Joka kerta kun tuolla käy ei kukaan edes tervehdi, ihan ilmaa on näillä myyjille.
Mini style en ei kaikki asiakkaat ole toivottuja
14
3232
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen käynyt muutaman kerran ja ihan mukavilta vaikuttavat siellä. Oletko itse tervehtinyt?
- Anonyymi
Ei sinne tunnu olevan kaikki tavaroitansa myyntiin tuovatkaan tervetulleita...
- Anonyymi
Huono asiakaspalvelu!!!
- Anonyymi
Hyvän näköinen se muija siellä
- Anonyymi
myyjätär keimailee ulkopuolella minihameessa ja sukkahousuissa jatkuvasti ei taida paljoa kauppa käydä
- Anonyymi
Nyrpeän näköinen on se brune nuori naikkonen. Ei tervehdi ja ei löydy käytöstapoja. Tulin kerran rattaiden kanssa ovesta hän ei viitsinyt edes tulla auttamaan vaan luikki takahuoneeseen.
- Anonyymi
Sen ainakin seitsemän kertaa käynyt ja aina hyvä palvelu. Tosin aina ostokseni on yli 3000e, että johtuuko siitä et jos ostat satasella niin palvelu on persiistä. Provo tämä.
- Anonyymi
Hyvä konsepti, huono toteutus. Asiakassuhteita pitäisi hoitaa. Kunpa toiminta paranisi, mielelläni tukisin paikallista yritystä ja kiertotaloutta.
- Anonyymi
Sillä muijalla ei oo kyllä mitään hajua yrittäjyydestä. Ihan pihalla kaikesta. Firma kohta nurin. Pari kertaa käynyt enkä käy enään ikinä. Kyllä muakin vituttas siellä 24-7 istuu kun rahaa ei tuu mistään. 😂
- Anonyymi
Kokeilkaa itse yrittää! Olette niin mestareita kaikessa. Tässä teille yrittäjyyden kruunu, kun olette niin mahtavia, ettette kunnolla ovista mahdu. Woohooo!
- Anonyymi
Taitaa olla omistaja itse olla äänessä😂😂😂
- Anonyymi
Niin, tästä ja toisesta ministyle-viestiketjusta selviää, että ihmiset ovat äänestäneet jaloillaan.
Toimintaa (asiakaspalvelua) olisi ehtinyt korjata monta kertaa, mutta nyt näkyi olevan lappu luukulla ja liike kiinni. - Anonyymi
Eikä mikään ihme. Muutamasti itsekkin käyneenä. Äärimmäisen huonoa asiakaspalvelua. Omistaja yritti LEIKKIÄ yrittäjää mutta ei semmoisesta ihmisestä siihen ole. Taisi rahat loppua jo moneen kertaan. Yhtäkkiä lappu luukulle ja paikka kiinni ilman varoitusta. Monikohan asiakas jäänny ilman rahojaan. Asiakas on aina oikeassa, mutta ei tuolla.
- Anonyymi
Vein pari kertaa vaatetta myyntiin, ja aina jouduin tilityksen perään kysymään. Tilitys kyllä aina kysymisen jälkeen tuli, ja paikan pitäjä oli ystävällinen ja mukava. Mutta tästä huolimatta itseä rassasi tuo tilityksen perään kysyminen niin paljon, että siirryin nettikirpputoriin.
Harmittaa kuitenkin, että liike meni nurin. Hyvä idea, ja paikallista olisi ollut mukava kannattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin
Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne1415653Harvinaiset kuvat: Iskelmäkuningatar Eini ja Lars-rakas yhdessä juhlimassa "Jotain suurta pienen..."
Iskelmäkuningatar Eini oli tänä vuonna Linnan juhlissa puolisonsa Lars Pajumäen kanssa. Lars-puolisoa ei ole paljon julk291688- 1131593
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1041445Tietäisinpä mitä sinä haluat
Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied621408- 591022
- 54969
Edellinen alotukseni poistui joten
Uusiksi sama. Hyvää viikonloppua ystävä ja anteeksi kaikesta.129952Professori ministeri Rantasen turvapaikkakirjeestä: Tyrmistyttävä
Nyt persut haluaa koko Euroopan hylkäävän laillisuuden ja kansainväliset sopimukset. Kansainvälisen oikeuden emerituspr226877Alkaa pikku hiljaa kyl lähtee hermot
No yritän sinnitellä ens vuoden puolelle Ei viitti joulua pilata. Vanhemmalle naiselle Nyt nukkuu35746