Aihe

Covid tappanut tuplasti enemmän jenkkejä kuin Vietnamin sota

Anonyymi

Hyvä otsikko tiivistää viestin sisällön yhteen lauseeseen.

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oikeaan osoitteeseen menee. Sionisteja on maaailmassa liikaa, siksi maailmaan ei saada rauhaa.

Lisää samaa Sionistien niskaan.

• Anonyymi

Nyt ropisee oikeaan osoitteeseen.

• Venäjän tiltut riemuitsevat ihmisten kuolemista.

• Anonyymi

Nasset valehtelevat, että korona jyräisi Venäjällä vielä jenkkilääkin rajummin ja nauttivat omista valeistaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Nasset valehtelevat, että korona jyräisi Venäjällä vielä jenkkilääkin rajummin ja nauttivat omista valeistaan.

Ainoat, jotka ovat riemuinneet ihmisten sairastumisista ja kuolemista koronavirukseen, ovat olleet Venäjän tiltuja. Sen kertominen, että Venäjän läpimätä hallinto valehtelee koronalukunsa ei ole sairastumilla ja kuolemilla riemuitsemista.

• Anonyymi

”Covid tappanut tuplasti enemmän jenkkejä kuin Vietnamin sotaHyvä otsikko tiivistää viestin sisällön yhteen lauseeseen.”

Ja huono otsake kertoo pelkkiä latteuksia?

Yhtä oikein on väittää, että venäläisiä ihmisiä on kuollut toisen maailmansodan jälkeen huomattavasti enemmän kuin itse sodassa!

• Anonyymi

No mikäs siinä nyt sitten niin harmittaa?

Jumala USA: tautia lisätköön niin, että se pysyy koronakuolleisuuden maailman terävimpänä huippuna ja kirkkaimpana tähtenä.

• Anonyymi

"venäläisiä ihmisiä on kuollut toisen maailmansodan jälkeen huomattavasti enemmän kuin itse sodassa!"

Missä logiikka?

• Anonyymi

Latte on sellainen kahvi, jossa on paljon maitoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"venäläisiä ihmisiä on kuollut toisen maailmansodan jälkeen huomattavasti enemmän kuin itse sodassa!"

Missä logiikka?

” Missä logiikka?”

Se on sama kuin avauksessa:-D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä logiikka?

El stubido

• Anonyymi

Jumala USA:n tautia lisätköön!

• Anonyymi

Herra kostaa, minä en.

• Anonyymi

Hienoa.

Yhdysvallat
      Vahvistetut 3,03 milj. Lisäystä +46 727

Kuolemat 133 t. Lisäystä +244

Kunhan noissa kuolemissa päästään ekaan miljoonaan niin se toinen tulee kuulemma kuin itsestään. Vanha sionistien sanonta wall Streetillä.

• Anonyymi

Yhdysvalloissa selvisi, että koronavirustestien pakkauksissa löytyi koronavirusta. Eli kun sitä puikkoa työnnetään sinne aivoihin, niin niissä testipuikoissa olisi jo se itse virus.

• Täytyisi olla täysi idiootti, että tuon voisi uskoa.

• Anonyymi

Vielä ollaan kaukana Stalinin uhreista. Puttekin tapattanut enemmän aivan turhilla sodillaan.

• Anonyymi

Yhdysvallat:

Vahvistetut 3,05 milj. +50 940

Kuolemat 133 t. +902

Hyvältä näyttää.

Juu-ES-EI Juu-ES-EI Juu-ES-EI

• Anonyymi

Lupaavassa nousussa NASDAQ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lupaavassa nousussa NASDAQ?

Eikäkö Covid....

• Anonyymi

Jaa, nyt tappiot taitavat jo olla nelinkertaiset Vietnamin sotaan verrattuna.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      226
      14808
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13445
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      9071
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      42
      6485
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      237
      3799