Aihe

Tulipa potti!

Anonyymi

..Yli 11 tuhannen euron voitto tuli! Kyllä tämä lämmittää kokeneemmankin mieltä, vaikka ei raha tällaisessa elämäntilanteessa ja asemassa juuri enää merkitse, kun kaikkea on jo. No, saapahan länttäistyä voittotositteen vaimon naaman eteen kun palaa kylpyläreissultaan. Valittaa aina ettei noista koskaan mitään voita..

Nyt vielä rautaa kolistelemaan ennen yöpuuta. Käteviä nämä 24/7 auki olevat nykyajan salit..

Erityisterveiset Tepolle. Kuinka pikkumiehellä nykyisin rullaa?

8

61

Vastaukset

• Mahtavaa! Teppo potitti myös yli 37k potin et sillei hei! Nyt naidaan ja nauretaan! Illalla gay-gambriniin et sillei hei!

• Uni-palstalle voi kirjoitella näitä alitajunnan satuja.

• Loistavaa! Täällähän herrat potittaneet oikein makoisia siivuja. Myös Kyöston kotikorsuun uiskenteli eilen makoisa kuuden tonnin voitto et sillei hei!

Kysyttäviä? No eipä tietenkään.

Tiedättekyllä

• Taavettia tuntuu vieläkin riivaavan karmea alemmuudentunne ja näyttämisenhalu. Taavetti on kuin Cheek, jonka koko ura perustui siihen, että hän halusi näyttää, että rahaa tulee ja sitä myös menee. Tällainen käyttäytyminen kertoo epävarmasta lapsuudesta ja kenties kylmäksi jääneestä suhteesta vanhempiin. Eikö Taavetti tuntenut lapsena, että kukaan rakastaa häntä?

Kauko K. Kösserman
      Psykiatrian erikoisasiantuntija, Lahti

• Ei ole tullut voittoja vedoista. Fortumista sain tänään tonnin, en kotiuttanut. Metsooutoa ostin 500kpl 4.83 katotaan miten huomenna käy. Sotkamo silver nousi 3 prossaa vähän tuli siitäkin tänään, Noksu pettää, mutta mukana ollaan. Tämä on erilaista vetoa mitä harrastan, mutta vetoa kuitenkin. Summat on vähän isompia, mutta jännitää saa päivittäin. Niin ja voittoja tulee, kuten myös tappioita.

• Vakavasti puhuen - Oletko sinä ottanut Jeesuksen vastaan sydämeesi, sillä vain siten voi päästä Taivaaseen? Kyseessä on iankaikkinen elämämme, jonka tulemme viettämään tämän lyhyen maanpäällisen taaperruksemme jälkeen. Täysin turhaa hakea turvaa maanpäällisistä katoavista aarteista kun Jumala tarjoaa iankaikkista elämää valtakunnassaan. Yksikään ihminen joka pääsee taivaaseen, ei enää kärsi yhdestäkään vaivasta, joita koki maan päällisessä elämässään. Siellä olevat tuntevat suurta onnea ja iloa autuudestaan ja olostaan Jumalan valtakunnassa.

Helvetissä tulee moni uhkapeluri viettämään iankaikkisuutensa, koska eivät ottaneet Jeesuksen syntien sovitustyötä omalle kohdalleen. Valehtelu, oman edun tavoittelu, ahneus, haureus, varkaus jne.. estävät meitä pääsemästä Taivaaseen.

Raamatussa kerrotaan, että Jeesus tulee hakemaan omansa pois ennen lopunaikoja. Syntejään katuneet ja ne hyljänneet tullaan noutamaan ennen maailmanloppua.

Minä olen tunnustanut syntini Jeesukselle ja olen menossa Taivaaseen. -toivottavasti mahdollisimman pian.

• Rukoilen anteeksiantoa Jeesukselta joka kerta, kun olen lykkinyt nuorta kundia suolenmutkaan. Kun Jeesus antaa anteeksi, voin taas lähteä puhtaalta pöydältä katselemaan uusia nuoria kundeja seurakseni mökille. Ilman uskoa Jeesukseen en pystyisi elämään omantuntoni kanssa, mutta Jeesus auttaa minua jaksamaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Rukoilen anteeksiantoa Jeesukselta joka kerta, kun olen lykkinyt nuorta kundia suolenmutkaan. Kun Jeesus antaa anteeksi, voin taas lähteä puhtaalta pöydältä katselemaan uusia nuoria kundeja seurakseni mökille. Ilman uskoa Jeesukseen en pystyisi elämään omantuntoni kanssa, mutta Jeesus auttaa minua jaksamaan.

Mahtavaa että Jesse antaa anteeksi ja vapahtaa. Saisinko ison veikkaus voiton jos oikein rukoilen ja vikisen Jeesukselle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiesikö Martina miehensä taustat?

Turkkilainen miljonääri onkin irakilainen jolla huikea rikostausta? Askarruttaa tiesikö Martina mistä on kyse vai tuliko yllätyksenä. Joka tapauksessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      414
      22229
    2. Greta Thunberg kritisoi Suomen hallitusta

”Tämä on epäonnistuminen”. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006515088.html Thunberg on liittänyt mukaan perustamansa Fridays for Future -liikkeen
      Maailman menoa
      380
      14570
    3. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      727
      14555
    4. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      10465
    5. Sedu Koskinen aikoo järjestää isot juhlat

Näihin julkkiksiin ei näköjään päde mitkään lait tai korona tartu. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637821.html Kyllä esim. taviksen ylioppilas
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      5846