairaaseen palstakiusaamiseen ja ongelmiisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja sun tasosi on täysi nolla.

        Usein omega-miehet huutelee puskista, kun ei ne muuhunkaan pysty eikä saa mitään muuta elämällään aikaan. Gamma-miehissäkin on niitä ärhentelijöitä mutta ominaisuudet ei koskaan riitä alfaan eikä edes beetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oikeastaan tarkoitin sitä, että naisen taso laskee. Kovin tasokasta naista vain harva mies uskaltaa lähestyä. Jos nainen kokee että pyöreänä saa enemmän huomiota kuin hoikkana sai, ei välttämätt johdus iitä että näyttää upeammalta, vaan siitä että miehet uskovat nyt mahkuihinsa.

        Ei naisen eikä miehen taso nouse tai laske sen mukaan, onko hänellä paljon tai vähän tarjontaa tai millaista se tarjonta on, sillä yksilön omat ominaisuudet määrittää tason. Jos saa tasokkaamman kumppanin kuin itse on, oma taso ei siitä nouse. Taso laskee sillä, jos ei pidä itsestään ja elämästään huolta, siis taso laskee, kun menettää positiivisia ominaisuuksia, jos sellaisia on. Jos itsellä on positiivisia ominaisuuksia, niitä tulee valia ja niistä tulee pitää kiinni tai ne tulee palauttaa, jos taso on jossain vaiheessa laskenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei naisen eikä miehen taso nouse tai laske sen mukaan, onko hänellä paljon tai vähän tarjontaa tai millaista se tarjonta on, sillä yksilön omat ominaisuudet määrittää tason. Jos saa tasokkaamman kumppanin kuin itse on, oma taso ei siitä nouse. Taso laskee sillä, jos ei pidä itsestään ja elämästään huolta, siis taso laskee, kun menettää positiivisia ominaisuuksia, jos sellaisia on. Jos itsellä on positiivisia ominaisuuksia, niitä tulee valia ja niistä tulee pitää kiinni tai ne tulee palauttaa, jos taso on jossain vaiheessa laskenut.

        "Ei naisen eikä miehen taso nouse tai laske sen mukaan, onko hänellä paljon tai vähän tarjontaa tai millaista se tarjonta on"

        En noin sanonutkaan, just sanoin että tarjonta ei kerro tasosta.


    • Anonyymi

      Ihan ymmärrettävää. Kyllä ulkonäkö merkkaa alussa, se on ihan selvää. En itsekään lähde koskaan treffeille lyhyiden miesten kanssa, alle 185-senttiset ei vaan sytytä siinä mielessä yhtään. Eivätkä punatukkaiset. Eivät myöskään ruskeasilmäiset

      Tyhmät on se ihan kaikkein pahin ryhmä. Valehtelevat, trollailevat peräkammarinnörtit, jotka kuvittelevat saaneensa treffikutsun ja hylänneensä sen ovat oikeasti vasta toiseksi pahimpia

      • Anonyymi

        Tuo 185cm on aika kova vaatimus alarajaksi pituudelle. Kaikkien suomalaisten miesten keskipituus on 178cm, siis kaikki täysi-ikäiset mukaan laskettuna. Nuorten 18-25-v. miesten keskipituus on n. 181cm. Tuo 185cm on siis enemmän kuin keskipituinen. Minkä pituinen olet itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo 185cm on aika kova vaatimus alarajaksi pituudelle. Kaikkien suomalaisten miesten keskipituus on 178cm, siis kaikki täysi-ikäiset mukaan laskettuna. Nuorten 18-25-v. miesten keskipituus on n. 181cm. Tuo 185cm on siis enemmän kuin keskipituinen. Minkä pituinen olet itse?

        Meinaatko että se oma pituus vaikuttaisi mieltymysten muuttumiseen? Ei välttämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että se oma pituus vaikuttaisi mieltymysten muuttumiseen? Ei välttämättä.

        En. Kannattaa silti olla realistinen ja suhteuttaa omiin ominaisuuksiin. Jos nainen on esim. 155cm pitkä, hänelle tulisi riittää 170-175cm mies. Usein se ihanne varmaan on, että mies olisi 15-20cm naista pidempi. Liian suuret pituuserot voi näyttää koomisilta. Tietysti pienempiäkin eroja on varsinkin niissä pariskunnissa, joissa nainen on pitkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Kannattaa silti olla realistinen ja suhteuttaa omiin ominaisuuksiin. Jos nainen on esim. 155cm pitkä, hänelle tulisi riittää 170-175cm mies. Usein se ihanne varmaan on, että mies olisi 15-20cm naista pidempi. Liian suuret pituuserot voi näyttää koomisilta. Tietysti pienempiäkin eroja on varsinkin niissä pariskunnissa, joissa nainen on pitkä.

        Niin no onko sillä merkitystä miltä pari ulospäin näyttää jos tykkäävät toisistaan ja omasta pituuserostaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no onko sillä merkitystä miltä pari ulospäin näyttää jos tykkäävät toisistaan ja omasta pituuserostaan..

        Ei tietenkään. Se on pariskunnan oma asia. Jokaisella on oikeus omaan parinvalintaan ilman muiden mielipiteitä tietenkin. Tiedän itsekin pariskuntia suurilla pituuseroilla. Persoonat käy yhteen. Sehän se kaikkein tärkein asia on. Silti kannattaa olla realistinen, ettei pyydä toiselta sitä, mitä ei voi itse antaa yleensä ottaen, koska se voi vaikeuttaa kumppaninvalintaa ja olla muutenkin kohtuutonta. Sen tulisi olla nyrkkisääntö parisuhdemarkkinoilla. Joskus toki voi saadakin enemmän kuin kykenee itse antamaan ominaisuuksien suhteen. Toisaalta siltä pitkältä voi puuttua jotain, mitä sillä pätkällä on positiivisessa mielessä. :)


    • Anonyymi

      Onko tästä ”treffikutsusta” vierähtänyt paljonkin aikaa?

    • Anonyymi

      Kuka vdddu haluaa nettideittailla? Säälittävät ihmiset tietenkin. 👍😊 koskaan ei oo tarvetta ollu kyllä moiseen ja onnellisesti suhteessa. Olette säälittäviä runqquja.

      Alotus on muuten trolli.

      • Anonyymi

        Jospa nainen katsoi, että olette samantasoisia?? Miksi et saa treffikutsuja kauniilta ja hoikilta naisilta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa nainen katsoi, että olette samantasoisia?? Miksi et saa treffikutsuja kauniilta ja hoikilta naisilta?

        Kai se nyt on selvää, jos sitä ainoaa saamaansa treffikutsua täytyy mainostaa sinkkupalstalla, että muilta ei ole tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai se nyt on selvää, jos sitä ainoaa saamaansa treffikutsua täytyy mainostaa sinkkupalstalla, että muilta ei ole tullut.

        Voi olla, että ei ole tullut edes treffikutsua lihavalta naiselta.


    • Anonyymi

      Lopettakaa nirsoilu ja kelpuuttakaa ylipainoinen nainen.

    • Anonyymi

      Jos et ole treenattu niin ei se "normaali" kroppa miehen tasoa nosta yhtään.

      • Anonyymi

        Totta. Normaalivartalossakin voi olla paljon rasvaa, joka näkyy, vaikka se BMI olisikin ihan normaali. Kyllä lihaksikas mies on aivan eri asia kuin normaalivartaloinen mies. Lihaksikkaan ja jäntevänkin miehen välillä on jo ero.


    • Anonyymi

      Voihan sitä aloittaa seurustelun ylipainoisen kanssa, koskaan ei tiedä miten kiva ihminen loppujen lopuksi on ja voihan sitä tsempata ja yhdessä laihduttaa, rakastuminen yleensä laihduttaakin siihen lisäksi joku yhteinen liikunnallinen harrastus ja terveellinen ruoka niin VOT!

    • Anonyymi

      Ehkä joku päivä näet sen naisen selvästi hoikempana jonkun itseäsi komeamman miehen seurassa. Mites sitten suu pannaan?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe