Tunnustan kiusanneeni

Anonyymi

Mustasukkaisuuksissani menin pitkälle ja herjasin toista naista mm. selästä, arvosanoista, keksitystä lorttoilusta, kaveripiiristä, kotipaikasta ja syytin häntä samoista asioista joita olin vain itse tehnyt. Olisi oikein, jos miesystäväni tämän perusteella jättäisi minut. Ansaitsen sen jo sen takia, että lavastin kaikki ketjut inkan pään menoksi. Kaikki jota minusta taas on sanottu on ollut koko ajan totta.

14

78

Vastaukset

• Pyysin myös kavereitani menemään mukaan tähän kiusaamiseen. Tiesin, että heillä on kaunoja inkaa kohtaa asuntolajuttujen takia eivätkä halunneet antaa asioiden olla, joten juonin tämän kaiken. Olen pahoillani.

Olen todellani pahasti monipäihdeongelmainen ja mielenterveydeltäni järkkynyt, ei kiusaamiseni kohde. Tämä kaikki on totta.

• Sama takakenomimmi laittanu varmana kesätöistä ladaladaladoja kuinka asiakkaat on idiootteja. Ihan samaa settiä.

• Se on myös totta, että yksi ja sama henkilö on näiden samojen tekstien takana. Hanki apua jo trolli.

• heh

• Lopeta jo trolli!!!!!!!!!

• En oo trollannu helvetti ollenkaan. Mitä sä mua solvaat??!?!! Se sairaalloisen mustasukkanen ja epävarma sekopää tässä on laellu kaiken maailman sontaa, en mä!!! Se ja sen vitun sairaat kaverit, jotka ei tiiä millon lopettaa!!! Miks mä oon syyllinen kaikkeen!!!???? Mä oon vaa pyytäny apua!!!!

Mua ei kiinnosta kuulla kuin mä oon mukamas fuskannu itelleni paremmat arvosanat ja vikitelly proffia!! LOPETTAKAA ITE TROLLAAMINEN!!! Mä en oo trollannu ja sillä siisti!!!

• Anonyymi kirjoitti:

En oo trollannu helvetti ollenkaan. Mitä sä mua solvaat??!?!! Se sairaalloisen mustasukkanen ja epävarma sekopää tässä on laellu kaiken maailman sontaa, en mä!!! Se ja sen vitun sairaat kaverit, jotka ei tiiä millon lopettaa!!! Miks mä oon syyllinen kaikkeen!!!???? Mä oon vaa pyytäny apua!!!!

Mua ei kiinnosta kuulla kuin mä oon mukamas fuskannu itelleni paremmat arvosanat ja vikitelly proffia!! LOPETTAKAA ITE TROLLAAMINEN!!! Mä en oo trollannu ja sillä siisti!!!

Ettet ois ite keksiny tempausta jotta voit saa'a huomijota???

• Siinäs näitte! Se hullu tunnusti! Mä oon ollu koko ajan oikeessa kaikessa ja toiminu vaan moiteettomasti. Kaikki mitä mä ja mun kaverit ollaan sanottu koko ajan on ollu täyttä totta. Ymmärrättekste miten hirvee se mua vainonnu nainen ja sen kaverit asuntolalta on ollu? Täysiä hirviöitä!

• Just joo sä oot se riiivattu ai niinkus et ookaan vai mitä häh TÄH?!

• Nojoo mut me ollaan vaan niin hyviä kiusaajia ja hyviä kamuja

• Tähän meidän verovarat sitten menee. Hullut kulkee kaduilla ja ulkomailta roudataan halpatyövoimaa. Pahoinvointiyhteiskunta.

• Voitko lopettaa sen trollaamisen jo!!!????

• Se on mummeli, henkisesti ainaki. Selkävaivoi sun muuta.......

• Asuntolatyypit palannu taas riivaamaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia on 2 viikkoa Hangossa Stefun kanssa

Kertoi ig. Mihis Isbe? Martina ei tytöstä huolehdi. Isbe ollut vain Hangossa Stefun suvulla. Vai hoitaako myös Sofia Isbeä Hangossa? Maralla ei ole
      Kotimaiset julkkisjuorut
      190
      1937