Varoitus! Susanna's Nail and Beauty Salon

Anonyymi

Hyvät siskot, välttäkää tätä paikkaa!

Ostin Offerillasta lahjakortin volyymiripsiin. Menin lunastamaan palvelun Lauttasaaren pisteeseen Helsingissä.

Astuin sisään liikkeeseen, aasialainen työntekijä seisoi tiskin takana näpytellen kännykkäänsä, eikä edes kohottanut katsettaan tervehtiessäni häntä! Talk about customer service... Kun hän oli saanut viestinsä tms läheteltyä, hän ohjasi minut lyhytsanaisesti taustatilaan työpisteeseen.

Paikka oli epäsiistein koskaan näkemäni kauneushoitola! Vaalea kokolattiamatto oli roskainen ja saastaisen näköinen. Ripsienlaitto-operaatio oli kivulias ja epämukava. Työntekijä painoi käsillään nenääni lujaa ja painoi välillä sieraimiani umpeen! Hän käytti jotain todella stydiä liimaa ja välillä tuntui kuin hän olisi pitänyt sitä suoraan nenäni edessä, tuntui että tukehdun liiman katkuun ja höyryihin. Silmiäni kirveli valtavasti ja ne vuotivat valtoimenaan.

Tekijä ei operaation aikana sanonut sanaakaan, ja mainitessani mm. kirvelystä hän ei näppärästi tuntunut ymmärtävän suomea. Ripsien valmistuttua silmäni vuotivat edelleen ja niihin sattui. Sanoin tästä, ja hän nauroi vahingoniloisen oloisena "Joo, vähän vuotaa!" Silmäni olivat kolme päivää tämän jälkeen täysin verestävät, jatkuvasti vuotavat ja kipeät. Silmien liikuttelukin teki kipeää, olin yhteydessä lääkäriin tämän vuoksi.

Itse ripset oli tehty vähän miten sattuu: ripsiviuhkoja oli tökitty mihin tahansa, ripsien väleihin jne. Suurin osa viuhkoista oli asetettu niin, että niiden päät tulevat esiin ripsirivistön alta ja raapivat silmämunaa!

Summa summarum: paskin kokemus koskaan, niin asiakaspalvelun, puitteiden, kuin työn jäljen ja laadun osalta! Varjelkaa silmienne terveyttä ja välttäkää tätä paikkaa, vaikka edullisesti Offerillassa palvelujaan mainostavat!

9

6959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole kyllä tämän yrityksen kokemus! Olen käyttänyt heidän palvelujaan vuosia. He ovat ystävällisiä ja ammattitaitoisia . Nyt on kyllä asiakas väärässä.

    • Anonyymi

      Olen joka kerta saanut onnistuneen Happy End käsittelyn. Mahtava paikka.

    • Anonyymi

      Itse kävin Leppävaaran toimipisteellä, aivan hirveää. Kukaan ei ole ammattitaitoinen siellä. Olin varannut ajan rakennekynsille, minut istutettiin penkkiin ja nainen alkoi viilata kynsiäni. Kysyi mikä väri ja alkoi lakata. Sanoin että varasin ajan rakennekynsille hän siirsi minut toiselle työntekijälle. Toinen tt porasi aikaisemman tt:n geelit pois ei edes prepannut kynsiä ennen tippien liimaamista. Liima jäi kiinni kynsien alle ja ihoon jonka tt vain repi irti pitkin tekovaiheita. Teki kipeää. Koko tämän ajan tt hioi ja viilasi ihoani ja tuli verta lähes joka kynnestä… hän vain sanoi oijoi ja viilasi veren päältä??? Välineet oli muutenkin todella käytetyt eikä yhtään steriilit. Edellisten asiakkaiden kynsipölyt ja pöpöt viiloissa ja nyt sitten oma verenikin :-) en todellakaan suosittele tätä paikkaa. Kun soitin seuraavana päivänä että haluan rahat takaisin koska sormet ovat kipeät ja osassa rakenne alkanut jo irtoamaan eivät he tehneet asialle mitään. Jouduin menemään paikanpäälle vaatimaan rahoja..

      • Anonyymi

        Minulla ollut aina hyvä palvelu samassa paikassa kun on vakio kynsihuoltaja. Ja olen käynyt heillä monta vuotta!! : ))
        Erinomaista palvelua!


    • Anonyymi

      Parhaat geelikynnet laittavat, mistään ei saa niin hyviä. Suosittelen leppävaaran toimipistettä👍

      • Anonyymi

        Minä olen käyttänyt Alppilan toimipistettä kynsien laittoon ja huoltoon jo yli 10 v.
        Voin sanoa, että on ystävällistä palvelua, suomeksi vaikka ovatkin ulkomaalaisia.
        Aina on hyvät ja hienot kynnet, kun lähden ja joustavat ajanvaraukset. Voin lämpimästi suositella tätä Alppilan paikkaa, Lintsin lähellä.


    • Anonyymi

      No huh huu, olen käyttänyt heidän palveluita vuodesta 2010 lähtien. Aina ystävällistä palvelua, ammattitaitoista työnjälkeä ja siis on tehty joka kuukausi kynsiä, silliin tällöin ripsiä, jalkahoitoa tms.
      Erittäin tyytyväinen ollut aina!

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt myös vuosia heidän palveluaan ( Leppävaara) Oanh on minun kynsihuoltaja. Erittäin taitava ja perusteellinen,tekee tarkkaa työtä!! Ei mitään ongelmia.

    • Anonyymi

      Voi hyvänen aika, mikä valittaja….peili käteen!
      Olen käyttänyt tämän firman palveluksia alusta asti, n.18 vuotta, enkä koskaan ole saa nut huonoa tai epäystävällistä kohtelua. Missään muualla ei ole liioin tehty yhtä hyvällä ammattitaidoll a rakennekynsiä tai tehty jalkahoitoja kuin tämän firman toimipisteissä. Olen joutunut ikävä kyllä muutaman kerran käymään muuallakin hoidoissa ja joka kerta olen joutunut pettymään erotyisedti rakennekunsien osalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3568
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      196
      1662
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1317
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1192
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      845
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      814
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      52
      811
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      809
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe