Viiltelyvälineitä

Anonyymi

Oon 13v ja haluun jonku tehokkaan välineen viiltelyyn. Oon tähä asti käyttäny puukkoo, mut se on tosi huonos kunnos eikä sil saa aikaa muuta ku pintahaavoi ja haluun saada aikaa pahempii haavoi

2

<50

Vastaukset

• Okei, no siis, viiltelyn sijasta ehdottaisin vaikka ns. Glow-up kaltaista projektia, jossa voisit aloittaa vaikka uuden harrastuksen, leikkaisit hiukset ja kunnostautuisit. Hankkisit myös uusia ystäviä, vaikka varmaan todella vaikeaa onkin..olen itse ollut uusioppilas ja kukaan ei tykännyt musta tai halunnut olla kaveri, mutta nyt kun ne tuntee mut paremmin ollaan vihdoin tutustuttu kunnolla.
      Tiedän, että tämä kommentti tuossa kohtin varmaan tuntui aika pahalta..anteeksi. Olen ikäisesi tyttö ja tiedän ( en nyt varmastikkaan täysin ) mutta suurinpiirtein, miten vaikeaa sulla on. Oon itsekin kokenut aika paljon, mutta selvisin. Selviä sinäkin! Olet tosi rohkea. Itse en uskaltanut aloittaa edes viiltelyä, mutta voin sanoa että se kannatti ( siis etten uskaltanut ) , koska voin luvata, että heti kun olo ns. paranee, jäät katumaan tekojasi..se saattaa aiheuttaa ( ainakin minulla ) yhä levottomuutta, ja siksi käyn terapiassa 3 viikossa. Please, älä viiltele, sä oot hyvä ja sä selviät! :))

• Nuoriso on pilalla. Ensinnäkin ne viiltelee ja tekee muuta netistä matkittua "self harmia" ja sitten ne ei osaa tehdä sitäkään kysymättä netistä neuvoa.

On surullista, että et saa kaipaamaasi huomiota muutoin kuin postaamalla tänne tuollaisia aloituksia. Kokeile vaikka soittamista noihin ylhäällä oleviin auttaviin numeroihin. Ehkä ongelmasi lähtevät sieltä purkautumaan ja löydät sieltä vähemmän kyynisiä ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sedu Koskinen aikoo järjestää isot juhlat

Näihin julkkiksiin ei näköjään päde mitkään lait tai korona tartu. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637821.html Kyllä esim. taviksen ylioppilas
      62
      3415
    2. Vapaavuorelle tuli kiire - Kaikki yleisötilaisuudet kielletään, mutta mites juottolat?

Pelimies Vapaavuoren loppupeli Helsingin johdossa meni kimuraiseksi koronakriisin vuoksi. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637875.html "Vapaavuori
      Maailman menoa
      63
      1837