Miehen pyllylle taputtelu ärsyttää!

Anonyymi

Ärsyttääkö muita oman miehen jatkuva takapuolelle taputtelu? Musta se on niiiin raivostuttavaa, kun joka välissä pitää taputella. Tiedän, että mies tarkoittaa hyvää, mutta itselle tulee olo, että mies on ylempänä kuin vaimo. Saisin mäkin taputella, mutta ei sovi mulle. Mieluummin sivellen vaikka selkää. Kun asiasta joskus sanon, niin mies loukkaantuu.

18

884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä sinäkin loukkaantuisit jos miehesi ei sietäisi silitystäsi. Joka tapauksessa hänen on kunnioitettava toivettasi, eikä sinun tarvitse perustella sitä muuten kuin ettet pidä siitä.

    • Anonyymi

      Olisit tyytyväinen ettei taputtele muiden kuin sun pyllyä. Puolisoni on hyvin tyytyväinen kun minä annan huomiota hänen pepullensa kevyesti läpsäytellen tai puristellen.

    • Anonyymi

      Mitä haluaisit pyllyn taputtelun tilalle? Sano se miehellesi.

    • Anonyymi

      Tiedätkö mikä ärsyttää vielä enemmän?

      Se kun mies ei osoita MITÄÄN hellyyttä tai huomiota milloinkaan ja myöskin vetäytyy jos minä yritän vähän halia tms ja AINOA tilanne milloin hän koskettaa (ja yleensä se on "omistava" alaselän pyyhkäisy) on kun hän haluaa seksiä! Olen pannut merkille että voin olla rauhassa kaksikin viikkoa, sitten hän yhtäkkiä koskettaa vaikka kun laitan ruokaa, ei siis edes mitenkään hyväilevästi vaan ohimennen pyyhkäisee kerran, ja illalla tulee sängyssä suutelemaan ja kohta kysyy, mennäänkö alapesulle...

      Tämä se vasta ärsyttää. Kunpa omani puristelisi pyllyä päivittäin eikä vain silloin kun sillä haluttaa seksiä!

      • Anonyymi

        Mutta mieshän haluaa seksiä aina (paitsi tunnin orgasmin jälkeen). Jokainen hellyydenosoitus toivottavasti kehittyy täydeksi aktiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mieshän haluaa seksiä aina (paitsi tunnin orgasmin jälkeen). Jokainen hellyydenosoitus toivottavasti kehittyy täydeksi aktiksi.

        Ei halua oma kuin kerran viikossa. Testattu on.


      • Anonyymi

        Jep. Kun mikään ei kelpaa 😂😂


    • Anonyymi

      Naiset on yksilöitä kaikki, mun puoliso tyykää ainakin useimmiten siitä kun puristelen rintoja, joskus johtaa seksiin joskus vaan muuten fiilistelyä eikä muija siitä pahastu vaikka olis jotakin tekemässä samalla, osaa kyllä sanoakkin et nyt ei halua ja sillä selvä.

    • Anonyymi

      Toivottavasti aloittajanaisen mies ottaa opiksi ja ryhtyy taputtelemaan suopeampien naisten peppuja.

    • Anonyymi

      Osana roolileikkejämme minä taputtelen mieheni pyllyä silloin tällöin jollakin välineellä. Taputtelu ei ärsytä minua. Pikemminkin päin vastoin.

    • Anonyymi

      Mun mies on taputellut kohta 47 vuotta mun pyllyä ja pussannut niskaan ohimennessään päivittäin, niin lastemme nähden kuin nyt lastenlastenkin nähden. Ja minä vastaan joka kerran kiinni käymiseen sanomalla leikilläni, no, menetkös nyt siitä :), aika monesti myös annan pikaisen pusun huulille.

      Meidän lapset on tottuneet näihin meidän hellyydenosoituksiin pienestä pitäen.
      Oon huomannut, että kersoillemme on tullut jokaiselle vähän erilainen tapa näyttää hyvät tunteensa ja hellyyttä ns. oman porukan läsnäollessa myös puolisoilleen. Muksutkin on tajunneet meidän esimerkistä ettei parisuhde oo hampaat irvessä suorittamista, pelkkää kliinistä faktaa. Parisuhteeseen mahtuu ja kuuluu myös hurttia huumoria, hyvää mieltä, leikkisyyttä ja spontaania hellyyttä ja hyvät tunteet saa kaikki näkyä muillekin. Ei niissä ole mitään hävettävää eikä alentavaa puolin eikä toisin.
      Mun mies ei vieraitten nähde taputtele, mutta joskus spontaanisti kiertää kätensä mun harteiden ympäri ja rutistaa julkisesti vieläkin. Siitäkin tykkään ja vastaan tähänkin hellyydenosoitukseen hymyllä ja vaikka pienellä taputuksella olkapäähän.

      Luulen että kaikenlainen koskettelu vahvistaa mun miehen aivoissa meidän kahden välistä fyysistä kemiaa ja henkistä sidettä. Mun mies on taputellessaan hyvällä tuulella, ei se koskaan kiukuspäissään taputtele.

      En ole koskaan kokenut, että mun mies taputtelisi mua sen takia että hän osoittaa ylempiarvoisuuttaan tai väheksyäkseen minua.
      Varmaan taputtelu olisi meilläkin lakannut vuosikymmeniä sitten jos minä olisin alkanut huutamaan ja kiukuttelemaan tuosta.
      Mun mielestä taputtelu on mun mieheltä osoitus siitä miten tyytyväinen ja onnellinen hän on minun läsnäolosta ja elämästään.

      • Anonyymi

        Hieno ja tasapainoinen suhde. Sinulla on hyvä mies kaikin puolin.

        En tiedä, miksi toisilla miehillä menee jotenkin kourimiseksi eli suoraan haaroväliin etu- tai takapuolelta. Kyllä tuon kaltaisessa tilanteessa haluaa esim. suojella lapsiaan tuon kaltaisen käytöksen näkemiseltä, koska lapsethan oppivat mallista. Kurkkua kuristaa ja ahdistaa siis, kun aina kokee kourimiskosketuksen heti kohta seksiin yritykseksi ja menee puistatuksen väreet kosketuksesta vieläkin, vaikka keskenämme olemme. Mieli ei anna edes tykätä tuonkaltaisesta kosketuksesta, vaikka nyt ei ole kukaan näkemässä. Pitää sumuttaa oma pää ja kuvitella saavansa muka kauniita hyväilyjä vailla heti tyydytystä, että pääsee sen vaiheen yli ja aivokemiat järjesteltyä, jotta edes lopusta voi nauttia. Olen ollut siis hiljaa, en huutanut, en kiukutellut.

        Ihana mies siis sinulla, ei voi muuta sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno ja tasapainoinen suhde. Sinulla on hyvä mies kaikin puolin.

        En tiedä, miksi toisilla miehillä menee jotenkin kourimiseksi eli suoraan haaroväliin etu- tai takapuolelta. Kyllä tuon kaltaisessa tilanteessa haluaa esim. suojella lapsiaan tuon kaltaisen käytöksen näkemiseltä, koska lapsethan oppivat mallista. Kurkkua kuristaa ja ahdistaa siis, kun aina kokee kourimiskosketuksen heti kohta seksiin yritykseksi ja menee puistatuksen väreet kosketuksesta vieläkin, vaikka keskenämme olemme. Mieli ei anna edes tykätä tuonkaltaisesta kosketuksesta, vaikka nyt ei ole kukaan näkemässä. Pitää sumuttaa oma pää ja kuvitella saavansa muka kauniita hyväilyjä vailla heti tyydytystä, että pääsee sen vaiheen yli ja aivokemiat järjesteltyä, jotta edes lopusta voi nauttia. Olen ollut siis hiljaa, en huutanut, en kiukutellut.

        Ihana mies siis sinulla, ei voi muuta sanoa.

        Anteeksi mutta, nyt sulla on termit hiukka sekasin. Jalkovälistä kouriminen ei ole taputtelua!
        Taputtelu on läpsäisy tai pari kevyttä läpsyä pyllylle, ei kovaa, eikä mitenkään provosoivasti. Taputellessa ei todellakaan mennä sukupuolielinten alueelle.

        Kouriminen on täysin eri asia. Jos sua on useampi mies kourinut yhtäkkiä tolleen parisuhteessa ilman sun lupaa ja halukkuutta, niin huh, aikamoisia kavereita olet kumppaniksesi valinnut!

        En minäkään olisi lähes 47 vuotta sietänyt kourimista. Itseasiassa en olisi sietänyt kertaa enempää, olisin siinä heti sanonut, että hei, toi ei ole kivaa, älä tee sitä enää toiste. Seuraavasta kerrasta olisi tullut jo vakava puhuttelu ja kourimisen olisi pitänyt loppua siihen. Jos olisi vielä jatkunut, niin suhde olisi päättynyt siihen.
        Sori, mutta sun pitää asettaa sun rajat, kertoo selkokielellä sun kumppanille mitä sulle saa tehdä ja mitä ei. Ei niitä kukaan muu aseta kuin sinä itse.
        Jos sun partneri suuttuu siitä kun sanot, että sillä ei ole mitään asiaa yllättäen kouria sun sukupuolielintä, niin aika tyhmä tyyppi on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno ja tasapainoinen suhde. Sinulla on hyvä mies kaikin puolin.

        En tiedä, miksi toisilla miehillä menee jotenkin kourimiseksi eli suoraan haaroväliin etu- tai takapuolelta. Kyllä tuon kaltaisessa tilanteessa haluaa esim. suojella lapsiaan tuon kaltaisen käytöksen näkemiseltä, koska lapsethan oppivat mallista. Kurkkua kuristaa ja ahdistaa siis, kun aina kokee kourimiskosketuksen heti kohta seksiin yritykseksi ja menee puistatuksen väreet kosketuksesta vieläkin, vaikka keskenämme olemme. Mieli ei anna edes tykätä tuonkaltaisesta kosketuksesta, vaikka nyt ei ole kukaan näkemässä. Pitää sumuttaa oma pää ja kuvitella saavansa muka kauniita hyväilyjä vailla heti tyydytystä, että pääsee sen vaiheen yli ja aivokemiat järjesteltyä, jotta edes lopusta voi nauttia. Olen ollut siis hiljaa, en huutanut, en kiukutellut.

        Ihana mies siis sinulla, ei voi muuta sanoa.

        "haaroväliin etu- tai takapuolelta"

        Törkeää! Heti loppuu tuollainen. Aivan käsittämättömän tökerö käytös.


    • Anonyymi

      Entisessä 30vuotisessa sodassa, jota virheellisesti joskus avioliitoksikin kutsuttiin, oli kaikki hellyys kiellettyjä.

      Se kerran kuussa suostumus, oli ainut, mut siinäkin toinen pysyi liikkumatta paikallaan. Yritä jo saada, oli se ainoa rakkauden tunnustus. Pyllykin oli vieraita miehiä varten.

      Nyt on toisin. Saa halata ja suukottaa mielin määrin. Kaikki hyvä on sallittua.
      Jos tapputtaisin pyllylle, saisin suukon.
      On mukavaa kun en tunnu ärsyttävältä. Jos naiseni sanoisi joskus ei, tietäisin sen tarkoittavan ei, perustellusta syystä. Lopettaisin heti. Saisin myös korvauksen, enemmin tai myöhemmin. Ei siksi että täytyy vaan siksi että voi.

      Minut halutaan pitää kotona onnellisena. Olenkin. Haluan myös tehdä samoin rakkaalleni.

    • Anonyymi

      Miksi taputtelet miestäsi jatkuvasti pyllylle jos se ärsyttää sinua?. Lopeta se. Sitähän sä kysyit.

    • Anonyymi

      Josko kävisitte ihan rauhassa kunnon keskustelun aiheesta? Yleensä avoin dialogi auttaa, kun molemmat pääsee kunnolla kertomaan miltä toisen teot aidosti tuntuu.

      Omassa suhteessa käytiin jo hyvin aikaisessa tapailuvaiheessa läpi asiat joita saa tehdä ja joita ei saa tehdä. Rouva mm. tykkäsi rapsutella ja hipsutella kynsillään mua, mutta kutian niin pahasti että tuon harrastuksen joutui lopettamaan. Ei siitä riitaa tullut, sanoin että silitellä ja rutistella saa, mutta kutittelu ei tunnu kivalta vaan ainoastaan ärsyttää.

      Päivittäin tulee taputeltua rouvaa pyllylle. Yleensä vastaus on läppäisy mun pyllylle, tai vaan leveä hymy. Eipä siis meidän taloudessa ole ongelma. Usein rouva tahallaan tuo pyllyä tyrkylle, joten olettaisin että jopa ihan tykkää moisesta huomiosta edelleen.

    • Anonyymi

      Itelle tulee vastaavasta lähinnä setämies vibat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe