Murha Varkaudessa

Anonyymi

Eli kuka tekijänä ja kuka mahtoi olla uhri?

117

6781

Vastaukset

• Kamala juttu kaikin puolin!

• Tiedän molemmat ja sen/ne eksätkin,mutta älkää täällä jauhako. Rauha omaisille!!

• Ja tiesin ennenku oli uutisissa!

• Anonyymi kirjoitti:

Ja tiesin ennenku oli uutisissa!

Mikä mahtoi olla motiivi?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä mahtoi olla motiivi?

Mustasukkaisuus. Ja piste. En keskustele enempää!

• Niin. Varkautelaiset on niin juntteja,että halutaan udella kaikki. Antakaa oikeasti rauha sureville omaisille! Miettikää,jos olis teiän lapsi tilanteessa ollut!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Mustasukkaisuus. Ja piste. En keskustele enempää!

Ei kantsi kotikäyntejä tehdä, voi olla hupaisaavoittoa hengelle.

• Osanotot omaisille. Siinä meni monen nuoren sekä vanhemman elämä pilalle.

• Näinpä. Mustasukkaisuus ajoi hirveään tekoon kolmannen osapuolen osalta.

• Siis kolmas osapuoli koki hirveän kohtalon.

• Asia ei kuulu ulkopuolisille!

• No emmie tierä, jos haluaa varautia etukäteen nii siinä mielessä kuuluu. Oman turvallisuuden nimissä kyselee. Vahvistaapiko ennakkoluuloja tiettyä ryhmää kohtaan se ompi eri juttu

• No mix iltalehtikin lööppejä teki!

• No jos veikkaisin niin perinteinen kuvio, eli mies ja nainen sekä kolmas osapuoli. Tästä seuraava mustasukkaisuus kun asia tulee ilmi.

• Voi ne olla kaikki miehiäki, homomiehiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Jaa, siis on.

• Jäit tuuleksi taivaanrantaan
      Valoisan virran rantaan
      Kun suruihin suurin vaivuin
      Sinä iloja näit, jäit tuuleksi taivaanrantaan.
      Valoisan virran rantaan
      Mä maailman tahtoon taivuin
      Sinä enkeleitä näit.
      Mul on suvun taipumus synkkyyteen
      Pakotie paikkaan salaiseen
      Mä ikävän tyynylle kotini teen
      Ja elämä jatkuu
      Me sanotaan olevamme ihan okei
      Et mihin tää maailma pysty ei
      Aina vailla jotain mut ihan okei
      Ja elämä jatkuu

• kuka kuka kuka? Kuulin huhua että tämä tappaja oli myös postannut kuvan ruumista someen saatetekstillä "mulle ei vittuila"

• sekä lapsi ollut paikalla asunnossa tämän tapahtuessa

• Anonyymi kirjoitti:

sekä lapsi ollut paikalla asunnossa tämän tapahtuessa

Ilmeisesti oli ollut!

• Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti oli ollut!

Lapsi ei tietääkseni asunnossa ollut, jos siellä oli humalaista porukkaa. Varmasti jossain hoidossa ollut.

• Anonyymi kirjoitti:

Lapsi ei tietääkseni asunnossa ollut, jos siellä oli humalaista porukkaa. Varmasti jossain hoidossa ollut.

Varkaudessa useat ryyppäää lasten ollessa läsnä ja sit ihmetellään lasten ja nuorten masennusta ja ahdistusta . Kielletään kertomasta asiantuntijoille vanhempien päihderiippuvuudesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti ei ollut!

• Anonyymi kirjoitti:

Varkaudessa useat ryyppäää lasten ollessa läsnä ja sit ihmetellään lasten ja nuorten masennusta ja ahdistusta . Kielletään kertomasta asiantuntijoille vanhempien päihderiippuvuudesta.

Voi luoja mitä yleistämistä. Samat ongelmat joka ikisessä kaupungissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Miten useat? Ja eikö muualla? Tietääkseni muualla aika paljon enemmän asukkaita. Ja varsinkin nuoria☹

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole yleistämistä. Vaan yleinen tapa!

• Anonyymi kirjoitti:

Miten useat? Ja eikö muualla? Tietääkseni muualla aika paljon enemmän asukkaita. Ja varsinkin nuoria☹

Te puolustelette,jotka lasten nähden juotte!

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole yleistämistä. Vaan yleinen tapa!

Mielenkiintoista olisi nähdä millaisessa porukassa mahdat pyöriä.

• Anonyymi kirjoitti:

Te puolustelette,jotka lasten nähden juotte!

Satuitko miettimään että puolustajat voisi olla juuri niitä jotka ei ikimaailmassa niin tekisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Aika paljon vanhemmat tappelee,juo.

• Anonyymi kirjoitti:

Juomahimo https://www.kaypahoito.fi/hoi50028 Myönnän,itselläkin lopettaessa pari vuotta sitten,pyöri oikeen himona mielessä alkoholi. Samoin tupakka tuli uniin . Kuitenkin pian kolme vuotta ilman molempia!

• Anonyymi kirjoitti:

Ei Varkaus ole mikään puolustelu. Täällä on prosentuaalisesti eniten sekopäitä ja alkoholismia. Se on ikävä totuus. Ja kateellisia,uteliaita,juoruajia. Vaikket liikkuisi missään,niin olet tehnyt sitä ja tätä. Valheellisia juttuja.

• Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoista olisi nähdä millaisessa porukassa mahdat pyöriä.

Minä en pyöri,vaan näen tahtomattani tätä hulluutta!

• Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti ei ollut!

Lapsi oli asunnossa.

• Minkä nimisiä olivat?

• Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Olisipa jokainen ihminen niin vahva silloin , kun toinen hylkää ,että pystyisi sanomaan pärjäävänsä yksin ja kunnioittaisi toisten päätöksiä vaikka se itsetuntoa koettelisi.Elä ja anna toisten elää ,mustasukkaisuudesta ei ole mitään hyvää! Kenellekään

• Ne kun tietäisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Olisipa jokainen ihminen niin vahva silloin , kun toinen hylkää ,että pystyisi sanomaan pärjäävänsä yksin ja kunnioittaisi toisten päätöksiä vaikka se itsetuntoa koettelisi.Elä ja anna toisten elää ,mustasukkaisuudesta ei ole mitään hyvää! Kenellekään

Aattele,kun jotkut ossoo olla sinkkuja, naia sinkkuja,mutta toiset pettää ja joskus se on väärä teko pahasti. Ottakaa oppia. Varovaisuutta ketä nai!

• Ei taa keltoo. Pittää suojella.

• Anonyymi kirjoitti:

Aattele,kun jotkut ossoo olla sinkkuja, naia sinkkuja,mutta toiset pettää ja joskus se on väärä teko pahasti. Ottakaa oppia. Varovaisuutta ketä nai!

Toiset tarvii ns tukea,tukijoukkoja,oli se puoliso tai ystävä. Ei osata elää itsenäisesti. Toki itsellä on ne muutama oikea ystävä,mutta pystyn elämään täysin itsenäisesti ja onnellisena. Minulla on mitä tarvitsen. Ystäviä tapaan kyllä,vaikken aina jaksa kasvotusten. Viestejä pystyy vaihtamaan vaikka joka päivä.

• Älkää udelko netissä. Ihan oikeasti, antakaa omisille rauha ja olkaa onnellisia ettette ite oo tilanteessa ollut tai kukaan teidän läheisistä. Älkää myöskään udelko sitä kuvaa, tai jos sen käsiinne saatte älkää todellakaan levitelkö. Kuolleen häpäisemistä. Koko tapaus ihan sairas.
      Voimia omaisille, uhri levätköön rauhassa.

• Häpeis tuo tappaja!!

• Anonyymi kirjoitti:

Häpeis tuo tappaja!!

Siis kuka?

• Anonyymi kirjoitti:

Siis kuka?

No satun tietämään kaikki osapuolet!

• Mistä sen kuvan löytää? Anna osoite.

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä sen kuvan löytää? Anna osoite.

Oletko joku sadisti,että haluat nauttia!

• Niinpä. Miettikää miten lopullista on kuolema! Kannattaa miettiä eikä äkkipikaisena tehdä tekojaan!! Ja häpeis tappaja tai älyis poistua itse tästä maailmasta,koska mikä oikeus hänellä enää elää toisen hengen riistettyä! Pettäminen tai mikään muukaan ei oikeuta keneltäkään elämää viemään!!

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Miettikää miten lopullista on kuolema! Kannattaa miettiä eikä äkkipikaisena tehdä tekojaan!! Ja häpeis tappaja tai älyis poistua itse tästä maailmasta,koska mikä oikeus hänellä enää elää toisen hengen riistettyä! Pettäminen tai mikään muukaan ei oikeuta keneltäkään elämää viemään!!

Suomessa on murhamiehilläkin oikeus elää, kun ei ole kuolemantuomiota.

• Kietä nuo on ja oli?

• Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Uskalsit kertoa👍

• Anonyymi kirjoitti:

Uskalsit kertoa👍

Voimia uhrin omaisille.

• Anonyymi kirjoitti:

Voimia uhrin omaisille.

Voimia myös tekijän omaisille!

• Anonyymi kirjoitti:

Voimia myös tekijän omaisille!

No sekin. Voin sanoo,jos ois mun laps tappanu jonkun,ei ois enää mun lapsi,mutta ...

• Ei oo ensimmäinen kerta kun tämä nainen laittaa jonkun vankilaan.

• Onko tämä naisen vika?

• Nainen? Luulin, että tappaja on mies.

• Tämä nainen provosoi tekoon.

• Anonyymi kirjoitti:

Nainen? Luulin, että tappaja on mies.

Niin on,mutta nainen provosoi.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin on,mutta nainen provosoi.

Ei pidä provosoitua, jos provosoidaan. Ei tuosta teosta voi syyttää ketään muuta kuin tekijää. Tekijä itse teki päätöksen pahoinpidellä ja tappaa. Hän tarttui tekovälineeseen ja teki äärimmäisen julman teon. Ei kukaan muu.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä provosoitua, jos provosoidaan. Ei tuosta teosta voi syyttää ketään muuta kuin tekijää. Tekijä itse teki päätöksen pahoinpidellä ja tappaa. Hän tarttui tekovälineeseen ja teki äärimmäisen julman teon. Ei kukaan muu.

Niinpä. Satuttiko hän myös naista samalla?

• Anonyymi kirjoitti:

Näin on ,mutta nainen oli oikeasti syypää,koska antoi vieraalle.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö jokaisella ole oma tavara? Se ei ole miehen omaisuutta!

• Anonyymi kirjoitti:

Sähän vitsikäs kaveri olet! Älä vaan ikinä ota itsellesi kumppania, jos noin ajattelet. Vaikka kuinka kovasti haluaisit omistaa toisen, niin et koskaan voi omistaa. Jokainen jakaa tavaraansa ihan kenelle tahtoo. Deal with it.
        Mitä järkeä pilata oma elämä jonkun naisen/miehen vuoksi? Jos kumppani ei miellytä, niin sitten vaihdetaan parempaan, ei ketään tapeta. Mun järkeen ei mene, että ensin loukkaannutaan kun toinen pettää ja sitten vielä päälle ihan itse pilataan lisää sitä omaa elämää menemällä kiven sisään vuosiksi :D

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Satuttiko hän myös naista samalla?

Ilmeisesti ja ihan oikein.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö jokaisella ole oma tavara? Se ei ole miehen omaisuutta!

Mutta jos oli parisuhteessa pitäs kai olla uskollinen??

• Saako tänne kirjoitella nimiä vaikka juttu on kesken tutkinnan?

• Murhainfosta löytyy.

• Ei saa.

• Nuo nimet kulkee kyllä ihan kirjoittamatta koko kaupungin läpi,puheissa!

• Pitkää kakkua vaan tekijälle toivomme! Liukastele saippuaan!

• Kerran oon varkaudessa käynyt, kuin monta kuoli?

• Varkautelaisilla ,ja yleensä Savolaisilla on niin heikko itsetunto ,että jotenkin on pakko yrittää nostaa itseään . Yleensä se juoruilukaan ei auheuta mitään pahaa kuin juoruilijalle ,ja kyylääjiä on todella paljon kylän kokoon nähden ,Heillä ei ole omaa elämää ,surullista .

• Näin se on. Itekin monia valheita itsestäni kuulleena ,en käytä tämän kaupungin palveluja. Kuopiossa on minun ostospaikat ja verkkokaupoista myös paljon ostan. Voimia surmatun omaisille,niin käsittämätöntä. Ja tappajalle karma antakoon osansa sekä tälle naikkoselle. En muuta sano.

• Anonyymi kirjoitti:

Näin se on. Itekin monia valheita itsestäni kuulleena ,en käytä tämän kaupungin palveluja. Kuopiossa on minun ostospaikat ja verkkokaupoista myös paljon ostan. Voimia surmatun omaisille,niin käsittämätöntä. Ja tappajalle karma antakoon osansa sekä tälle naikkoselle. En muuta sano.

Niin, karma kyllä hoitaa.

• Pitääkö nimi muuttaa Murhaukseksi.

• Voisiko joku kertoa tapahtumien kulun?

• Mitäpä tiedolla teet. Poliisit hoitaa asiat.

• Helppo arvata, liittyy tietyn uskonnon kunnia säädöksiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Helppo arvata, liittyy tietyn uskonnon kunnia säädöksiin.

Ei kyllä liity tällä kertaa.

• Aatelkaa mikä tuska omaisilla. Varmasti surmaajankin!! Ja miten lopullista!! Ja tappaja on varmasti pitkään vankilassa, onkohan uutta vapaudenmenetys vai onko aiemmin ollut!

• 3.5 vuotta istuu

• Anonyymi kirjoitti:

3.5 vuotta istuu

Tai sitten vähintään 12 vuotta ennen kuin saa edes armoa anoa, jos se hyvin ansaittu elinkautinen tulee. Ellei sitten joudu johonkin muuhun laitokseen määräämättömäksi ajaksi, jos mielentilatutkimuksesta tulee sellainen lopputulos.

• Oppisko nuoret tästä,päihteet pois,pettäminen pois!

• Mitä ne oppis. Ei mitään. Päät pehmittäneet päihteillä.

• Temptation island on hyvä "kasvatusohjelma" LOL

• Varkaudelle parempi nimi on kyllä tuo Murhaus, sillä niin paljon kusisessa pikkukaupungissa asuu kaikkia paskapäitä, että henkirikoksia tehdään paljon enemmän kuin monissa paljon isommissakaan kaupungeissa.

• Hiipuva teollisuuskylä . Ennen oli menestyjä ,mutta nykyisin , nistejä ,pilleripoikia ,amfetamiinii ,alkoholia , jo nuoresta lähtien ,todella nuoria osa käyttäjistä .Murhaus olisi minustakin oikea nimi kylälle ,Kaupunki tämä ei kyllä ole kuin nimeltään .Paljon pahaa oloa ja tuskaista kiukuttelua .

• Anonyymi kirjoitti:

Hiipuva teollisuuskylä . Ennen oli menestyjä ,mutta nykyisin , nistejä ,pilleripoikia ,amfetamiinii ,alkoholia , jo nuoresta lähtien ,todella nuoria osa käyttäjistä .Murhaus olisi minustakin oikea nimi kylälle ,Kaupunki tämä ei kyllä ole kuin nimeltään .Paljon pahaa oloa ja tuskaista kiukuttelua .

Tai sinä kiukuttelet, muut elää elämäänsä.

• Anonyymi kirjoitti:

Rupinen käpykylä, jossa kaikki tuntee toisensa eikä mikään oikea kaupunki.

• Anonyymi kirjoitti:

Rupinen käpykylä, jossa kaikki tuntee toisensa eikä mikään oikea kaupunki.

Ei minua moni täällä tunne eikä tiedä. Voi kuvitella tietävänsä,mutta ne on olettamuksia. Enkä edes halua tutustua kehenkään!

• Anonyymi kirjoitti:

Ehän mie kiukuttele,sanon mielipiteeni. Ja sitä mielipiettä ei kukaan pysty muuttamaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Hiipuva teollisuuskylä . Ennen oli menestyjä ,mutta nykyisin , nistejä ,pilleripoikia ,amfetamiinii ,alkoholia , jo nuoresta lähtien ,todella nuoria osa käyttäjistä .Murhaus olisi minustakin oikea nimi kylälle ,Kaupunki tämä ei kyllä ole kuin nimeltään .Paljon pahaa oloa ja tuskaista kiukuttelua .

No tämä on totta, kun näkee nistejä julkisilla palkoilla, niin näkyvää on kaikki.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei minua moni täällä tunne eikä tiedä. Voi kuvitella tietävänsä,mutta ne on olettamuksia. Enkä edes halua tutustua kehenkään!

Jos sinua ei tunneta ja tiedetä Varkaudessa, mutta siellä asut ja olet, niin paikkakunnan sisäänlämpiävä juorukerho on jo koko kaupungille omista hourupäistään keksimillään jutuillaan sinut kaikilta mahdollisilta osin kuitenkin määritellyt täysin totuudesta riippumatta. Tällainen on rupinen käpykylä Varkaus.

• Miettikää meidän viranomaiset, ne jotka pokerilla pieni virne suupielessä aina valehteli hoitavan kaikki tunnollisesti ja rehellisesti toi murhaajia, väkivallantekijoitä, pahomaisia, rikollisia maahan surutta pilvin pimein.

• Ikävä juttu kaikin puolin. Mutta toisaalta myös hyvä muistutus parisuhteen tärkeydestä ja sen ikävimmistä haitta puolista, mikäli aikoo tai on antanut kyntää vika peltoa.

Olkaa keskenänne, tai erotkaa. Mutta kunnioittakaa myös ajallisesti 3-5kk kylvöhommia lähi maajussien- ja emäntien kanssa niin välttyy monelta pahalta!:)

• Elä mäne koskemaan toisen miestä tai naista... Näin siinä suattaapi käyä. Tämän kun immeiset pitäis mielessä.

• En vaan pysty käsittämään. Minulle ei ikinä kukaan nainen ole niin arvokas, että sen tekemisten vuoksi lähtisin ITSE istumaan vuosiksi. Siis pilaisin oman elämäni! Ei ei, ei ikinä. Sen verran löytyy tältä kaverilta itsekunnioitusta, että vaihtaisin vain tyynesti naisen parempaan.

• Anonyymi kirjoitti:

En vaan pysty käsittämään. Minulle ei ikinä kukaan nainen ole niin arvokas, että sen tekemisten vuoksi lähtisin ITSE istumaan vuosiksi. Siis pilaisin oman elämäni! Ei ei, ei ikinä. Sen verran löytyy tältä kaverilta itsekunnioitusta, että vaihtaisin vain tyynesti naisen parempaan.

No niinpä. Jos akka pettää niin vaihtoon!

• Noille naisille on nimitys,jota en kehtoo pistee,kun poistavat heti.

• Moi.Tulin vahingossa tälle sivulle ja kiinnostuin, et puhutteko siitä tapauksesta,missä oli toisena tekijänä sulkavalainen jätkä(tekohetkellä 17v)ja toinen pentu kuukautta vaille 15v? Tapahtui v.2001. Jos puhutte tästä vanhasta jutusta,niin tunnen tekijän oikein hyvin.

• Ei, tämä on ihan muutama päivä sitten tapahtunut asia.

• Ruokailtiin Abc.lla. Nyt matka jatkuu .

• millainen nainen tämä pohjoisen lintu on

• Hmh noh ehkä elämässään varmaan hieman hukassa jos on useamman kerran pettänyt kumppaniaan ja murhainfon mukaan myös todella provosoinut tekijää ja tehnyt hänen elämästä hankalaa jo pidemmän aikaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Hmh noh ehkä elämässään varmaan hieman hukassa jos on useamman kerran pettänyt kumppaniaan ja murhainfon mukaan myös todella provosoinut tekijää ja tehnyt hänen elämästä hankalaa jo pidemmän aikaa.

Jatkossa lintan kengät saa olla kallellaan yksin. Älkää sekaantuko moiseen mätisäkkiin kukaan! Piru asuu tuommoisessa!

• Lopettakaa! Antakaa uhrille ja meille omaisille rauha.

• Olen todella pahoillani menetyksestänne!
        Muistattehan, että tähän tekoon ei ole kuin yksi syyllinen! Toivottavasti tuomitaan murhana.
        Voimia!

• Anonyymi kirjoitti:

Olen todella pahoillani menetyksestänne!
        Muistattehan, että tähän tekoon ei ole kuin yksi syyllinen! Toivottavasti tuomitaan murhana.
        Voimia!

Niin. Tasan yksi on syyllinen. Pettäminen tai mikään muukaan asia maailmassa ei oikeuta keneltäkään henkeä riistämään. Muistakaa se.

• Syyllisiä on itse kukin asian osallinen varmaan. Silti toivon paljon voimia kaikille asianosaisille. Niin syyllisen puolelle kun menehtyneenkin puolelle. Ja pettäjä ja provosoija niitä voimia vasta tulee tarvitsemaankin. Elää asian kanssa lopun ikänsä. Heitettyä kiveä et saa takaisin etkä sanottua sanaa.........

• Minua ei kiinnosta teidän sanomiset.

• Anonyymi kirjoitti:

Minua ei kiinnosta teidän sanomiset.

Ei minuakaan eikä haukkumiset eikä mielipiteet. Minulla oma hyvä elämä!

• Anonyymi kirjoitti:

Ei minuakaan eikä haukkumiset eikä mielipiteet. Minulla oma hyvä elämä!

Niin minullakin!

• Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla itse pettävä pirulainen siellä kirjottelemassa. Tuo ylimeikattu porsashan tässä suurin syyllinen on.

• Anonyymi kirjoitti:

Parempi sulkea nämä kanavat älä lue.

• Anonyymi kirjoitti:

Parempi sulkea nämä kanavat älä lue.

Luen. Myös ilmoitustaulua. Niin juntteja olette. Varkaudessa tyhmintä väkeä.

• Niin kauan kun ei olla asuttu samojen seinien sisällä, ei tiedetä koko totuutta. Asiat ovat aina kertojansa suotimen läpi tulleita, puolin ja toisin.

• Onneksi roskasakki täällä Varkaudessakin harventaa itse itseään.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Torppa sairaalaan

Kas kas..oliko ullatus, että taas tapahtuu..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1448