Covid tappanut tuplasti enemmän jenkkejä kuin Vietnamin sota
Hyvä otsikko tiivistää viestin sisällön yhteen lauseeseen.
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeaan osoitteeseen menee. Sionisteja on maaailmassa liikaa, siksi maailmaan ei saada rauhaa.
Lisää samaa Sionistien niskaan. - Anonyymi
Nyt ropisee oikeaan osoitteeseen.
Venäjän tiltut riemuitsevat ihmisten kuolemista.
- Anonyymi
Nasset valehtelevat, että korona jyräisi Venäjällä vielä jenkkilääkin rajummin ja nauttivat omista valeistaan.
Anonyymi kirjoitti:
Nasset valehtelevat, että korona jyräisi Venäjällä vielä jenkkilääkin rajummin ja nauttivat omista valeistaan.
Ainoat, jotka ovat riemuinneet ihmisten sairastumisista ja kuolemista koronavirukseen, ovat olleet Venäjän tiltuja. Sen kertominen, että Venäjän läpimätä hallinto valehtelee koronalukunsa ei ole sairastumilla ja kuolemilla riemuitsemista.
- Anonyymi
”Covid tappanut tuplasti enemmän jenkkejä kuin Vietnamin sotaHyvä otsikko tiivistää viestin sisällön yhteen lauseeseen.”
Ja huono otsake kertoo pelkkiä latteuksia?
Yhtä oikein on väittää, että venäläisiä ihmisiä on kuollut toisen maailmansodan jälkeen huomattavasti enemmän kuin itse sodassa!- Anonyymi
No mikäs siinä nyt sitten niin harmittaa?
Jumala USA: tautia lisätköön niin, että se pysyy koronakuolleisuuden maailman terävimpänä huippuna ja kirkkaimpana tähtenä. - Anonyymi
"venäläisiä ihmisiä on kuollut toisen maailmansodan jälkeen huomattavasti enemmän kuin itse sodassa!"
Missä logiikka? - Anonyymi
Latte on sellainen kahvi, jossa on paljon maitoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"venäläisiä ihmisiä on kuollut toisen maailmansodan jälkeen huomattavasti enemmän kuin itse sodassa!"
Missä logiikka?” Missä logiikka?”
Se on sama kuin avauksessa:-D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä logiikka?El stubido
- Anonyymi
Jumala USA:n tautia lisätköön!
- Anonyymi
Herra kostaa, minä en.
- Anonyymi
Hienoa.
Yhdysvallat
Vahvistetut 3,03 milj. Lisäystä +46 727
Kuolemat 133 t. Lisäystä +244
Kunhan noissa kuolemissa päästään ekaan miljoonaan niin se toinen tulee kuulemma kuin itsestään. Vanha sionistien sanonta wall Streetillä. - Anonyymi
Yhdysvalloissa selvisi, että koronavirustestien pakkauksissa löytyi koronavirusta. Eli kun sitä puikkoa työnnetään sinne aivoihin, niin niissä testipuikoissa olisi jo se itse virus.
- Anonyymi
Vielä ollaan kaukana Stalinin uhreista. Puttekin tapattanut enemmän aivan turhilla sodillaan.
- Anonyymi
Yhdysvallat:
Vahvistetut 3,05 milj. +50 940
Kuolemat 133 t. +902
Hyvältä näyttää.
Juu-ES-EI Juu-ES-EI Juu-ES-EI- Anonyymi
Lupaavassa nousussa NASDAQ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupaavassa nousussa NASDAQ?
Eikäkö Covid....
- Anonyymi
Jaa, nyt tappiot taitavat jo olla nelinkertaiset Vietnamin sotaan verrattuna.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin22614808Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4013445Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma2909071- 426485
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones2373799