IS 27.6.2020

Anonyymi

Tähän ajatuksia viikkonvaivaihteen ristikoista.

24

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keksin vihjeen idean, joten ristikoista ei jäänyt kysyttävää.

    • Anonyymi

      Parkkisen piilis oli yllättävän haastava. Itse asiassa en ole vielä saanut järkevää ratkaisusanaa pystysuoraan 2.
      Sinä riität! Jos minulla olisi siippa, riittäisin! (7)
      Piilokirjaimet meni arvaukseksi.

    • Anonyymi

      Vihje on virheellinen. Luin äsken:
      Piilisvihjettä pystysuoraan 2 on entrattu siihen malliin, että se vastaakin vain alun neljää kirjainta, ei koko yhdyssanaa.

      • Anonyymi

        Olen nyt ratkonut koviksen täydellisesti oikein ja annan kaikki ratkaisusanat ilman hippaleikkejä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen nyt ratkonut koviksen täydellisesti oikein ja annan kaikki ratkaisusanat ilman hippaleikkejä!

        Mikäs siinä - mutta älä tule minulta vaatimaan, että saat sivuillani toimia noin. Paras olisi, jos voisit toimia pääosin täällä ja minä pääosin omilla sivuillani. Ei tule tarpeetonta riitaa.
        Kerron satunnaisesti, missä autan.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Mikäs siinä - mutta älä tule minulta vaatimaan, että saat sivuillani toimia noin. Paras olisi, jos voisit toimia pääosin täällä ja minä pääosin omilla sivuillani. Ei tule tarpeetonta riitaa.
        Kerron satunnaisesti, missä autan.

        Miksi en saa olla missään rauhassa! Aina kiusataan ja mollataan!


      • Anonyymi

        Kosketusnäytöllä jäi merkkejä pois, kun jokainen painallus ei toimi.
        Hyvä ihminen, et voita vihallasi mitään. Et sillä ystäviä saa. Vinoilu minulle on halveksittavaa toimintaa useimpien kirjoitteluasi seuraavien mielestä. Tosin joillekin saatata olla esikuva. Esikuvana olemisen taso on KKK:n innostajien luokkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nyt ratkonut koviksen täydellisesti oikein ja annan kaikki ratkaisusanat ilman hippaleikkejä!

        Saa auttaa kiitos. Kulmiin muutamia apuja tarvitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa auttaa kiitos. Kulmiin muutamia apuja tarvitaan.

        Kertoisiko aina missä kohtaa ristikkoa mikäkin ongelmavihje sijaitsee. Kertoisitko mitkä vihjeet ja missä kulmissa ovat ongelmallisimmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa auttaa kiitos. Kulmiin muutamia apuja tarvitaan.

        Viallinen on susi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoisiko aina missä kohtaa ristikkoa mikäkin ongelmavihje sijaitsee. Kertoisitko mitkä vihjeet ja missä kulmissa ovat ongelmallisimmat.

        Vasen yläkulma parista ekasta mainittu, vasen alakulma parantavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasen yläkulma parista ekasta mainittu, vasen alakulma parantavia.

        Kehu ja opas. Parantavia on samaanit.


    • Anonyymi

      Soitin brittipaikka kiinnostaa kyl

      • Anonyymi

        Olisko se kanteleeton.


    • Laitan 5.7.2020 esille
      https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/is-viikonloppu-27-28-6-2020/#post-19227
      vihjeitä, jotka ehkä saattavat kaivata selitystä. En ota tästä säikeestä muita vihjeitä esille.

    • Anonyymi

      Johti maata ylhäällä. Makaava henkilö vasen reuna. KOAI oikea alaosa.

    • Annoin noihin vinkit Ylilaudassa (chattini tyyliin). Joku muu saa halutessaan antaa ratkaisusanat.

    • Joku laittoi Ylilautaan suorat vastauksetkin.

      • Anonyymi

        Hyvä näin. On hyvä että vastauksiakin tulee, ne lukee ketkä haluaa. Yhtä vastaussanaa ja sen logiikkaa vihjeeseen en ymmärrä. Täytyy olla oikea sana kuitenkin. KOAI?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä näin. On hyvä että vastauksiakin tulee, ne lukee ketkä haluaa. Yhtä vastaussanaa ja sen logiikkaa vihjeeseen en ymmärrä. Täytyy olla oikea sana kuitenkin. KOAI?

        Jatkan kun kävin ratkojissa nyt niin koi sanahaulla löytyi sana ja taisin tajuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan kun kävin ratkojissa nyt niin koi sanahaulla löytyi sana ja taisin tajuta.

        Kiva että keksit itse logiikan. Juuri tähän haluaisin ratkojia kannustaa. Laitoin minä kyllä KOAI selitettävien listalle.

        On tosiaan tarpeen erilaiset toimintatavat. Suorien vastausten antaminen olisi täällä parempi tehdä kuin Ylilaudassa, koska joka ristikosta saa oman säikeen eikä kaikki ole yhtä puuroa.

        Toivottavasti poistorumba oli väliaikainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan kun kävin ratkojissa nyt niin koi sanahaulla löytyi sana ja taisin tajuta.

        Ylilaudassa on tuohon selitys kuten erääseen toiseenkin vihjeeseen ja sen ratkaisusanaan.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1432
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      977
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      229
      764
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe