Ylistystanssi pilkkaa Jeesusta

Anonyymi

Täällä oli kirjoitus ylistystanssista miten se muka korottaa Jeesusta ja toimii voitelun välittäjänä seurakunnassa. Itselläni on samanlainen kokemus ylistystanssista kun siihen aloitukseen vastanneella eli olimme varmaan samassa ylistystilaisuudessa jossa tanssittiin täysin maallista ja jopa saatanallista lambadaa ja näin myös sen kun pastori himon sokaisemin silmin, jotka tosiaan osuvasti sanottuna pyörivät päässä kuin hedelmäpelin rullat, hinkutti etumustaan parikymppisen laihan pojan pakaroita vasten kunnes ilmeisesti koki seksuaalisen täyttymyksen ts sai siemensyöksyn.

Mutta näin tässä tilaisuudessa muutakin, naisten ilmiselvää lesbaamista eli kaksi tai useampi nainen pyöri lattialle toisiaan kosketellen alkuun varovasti mutta haureuden hengen lisääntyessä näin jopa miten nainen ujutti kätensä toisen naisen hameen alle ja hieroi voimakkaasti sukupuoliemätintä! Ja ympäriltä ojentui naisten ja miesten käsiä jotka koskettelivat noita naishomoseksuaaleja mm rinnoista ja pakaroista! Jotain lakanoitakin siellä heilutettiin mutta tuntui niiden heiluttelun ainoa syy olla siinä että karkeimmat synninteot kuten kiihkeät suudelmat ja intiimialueille kajoamiset voitiin tehdä katseilta piilossa lakanoiden välissä!

Itselle oli viimeinen niitti kun eräs lihava nainen repäisi mekkonsa miehustan auki ja paljasti täysin porttomaiset pitsirintaliivit joiden sisään oli ahdettu suunnattomat rinnat. Noiden utareiden väliin hän sitten haali miehiä ja naisia painaen kenet kiinni sai naamastaan rintojensa väliin ja samallla ilmeili rivosti kieli ulkona ja silmät kääntyneinä ympäri!

En tiedä onko muualla ylistystanssi yhtään tätä kokemusta ylevämpää mutta Jumala meitä siunatkoon ettei noita haureuden bakkanaaleja ainakaan Jeesuksen nimellä markkinoitaisiin! Sellainen vetää vain seurakunnan ylle kirousta ja Herran vihaa!

101

1376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet sairas puusilmäinen ihminen. Hekumoi vain omassa tuvassasi, mutta älä ole tyhmä

      • Anonyymi

        Taidat olla eksyttäjä joka haluaa jumalattoman homoiluhumpan jatkuvan Herraa pilkaten ja vetäen lokaan kaiken kauniin ja arvokkaan. Jatka itse Jari Sillanpään kuuntelua ja epänormaaleja tapojasi mutta jätä rauhaan oikeat uskovat jotka rohkeasti kertovat jos seurakunnassa tapahtuu asioita joita ei voi laskea Jeesusta kirkastaviksi vaikka kuinka yrittäisi pestä mustaa valkeaksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla eksyttäjä joka haluaa jumalattoman homoiluhumpan jatkuvan Herraa pilkaten ja vetäen lokaan kaiken kauniin ja arvokkaan. Jatka itse Jari Sillanpään kuuntelua ja epänormaaleja tapojasi mutta jätä rauhaan oikeat uskovat jotka rohkeasti kertovat jos seurakunnassa tapahtuu asioita joita ei voi laskea Jeesusta kirkastaviksi vaikka kuinka yrittäisi pestä mustaa valkeaksi!

        Amen! Eksyttäjät mielellään näkisivät että Jeesuksen ylistys muuttuisi homoilutansseiksi. Siinä saisi saatana sieluja helvettiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla eksyttäjä joka haluaa jumalattoman homoiluhumpan jatkuvan Herraa pilkaten ja vetäen lokaan kaiken kauniin ja arvokkaan. Jatka itse Jari Sillanpään kuuntelua ja epänormaaleja tapojasi mutta jätä rauhaan oikeat uskovat jotka rohkeasti kertovat jos seurakunnassa tapahtuu asioita joita ei voi laskea Jeesusta kirkastaviksi vaikka kuinka yrittäisi pestä mustaa valkeaksi!

        Jari Sillanpään keikat on peruttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jari Sillanpään keikat on peruttu

        Kiitos Jeesus!


    • Anonyymi

      mutta jätä rauhaan oikeat uskovat jotka rohkeasti kertovat jos seurakunnassa tapahtuu asioita joita ei voi laskea Jeesusta kirkastaviksi vaikka kuinka yrittäisi pestä mustaa valkeaksi!

      Taas haluan kysyä...KETKÄ ON OIKEAT USKOVAISET?
      Heko jotka tuomitsevat vai he jotka ei katso tv..
      He jotka karsastavat eronneita lahkosta?
      He,jotka ei hyväksy muita?
      He jotka käyttävättä lahkon jäseniä hyväkseen?

      Kun puhun eri lahkojen tai sanotaanko yhteisöjen kanssa,te TUOMITSETTE TOISEN IHMISEN ?
      Minäkin teitä,koska ette ole aitoja. Teillä puhuu vanhuuden sairaus,ei elämä.
      On kyllä VIISAITA,mutta yhteinäisyys tuo tyhmyyden,kun ette näe RAKKAUTTA !

      • Anonyymi

        Sinäkö kyykäärmeen sikiö kehtaat väittää että esim. miesten välinen lambadatanssi ylistää Jeesusta?? Nyt olet puheissasi niin lähellä Pyhän Hengen pilkkaa kun vain voi olla! Jos yhtään häpeät niin oitis polvillesi pyytämään Herralta syntiesi anteeksiantoa ja armoa! Muuta sanottavaa minulla ei sinulle ole


      • Anonyymi

        Perverssi uskonnollisuus pitääkin tuomita.

        Helluntailiikkeen opillinen isä ja perustaja Charles Fox Parham sai syytteen sodomiasta.

        Sodomia tarkoittaa lapsiin ja eläimiin sekaantumista.

        Parham on helluntailaisten palvonnan kohde ja idoli.


    • Anonyymi

      Sinäkö kyykäärmeen sikiö kehtaat väittää että esim. miesten välinen lambadatanssi ylistää Jeesusta?? Nyt olet puheissasi niin lähellä Pyhän Hengen pilkkaa kun vain voi olla! Jos yhtään häpeät niin oitis polvillesi pyytämään Herralta syntiesi anteeksiantoa ja armoa! Muuta sanottavaa minulla ei sinulle ole

      En ole kyykäärmeen sikiö,olen vain joka ymmärtää ihmisen luontoa.
      Ei ne tanssit ylistä Jeesusta,ne on ihmisen pitämää hauskaa ja elämässä pitää myös iloita,tansilla ja viinilläkin,sillä olemme matkamme alussa.
      Joihan Jeesuskin viiniä,vai?
      Sinun outo uskosi on,kuin 1500 luvulta,miksi?
      Ymmärrän kyllä,jos lahko opettaa jo pienestä,niin pakko on uskoa,vaikka rakkautta ei olisi.
      Tässä taas näen miten oppimaton olet,eli tuomitset muut,vaikka Jumala on luonut meidät kaikki !
      Pyhästä hengestä voin sanoa sinulle,et tiedä mitään !!
      Pyhä henki ei ole laskeutunut päällesi,näin luulen,koska et kertonut Pyhästä hengestä sen enempää.
      Miksi elät vangittuna lahkosi orjuuteen ja sääntöihin?
      Uskotko,että se mies joka lahkon alkuperäinen johtaja,puhuu totta?
      Maailmassa on niin paljon sekopäisiä lahkoja ,kuten Suomessa valitettavasti.
      Ihmiset eivät näe totuutta,ei rakkautta ! Vaan määräyksiä ja omaa pahaa oloa vaikka olevinaa tehdään sen lahkon perustajan mielestä oikein kun halutaan,mutta itse ei ajatella yhtään onko se oikein?
      Lahkot ovat ihmismielelle pahasta,näin on nähty valitettavasti monen ihmisen kohtalon mukaan.
      Lahkot eivät ymmärrä rakkautta vaan rahaa!

      Toivottavasti sinä näkisit rakkauden,elämän omin silmin !
      (ei ohjattuna)
      Näetkö Jumalan? Minä en. Näetkö tuulen,minä en,mutta tunnen kuten varmaan sinäkin.
      Jumalan näet elämässä,luonnossa..
      Toivottavasti ymmärrät,että moni ihminen on eksynyt,mutta he toivottavasti löytävät,kuten sinäkin rakkauden ! (ymmärtää)
      Elämä on täynnä erillaisuutta ja tämä uskomaton maailma tarjoaa sen meille.
      Tämä maailma on niin paha ja hyvä !

      Kun tunnet ja näet rakkauden,se on hyvä alku !

    • Anonyymi

      Sillä kirjoitettu on, että Jeesus oli pirun hyvä twistaaja.

      • Anonyymi

        Miten edes kehtaat kirjoittaa tälläistä vääristelyä ja rienaa? Sanassa ei todellakaan kirjoiteta tuollaista Jeesuksesta. Vielä tulee päivä kun löydät edestäsi tuonkin turhan pilkkakirjoituksen ja eteesi avataan helvetin tulikivijärvi. Siihen asti saat ivata Jeesusta mutta äkkiä, oi äkkiä tulee hymysi hyytymään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten edes kehtaat kirjoittaa tälläistä vääristelyä ja rienaa? Sanassa ei todellakaan kirjoiteta tuollaista Jeesuksesta. Vielä tulee päivä kun löydät edestäsi tuonkin turhan pilkkakirjoituksen ja eteesi avataan helvetin tulikivijärvi. Siihen asti saat ivata Jeesusta mutta äkkiä, oi äkkiä tulee hymysi hyytymään!

        Yhdessäkin helluntailaisten ylistystanssissa kehän sisällä naiset pyörittelivät muotojaan lähes läpinäkyvissä hameissa ja ympärillä vanhat miehet ojentelivat käsiään vuoroin taivasta kohden ja vuoroin naisia kohden silmät pullistellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten edes kehtaat kirjoittaa tälläistä vääristelyä ja rienaa? Sanassa ei todellakaan kirjoiteta tuollaista Jeesuksesta. Vielä tulee päivä kun löydät edestäsi tuonkin turhan pilkkakirjoituksen ja eteesi avataan helvetin tulikivijärvi. Siihen asti saat ivata Jeesusta mutta äkkiä, oi äkkiä tulee hymysi hyytymään!

        En tiennytkään että vuolukivifirma tekee järviäkin.


    • Anonyymi

      Eräässä kokouksessa näin miten pastori tanssi toisen miehen kanssa tangoa ja molemmilla oli housuissaan julkeat erektiot. Jari Sillänpään kasetti vaan raikasi ja miehet tanssivat. Välistä pastori "opetti" että Satulinna tango kertoo muka taivaasta ja Kuuleeko Eero kappale Jeesuksesta joka kutsuu Eeroa. Lähdin kotiin siinä vaiheessa kun pastori vaihtoi letkajenkka kasetin nauhuriin ja kehoitti kaikkia miehiä liittymään ylistysletkaan.

    • Anonyymi

      Tuollaisista "seurakunnista" voi itse pysyä poissa.
      Ei antaa rahallista, eikä aidosti hengellistä tukeaan tällaiselle.
      Hylätä heidät Saatanan haltuun.

      En tiedä onko aloitus tosi vai ei. Jos tuollaista jossain on, no tyhminkin aitouskova ymmärtää, etteivät tuollaiset tanssijat ole uskovaisia ensinkään, vaan seurakuntaan lihallisista syistä menneitä riivattuja antikristittyjä, noitia.

      Onko noitien, saatanan ylistystanssia pakko jäädä katselemaan?

      Poistu sellaisesta, Jumalan lapsi! Äläkä enää tuollaiseen palaa.

      • Anonyymi

        Monessa tilaisuudessa jossa olen ollut ylistystanssi alkaa aivan raitishenkisenä ylistyksenä. Nostetaan käsiä kohti kattoa, pyöritään ympäri ja usein heilutetaan esim valkoista lippua tai lakanaa Jeesuksen kunniaksi. Yhtäkkiä tilaisuuden luonne kuitenkin muuttuu, laitetaan maallinen kasetti soimaan ja maalliset jenkat ja polkat valtaavat tilan. Tällöin myös tuntuu kun haureus saisi tanssijoissa vallan. Kukaan ei enää huutele Jeesuksen ylistys sanoja vaan kuuluu pelkkää outoa uikutusta. Miehet tarttuvat miehiin ja naiset naisiin. Ollaan lähekkäin ja kädet vaeltavat. Eräässä tilaisuudessa pastori jopa rämpytti valoja päälle ja pois ja sai tilaisuuden vaikuttamaan enemmän yökerhon diskolta kuin helluntaiseurakunnan tilalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monessa tilaisuudessa jossa olen ollut ylistystanssi alkaa aivan raitishenkisenä ylistyksenä. Nostetaan käsiä kohti kattoa, pyöritään ympäri ja usein heilutetaan esim valkoista lippua tai lakanaa Jeesuksen kunniaksi. Yhtäkkiä tilaisuuden luonne kuitenkin muuttuu, laitetaan maallinen kasetti soimaan ja maalliset jenkat ja polkat valtaavat tilan. Tällöin myös tuntuu kun haureus saisi tanssijoissa vallan. Kukaan ei enää huutele Jeesuksen ylistys sanoja vaan kuuluu pelkkää outoa uikutusta. Miehet tarttuvat miehiin ja naiset naisiin. Ollaan lähekkäin ja kädet vaeltavat. Eräässä tilaisuudessa pastori jopa rämpytti valoja päälle ja pois ja sai tilaisuuden vaikuttamaan enemmän yökerhon diskolta kuin helluntaiseurakunnan tilalta.

        Miksi te heiluttelette lippuja ja lakanoita Jeesukselle?
        Millä tavoin te annatte aitoa kunniaa Hänelle?
        Muistutan, että Hän On Jumala Itse.
        Noinko Häntä kunnioitetaan? Noituudella?

        Tilaisuus ei voi alkujaankaan olla "raitishenkinen", vaan omituinen (okkultistinen) ja sen hedelmä on se rietastelu.

        Jer 6:16
        Näin on Herra sanonut: "Astukaa teille ja katsokaa ja kysykää muinaisia polkuja, kysykää, mikä on hyvä tie, ja vaeltakaa sitä, niin te löydätte levon sieluillenne". Mutta he vastasivat: "Emme vaella".

        Muinaisia polkuja, muinaista rukousta ja aitoa Jumalan kunnioitusta:
        https://youtu.be/WTLP9rEqxEE

        "Oi sielu, kulje polvillas ja ole Ylisalissas!"

        Aidossa rukouksessa, polvillaan. Ei kevytmielisesti tanssien ja joitain turhanaikaisia lakanoita heilutellen. Mitä ihmettä sellainen lakanoiden heiluttelu Jumalan edessä tarkoittaa? Miksi Jeesus sellaisesta ilahtuisi?

        Hesekiel 13:17-23
        17 Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan
        18 ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Voi niitä naisia, jotka sitovat taikasiteet kaikkiin ranteisiin ja tekevät hunnut kaikenkorkuisiin päihin pyydystääksensä sieluja! Toisia sieluja te pyydystätte minun kansaltani pois, toisten sielujen annatte elää omaksi eduksenne.
        19 Ja te häpäisette minut kansani edessä muutamista ohrakourallisista ja leipäpalasista, kun kuoletatte sieluja, joiden ei olisi kuoltava, ja annatte elää sielujen, jotka eivät saisi elää; kun valhettelette minun kansalleni, joka kuuntelee valhetta.

        20 Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Minä käyn käsiksi teidän taikasiteisiinne, joilla olette pyydystäneet sieluja niinkuin lintuja, ja revin ne teidän käsivarsistanne ja lasken ne sielut irti-sielut, jotka te olette pyydystäneet-niinkuin linnut.
        21 Ja minä revin teidän huntunne ja pelastan kansani teidän käsistänne, niin etteivät he enää joudu teidän kätenne saaliiksi; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra.
        22 Koska olette valheella murehduttaneet vanhurskaan sydämen, vaikka minä en tahtonut häntä murehduttaa, ja olette vahvistaneet jumalattoman käsiä, ettei hän kääntyisi pahalta tieltänsä ja saisi elää,
        23 sentähden ette enää saa petosnäkyjä nähdä ettekä ennustella ennustelujanne, vaan minä pelastan kansani teidän käsistänne; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra."
        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi te heiluttelette lippuja ja lakanoita Jeesukselle?
        Millä tavoin te annatte aitoa kunniaa Hänelle?
        Muistutan, että Hän On Jumala Itse.
        Noinko Häntä kunnioitetaan? Noituudella?

        Tilaisuus ei voi alkujaankaan olla "raitishenkinen", vaan omituinen (okkultistinen) ja sen hedelmä on se rietastelu.

        Jer 6:16
        Näin on Herra sanonut: "Astukaa teille ja katsokaa ja kysykää muinaisia polkuja, kysykää, mikä on hyvä tie, ja vaeltakaa sitä, niin te löydätte levon sieluillenne". Mutta he vastasivat: "Emme vaella".

        Muinaisia polkuja, muinaista rukousta ja aitoa Jumalan kunnioitusta:
        https://youtu.be/WTLP9rEqxEE

        "Oi sielu, kulje polvillas ja ole Ylisalissas!"

        Aidossa rukouksessa, polvillaan. Ei kevytmielisesti tanssien ja joitain turhanaikaisia lakanoita heilutellen. Mitä ihmettä sellainen lakanoiden heiluttelu Jumalan edessä tarkoittaa? Miksi Jeesus sellaisesta ilahtuisi?

        Hesekiel 13:17-23
        17 Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan
        18 ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Voi niitä naisia, jotka sitovat taikasiteet kaikkiin ranteisiin ja tekevät hunnut kaikenkorkuisiin päihin pyydystääksensä sieluja! Toisia sieluja te pyydystätte minun kansaltani pois, toisten sielujen annatte elää omaksi eduksenne.
        19 Ja te häpäisette minut kansani edessä muutamista ohrakourallisista ja leipäpalasista, kun kuoletatte sieluja, joiden ei olisi kuoltava, ja annatte elää sielujen, jotka eivät saisi elää; kun valhettelette minun kansalleni, joka kuuntelee valhetta.

        20 Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Minä käyn käsiksi teidän taikasiteisiinne, joilla olette pyydystäneet sieluja niinkuin lintuja, ja revin ne teidän käsivarsistanne ja lasken ne sielut irti-sielut, jotka te olette pyydystäneet-niinkuin linnut.
        21 Ja minä revin teidän huntunne ja pelastan kansani teidän käsistänne, niin etteivät he enää joudu teidän kätenne saaliiksi; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra.
        22 Koska olette valheella murehduttaneet vanhurskaan sydämen, vaikka minä en tahtonut häntä murehduttaa, ja olette vahvistaneet jumalattoman käsiä, ettei hän kääntyisi pahalta tieltänsä ja saisi elää,
        23 sentähden ette enää saa petosnäkyjä nähdä ettekä ennustella ennustelujanne, vaan minä pelastan kansani teidän käsistänne; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra."
        .

        Lipuilla ja lakanoilla korotetaan Jeesuksen synnittömyyttä. Puhdas lippu ja valkoinen lakana saa ajatukset Jeesuksen ja Hänen antamaansa uhriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lipuilla ja lakanoilla korotetaan Jeesuksen synnittömyyttä. Puhdas lippu ja valkoinen lakana saa ajatukset Jeesuksen ja Hänen antamaansa uhriin.

        "Korotatte" Jeesuksen synnittömyyttä?
        Eikö hän muutoin ole? Pidättekö te Häntä ihmisenä?

        Ettekö te usko Häntä Jumalan Pojaksi? Tekö olette suurempia kuin Hän?

        Nyt menee jo törkeäksi.... Ei ihme että lihallisuus lopulta voittaa tekohengellisyyden. En keskustele enempää. Hyi olkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Korotatte" Jeesuksen synnittömyyttä?
        Eikö hän muutoin ole? Pidättekö te Häntä ihmisenä?

        Ettekö te usko Häntä Jumalan Pojaksi? Tekö olette suurempia kuin Hän?

        Nyt menee jo törkeäksi.... Ei ihme että lihallisuus lopulta voittaa tekohengellisyyden. En keskustele enempää. Hyi olkoon.

        Itselleni ainakin tulee harras ja voideltu olo kun kokouksessa heilutetaan lippuja ja lakanoita. Sellainen ilmapiiri että tietää olevansa turvassa saatanalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni ainakin tulee harras ja voideltu olo kun kokouksessa heilutetaan lippuja ja lakanoita. Sellainen ilmapiiri että tietää olevansa turvassa saatanalta

        Samoin itselleni. Usein liehutan itsekin lippua tanssiessani ylistystä Jeesukselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lipuilla ja lakanoilla korotetaan Jeesuksen synnittömyyttä. Puhdas lippu ja valkoinen lakana saa ajatukset Jeesuksen ja Hänen antamaansa uhriin.

        Ei todellakaan tule Jeesuksen synnittömyys mieleen,vaan vaivaantunut ja myötähäpeän tunne naurettavasta noita-akkojen esityksestä.Joku tuolla kommentoi,että tulee harras ja synnitön olo,tuntee olevansa turvassa saatanalta!!Nää noidat tuo kokoukseen saatanan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan tule Jeesuksen synnittömyys mieleen,vaan vaivaantunut ja myötähäpeän tunne naurettavasta noita-akkojen esityksestä.Joku tuolla kommentoi,että tulee harras ja synnitön olo,tuntee olevansa turvassa saatanalta!!Nää noidat tuo kokoukseen saatanan.

        Just. Taikahunnut, joista Jumala puhuu Hesekielin kirjassa.

        "Lakanat jotka suojelevat ..." Noituttahan tuo on.

        Jumala Itse, Pyhä Henki, Jeesus Kristus suojelee uskovia, ei mitkään taikaesineiden heiluttelut.

        Tuollaista touhua ei alkuperäisessä Helluntaiherätyksessä olisi sallittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just. Taikahunnut, joista Jumala puhuu Hesekielin kirjassa.

        "Lakanat jotka suojelevat ..." Noituttahan tuo on.

        Jumala Itse, Pyhä Henki, Jeesus Kristus suojelee uskovia, ei mitkään taikaesineiden heiluttelut.

        Tuollaista touhua ei alkuperäisessä Helluntaiherätyksessä olisi sallittu.

        Pyhä valkoinen lakana on viattomuuden symboli ja sopii siksi Jeesuksen ylistykseen. Millään noituudella ei ole asian kanssa tekemistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lipuilla ja lakanoilla korotetaan Jeesuksen synnittömyyttä. Puhdas lippu ja valkoinen lakana saa ajatukset Jeesuksen ja Hänen antamaansa uhriin.

        Ei minä koe lipuissa mitään muuta kuisamoin nauhat muistuttaa voimistelu näytöksen lippuja . Koska koen että julistettu sana ja Pyhä Henki korottaa Jeesuksen pyhyyttä. Olemme erilaisia ja siksi on erilaisia seurakuntia ja hyvä niin.


    • Anonyymi

      Olin ihanassa ylistyskokouksessa talvella. Pastori soitti taitavasti tuubaa ja seurakuntalaiset saivat rummuttaa tai soittaa Jeesuksen kunniaksi. Moni täysin soittotaidoton sai voitelun ja esim eräs toisen kätensä menettänyt soitti niin hyvin kitaraa etten ole kenenkään edes ammattikitaristin niin hyvin kuullut soittavan. Tämä yksi kätinen kertoi myöhemmin ettei ollut koskaan aiemmin edes pidellyt kitaraa kädessä ennen kuin silloin. Itse soitin haitaria ja ilokseni hanurista kuului kauneimmat melodiat ihan kuin itsestään. Siinä kokouksessa oli tosiaan voitelu jota soittaminen vain lisäsi

      • Anonyymi

        Seireenit soittaa ja laulaa kun hurmostelijat menee pyydykseen.

        Job 18:8

        "Sillä hänen omat jalkansa vievät hänet verkkoon, hän käyskentelee katetun pyyntihaudan päällä. "

        "pyyntihauta" on uudestikasteita varten betoniin hakattu kuoppa"


    • Anonyymi

      alotukseen :
      olen aina ollu uskovainen,
      siis konsevatiivinen uskovainen,

      en ikinä ole voinu hyväksyä kummalisia naisten esittämiä tanssiesityksiä helluntaiseurakunnassa,
      välillä ne heiluttaa lippua tai huiveja, joten ällöttään en kestä katsoa TV:ssä esityksiä käännän kanavan muualle, sori, en tarkota pahaa, mutta en pidä ollenkaan kauniina enkä katsomisen arvoisena sitä touhua,
      ne esitykset ei kuulu kristinuskoiseen seurakuntaan ollenkaan,

      • Anonyymi

        enemmänkin koen ne tanssiesitykset irvokkaana ,, toivottavsti älyävät lopettaa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        enemmänkin koen ne tanssiesitykset irvokkaana ,, toivottavsti älyävät lopettaa,

        Amen🙏hyvää opetusta🙏


    • Anonyymi

      Minusta ylistystanssi on erittäin kaunista ja pyhää silloin kun siinä on voitelu. Minusta tuntuu ettei aloittaja pidä ollenkaan ylistystanssista, vaan tuomitsee sen kokonaan Jumalattomaksi asiaksi. Aloituksen kuvailemia juttuja en ole itse ikinä kuullutkaan, onkohan niin että hän liioittelee pahasti tai sitten jos on oikeasti noin räikeitä juttuja tapahtunut niin siitä pitäisi kyllä sitten sanoa missä ja milloin on tuollaisia juttuja tapahtunut.

      • Anonyymi

        Ylistystanssiin voi kätkeytyä demoniset henkivallat jolloin esim lanteen liikuttelu on lähinnä seksuaalihenkistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylistystanssiin voi kätkeytyä demoniset henkivallat jolloin esim lanteen liikuttelu on lähinnä seksuaalihenkistä

        Juuri näin,tällaisia esityksiä olen nähnyt.Ei millään tavalla koroita Jeesusta,vaan tuodaan omaa itseään ja hekumaa esille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylistystanssiin voi kätkeytyä demoniset henkivallat jolloin esim lanteen liikuttelu on lähinnä seksuaalihenkistä

        Henkivallat ovat omien korviesi välissä. Ihme trollaamista.


    • Anonyymi

      sukupuoliemätin :D

      • Anonyymi

        Jeesus ei siunaa haureellisten emättimiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ei siunaa haureellisten emättimiä!

        Amen! Vain innie emätin saa siunauksen!


      • Anonyymi

        Lanteiden heiluttelu on sukupuolisuhteeseen houkuttelua ja pakanallisten sen alan jumalien palvontaa.


    • Anonyymi

      Toisten tekemisille emme voi mitään, vaan sille, mitä itse teemme. Miksi itse menet osallistumaan "seurakuntaan", jossa erilaiset seksuaalirikokset rehottavat, seksillä jopa pilkataan Pyhää Henkeä? Minä en ole käynyt helluntaiseurakunnassa enää vuosikymmeniin.

      • Anonyymi

        Ei näitä ilmiöitä ole näkynyt helluntaiseurakunnissa, vaan ovat luterilaisen kirkon meininkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näitä ilmiöitä ole näkynyt helluntaiseurakunnissa, vaan ovat luterilaisen kirkon meininkiä.

        Valhetta,itse henkilökohtaisesti kokeneena hellariperheen kasvattina voin sanoa,seksuaalinen ahdistelu,jopa alttari on todellisuutta.Ihmeellinen kiimahenki oikein kukoistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valhetta,itse henkilökohtaisesti kokeneena hellariperheen kasvattina voin sanoa,seksuaalinen ahdistelu,jopa alttari on todellisuutta.Ihmeellinen kiimahenki oikein kukoistaa.

        vaikuttaa siltä, että uskon-lahkolaisilla on VAIN ja AINOASTAAN seksi ajatuksissa . . ., huh, huh.
        jotain outoa on ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaikuttaa siltä, että uskon-lahkolaisilla on VAIN ja AINOASTAAN seksi ajatuksissa . . ., huh, huh.
        jotain outoa on ?

        Haureudenhenki elää monella piilossa ja ylistystanssi eroottisine vihjailuineen tuo ne monella pintaan. Tämä on juuri syy miksi pahoissa henkivalloissa elävät suosivat ylistystanssia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaikuttaa siltä, että uskon-lahkolaisilla on VAIN ja AINOASTAAN seksi ajatuksissa . . ., huh, huh.
        jotain outoa on ?

        Seksi on alituiseen mielessä vain tämän palstan ikävystyttävillä luuseritrolleilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haureudenhenki elää monella piilossa ja ylistystanssi eroottisine vihjailuineen tuo ne monella pintaan. Tämä on juuri syy miksi pahoissa henkivalloissa elävät suosivat ylistystanssia

        Niin, sinä olet sen haureudenhengen kahlekuningas. Sinä olet henkivaltojen orja, näkeehän sen sinun teksteistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valhetta,itse henkilökohtaisesti kokeneena hellariperheen kasvattina voin sanoa,seksuaalinen ahdistelu,jopa alttari on todellisuutta.Ihmeellinen kiimahenki oikein kukoistaa.

        Voi sinua raukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaikuttaa siltä, että uskon-lahkolaisilla on VAIN ja AINOASTAAN seksi ajatuksissa . . ., huh, huh.
        jotain outoa on ?

        SE on vain tuon yhden kiimakollin mojo- hänen mollukoissaan.
        Ei normaali uskovainen ole tuonhenkinen. Mutta kun päästä on laho, sitten on netin pornon orjuudessa, hinkkaa varmaan iltaisin, niin pitäähä sen paskan palstalla loistaa farisealaisesti.

        Surkea tapaus, mutta toivottavasti menee lääkäriin, puuhuu pastorilleen luterilaisuudessa ja saa hoito-ohjeet, niin jos piiiiiitkän hotosuhteen jälkeen pääsee normaaliin elämään, ehkä se siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksi on alituiseen mielessä vain tämän palstan ikävystyttävillä luuseritrolleilla.

        Helluntailainen hellarijohtaja "Gerhard-veli" perusti Suomeen 20-luvulla 40 helluntaiseurakuntaa. Piti yhtä aikaa kahta vaimoa ja kahta seurakunnan nuorukaista homosuhteessa. Tuomittiin Helsingin raastuvanoikeudessa 6 kk vankeuteen homoseksuaalisen hurjastelun vuoksi.
        Kävi ahkerasti Amerikassa saamassa lisäoppia helluntailaisuuden levittämiseen.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Daavid ei saanut syytettä sodomiasta.


    • Anonyymi

      Taas oli jossain seurakunnassa tansittu oiken Jeesusta pilkkaava tanssi. Alkuun oltiin raitishenkisesti vain heilutettu lippuja mutta sitten oli pastori laittanut tiputanssin soimaan magnetofonilta ja tunnelma oli muuttunut täysin rienaavaksi kun halleluujaata oltiin hihkututtu ja samalla keinuttu takamusta kuin pahimmat babylonin portot! Alas tälläiset rienaustanssit!

      • Anonyymi

        Seurasin hetken cityseurakunnan tilaisuutta,kuinka naurettavaa tanssia esittävät nämä babylonin portot!!!Inisevällä äänellä laulavat naiset,huh,huh,ja Jasmin Saaren outo esiintyminen!!!!Pehkosen rahan kerjääminen on mahdotonta.


      • Anonyymi

        Ai, sinä käyt kirkossasi siksi, että nenäsi on toisten perseessä, ja vahtaat tiputansseja.
        SE juuri kertookin sinusta sen , että olet säälittävä ihminen.
        Säälittävä siksi, että juuri SINÄ olet se tiputansseja vahtaava vanha kuolaava räkämies, jota kaikki ihmisen inhoavat lääppimisestäsi.
        Hoitoon kuulut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, sinä käyt kirkossasi siksi, että nenäsi on toisten perseessä, ja vahtaat tiputansseja.
        SE juuri kertookin sinusta sen , että olet säälittävä ihminen.
        Säälittävä siksi, että juuri SINÄ olet se tiputansseja vahtaava vanha kuolaava räkämies, jota kaikki ihmisen inhoavat lääppimisestäsi.
        Hoitoon kuulut

        Nyt meni solvaamisesi niin pieleen,kun en yhtään ole se,miksi minua nimittelet.Menen kirkkoon kuuntelemaan Jumalan sanaa,ei tällainen naurettava tanssi kuulu siihen.Eivät nämä tanssijat ole millään tavoin puoleensa vetäviä,päinvastoin.Häiritsevät kokousta hyppimisellään,tarkoituksena on vain tuoda itseään esille.


    • Anonyymi

      Uskovaiset pilkkaavat tanssia, niin kuin ihmisyyttä yleensäkin.

      • Anonyymi

        Se ei ole pilkkaamista,jos sanoo totuuden näistä naisista,jotka keikuttelevat edessä,häiriten kokousta.Tanssi on ok,esim.pienet lapset tanssivat ja on todellakin niin uskomattoman lahjakkaita tanssijoita,joita on ilo katsella.Nämä kirkossa liehuvat,kuvittelevat olevansa jotain talentteja,kaukana siitä.Naurettavia!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole pilkkaamista,jos sanoo totuuden näistä naisista,jotka keikuttelevat edessä,häiriten kokousta.Tanssi on ok,esim.pienet lapset tanssivat ja on todellakin niin uskomattoman lahjakkaita tanssijoita,joita on ilo katsella.Nämä kirkossa liehuvat,kuvittelevat olevansa jotain talentteja,kaukana siitä.Naurettavia!!!!!

        Varsinki on suorastaan rivoa että iso utareiset naiset heiluvat eturivissä kuin kaatumatautiset ja vatkaavat lotkottimiaan ylistystanssin varjolla. Pelkkää vulgaaria itsensä korottamista ja viettelyä sellainen on!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinki on suorastaan rivoa että iso utareiset naiset heiluvat eturivissä kuin kaatumatautiset ja vatkaavat lotkottimiaan ylistystanssin varjolla. Pelkkää vulgaaria itsensä korottamista ja viettelyä sellainen on!!

        Amen! Mikä siinä onkin että iso poviset naiset hakeutuvat eturiviin ja heti kun vähänkin on mahdollista alkavat vatkaamaan etumustaan kuin pakkoliikeissä?haureen henki vai itsensä korottaminen??


    • Anonyymi

      koko kööri on aivan pimeetä muotouskonnollista fariseusta ja itse pilkkaavat sanoillaan elämää.
      Suomalainen jästipää on mörökölli murjottaja kirkossaan, kuin hautausmaan kappelissa. Mihinkähän taivaan pimeään nurkkaan teidätkin pannaan istumaan, että siellä ikäänkuin olette sitten siellä taivaassanne. Voi pyhä sylvi tuota porukkaa.
      Miiiiiiinä vaeve vvaenen ammm maaato matkamies suomen mies maan.
      Olen kiiiiirkkoni mustassa aukossa auuuuuutuaaas.

      Huuullulujaa, teitin juttuja. Taidatte itse olla niiitä homppeleita. Ainakin yksi pullotti housuistaan kiimaansa.

      Kiitos, että teitin muotojumaliseen kirkkoon ei tarvitse tulla.

      Jeesuskin oli erään fariseuksen luona syömässä ja fariseus vahtasi erään naisen pukeutumista, että huorahan tuo on, eikö mestari ilolintuja tunne. ja niin polleena. kuten tekin.

      Mutta ainut, joka Mestarin voiteli hautaamista varten oli tuo nainen.

      • Anonyymi

        Ja katso, siinä kaupungissa oli nainen, joka eli syntisesti; ja kun hän sai tietää, että Jeesus oli aterialla fariseuksen talossa, toi hän alabasteripullon täynnä hajuvoidetta ja asettui hänen taakseen hänen jalkojensa kohdalle, itki ja rupesi kastelemaan hänen jalkojansa kyynelillään ja kuivasi ne päänsä hiuksilla ja suuteli hänen jalkojaan ja voiteli ne hajuvoiteella. Mutta kun fariseus, joka oli hänet kutsunut, sen näki, ajatteli hän mielessään näin: "Jos tämä olisi profeetta, tietäisi hän, mikä ja millainen tuo nainen on, joka häneen koskee: että hän on syntinen." Niin Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Simon, minulla on jotakin sanomista sinulle". Hän virkkoi: "Opettaja, sano". - "Lainanantajalla oli kaksi velallista; toinen oli velkaa viisisataa denaria, toinen viisikymmentä. Kun heillä ei ollut, millä maksaa, antoi hän molemmille velan anteeksi. Kumpi heistä siis rakastaa häntä enemmän?" Simon vastasi ja sanoi: "Minun mielestäni se, jolle hän antoi enemmän anteeksi". Hän sanoi hänelle: "Oikein sinä ratkaisit". Ja naiseen kääntyen hän sanoi Simonille: "Näetkö tämän naisen? Minä tulin sinun taloosi; et sinä antanut vettä minun jaloilleni, mutta tämä kasteli kyynelillään minun jalkani ja kuivasi ne hiuksillaan. Et sinä antanut minulle suudelmaa, mutta tämä ei ole lakannut suutelemasta minun jalkojani siitä asti, kuin tulin sisään. Et sinä voidellut öljyllä minun päätäni, mutta tämä voiteli hajuvoiteella minun jalkani. Sentähden minä sanon sinulle: tämän paljot synnit ovat anteeksi annetut: hänhän näet rakasti paljon; mutta jolle vähän anteeksi annetaan, se rakastaa vähän." Sitten hän sanoi naiselle: "Sinun syntisi ovat anteeksi annetut".
        (Luk 7:37-48)


      • Anonyymi

        Kyllä tanssi on ihanaa katsella,kun se on aitoa,kaunista,luonnollista,mutta nämä suomiämmät eivät osaa!!!!Sitten vielä pitää kirkkoon mennä itseään esittämään.Jeesuskin lähtee pois.


      • Anonyymi

        Kenen etumus alkaa pullottamaam,kun näitä höperöitä katsoo,tule vain paha olo
        Taitaa olla niin,että näillä naisilla syttyy itellään himo ja kiimaa sammutetaan toisiinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja katso, siinä kaupungissa oli nainen, joka eli syntisesti; ja kun hän sai tietää, että Jeesus oli aterialla fariseuksen talossa, toi hän alabasteripullon täynnä hajuvoidetta ja asettui hänen taakseen hänen jalkojensa kohdalle, itki ja rupesi kastelemaan hänen jalkojansa kyynelillään ja kuivasi ne päänsä hiuksilla ja suuteli hänen jalkojaan ja voiteli ne hajuvoiteella. Mutta kun fariseus, joka oli hänet kutsunut, sen näki, ajatteli hän mielessään näin: "Jos tämä olisi profeetta, tietäisi hän, mikä ja millainen tuo nainen on, joka häneen koskee: että hän on syntinen." Niin Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Simon, minulla on jotakin sanomista sinulle". Hän virkkoi: "Opettaja, sano". - "Lainanantajalla oli kaksi velallista; toinen oli velkaa viisisataa denaria, toinen viisikymmentä. Kun heillä ei ollut, millä maksaa, antoi hän molemmille velan anteeksi. Kumpi heistä siis rakastaa häntä enemmän?" Simon vastasi ja sanoi: "Minun mielestäni se, jolle hän antoi enemmän anteeksi". Hän sanoi hänelle: "Oikein sinä ratkaisit". Ja naiseen kääntyen hän sanoi Simonille: "Näetkö tämän naisen? Minä tulin sinun taloosi; et sinä antanut vettä minun jaloilleni, mutta tämä kasteli kyynelillään minun jalkani ja kuivasi ne hiuksillaan. Et sinä antanut minulle suudelmaa, mutta tämä ei ole lakannut suutelemasta minun jalkojani siitä asti, kuin tulin sisään. Et sinä voidellut öljyllä minun päätäni, mutta tämä voiteli hajuvoiteella minun jalkani. Sentähden minä sanon sinulle: tämän paljot synnit ovat anteeksi annetut: hänhän näet rakasti paljon; mutta jolle vähän anteeksi annetaan, se rakastaa vähän." Sitten hän sanoi naiselle: "Sinun syntisi ovat anteeksi annetut".
        (Luk 7:37-48)

        Niin,hän rakasti aidosti Jeesusta,toisin kuin te teeskentelijät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tanssi on ihanaa katsella,kun se on aitoa,kaunista,luonnollista,mutta nämä suomiämmät eivät osaa!!!!Sitten vielä pitää kirkkoon mennä itseään esittämään.Jeesuskin lähtee pois.

        Jo se, että nimität suomiämmät, niin olet omalla tielläsi hieman hakotiellä. Siten et voi arvostella sitä, mitä Herra näkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen etumus alkaa pullottamaam,kun näitä höperöitä katsoo,tule vain paha olo
        Taitaa olla niin,että näillä naisilla syttyy itellään himo ja kiimaa sammutetaan toisiinsa.

        Louskuta sinä vain se etumuksesi saranpuolella, niin järki kasvaa typerään päähäsi. Sinun etumuksesi- juttuja kukaan ei kaipaa. Myös pistät se mollukkasi pöydälle, ja hieman vasaraa päälle, niin oikea tuomio astuu voimaan heti. Ota siitä neuvot typerään nuppiisi


    • Anonyymi

      helluntailaisuudessa on niin paljon muutakin hapatusta, mikä on "omin voimin" yrittämällä, yrittämällä, jne.
      Pyhä Henki saadaan, - a r m o s t a, ei huutamalla, vaatimalla, hyppimällä, jne.

      hellarit voisi mennä sinne "afrikkaan" hyppiin ja rummuttaan, jne.

      • Anonyymi

        Afrikassa he ovat aitoja,ilo katsella heidän tanssia,se on heillä lahja,nämä höperöt täällä ovat teeskentelijöitä,ei mitään kaunista katseltavaa.Juu,ja tämä pumppaaminen,voi miten rasittavaa,sielullista huutamista.


      • Anonyymi

        No, pysy sinä eri kaupungissasi- niin ei ole sulla niin vaikeeta. Ongelma on sinun korvienvälissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, pysy sinä eri kaupungissasi- niin ei ole sulla niin vaikeeta. Ongelma on sinun korvienvälissä.

        Kyllä näkee suominaisen tason,kyllä on niin ala-arvoista,miksi ette mene diskoihin,ym.tanssipaikkoihin tyrkyttämään itseänne,kirkko ei ole sitä varten,ja tosi on,että monet lahkon naiset,jotka ovat pettyneet miehiin,ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa.Ja näistä naisista tulee petoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, pysy sinä eri kaupungissasi- niin ei ole sulla niin vaikeeta. Ongelma on sinun korvienvälissä.

        Tyypillistä puhetta monelta suominaiselta,jolla on täysin vääristynyt kuva itsestään,en ymmärrä,mistä tuo valtava ylpeys kumpuaa,vaikka ollaan niin .......


    • Anonyymi

      Onhan niitä tapauksia, joissa lahkoissa meno on yltynyt joukko-orgioiden puolelle ja viranomaisia on pyydetty paikalle. Esim.Korpela lahko Oulussa jne.

      • Anonyymi

        Kerran vein erään ystäväni hellareiden kokouksiin ja hän herkkänä kysyi,mikä kiimahenki täällä vaikuttaa,oli aivan kauhuissaan irvokkaasta tanssimisesta.Hän ei ole mikään tiukka nainen uskossaan,joten hänen reagtionsa yllätti minut.Paimenen vastuulla,kun sallii tällaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran vein erään ystäväni hellareiden kokouksiin ja hän herkkänä kysyi,mikä kiimahenki täällä vaikuttaa,oli aivan kauhuissaan irvokkaasta tanssimisesta.Hän ei ole mikään tiukka nainen uskossaan,joten hänen reagtionsa yllätti minut.Paimenen vastuulla,kun sallii tällaista.

        Oliko kokouksessa outoja tansseja tai muuta lähestymistä minkä varjolla mahdollistettiin esim homoseksuaalinen koskettelu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko kokouksessa outoja tansseja tai muuta lähestymistä minkä varjolla mahdollistettiin esim homoseksuaalinen koskettelu?

        Kaikenlaiken hytkyminen kokouksissa vetää puoleensa homouden henkivaltoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenlaiken hytkyminen kokouksissa vetää puoleensa homouden henkivaltoja!

        Nokian pappikin sai homouden hengen yhteiskristillisessä tilaisuudesta, kun meni liian lähelle helluntailaisia.
        Kirkkoon ei pitäisi hihhuleita päästää.


    • Anonyymi

      Käytetäänkö tansseissa SpagaattiHousuja ja tehdään Spagaatti??

      • Anonyymi

        Tuskin ainakaan raittiin opetuksen seurakunnissa missään spagetti housuissa ainakaan pastori esiintyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin ainakaan raittiin opetuksen seurakunnissa missään spagetti housuissa ainakaan pastori esiintyy

        Amen! Ainakin itse jätän menemättä jos huomaan pastorilla epäilyttävät housut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amen! Ainakin itse jätän menemättä jos huomaan pastorilla epäilyttävät housut

        Jeesuksellakin oli asialliset housut eikä mitään gayhousuja!


    • Anonyymi

      Eih... joko taas tällä samalla aloittajalla on tarinakerronta-halu iskenyt päälle.

    • Anonyymi

      Ei voi olla tuntematta myötähäpeää näistä lippujen heiluttajista, sekä inisevällä äänellä naamat kurtussa laulavista esiintyjistä!
      Katsoin youtubesta jonkin aikaa tuota Helsingin cityseurakunnan "viikkopalvelusta", täytyi jättää kesken. Tuota ulinaa tuntui jatkuvan ja jatkuvan. Ikävästi pukeutuneet , kärttyisän oloiset naiset lauloivat otsat kurtussa, reunalla naiset hulmuuttivat vaikeasti kiemurrellen lippujaan.
      En ikinä menisi tuollaisia vaivannuttavia, pitkäveteisiä esityksiä katsomaan. Kaukana oli esityksestä ilo, eikä mistään ylistyksestä todellakaan voinut puhua. Näytti siltä kuin esiintyjät olisi pakotettu suorittamaan maailman ikävintä tehtävää, sekä tanssijat kiemurtelivat tuskissaan, lippujaan kummallisesti heilutellen.

      • Anonyymi

        Voin melekin aistia voitelun puuttumisen näistä kokouksista


    • Anonyymi

      Tummelia rintataskuun ja reippaalla mielellä kokoukseen, niin eiköhän ne voiteluasiatkin ala siitä suttaantumaan. Ja nimenomaan suttaantumaan.

    • Anonyymi

      Hurmostelu voi johtaa vaatteiden riisumiseen kuten eräskin nainen riisui vaatteensa ja meni pöydälle selälleen ja siihen heti riensi lahkosaarnaaja ympärille puuhastelemaan. Kun lahkosaarnaajalta kysyttiin, miksi hän piti käsiään naisen rintojen päällä ja haarojen välissä oli mies vastannut: sen tähden, että tuo naisparka täyttyisi henghellä joka paikasta.

      • Anonyymi

        Kenen tilaisuudessa tälläistä tapahtui? Ja oliko nainen 157 senttinen tukevahko tummatukkainen 42 vuotias? Oma vaimoni kävi kesällä jossain helluntaitilaisuudessa ja on nyt raskaana viimeisillään vaikka minut on todettu lääkärissä ns tuhkamunaksi. Vaimoni kertoo lapsen saaneensa alkunsa Herran siunauksella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen tilaisuudessa tälläistä tapahtui? Ja oliko nainen 157 senttinen tukevahko tummatukkainen 42 vuotias? Oma vaimoni kävi kesällä jossain helluntaitilaisuudessa ja on nyt raskaana viimeisillään vaikka minut on todettu lääkärissä ns tuhkamunaksi. Vaimoni kertoo lapsen saaneensa alkunsa Herran siunauksella

        Missä helluntaiseurakunnan kokouksessa vaimosi kävi? millä paikkakunalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä helluntaiseurakunnan kokouksessa vaimosi kävi? millä paikkakunalla?

        En halua tarkemmim kertoa mutta pohjanmaan seudulla tämä tapahtui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua tarkemmim kertoa mutta pohjanmaan seudulla tämä tapahtui.

        Hesassa ei kannata käyä. Siellä ei ole voitelua


    • Anonyymi

      Mikä hinku uskovilla on ns. voitelun perään? Saada outoja manifestaatioita? Lukekaa 1. Kor. Luvut 12 -14. Miksiköhän nuo luvut jää usein lukematta? Nykymeno on sitä luokkaa ja showta, että ei ole kovinkaan miellyttävää istua kuulijan paikalla.
      Kun pitkään tanssitaan, hypitään ja lauletaan samaa laulua, niin taatusti se vaikuttaa sielunmaailmaan. Jokin mukana on kiva mennä ja lakata ajattelemasta. Pääasia, että kokee jotain.

      • Anonyymi

        Kyllä voitelu välittyy myös iloitsemalla Jeesuksesta liehuttamalla valkeaa lippua tai lakanaa. Ei Armo ole surullinen asia vaan ilo ja pelastus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voitelu välittyy myös iloitsemalla Jeesuksesta liehuttamalla valkeaa lippua tai lakanaa. Ei Armo ole surullinen asia vaan ilo ja pelastus!

        Eräs pastori liehutti kerran ylistystilaisuudessa merirosvolippua ja lauloi Oolannin sota laulua. Hän sai myöhemmin pahan reumatismin.


    • Anonyymi

      Jeesus tuhoaa sellaisen gramofonin jolta homolaulua ylistystilaisuudessa soitetaan

      • Anonyymi

        Amen! Ei kestä gramofoonin neula Jeesuksen vihaa!


    • Anonyymi

      Ylistystanssi on sielullista toimintaa. Jos messiaaniset juutalaiset haluavat tanhuta kansantansseja omissa kokoontumisissaan ja liehutella lippuja niin ei sitä käytäntöä pidä tuoda suomalaiseen uskovaisten seurakuntaan. Meillä on hengellinen laulukirja ja se riittäköön. Kiitos Jeesus.

      • Anonyymi

        Jeesus nauttii asiallisesta palvonnasta


    • Anonyymi

      Jeesus ei todelakaan arvlsta jotain noitarunpua paukuttavaa haurehenkistä vaan sellainen on Jeesukselle kauhistus!!!

      • Anonyymi

        Niin on myös noitarummun kuva tunnustuskirjasi kannessa kauhistus Jeesukselle.


    • Anonyymi

      On sinulla aloituksen laatija tosiaankin riettaat ajatukset, kun tuollaista skeidaa kuvaat, joka ei ole totta.

      Meinaan sellainen seurakunta, jossa kertomasi kaltaisia asioita muka tapahtuisi, niin sellainen seurakunta kertakaikkiaan lakkaisi olemasta.

      • Anonyymi

        Ne on suorastaan sairaat ajatukset. Van luterilaisiltahan sitä voipi tuollaista skeidaa ja emävalhetta odottaakin.


    • Anonyymi

      Joku väitti, että tallaista ylistystanssia olisi jossakin helluntaiseurakunnassa ollut. Olen kyllä nähnyt, että NÄKY konferenssissa oli jotain ylistystanssia. Tämä Näky oli ENTISEN helluntailaisen johtama.

      • Anonyymi

        ylistystanssilla johdatetaan , näennäiseen hurmostilaan , ja kaikkien on näyteltävä ,
        > olen hurmoksessa ja voimassa . . ..

        "ja pastorit taputtivat suuria karvaisia käsiään"


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      60
      4305
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      175
      2669
    3. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      159
      2468
    4. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      218
      2421
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      434
      1656
    6. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      163
      1517
    7. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      1514
    8. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      98
      1318
    9. 79
      1281
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      59
      1239
    Aihe